ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

כל החידושים לשנת הלימודים החדשה

כל החידושים לשנת הלימודים החדשה

בלה דיאמנט , 01/09/19

 

 

שנת הלימודים בפתח, וברשת קרביץ לא האמנו כמה חידושים מצאנו, וגם אין סוף מותגים מובילים הנושאים תו תקן ישראלי, בטווח מחירים רחב, כך שכל אחד יוכל למצוא את הפריטים המתאימים לו.

 

1

 

המוצרים כוללים: תיקים, קלמרים, מחברות, עטים, בקבוקים, ועוד לצד שת”פ ייחודיים עם MISMAS - משפט אחד ביום, דיסני ועוד. תמהיל המוצרים משלב בין מותגים מובילים, עם דגמים בלעדיים לקרביץ, לבין מותג הבית “קרביץ”, שהורחב השנה ב 40% ומציע מעבר לאופנתיות וטרנדיות, גם את סל הקניה המשתלם.

 

2

 

תיקי מותג הבית

התיק של שנת 2019 מתאים את עצמו לטרנדים האופנתיים ולסגנון החיים של הילדים ובני הנוער.

תיק הגב הרב תכליתי E-BIKE כולל תא מיוחד לנשיאות סוללת אופניים חשמליים עבורו מובנת בתיק הגב מיקום ייעודי, תא נפרד ומרופד המתאים למחשב נייד בגודל 15.4 אינץ’ ותאים אירגוניים נוספים לכלי כתיבה ועוד. התיק העשוי בד איכותי משלב במעטה החיצוני שלו מחזירי אור לבטיחות ונראות בדרכים.

תיקי הגן האיכותיים בקולקציה זו, כוללים תא אחד גדול ומרווח לצד תא קטן חיצוני וכתפיות נוחות ורחבות, המוצגים בשילובים של הדפסי אול אובר עם אסטרונאוטים, קשת בענן, דגים ועוד.

 

3

 

 

PARKLAND – תיקי איכות הסביבה

שמירה על איכות הסביבה היא הערך מוסף בתיקים והקלמרים של מותג PARKLAND. האג’נדה של המותג לשמירה על הסביבה מוצגת בתיקים וקלמרים שהבד שלהם עשוי מ- 100% בקבוקים פלסטיק ממוחזרים. יחד עם זאת, הבד דמוי עור בתיקים והקלמרים עשוי מתפוחים שעוברים תהליך ייחודי, עם חומרים ידידותיים אחרים.

STREET ART

אומנות רחוב, גרפיטי, ציורי קיר או ריצפה מהפנטים, עולם הקומיקס זוהי המהות של מותג Street Art מבית קרביץ. המותג שכבש בסערה בשנה שעברה את ליבם של התלמידים, מציג השנה 12 דגמים חדשים בעיצובים צעירים, רווי צבע, אופנתיים ופונקציונליים, שמתאימים את עצמם לילדים ובני הנוער של שנת 2019 עם יציאת אוזניות ו- USB מובנית בצד התיק, כבל הטענה ומטען POWER BANK.

כמו כן, התיק הינו בעל 2 תאים גדולים ומרווחים, תא מיוחד למחשב נייד בגודל עד 15.6 או טאבלט, כיסי צד לבקבוקי שתייה. זהו תיק חצי אורתופדי עם רצועות עבות ותומכות.

בנוסף לתיקים אלו, קיימים מגוון מותגים מובילים מהם קיימים בקרביץ דגמים בלעדיים, הכוללים תיקי טרולי, אורטופדיים או חצי אורטופדיים: קל גב, LOL, NICI, INWAY , FILA, אדידס, נייקי, JANSPORT, SKIP-HOP, SPRAYGROUND, HERSCHEL SUPPLY ועוד.

 

4

 

ציוד חדשני לתלמידים

כאן תמצאו עט שהדיו לא נמרח, סגירה נוחה של טוש זוהר, מחק שלא מתפורר, עיפרון בעל אחיזה אורתופדית ועוד.

PENTEL

המותג מציג מגוון רחב של עטים, עפרונות מכניים, טושים ועוד באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. הייחודיות של PENTEL היא פטנט הייחודי של הדיו שאינו נמרח אלא נספג ואורך החיים שלו הוא כתיבה על פני 6,000 מטר.

 

5

 

לילדים המתקשים באחיזת העיפרון, קיים אוחזן עפרונות אורתופדי משולש ללימוד כתיבה, שהינו בלעדי בקרביץ. כך אין אנרגיה מיותרת בכתיבה, והיד פחות מתעייפת.

בקבוקים וקופסאות אוכל

ליין הבקבוקים וקופסאות האוכל בקרביץ ממשיך להתרחב, ולצד קופסאות אוכל ובקבוקים ממותגים בדמויות האהובות על הילדים וקבוצות ספורט, קופסאות אוכל של מותג סיסטמה, מותג ניו זילנדי איכותי בעל עיצוב ייחודי שמוצריו עשויים פלסטיק איכותי ללא BPA , ידידותי לסביבה הניתן לחימום במיקרו ורחיצה במדיח הכלים.

BLOOM – בקבוקי שתיה חדשניים

מותג הבית החדש של קרביץ מציג ליין הכולל שישה סדרות של בקבוקים העשויים חומרים איכותיים שונים, כמות נוזלים שונה ופונקציות שונות, כך שכל אחד יכול למצוא את הבקבוק הנוח ביותר לאורח החיים שלו.

 

6

 

מארז פאטצ’ים לחולצות בי”ס

אם בדיוק החולצה לבית הספר היא בכביסה והאחרת היא ללא סמל, בקרביץ פתרו את הבעיה: מארז הכולל 5 פאטצ’ים מבד, עם סמל בית הספר, עשויים בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית המאפשרת שימוש חוזר, של עד 3 שימושים, מבלי לפגום בבד החולצה.

בכל אחד מסניפי הרשת ניתן למצוא את הסמלים של חמשת בתי הספר הגדולים בעיר, במידה והסמל אינו נימצא בסניף, ניתן למצוא אותו באתר הייעודי של קרביץ המכיל למעלה מ 500 סמלי בתי ספר בישראל. המארזים מגיעים במשלוח דואר מהיר עד הבית.

 

7

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook