ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

בסוכות לא נחים…

בסוכות לא נחים…

בלה דיאמנט , 15/10/19

 

 

חגיגה גדולה באושילנד כפר סבא

מתחם אושילנד כפר סבא מכין לנו חגיגה גדולה ומלאה בפעילויות, החל מראש השנה ועד סוכות. אם חלמתם להכיר מקרוב את הכוכבים הגדולים של הרשת, ללמוד לבשל וליהנות מסרטים ומופעים – חודש אוקטובר הוא בדיוק בשבילכם.

את שירלי לוי, נבו עמרני, שירז שוקרון ודניאל אתם בוודאי מכירים היטב, או יותר נכון את חשבונות האינסטגרם עם מאות אלפי העוקבים שלהם. החודש, תכירו אותם גם מקרוב, כי בכל יום שני יתארח כוכב אינסטגרם אחר למפגש מעריצים, בו יספר על סודות ההצלחה, סדר היום שלו ועל כל מה שרק תרצו לשאול.

בנוסף לאושיות האינסטגרם, יופיעו כל כוכבי ה”טיקטוק” על במה אחת, במופע מוזיקלי וקומי לכל המשפחה, בבית הקולנוע הוט סינמה HOT CINEMA.

 

1

כוכבת הרשת דניאל

 

בין מופע למופע מציעים לכם בתיאטרון ובקולנוע הצגת ילדים קסומה בכל שבת, ו”סינמהקידס”- הקרנת סרטי ילדים יחד עם פופקורן, במחיר של 35 שקלים בלבד.
ילדים הרוצים לנצל את תקופת החגים כדי להשתפר בבישול, מוזמנים להגיע לסדנאות הבישול הבריא במתחם: שטרודל תפוחי עץ , פאייה ספרדית או רולדת תמרים במיוחד לסוכות.

כמובן שלא שוכחים גם את הקטנים, אז “אושיבייבי” הינה פעילות מוסיקלית בתנועה לאימהות ותינוקות, המתקיימת במתכונתה הרגילה בכל ראשון ורביעי.

פרטים באתר אושילנד: https://oshiland.co.il/

פסטיבל “צלילי בזלת” בקצרין

פארק קצרין הפך למוקד בילוי מרכזי במהלך ימי חול המועד סוכות, עם “פסטיבל צלילי בזלת” משלב מכל טוב הארץ, בילוי משפחתי, מוסיקה משובחת, אירועי יום לכל המשפחה ומופעי ערב משובחים עם מיטב האמנים והיוצרים.

בין המופעים: הזמר יונתן רזאל ומאיר גלייזר, מופעים מוזיקליים ותיאטרליים, סדנאות מדליקות לכל המשפחה שיתקיימו בכל ימי הפסטיבל, לצד סדנאות עבודה בעץ, ציור אומנותי על אבני בזלת והרבה מוזיקה, מחול ותאטרון בין העתיקות, פסטיבל הבירה של הגולן המארח מופעי מוסיקה משובחים, במתכונת המשלבת עשרה סוגי בירה מתוצרת מקומית, וויסקי משובח של מזקקת רמת הגולן, לצד מוזיקת מצוינת, אווירה מעולה ולוקיישן קסום, נסרין קדרי ועוד אמנים רבים וטובים.

הכניסה לאירועי סוכות והפסטיבל ללא תשלום.

חוה”מ סוכות 15-17.10 ימים שלישי עד חמישי.

לפרטים: פארק קצרין – 04-6961350

 

2

תזמורת מארש דונדורמה 

 

מיזם “מבוך התירס” להורים וילדים

בלב שדה קסום בשולי העיר הוד השרון הוקם מבוך התירס הראשון בישראל. זהו מיזם “קלחים ומבוכים” המאפשר למשפחות לחוות את הטבע בדרך מיוחדת של מבוך, שכולו עשוי מצמחי תירס. המתחם יפעל למשך שלושה חודשים בחודשי אוקטובר, נובמבר ודצמבר בשבתות וברוב ימי החגים.

ילדים והורים מוזמנים לחוות את החיבור המחודש לטבע בתוך מבוך התירס הענקי. בעודם הולכים לאיבוד במעמקי המבוך, יתמודדו הילדים עם משימות, חוויות ושלטי הסברה על התירס, מוצאו, תהליך גידולו ועוד פרטי טריוויה מעניינים. המבוך משתרע על פני 3 דונמים שלמים, כאשר ניתן לבחור בין שני מסלולי ניווט במבוך: המסלול הארוך – לילדים בוגרים ולמבוגרים המסלול הקצר – לילדים הצעירים.

סמוך למבוך יתקיימו שני מוקדים של קטיף עצמי: (1) – תירס מתוק מזן “סנטינל” בפיתוח חברת “הזרע” (2) – קטיף עגבניות שרי בשני צבעים בפיתוח חברת “הזרע”- אדומות מזן אורנלה, וצהובות מזן פלמנטינו.

 

3

 

מחיר: 40 ש”ח לילד מגיל 3 ו-20 ש”ח למבוגר (המחיר כולל כניסה למבוך, סלסלת עגבניות שרי וקלח תירס בקטיף עצמי ואכילה חופשית בשדה).

פתוח בשבתות בין השעות 09:00-14:00, בימי חג וחול המועד בהתאם לפרסומים בדף הפייסבוק של “קלחים ומבוכים”.

טלפון: 072-3306885.

כתובת: מושב גני עם – רחוב יפה נוף (בתוך העיר הוד השרון)

 

4

 

 

מסלול אופנה לילדים בקניון אביב

קניון רמת אביב מזמין את הילדים וההורים במהלך חופשת חג הסוכות, להגיע לפרויקט המסלול של קניון רמת אביב, וליהנות מחוויה אינטראקטיבית אופנתית במיוחד לילדים. הפעילות תתקיים בימים שלישי עד חמישי 15-17.10 בימים א’-ה’ בשעות: 10:00-14:00, 16:00-19:00, ובימי שישי בשעות: 10:00-14:00 (בסמוך למתחם המזון המהיר).

בקניון יוקם מתחם ענק בסגנון מסלולי האופנה, בתוכה יוכלו הילדים ליצור אופנה, לקבל הצצה ראשונה איך עובדים הדברים מאחורי הקלעים, החל מתפירה של בגדים, עיצובם, גזירות מיוחדות ואף אופציה לעלות על המסלול ולדגמן. המיזם מתאים לבנים ולבנות מגילאים 3-9.

במקביל יוצב מתחם ייעודי “מתחם ספינת קטנטנים”, המיועד לילדים בגיל הרך (עד גיל 3), אשר יופעל במהלך כל שעות הפעילות.

 

5

 

מסלול מכוניות לילדים בקניון G ביבנה

מתחם G יבנה מקבוצת גזית גלוב, משיק את מיני סיטי G יבנה, עם פעילות לקטנטנים בחול המועד סוכות. הפעילות תכלול מיני אתר בנייה, מסלול מכוניות מיוחד בו יוכלו לנהוג הילדים, תמרורים, רמזורים, תחנות דלק, שוטרי תנועה ועוד. הכניסה לפעילות חופשית לקהל הרחב.

הפעילות תתקיים בחול המועד סוכות בימים ג’ – ה’ בתאריכים: 15-17/10/19, בין השעות: 14:00-19:00.

 

6

 

פסטיבל היין באשדוד

עיריית אשדוד ממשיכה במסורת, ותקיים גם השנה את פסטיבל היין במהלך חול המועד סוכות. הפסטיבל יתקיים בפארק אשדוד ים, ועשרות יקבים שונים ומובחרים יציעו לטעימה את יינותיהם, לצד מאכלים שונים שיימכרו בדוכנים, ויעניקו לבאים חוויה קולינארית עשירה מלווה בבריזה מהים.

עוד ישתתפו בפסטיבל להקות קאברים, מוסיקאים עולים וותיקים מכל חלקי הארץ וכן סי היימן, להקת גנאווה מאפריקה ועוד.

הכניסה בתשלום של 35 שקלים.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים: 08-9576450

הכניסה מגיל 18 בלבד.

 

7

 

מסיבת פיג’מות לילדים בבית ציוני אמריקה

למשך שלושה ימים בלבד בית ציוני אמריקה יהפוך לפנטזיה של מסיבת פיג׳מות לילדים – יוקמו כ-10 מתחמי פעילות מיוחדים באווירה ביתית, שיעניקו לכם ולילדיכם חוויה מלאה עניין ויצירתיות.

הפעילויות כוללות סדנאות יצירה בעץ ולבד, הצגות, מופעים, מתחם רכבות, מתחם ״קמפינג״ (בתוך חלל מוחשך), מבצר סדינים וכריות, יוגה, משחקי לוח, מבוך קרטון ענקי, פוסטרים ענקיים לצביעה ביחד ועוד.

האירוע מיועד לגילאי 3-10. “סוכות בפיג׳מה” היא גרסה מורחבת של פעילות ״שבת בפיג׳מה״, אותה יוזם יונתן טרוים, אב לשלושה ומפיק זה כ-11 שנים.

כרטיסים: https://pajamas.co.il/

 

8

 

מרכז קנדה במטולה מזמין אתכם לשבור את החום בסוכת השלג לילדים “סו-קנדה”, שם יוכלו הקטנטנים להשתולל ולבנות בובות שלג. בנוסף, במהלך השבוע תהנו ממופעי החלקה אומנותית על משטח ההחלקה האולימפי שבמקום.

כל זה מצטרף לשלל האטרקציות שיחד ירכיבו יום כייף לכל המשפחה: בריכות חיצונית ופנימית, בריכות ג’קוזי, אולם טרמפולינות ענק מצויד בקיר טיפוס ובריכת ספוגים, קולנוע 7 ממדים משוכלל, חדר כושר חדיש, אולמות ספורט, מתחם באולינג עם 10 מסלולים ושולחנות סנוקר וטניס שולחן, חדר ג’ימבורי לקטנטנים, ואפילו ספא מפנק המציע מגוון חבילות פינוק ועיסויים, סאונה יבשה ורטובה ופינת מנוחה.

שעות פתיחה: ערבי חג 10:00-16:00, חג 10:00-19:00, חול המועד: 09:00-21:00, שישי 10:00-18:00, שבת – 10:00-19:00.

מבצע מיוחד: 3 פעילויות ב 99 ₪ בלבד לאדם

פרטים נוספים: בטלפון 04-6950370 ובאתר

 

9

 

שוק צפון מזמין את כל המשפחה לבילוי קולינרי ויצירתי בחול המועד סוכות. בימים שלישי – חמישי 15-17.10.10, בין השעות 11:00 – 16:00 יתקיימו במקום סדנאות יצירה לילדים בכל הגילאים.

ואתם ההורים מוזמנים לטעום וליהנות משלל הטעמים והריחות המשכרים שבמתחם מסעדות השוק.

שוק צפון: רחוב ראול ולנברג 20 רמת החייל, תל אביב

https://shuktzafon.co.il/ - האתר

 

10

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook

 

המלצות השבוע בזירת העסקים - פורטל הספקים B2B

 שם החברה: עוזר רכבים לפירוקכתובת / עיר: רחוב ירושלים 28, אזוראתר...
   ם החברה: פטרת ציפורניים - קליניקה כרמלכתובת / עיר: שדרות הנשיא 83,...
שם החברה: בי סייפטי בגדי עבודה לעובדים B SAFETYאתר האינטרנט: אתר B...

המלצות השבוע בזירת המרצים

איציק לוייו״ר לשכת מתווכי הנדל״ן הארצית
מנחה לשינוי תודעה דרך מיניות  שם מלא: שרה נגה ברהום - אהבה ותודעה שם...
   שם החברה: Accumatch אבחון ושינוי התנהגותיאתר...