ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חידושים חובקי עולם של גלידת בן &ג’ריס

חידושים חובקי עולם של גלידת בן &ג’ריס

בלה דיאמנט , 24/07/19

 

 

השבוע נחגג יום הגלידה הבינלאומי, המביא איתו מיגוון רחב של חידושים לאחד המאכלים שעליו איננו מוותרים מינקות ועד זיקנה – הגלידה.

אחת מחברות הגלידות האהובות והפופולריות בישראל מזה שנים רבות, הינה “בן & ג’ריס”, אשר שומרת על איכותה הגבוהה מהיום שנתקלתי בה לראשונה, עם מבחר בלתי נדלה של טעמים, הקולעים לטעמם של רבים בעולם כמו גם בישראל.

 

1

 

אספנו מספר חידושים של גלידה משובחת זו, והנה הם לפניכם:

גלידות שמנת מופחתות שומן

חב’ ”בן & ג’ריס” חברת גלידות הפרימיום המובילה בישראל ובעולם, המייצרת גלידות משמנת אמיתית, ומלאות בצ’אנקים – מציגה לקראת קיץ 2019 מהפך: סדרת גלידות ”מוו- פוריה” – גלידות שמנת מופחתות שומן, מלאות בצ’אנקים, עם 120-132 קלוריות למנה של 100 מ”ל ו- 65% פחות שומן (הגלידות הנ”ל זכו להצלחה ענקית בארה”ב)

סדרת ”מוו –פוריה” של ”בן אנד ג’ריס” כוללת בשלב הראשון שני טעמים:

1. גלידות שוקולד מילק & קוקיס – גלידת שמנת מופחתת שומן, בטעם שוקולד ובטעם וניל, עם חתיכות עוגיות שוקולד צ’יפס: רק 120 קלוריות ל-100 מ”ל.

2. גלידת שוקולד בצק עוגיות – גלידת שמנת מופחתת שומן בטעם שוקולד, עם חתיכות בצק עוגיות שוקולד צ’יפס: רק 132 קלוריות ל-100 מ”ל.

יש לציין: רכיבי הגלידה הינם מסחר הוגן, שלא עברו שינויים גנטיים, ללא תחליפי סוכר וללא רכיבים מלאכותיים.

לצורך השוואה: גלידת קרם עוגיות של ”בן & ג’ריס” כוללת כ-220 קלוריות ל-100 מ”ל ו-13% שומן, וכאמור סדרת ”מוו פוריה” כוללת רק 120-132 קלוריות ל-100 מ”ל ו-4% שומן.

גלידות ”מוו- פוריה” משווקות האריזות של 500 מ”ל. מחיר מומלץ – 24.90 ש”ח.

 

2

 

גלידת שמנת משובחת – עוגת גבינה עם תות שדה ועוגיות:

חברת “בן & ג’ריס” מרחיבה את קטגוריית חטיפי הגלידה, ומשיקה גלידת עוגת גבינה עם תות שדה. לכל אוהבי עוגת גבינה ותות, אין ספק שזה חידוש מרענן: גלידה בטעם עשיר של עוגת גבינה מושלמת עם תות ופרורי עוגיות.

גלידת עוגת גבינה עם תות משווקת ב-2 אריזות:

1. אריזת שורטי (מנה אישית) של 150 מ”ל במחיר 10.90 ₪.

2. אריזת 500 מ”ל במחיר 24.9 ₪.

משווק בחנויות המפעל, רשתות השיווק, חנויות נוחות, וחנויות מובחרות.

 

3

 

 

לראשונה בישראל: גלידת “פיש פוד” ע”ש להקת PHISH:

חברת בן & ג’ריס החלה לשווק לראשונה את גלידת “פיש פוד”, שהינה אחד מהטעמים המובילים והאייקונים של חב’ בן & ג’ריס.

גלידת “פיש פוד” הינה ע”ש להקת PHISH, להקה אמריקאית מפורסמת, אשר חבריה הינם במקור ממדינת ורמונט, מדינתם של בן כהן וג’רי גרינפילד, מייסדי חב’ “בן אנד ג’ריס”.

חברי הלהקה פיתחו את הטעם האהוב, יחד עם בן וג’רי, והגיעו לשילוב המנצח של גלידת שמנת משובחת בטעם שוקולד, עם סרוויל מרשמלו, קרמל עשיר ופאדג’ שוקולד בצורת דגים.

גלידת “פיש פוד” אינה עוד גלידה רגילה: מכיוון שלהקת “פיש” הינה בעלת אג’נדות סביבתיות וחברתיות, חלק מהרווחים על כל פיינט שנמכר ברחבי העולם, נתרם למאמצים סביבתיים באזור אגם צ’מפליין בוורמונט.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

פיינט: 500 מ”ל. המחיר המומלץ לצרכן: 25 ₪.

 

5

 

ההשקה מחדש של גלידת “פינט באטר קאפ”:

חב’ “בן&ג’ריס” העולמית הקימה בשנת 1997 בוורמונט “בית קברות לגלידות”, שייצורם או שיווקם הופסק. מידי שנה מבקרים באתר “בית הקברות” הזה 250,000 איש.

גם ישראל הקימה חב’ “בן&ג’ריס” במקביל בשנת 2005 “בית קברות” באתר הדיגיטלי, שבו “קוברים” גלידות שאינן מיוצרות או משווקות יותר. מידי שנה מעלה החברה משאל דיגטילי בקרב חובבי הגלידות, איזו גלידה היו רוצים להחזיר מהעולם הבא לייצור מחדש.

חב’ “בן&ג’ריס” השיקה מחדש את גלידת “פינט באטר קאפ” – גלידת שמנת בטעם חמאת בוטנים, עם חתיכות חמאת בוטנים מצופות פאדג’, וזאת בעקבות משאל שערכה החברה, בו השתתפו אלפי ישראלים, בנושא מהו טעם הגלידה שיחזור מ”בית הקברות”, כאשר במקום הראשון 35% מהנשאלים ביקשו להחזיר לתחיה מחודשת את גלידת “פינט באטר קאפ”.

אבי זינגר, מנכ”ל חב’ “בן& ג’ריס” ישראל מציין שבשנים האחרונות, ניתן לראות שינוי מובהק בטעם הישראלי, שהופך לזהה יותר לטעם האמריקאי ומחפש שילוב טעמים של מתוק ומלוח ביחד, ובעיקר את טעמי החמאת בוטנים, כגון “פינאט באטר קאפ, “והטעם הפופולרי “צ’אבי האבי” שזוכה בישראל להצלחה מרובה.

ה”פינט באטר קאפ” תשווק בכל רשתות השיווק. מחיר מומלץ לצרכן 25 ₪ 500 מ”ל.

 

4

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook