ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

גלידריה חדשה על בסיס טבעי בלבד

גלידריה חדשה על בסיס טבעי בלבד

בלה דיאמנט , 16/06/19

 

 

מי לא אוהב גלידה?..לא מכירה כאלה, וגם אתם לא. האהבה לגלידה היא גורפת, וחוצה גבולות של גילאים.

אבל יותר מכל, אני בעד גלידה טבעית, שהינה בריאה יותר וטעימה לא פחות – ואותה מצאתי בגלידריה החדשה שנפתחה בתל אביב – ALICE שמה.

 

1

 

בשונה מגלידריות אחרות בישראל, ALICE מייצרת גלידות טבעיות בלבד, ללא חומרים משמרים וללא משפרי טעם וצבעי מאכל, אלא מפירות ומחומרי גלם אמיתיים. כך למשל, גלידת וניל מיוצרת ממקלות וניל ולא מתמצית וניל, גלידת נענע מיוצרת מעלי נענע טריים, וגלידת הטחינה הטבעונית מכילה שומשום מלא, בעל ערכים תזונתיים גבוהים יותר משומשום מלא, ללא תוספת צבע, ריח או טעם.

 

2

 

בין הטעמים המסקרנים אפשר למצוא גם: גלידת ספירולינה כחולה, סורבה לימון וג’ינג’ר סחוטים במקום, גלידת תה שחור ולימון, גלידה טבעונית על בסיס חלב קוקוס, גלידת אפרסק טרי מרמת הגולן, פיסטוק אמיתי, וניל ממקלות וניל, עוגת גבינה, קולי תותים וקראמבל, טחינה שומשום מלא ודבש ענבים (טבעוני), שוקולד בלגי ותפוזים

 

 

3

בנוסף, מושק לראשונה בישראל בריוש עם גלידה: מאפה הנאפה ומחומם בתנור במקום, כאשר בתוכו גלידה לבחירתכם.

 

4

 

מאחורי ALICE עומד המסעדן גור מלקולם, ממקימי רשת “אוליב” ו”נוקטורנו ירושלים”, שלמד את רזי המקצוע בבית ספר מקצועי גבוה בבולוניה. אומר גור: “תל אביב לדעתי היא חלוצה ברמה הקולינרית בארץ, וכאחת שכזו אני שמח שהמודעות לבריאות מחלחלת גם בבתי הספר. זה מה שהוביל אותי לייצר גלידה טבעית ובריאה לילדים ולמבוגרים כאחד. אני לא מוכן להתפשר על טריות ועל חומרי גלם איכותיים. כשמשתמשים בחומרים לא טבעיים, חיי המדף של הגלידות כמובן הינם ארוכים יותר, אבל אני מעדיף לייצר גלידה טבעית ובריאה יותר, בעלת אחוזי השומן וסוכר נמוכים משמעותית מגלידות אחרות”.

 

5

 

גיל לא בעד לעשות “פוטושופ” לגלידות, כי הוא מאד נגד העובדה שמרבית הגלידות שאנחנו אוכלים, מורכבות מצבעי מאכל, שכידוע מזיקים לבריאותנו. חומרי טעם, ריח וצבע, הופכות את הגלידות לצבעוניות יותר, בוהקות יותר, מריחות בטעמים מתקתקים יותר, אבל בריאות – הן לא!!!!. הוא חוזר ומדגיש שאצלו הגלידות טבעיות בלבד, ללא חומרים משמרים, וללא משפרי טעם וצבעי מאכל, אלא מפירות ומחומרי גלם אמיתיים.

ל-ALICE יש כיום מפעל חדש ועצמאי לייצור גלידות בתל אביב, המכין את הטעמים השונים ומחדש אותם אחת לחודש, בהתאם לעונתיות הפירות וחומרי הגלם. וכך במקום להביא חומרי גלם תעשייתיים, ב-ALICE מתמקדים בתוצרת מקומית, ובקרוב ייערכו שיתופי פעולה עם חקלאים ומחלבות מקומיות.

 

6

 

מחירים: כדור ב-16 שקלים (שני כדורים ב-21 שקלים), חצי ק”ג ב-48 שקלים, 1 ק”ג ב-88 שקלים. בריוש עם גלידה ב-26 שקלים.

ALICE – אבן גבירול 151, תל אביב, טלפון: 03-5280321 (ניתן גם להזמין משלוחים, כל יום החל מ-12:00 עד 23:00, כולל שישי ושבת)

פייסבוק: https://www.facebook.com/alice.gelato/

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook