ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

המומלצים של בלה

המומלצים של בלה

בלה דיאמנט , 16/09/19

 

 

גיפט קארד של “רונית רפאל” לטיפולי התחדשות לשנה החדשה

כולנו רוצים להיראות מטופחים לקראת השנה החדשה, ובמהלכה. רשת “רונית רפאל-מדע היופי” מציעה מתנה שכולה יופי - גיפט קארד “התחדשות”, שהינו כרטיס מתנה מעוצב שאותו תוכלו לטעון בכל סכום שתרצו, ולהעניק ליקרים לכם.

מקבל כרטיס המתנה יוכל לבחור מתפריט הטיפולים העשיר, את אחד ממגוון הטיפולים האסתטיים המתקדמים המוצעים ברשת “רונית רפאל-מדע היופי”: מגוון טיפולי אנטי-אייג’ינג מתקדמים, טיפולי אוקסי, טיפולי פנים וגוף, הדגשת תווי פנים ועוד לנשים וגברים.

כמו כן ניתן לבחור גם אחד ממוצרי הטיפוח לפנים ולגוף, של המותג הבינלאומי L.RAPHAEL .GENEVE.

את גיפט קארד “התחדשות” תוכלו לרכוש בכל אחד מהמרכזים של רונית רפאל ברחבי הארץ: תל אביב, רעננה, ירושלים, ראשון לציון, אשדוד, חיפה, כרמיאל, נצרת וקריית ביאליק.

לפרטים: 1-800-85-84-84 www.ronitraphael.co.il

 

1

 

גלידה ללא חלב של בן & ג’ריס

בשנים האחרונות חל גידול במספר האנשים הנמנעים מחלב ומוצרי חלב, בשל רגישויות ללקטוז, אלרגיות לחלב, והן בשל עליית המודעות לתזונה הטבעונית. מסתבר שלמרות מגבלה זו, ניתן לייצר גלידות איכותיות וטעימות.

“בן & ג’ריס” בישראל משיקה בימים אלו גלידה חדשה מסדרת הגלידות ללא חלב: גלידת בצק עוגיות (גלידה בשומן צמחי) בטעם וניל, עם חתיכות בצק עוגיות שוקולד צ’יפס ופאדג’. זהו הטעם ה-5 מסדרת גלידות ללא חלב, לצד הגלידות הקיימות: חצי אפוי פינט באטר, צ’אנקי מאנקי, שוקולד פאדג’ בראוניס וחמאת בוטנים ועוגיות. גלידות בן & ג’ריס ללא חלב, מיוצרות על בסיס חלב שקדים, על בסיס 100% רכיבים טבעיים.

המחיר לגלידת “בצק עוגיות שוקולד צ’יפס ופאדג’” כ-30 ש”ח לפיינט, וניתן להשיגה ברשתות השיווק ובחנויות המפעל של בן & ג’ריס.

 

2

 

סידרת דבש ארומטי של ”משק לין”

אי אפשר לחגוג את ראש השנה ללא תפוח בדבש, כדי שהשנה תהא מבורכת ומתוקה. “משק לין” השיקה השנה סדרת דבש ארומטי בטעמים וריחות, המשנים את כל מה שידענו והכרנו עד כה על דבש.

הדבש הטבעי מופק מפרחי בר, היישר מהכוורת, לא מסונן ולא מחומם, ללא תוספת סוכר, וללא חומרים משמרים, עם מגוון מחיות של פרי טבעי, תבלינים ותמציות פרחים. הדבש מתאים להכנת משקאות דבש מיוחדים, קרים או חמים וכתוספת למוזלי, מלבי, פנקייק, סלט פירות וכד’.

הסדרה החדשה כוללת: דבש עם נגיעות תות ווניל, חלפיניו ואננס, פסיפלורה, לימון וג’ינג’ר, וניל ושושנים, פטל ושושנים, פירות יער ומנטה.

תכולה: 380 – 240 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 24-32 ש’. הינו פרווה, בכשרות בד”ץ רובין.

להשיג ברשתות השיווק: ניצת הדובדבן, שופרסל גרין, במעדניות וחנויות מתמחות ברחבי הארץ, בחנויות המפעל במודיעין ובכפר בילו ובאתר www.linfarm.co.il

 

3

 

“עוף טוב” גם לכריכים לבית הספר או לעבודה

מי שחושב ששניצל אוכלים רק בצלחת עם תוספת, טועה. סדרת השניצלים הביתיים של “עוף טוב”, ובהם שניצל עוף ביתי בטאץ’ מתובל (החדש בסדרה), יכולים להפוך כל כריך וכל ארוחה לטעימים, בביה”ס ובעבודה, וכמובן גם בבית, ליד השולחן.

עם השקתו של שניצל עוף ביתי בטאץ’ מתובל, מונה סדרת המוצרים הביתיים של “עוף טוב” 6 מוצרים, בהם גם: עדין כזה, קריספי, עם שומשום קופצני, עם צ’יפס שמח וחזה עוף בתיבול BBQ.

שניצל נחשב לאחד המאכלים האהובים ביותר במטבח הישראלי, ובהחלט חשוב שישתלב גם בכריך של הילדים בביה”ס, בתוספת ירקות וממרחים שונים, וזו בהחלט ארוחה מזינה ולילד, גם כאשר הוא נמצא מחוץ לבית.

כמו כל סדרת השניצלים הביתיים של “עוף טוב”, כך גם השניצל בטאץ’ המתובל, עשוי מנתח עוף שלם, מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים ומ-100% רכיבים טבעיים.

שניצל עוף ביתי בטאץ’ מתובל, מוצע במחיר של 35.90-37.90 ₪ לאריזת 600 גרם. ניתן להשיגו בכל רשתות השיווק וחנויות המזון הגדולות. המוצר בכשרות אוירבך מהדרין.

 

4

 

תכשיטים חדשים לשנה חדשה

רשת חנויות תכשיטי RONI KHAN יוצאת לשנה החדשה בסדרת מארזי מתנות, הכוללים ליין של תכשיטים בעיצובים חדשים של טבעות, עגילים, שרשראות וצמידים החל מ- 149 ש’.

התכשיטים מבית RONI KHAN עשויים מסגסוגת איכותית של מתכות שונות, חלקם מוכספים ו/או מוזהבים, חלקם בשילובי עור ו/או דמוי עור, שילובי בד ומתכות שונות, וחלקם אף צבועים בשלל גוונים בעבודת יד. כמו כן חלקם משובצים בזרקונים ו/או דמוי יהלומים שונים כגון קריסטלים, זכוכית וכיו״ב, וחלקם עשויים מסטיינלס סטיל, המוגדר כחומר היפו אלרגני השומר על צבעו גם בחשיפה למים. לרשימת הסניפים ולפרטים נוספים: https://www.ronikhan.com

 

5

 

שת”פ בין FACTORY 54 ו – MIMI LUZON

FACTOR Y 54 משיקה שיתוף פעולה עם MIMI LUZON אשר מסיכות הזהב שלה ומוצרי טיפוח נוספים פרי יצירתה, יימכרו בבלעדיות בחנויות FACTORY 54 ברמת אביב, קניון TLV ובאתר FACTORY54.CO.IL.

כחלק מהגישה ההוליסטית, בפקטורי 54 מבקשים להעניק ללקוחה את החוויה השלמה של עולמות הלייפסטייל וה-Well Being, עם מוצרים משלימים בתחומי הטיפוח, האסתטיקה, הספורט ואורח החיים הבריא באמצעות קו מוצרים חדשניים להענקת מראה בריא וזוהר לאינספור נשים בכל הגילאים שפיתחה לוזון. מימי לוזון הינה בעלת ניסיון של 30 שנה בעולם הטיפוח, עם רשימה מכובדת של כוכבות בינלאומיות שהגיעו אליה לטיפולי יופי, ביניהן אירינה שייק, נעמי קמפבל וקיארה פראני, לצד לקוחות כמו רותם סלע, יעל גולדמן ונטע אלחמיסטר.

 

6

 

 

שוקולד עלית עם 30% פחות מכמות הסוכר

עלית הינה הראשונה המביאה לצרכן הישראלי את הבשורה של טבלת שוקולד במתיקות מעודנת עם 30% פחות סוכר. את מקומו של הסוכר תופסים שני רכיבים מרכזיים: סיבים תזונתיים (17%) וקמח מפקעת אגוזי טייגר טחונים (5%).

פקעת אגוזי הנמר (המכונה טייגר), הנה מקור טבעי למתיקות, עם פרופיל שומנים הדומה לשמן זית, עשירה בוויטמינים ומינרלים, עתירה סיבים תזונתיים מהסוג שאינו מסיס במים, וכמו כן יש בה תכולה גבוהה של עמילן פרוביוטי עמיד, המשמש כמזון ומצע לבקטריות הידידותיות במעיים. טעמה של הפקעת מתקתק, ולכן בתהליך פיתוח מורכב נמצא, שהיא כולה להוות מקור למתיקות אשריאפשר הפחתה משמעותית של סוכר, תוך שימור טעמו המוכר של השוקולד.

טבלת השוקולד החדשה תגיע בשלושה טעמים:

שוקולד חלב ללא תוספים, שוקולד חלב עם שבבי קוקוס, ושוקלד חלב עם שברי אגוזים (המוצר מכיל סיבים תזונתיים, ובהתאם לכללי הרגולציה ייקרא טבלה בטעם שוקולד). משקל: 100 גר’ לטבלה. כשרות: בד”צ.

 

7

 

סידר סירים קולינרית חדשה מבית “סולתם”

הסירים מסדרת KingStone של חברת ‘סולתם’ הינם חזקים, עמידים ומיוצרים מאלומיניום טהור. הם יוצרו בתהליך יציקה רב שכבתי, המאפשר פיזור חום שוויוני בין חלקי הסיר, ומביא לתוצאות בישול מעולות.

הסירים הינם בעלי ידיות ארגונומיות לאחיזה נעימה, בטיחותית ונוחות מירבית בזמן הבישול. מכסה הסיר חסין החום עשוי זכוכית שקופה, לצורך מעקב אחר התקדמות הבישול ללא צורך בהרמת המכסה. בנוסף, התווסף חור קטן לוויסות האדים. כל הסירים מכוסים בציפוי Non stick איכותי, בטוח לשימוש ומונע הידבקות מזון וקל לניקוי.

מגוון הכלים בסדרה: סירים, מחבתות, מחבת גריל, ווק, סוטאז’, סיר טיגוןו קלחת.

להשיג ברשת “סולתם” ברחבי הארץ, בחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ובאתר www.soltam.co.il

 

8

 

צמחי המרפא של “ברא” העוזרים לחזור לשיגרה

החופש הגדול מאחורינו, וחודש החגים בפתח. 3 חודשים שאחריהם לא קל לחזור לשיגרה, אם בבית הספר ואם במקום העבודה. עלינו לעבור ממצב בו אנו חופשיים לעשות כרצוננו, למצב בו אנו מחוייבים למשימות, לחץ, לוחות זמנים ופעילות הדורשת ריכוז ומיקוד.

לשם כך “ברא” פיתחו מוצר המיועד לטיפול במצבים אלה, תוך שמירה על רכיבי הצמחים ודגש על חומרי גלם שעברו סדרת בדיקות איכות קפדניות, בהתאם לתקנים המחמירים ביותר, בכדי להבטיח את זיהויים, איכותם וניקיונם.

ברא פוקוס הינה פורמולת צמחי מרפא, שברפואת הצמחים המסורתית נעשה בהם שימוש רב-שנים במצבים של חולמנות, מוסחות ופיזור הדעת. הפורמולה משלבת צמחים כגון ‘ויתיניה משכרת’ (אשווגנדה), ג’ינקו בילובה ובקופה מוניירי (פשתה שרועה), שאף נחקרו בשנים האחרונות בהיבטים קוגניטיביים מגוונים. הפורמולה מומלצת לשימוש ארוך טווח, וילדים (מעל גיל 3), ומבוגרים יכולים ליהנות מיתרונותיה.

הצמחים שבפורמולה נחקרו כתורמים למיקוד המחשבה, ליכולת הריכוז ולתפקוד הקוגניטיבי, ובכך מסייעים גם בטיפול לבעיות קשב וריכוז.

מחיר המוצר ברא פוקוס: 129 ש”ח ₪ ל-100 מ”ל תמצית נוזלית.

מבצע מיוחד בחודש ספטמבר: 20% הנחה על ברא פוקוס (המחיר לאחר ההנחה: 10 ₪.)

לרכישה בבתי הטבע, בתי המרקחת, רשתות הפארם, וחנויות הקונספט של “ברא” ברחבי הארץ.

לרכישה בחנות האונליין> https://bara.co.il/shop/product/bara-focus-%D7%91%D7%A8%D7%90-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1 /

 

9

 

שולחן חג מעוצב עם כלי הכסף של חדד

עיצוב שולחן מרשים לחג, כיום אינו בהכרח פרויקט מורכב. בחנויות לעיצוב ניתן לראות שולחנות מעוצבים מהמפה ועד המלחיה, וכל אשר נותר הוא לבחור את סוג העיצוב האהוב עליך.

מסורתי ביותר הוא שולחן ערוך עם כלי כסף, הנמצאים במשפחות רבות ועוברים מדור לדור.

כלי כסף של “חדד כסף טהור” הינם מסוג הפריטים המככבים בבתים רבים, וקל להיעזר בהם כדי להוסיף נופף אלגנטי ומלכותי לשולחן החג.

ב”חדד” מציעים לכם לתכשט את השולחן עם כלי כסף טהור המסמלים את חגי תשרי, ומוסיפים נופך מרשים: דבשיות בצורת תפוח, כלי הגשה רקועים, פמוטים, גביע קידוש עם תבליטים מסורתיים, דג כאלמנט דקורטיבי “שנהיה לראש ולא לזנב”, מלחייה ופלפלייה מרשימים ועוד. שולחן חג המעוטר בכלי כסף טהור, לוקח את יושביו מיידית למחוזות של מסורת ומשפחתיות, שכולנו נהנים להתבשם בהם בשבתות וחגים ובעיקר בראש השנה.

חדד כסף טהור www.hadadbros.com

 

10

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook

 

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

אינדקס ראשי > אינדקס יועצים  .שם החברה: חנן מלין שיא האיכות...
 הובלות דירה, הובלות קטנות, שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים, שירותי...
 נדלן להשקעה, נדל"ן בחו"ל, דירות חדשות  שם החברה: נדלן מאסטרכתובת...

המלצות השבוע בזירת המרצים

 שם החברה: רוניטל - אימון המוח לאושר אישי וארגוניכתובת / עיר: קדמהשם...
מהרצאותיו של אופיר בראל“אנחנו מוצפים במידע. מהפייסבוק, מהווטסאפ, מהאינטרנט....
  בת-שבע מלין - סטודיו 7 עיצוב ומיתוג. # בונוס למועדון - כיצד לעצב מצגת מנצחת...