ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

סדרות השיזוף החדשות של ד”ר פישר

סדרות השיזוף החדשות של ד”ר פישר

בלה דיאמנט , 07/05/19

 

 

הקיץ כבר בפתח, וחברת ד”ר פישר אולטרסול כרגיל אינה שוקטת על שמריה. לאחרונה השיקה החברה 3 סדרות בלעדיות להגנה המתקדמת ביותר לקיץ 2019: SPECTRUM – היחיד המסייע בהגנה מפני קרינת HEV, Free Kids – תכשירי הגנה לעור רגיש לילדים ו-ג’ל אלוורה פורטה – לטיפול והרגעה מיידית עם פי 2 אלוורה.

כולנו אוהבים להתפנק בקיץ, אם בים או בבריכה או בטיולים בחיק הטבע. אבל לצד הבילוי האהוב, יש לזכור גם את נזקי השמש, לכל מי שאינו משתמש בהגנה מירבית נגד החשיפה לקרניה המזיקות, הגורמות לעור להזדקן ביתר מהירות, וגם גורמות במהלך השנים למחלות.

 

דר פישר 1

 

בקיץ 2019, ד”ר פישר אולטרסול מציג את ההגנה המתקדמת והגבוהה ביותר במגוון סדרות חדשות המעניקות פתרון למגוון סוגי העור.

1. אולטרסול SPECTRUM – הסדרה היחידה המסייעת בהגנה גם מפני קרינת HEV הזוכה במוצר השנה 2019 בקטגוריית הגנה מהשמש.

סדרת אולטרסול SPECTRUM הינה סדרה פורצת דרך המבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המסייעת לראשונה גם בהגנה מפני קרינת :HEV – High Energy Visible light קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה. הטכנולוגיה מסייעת להגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV.

מחקרים שפורסמו לאחרונה מעידים על נזקים הנגרמים לעור גם מחשיפה לקרינת HEV, המעודדת יצירת רדיקלים חופשיים מזיקים, הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור, להיווצרות קמטים ולרפיון עור.

מחיר: ספריי שקוף או תחליבי/ תחליב הגנה 69.90 ₪ (200 מ”ל),

קרם פנים 59.90 ₪ (50 מ”ל).

 

דר פישר 2

 

 

2. אולטרסול Free Kids לעור רגיש לילדים

ד”ר פישר מרחיב את סדרת אולטרסול Free ומשיק את אולטרסול Free Kids – סדרת תכשירי הגנה המיועדת לילדים עם עור רגיש. המוצרים בסדרה הינם ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא רכיבים מן החי.

תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס אנטי אוקסידנטים, המותאם במיוחד לילדים, המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך. תכשירי הסדרה במרקם קליל, נספגים במהירות, אינם שמנוניים, היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתם לעור רגיש.

הסדרה מכילה: תחליב הגנה SPF50 200 מ”ל

קרם פנים SPF50 50 מ”ל.

3. אולטרסול ג’ל אלוורה פורטה

עוד מוצר חדש השנה הוא ג’ל אלוורה פורטה – קומפלקס מחוזק לטיפול והרגעה מיידית של העור, המועשר בכמות כפולה של אלוורה ובפרו-ויטמין B5, המסייע בריכוך ושמירה על גמישות העור. המוצר מכיל גם הממליס, המסייע להפחתת אדמומיות ולהקלה על גירויי עור, ויטמין E ותמצית תה ירוק – אנטי אוקסידנטים המסייעים בהגנה מפני רדיקליים חופשיים ושומרים על בריאות העור. המוצר עבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו לעור רגיש.

 

דר פישר 3

 

השקת הסידרה נערכה במלון לייטהאוס בתל אביב, בנוכחות קרן פלס הפרזנטורית של ד”ר פישר וד”ר נורית הראל, יו”ר משותפת של תשלובת ד”ר פישר יחד עם סיגל בר-און, דור שני לתעשיינים, בנותיו של המייסד ד”ר אלי פישר.

ד”ר הראל שהינה רוקחת בעלת תואר שני בגנטיקה הומנית, ותואר שלישי במדעים ביו-רפואיים, הציגה בצורה מקיפה את 3 הסדרות שהושקו, ואת היעילות והחשיבות בשימוש במוצרים אלה בקיץ הקרוב.

לאורך השנים ד”ר הראל תמיד שלבה בין הובלת מחקר ופיתוח של מוצרים חדשניים ופיתוח עסקי. בין השאר שימשה כסמנכ”ל מחקר ופיתוח בחברת ביו-טק דרמטולוגית וכמנכ”לית חברת פיתוח תרופות. היא חברה בארגון רופאי העור האמריקאי (AAD) וב-International Society of Microbiota.

 

דר פישר 5

 

בד”ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד”ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.

מפעלי ד”ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד”ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

  


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook