ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הנטורופתיה כדרך חיים במשפחת בויום

הנטורופתיה כדרך חיים במשפחת בויום

בלה דיאמנט , 05/11/19

 

 זהו סיפור על משפחה מעוררת השראה, אשר בראשה עומדת האימא, נאוה בויום שנולדה למשפחת התכשיטנים הידועה בתל אביב, משפחת קאשי.

מנערותה עבדה נאוה בבית המלאכה של הסבא שלה בנחלת בנימין, ותפקידה היה לעשות “שלייף”, כלומר להבריק את התכשיטים במכונה מדי יום, תפקיד אשר ברבות הימים גרם לשנוי גדול בחייה המקצועיים, כאשר עם לידת בנה האמצעי עידן, התגלה אצלו קושי אקוטי בנשימה, והתברר

אחרי שנה של תלאות ובדיקות מינרלים ומתכות כבדות, שהוא סובל מעודף של מתכת כבדה, אשר נגרמה עקב עיסוקה של האם בזהב.

וכך האימא הצעירה, בזמנו נדרה נדר שאם יבריא בנה, היא תלמד את אשר סייע ו”הציל” את חיי בנה , כדי לעזור לילדים ומשפחות אחרות, ולקצר את הסבל הבריאותי. ומשם, הכל היסטוריה.

 

1

נאוה בויום בעלת “נאוה בריאות”

 

נאוה בויום, נטורופתית במקצועה, בעלת דיפלומה ישראלית וגרמנית, הינה הומאופטית ורופאה סינית, שהקימה עסק במו ידיה, המתמחה בין היתר באבחון מחלות בדרכי העיכול, באופן נטורופתי, תוך מתן מענה של טיפול מעטפת לכל מטופל, נהול תיק פרה רפואי case mangment, הפנייה לבדיקות רפואיות, מתן חוות דעת, הפנייה למרשמים לבתי המרקחת ולרופאים מקצועיים ועוד. נאוה מאמינה בכל מאודה בחיבור בין הטבעי למערבי.

עם השנים הצטרפו לעסק 3 בניה: סער, עידן, וזיו. סער בן 38 הינו מנהל השיווק וההדרכה לבתי המרקחת ובדיקות מעבדה משלימות. עידן בן 35 מנהל החברה בפועל, ואחראי על פיתוח תוספי תזונה, ואילו זיו הינו מנהל סחר. וכולם נשואים, והורים לילדים.

 

2

נאוה בויום ו-3 בניה: סער, עידן וזיו

 

חשוב לציין שהמותג “נאוה בריאות”, הינה נציגה מזה 20 שנה של מעבדות מחקר מגרמניה: MTM, לבדיקות מינרלים ומתכות כבדות, בדיקה המסייעת רבות להבנת המצב הבריאותי של המטופל, ומהווה מצפן טיפולי קצר להבראה.

לנאוה בריאות גם קו תוספי תזונה, אשר פותח על ידה, תוצרת כחול לבן, כאשר הדגש הוא חומרי גלם איכותיים ביותר, פורמולות חכמות, קו תוספים הנותן מענה לבעיות עיכול, חיסון, אנרגיה ואף ביוטי.

על נאוה בויום:

נאוה בויום נטורופתית מומחית, בעלת נסיון של למעלה מ-18 שנים כנטורופתית ויועצת מקצועית בתחום תוספי התזונה, צמחי המרפא והקוסמטיקה, לחברות בישראל ובעולם. נאוה הינה היו”ר והבעלים של חברת “נאוה בריאות ואיכות חיים בע”מ”, המייצגת בלעדית את חברת MTM גרמניה, היוזמת מחקרים בתחום המתכות הכבדות והמינרלים.

בנוסף ללימודי רפואת הנטורופתיה, נאוה בויום סיימה לימודי רפואה סינית, הכוללים התמחות בדיקור, והיא בעלת תואר C.A.a. וכן תואר בינלאומי נוסף heilpraktiker המיועד לעוסקים ברפואה טבעית.

 

3

 

זיו בויום – מנהל הסחר של “נאוה בריאות”

יש בארץ מעט מאד מנהלים צעירים בגילו, החולשים על עסק כה רציני ובהצלחה. זיו הינו רק בן 28 בלבד, נשוי ואב לתינוקת, וכבר משמש כמנהל הסחר של החברה.

זיו גדל לתוך העסק, אותו הוא נושם מילדות. מיד לאחר הצבא נכנס לעבוד בה, כשהוא נצמד לאמו ול-2 אחיו הבוגרים, מהם למד את סודות המקצוע. במקביל השתלם בקורסים לסחר בינלאומי, ועבד כסוכן שטח, אך במהירות התקדם וכיום הינו מנהל סחר של כ-250 לקוחות פעילים, ביניהם קליניקות, בתי מרקחת ועוד.

 

4

מנהל הסחר זיו בויום

 

אומר זיו: “כשאני מגיע לפגישות עבודה אצל לקוחות, הם בתחילה מרימים גבה בשל גילי הצעיר, אבל מיד נוכחים לדעת שאני מתמצא היטב בחומר, ואז הפקטור של הגיל נעלם כלא היה”.

המחמאות והפידבקים שזיו מקבל מהשטח, מוכיחים שההצלחה אינה שמורה רק לאנשי עסקים בוגרים. אם יש לך את זה, אז אתה יכול להיות סיפור הצלחה עסקי בכל גיל. לפי הנתונים בשטח, זיו הינו מנהל סחר מוכשר, אשר ללא ספק יתקדם במהירות גם בסולם הניהולי של החברה המשפחתית שלו.

אתר: https://www.nhw.co.il/

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook