ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

ורדינון ונעמן מפנקים את הבית לפסח

ורדינון ונעמן מפנקים את הבית לפסח

בלה דיאמנט , 18/04/19

 

האביב שבפתח ועמו חג הפסח, מביאים איתם את הרצון לחדש ולהתחדש, אם זה בכלים למטבח, באביזרים לבית, או במצעים חדשים, כי יש את הרצון של “ישן מפני חדש תוציאו”.

 

מירי נעמן 3

 

 

בורדינון ונעמן, מותגי הבית המובילים מקבוצת נעמן גרופ, בבעלות איש העסקים מוטי בן משה, השיקו לאחרונה את קולקציות אביב-קיץ 2019 עם מיטב כלי בישול, הגשה ואירוח ומגוון עשיר של מוצרי אופנת הבית.

לרגל החג ייהנה הצרכן הישראלי מ-30% הנחה בכל קנייה מעל 149.9 ₪ ברשת ורדינון, וברשת נעמן מעניקים 40% הנחה בקניית 3 פריטים ומעלה.

 

מירי נעמן 2

 

דודי כהן מנכ”ל נעמן גרופ מציין: “לנעמן וורדינון מוניטין רב שנים ומחויבות למוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, של איכות ושירות. קולקציות החג הינן במגוון עיצובים מקוריים של הסטודיו לעיצוב ולפיתוח של נעמן גרופ, והינן זמינות גם לרכישה on-line באתרי המותגים”.

נעמן גרופ מפעילה כיום 70 חנויות נעמן ו-70 חנויות ורדינון בפריסה ארצית, מקרית שמונה וראש פינה בצפון ועד אילת בדרום.

 

מירי נעמן 1

 

כללי בטיחות לתחזוקת הכיריים הביתיות, בעת נקיונות הפסח

חג הפסח ידוע גם כחג הניקיונות. זו גם התקופה שבה עולה מספר התקלות במערכת הגז הביתית בצורה משמעותית. השמירה על כללי בטיחות ותחזוקה נכונים של הכיריים יסייעו למנוע תאונות מיותרות ולשמור על ראש שקט לקראת ליל הסדר.

 

מירי נעמן 5

 

אמנון בן-ארצי, ראש אגף ההנדסה בדור גז מקבוצת דור אלון, ריכז עבורנו המלצות וטיפים שיסייעו לכם לנקות את הכיריים הביתיות בביטחה:

1. כלל ברזל מציל חיים בתחזוקת כיריים גז הוא לא לפרק, לא להרים ולא להזיז את הכיריים באופן עצמאי, ובשום אופן לא לנתק את צינור הגומי המחבר בין הכיריים לברז הגז. חשוב לזכור כי זו עבודה המותרת ע”פ חוק לביצוע על ידי בעל מקצוע: טכנאי גז מוסמך בלבד.

2. אי הקפדה על כלל זה עלולה להביא לדליפת גז\ שלא תמיד קל להבחין בה באופן מיידי. הגז הדולף לרוב מצטבר בתוך ארון התנור, ומגביר מאוד את הסיכון להתלקחות ולפיצוץ קטלני.

3. מי שאינו מסתפק בניקיון חיצוני של הכיריים, מומלץ שיפנה לטכנאי גז מורשה אשר יבצע את כל הפעולות הנחוצות, לצורך ניקיון יסודי של הכיריים וסביבתן, ובסיום יחבר את מערכת הגז בחזרה ויוודא את תקינותה.

4. יודגש כי כללים אלו תקפים גם לגבי תנור גז משולב. יש לשים לב כי לעיתים צינור הגז אינו ארוך מספיק, ובעת הזזת התנור עלול החיבור בין הצינור לברז הגז להשתחרר מבלי שנבחין בכך.

 

כיצד מנקים?

1. הדרך הבטוחה ביותר לנקות את הכיריים היא ניקוי חיצוני של הלכלוך הנראה לעין. 

2. יש להימנע מלהציף את הכיריים במים. 

3. יש להימנע משימוש בחומרי ניקוי המכילים חומצות או כלור העלולים לגרום לקורוזיה של ציוד הגז הביתי. 

4. ניקוי באמצעות מטלית לחה עם מי סבון פושרים יעשה את העבודה ויסייע לשמור על הכיריים לטווח ארוך, יש לייבש היטב לפני הפעלה.

 

מירי נעמן 4

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook