ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הכל על דיאטה ללא ספירת קלוריות

הכל על דיאטה ללא ספירת קלוריות

בלה דיאמנט , 15/06/19

 

 

מי מאתנו אינו חולם לרזות, ואם אפשר בלי ספירת קלוריות – מה טוב. דיאטה הגיונית ואנושית, מצאנו אצל הנטורופטית הידועה נאוה בוים, אשר המציאה כבר לפני שנים, את שיטת NAVA לבריאות שהינה דיאטת “חויה בירוק” – ללא ספירת קלוריות, הנותנת מענה קל, בריא ועם אחוזי הצלחה מקסימליים, והיא מועברת על ידי נאוה עצמה בקבוצות תמיכה, המתקיימות בהרצליה בימי ראשון, ובחיפה בימי רביעי, במשך 3 חודשים הכוללת פגישה בת שעה של פעם בשבוע.

 

1

 

מסבירה לנו נאוה בוים שהינה נטורופתית מומחית, בעלת ניסיון של כ- 20 שנה: “לכל איבר בגוף שלנו יש את המזון המותאם לו. אשר מנקה ומאזן את פעילות אותו איבר. תוכנית הדיאטה מותאמת אישית לכל איבר ואיבר. כי אין אחד דומה למשנהו. לכן ניקוי ואיזון איברים פנימיים הינו לפי “שיטת השבועות”, כלומר בכל שבוע ניתן תפריט אחר, עשיר ומגוון עם שילובי מזונות במגוון רחב טעים וגם בריא”.

 

2

נאוה בוים

 

שיטת דיאטה זו מבוססת על מספר עקרונות חשובים כמו: שילב מזונות, איזון החומציות, ומספר מעגלי הצום המומלצים בין ארוחה לארוחה:

עקרון ראשון: שילוב מזונות

לדוגמא: הכבד הינו איבר חשוב ביותר, וכאשר אנו מתחילים לנקות אותו בתזונה, באותו שבוע נתרכז באכילת ירקות ירוקים כהים כמו: עלי בייבי, תרד, פטרוזיליה, ראשאד, סלק, שורשים לבנים כמו שורש של פטרוזיליה, סלרי, בצל, שום וכורכום איכותי.

וכך הכבד אשר מקבל “דלק” חדש ואיכותי, יותר נקי עקב הדביקות באותם סוגי מזונות אשר מסייעים לו לתפקוד יותר טוב.

פעילותו של הכבד, הן הקלינית והן האנרגטית, משתפרים לאין ערוך. הוא מנקז יותר טוב שומנים מהכבד, ומסנן רעלים הרבה יותר טוב. הערך המוסף היא הפחתת משקל, עיניים בורקות והרגשה טובה.

וכך מידי שבוע מחליפים את שילובי המזונות של הטחול, הקיבה, הכליות, כיס המרה והלבלב, לצורך הניקוי והאיזון של איברים אלה.

 

עקרון שני: איזון החומציות

רבים הם האנשים הסובלים מחומציות בקיבה, מצב אשר גורם לתחושה של כאבים בקיבה או בוושט, חוסר יכולת לעכל מזונות מסוגים שונים, מצב המוביל לנפיחות ביטנית, אגירת נוזלים וכמובן עלייה במשקל.

לפי משנה זו יש להפחית מהתזונה קמח לבן, סוכר לבן, חלב ומוצריו ושמרים.

 

עקרון שלישי: מזונות המזיקים לעיכול

מומלץ לסלק מזונות המזיקים לעיכול וספיגה, כמו מונסודיום גלוטומט, סודה לשתיה, אבקת אפיה וצבעי מאכל.

 

עקרון רביעי: מעגלי הצום המומלצים בין ארוחה לארוחה:

12 שעות

אנו צמים 12 שעות בין ארוחת הערב לארוחת הבוקר, על מנת לאפשר לגוף להתנקות היטב בין 7-9 בבוקר, שזהו “זמן הקיבה” ע”פי השעון הסיני. זהו הזמן בו אנו מאפשרים הוצאת פסולת והתרוקנות מהלילה.

3 שעות

מסמלות הפסקה בין ארוחה לארוחה, ומתן אפשרות ל”ארוחת כוח” הכוללת 3 שקדים, תמר, כף גוגי’ ברי ועוד.

12 שעות + 3 שעות

לקהל הסובל מעצירות או קשיי עיכול, אפשר לאכול משהו קל כמו 3 שקדים או סמודי ירקות (סמודי הוא שייק המורכב ברובו מעלים ירוקים), ורק 21 שעות אחרי ארוחת הערב, לאכול ארוחת בוקר טובה.

 

 

3

 

שיטת NAVA לבריאות – דיאטת “חויה בירוק”, הוכיחה את עצמה ב-15 השנים האחרונות, ועם אלפי לקוחות מרוצים קשה להתווכח.

נאוה בוים הינה נטורופתית מומחית, בעלת נסיון של כ- 20 שנים כנטורופתית ויועצת מקצועית בתחום תוספי התזונה, צמחי המרפא והקוסמטיקה לחברות בישראל ובעולם. היא גם הבעלים של חברת “נאוה בריאות ואיכות חיים בע”מ”, המייצגת בלעדית את חברת MTM גרמניה, היוזמת מחקרים בתחום המתכות הכבדות והמינרלים. נאוה בוים סיימה לימודי רפואה סינית (תואר C.A.a), הכוללים התמחות בדיקור, ובעלת תואר בינלאומי heilpraktiker המיועד למעוניינים להתמחות ברפואה טבעית.

 

4

 

לקביעת פגישת ייעוץ: טל. 09-9510981

www.nhw.co.il

 

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook