ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חדשות הזירה העסקית - נובמבר 2019

ערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
כאן במדור "חדשות הזירה העסקית"
יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
 לחצו כאן

44

חדשות הזירה העסקית - נובמבר 2019

על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...

 

 

דלתא גליל ערוכה לחגי הקניות של נובמבר/דצמבר
25/11/19

הטמיעה פתרון מתקדם של חברת Infor לניהול מחסנים כדי לעמוד בעליה מסיבית בהזמנות הצרכנים און-ליין בעונת הקניות. חברת דלתא גליל, יצרנית ומשווקת הטקסטיל המובילה בישראל, ערוכה לחגי הקניות של נובמבר/דצמבר, בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי. 

החברה הודיעה כי הטמיעה פתרון טכנולוגי מתקדם לניהול מחסנים של חברת Infor, המיוצג בישראל על ידי חברת Intentia, במטרה לעמוד בהזמנות הצרכנים און ליין. היקף הפרויקט, שנמשך כחצי שנה, נאמד בחצי מיליון שקלים.

 

קבוצת אמסלם תיירות ציינו 450 שנים לפטירתה של חוזת מדינת היהודים דונה גרציה מנדס
25/11/19

האירוע התקיים במלון מוזיאון דונה גרציה בטבריה, אשר בבעלות קבוצת התיירות. במעמד המרגש הודלקו 450 נרות זיכרון, סופרה ההיסטוריה הענפה של הגבירה דונה גרציה ונחשף שיר הלל להנצחתה שכתב חוקר טבריה חיים חצב. השיר יולחן בקרוב. מר יעקב אמסלם, מבעלי קבוצת אמסלם תיירות’ ציין את הקשר הנבואי לטבריה שיש למשפחתו ולגבירה רבת הפעלים, הלא היא דונה גרציה, אודותיה נכתבו עשרות ספרים, שירים ומחזות, אודות אישה אשר לא הספיקה להגשים את חלומה ליישב ולהתיישב בעיר טבריה. אך מי שהגשים את החלום הוא רבי חיים אבולעפיה בן המאה ה – 18 מחדש היישוב היהודי בטבריה שבני משפחת אמסלם, נמנים על צאצאיו.
במסגרת ציון 450 לפטירתה הגיעה משלחת מכובדת של ידידי ישראל בפורטוגל, אשר התארחו בבית דונה גרציה ונהנו מקטע המחזה על פועלה הרב של הגבירה דונה גרציה מנדס, שהוקרא בפורטוגזית ובעברית

DONA1

צילום : חיים חצב

.

בלקסטון חוזרת לשוק הסייבר הישראלי עם השקעה בפלטפורמת בדיקת החדירות האוטומטית של Pcysys
13/11/19

הסטארטאפ הישראלי פסייסיס (Pcysys), המפתח פלטפורמה המאפשרת אוטומציה של בדיקות חדירות סייבר בארגונים, הודיע היום על השלמת סבב גיוס שני בהיקף של 10 מיליון דולרים בהובלת קרן הון סיכון הקנדית Awz יחד עם קרן ההשקעות האמריקאית בלקסטון. מאז הקמתה, גייסה החברה 15 מיליון דולר בשני סבבים.

PCYSYS

 

חברת F5 מכריזה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם AWS
הסכם שיתוף הפעולה יאפשר לארגונים לקדם חדשנות במהירות רבה יותר בענן

11/11/19

F5 Networks (NASDAQ: FFIV), הספקית המובילה לשירותי יישומים לענן ההיברידי, מכריזה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי (SCA) גלובלי ורב-שנתי עם Amazon Web Services (AWS) על מנת לאפשר ללקוחות להשתמש ב-F5 תחת עומסי עבודה חדשים של יישומים בענן ולהרחיב את ההשקעות הנוכחיות שלהן ב- AWS. 

"שירותי היישומים של F5 מבטיחים את הביצועים ואבטחת המידע של מיליוני יישומים עבור ארגונים גדולים סביב העולם." אמר ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יון וקפריסין. "הסכם שיתוף הפעולה יעלה את יכולתם של ארגונים למנף את הסוויטה המלאה של שירותי החברה ליישומי SaaS ויישומי הענן עבור מיגרציה, בניה, אבטחה ותפעול היישומים ב-AWS".
המסגרת המובנית של ההסכם תאפשר ללקוחות לקבל מודל תפעול עקבי לגידול עבור משאבי היישומים שלהם ב-AWS. לקוחות יכולים להשתמש בפתרונות מתקדמים של F5 על מנת לבצע סטנדרטיזציה, להגדיל ולבצע אופטימיזציה של שירותי יישומים לסביבות AWS, החל מ- Lift-and-shift ו- replatforming, ועד לפיתוח יישומים מלא שנעשה על גבי סביבות אלו.

F5

.

חברת Comm-IT מגייסת למעלה מ- 50 עובדים בעקבות הרחבת פעילותה
10/11/19

חברת Comm-IT, המעסיקה כיום כ-400 עובדים, צפויה להגדיל את מצבת כוח האדם שלה ב- 15% ולמנות כ-460 איש עד סוף 2020, על מנת לספק את הדרישה לשלל שירותיה.
חברת Comm-IT, מגייסת בימים אלו יותר מ- 50 עובדים חדשים בתחומי הטכנולוגיה ומערכות המידע בעקבות הגדלה משמעותית בפעילותה. החברה נכנסה לתחומי פעילות חדשים והגדילה את מספר הזכיות שלה בפרויקטים גדולים בעשרות אחוזים בשנת 2019.

Comm-IT הינה בית מערכות לשירותי פיתוח תוכנה מתקדמים מהמובילים בישראל, המספקת מודל פיתוח גמיש וייחודי לארגונים בכל סדרי הגודל בארץ ובעולם. מודל זה, בשם Flexible R&D, היה הגורם האחראי הן לעליה ניכרת במספר הפרויקטים בהם זכתה החברה בשנה האחרונה בקרב חברות אנטרפרייז והן להרחבת תחומי הפעילות של החברה.

LENA

לנה מזמר , סמנכ"ל משאבי אנוש- צילום ניב קנטור

.

עולה על מדים
25/11/19

 

בין העולים על מדים אתמול ברחבת הבאקום בתל השומר, הייתה גם המתעמלת האומנותית מאגודת מכבי תל אביב, חברת הסגל האולימפי של ישראל, ניקול זליקמן.

זליקמן בת ה-18, הגיעה לבסיס הקליטה והמיון כשהיא מלווה באביה ובחברות קרובות והייתה נרגשת לקראת המעמד.

לרגל הגיוס, העניקה חברת ‘בנייני העיר הלבנה’, המאמצת הרשמית של זליקמן, לספורטאית, לילה זוגי במלון הבוטיק התל אביבי ’נורדוי’, הכולל את כל פינוקי הספא וכן, ערכת מוצרים לקראת הגיוס.

 

  

חברת Infinidat מובילה בפתרונות אחסון בקרב ספקי הענן 
19/11/19

היקף המכירות לחברות בתחום הענן בישראל חצה את רף ה-15 מיליון שקלים בחציון הראשון לשנת 2019 - עליה של 40% לעומת החציון המקביל אשתקד
חברת Infinidat, המתמחה בפתרונות אחסון נתונים מרובי פטה-בייט, הפכה למובילה בקרב ספקי הענן הפרטי והציבורי ומציגה פריסה מקיפה בענף בישראל. החברה מדווחת על הטמעת פתרון האחסון שלה, InfiniBox, בקרב ספקי הענן הגדולים בישראל, בהם בזק בינלאומי, טריפל סי, EDP, MedOne, Ytech, Alegronet, החברה לאוטומציה ועוד.

סיסקו מעלה הילוך במלחמה בהתקפות הסייבר, מרחיבה את קו המוצרים, ומאפשרת לשותפיה לפתח פתרונות אפליקטיביים שעונים על הצרכים העסקיים של הלקוחות

7/11/19

במהלך כנס השותפים השנתי של סיסקו העולמית שהתקיים השבוע בלאס וגאס, יחד עם השותפים העסקיים המובילים בישראל: 

הוצגה פלטפורמת המולטי-דומיין – פלטפורמה מאובטחת פתוחה המספקת מענה טכנולוגי לאתגרים העסקיים של הלקוחות, הושקה פלטפורמת סייבר סקיוריטי המפשטת את המורכבות העצומה של ניהול מערכי אבטחת המידע,
הוכרזו קווי מוצר חדשים של מראקי, המעניקים פתרון אלחוט חדשני.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "שותפינו העסקיים מהווים את עמוד התווך של הפעילות העסקית שלנו בישראל. אני גאה בהצלחה העסקית בישראל המתאפשרת באמצעות שותפינו המטמיעים את הפתרונות שלנו בשוק בישראל. במהלך אירוע השותפים השנתי הצגנו בפני שותפינו את פלטפורמת המולטי-דומיין הפתוחה ומאובטחת, הכרזנו על הקווי מוצר חדשים והשקנו פרויקט משותף ”global solver program” לתרומה משמעותית על הקהילה."

CYSCO

 

מגרמניה לישראל באהבה: משלחת בני נוער מגרמניה הגיעה ללמוד על ההיי טק הישראלי מקרוב
6/11/19

לא רק "יד ושם" – משלחת של תלמידי תיכון מגרמניה הגיעה לסיור במרכז הפיתוח של חברת נילסן בישראל
עשרות התלמידים, שהגיעו מבית ספר השייך לכנסיה האוונגליסטית בגרמניה, ביקרו במרכז נילסן שבשרונה ת"א כחלק מסיור שהם עורכים בארץ. לדברי המארגנים, מדובר בבני נוער אוהבי ישראל, אשר משתתפים מדי שנה גם במצעד החיים ובשורה ארוכה של פעילויות שנועדו לקרב לבבות בין בני נוער בגרמניה ובישראל. המשלחת החליטה לחרוג במעט מתכנית הסיורים הקבועה והגיעה למשרדי נילסן בכדי ללמוד על ההיי טק הישראלי בכלל והתרומה של טכנולוגיות כחול לבן לעולם בפרט. מנהל מרכז הפיתוח של נילסן ישראל, יקיר בוסקילה, סקר בפני התלמידים את פעילויות החברה, אשר מונה למעלה מ – 46,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 100 מהנדסים ומהנדסות בישראל. נילסן היא חברת המדידה הגדולה בעולם ומודדת , בין השאר, את הרייטינג בארה"ב ובשווקים באירופה. עיקר עיסוקו של מרכז הפיתוח בישראל הוא מדידת הרייטינג בדיגיטל והצעירים הציפו והפתיעו בשאלותיהם. רבים ביקשו לדעת האם ניתן למדוד , לא רק את הרייטינג בטלוויזיה, אלא גם את נתוני הרייטינג בשירותי הסטרימינג כמו נטפליקס ואפל טי וי. התשובה החיובית שניתנה על ידי ראשי נילסן הובילה לשאלות נוספות אודות מדיניות הפרטיות של החברה והטכנולוגיות הספציפיות אשר בשימוש. במהלך המפגש נתקלו כמה מהתלמידים הגרמניים בדגלי ישראל שהונחו על השולחן ותהו האם הם יכולים לקחת אותם בחזרה לגרמניה. אחת התלמידות אף הסבירה ש"אני רוצה לתלות את הדגל על המכונית של ההורים". הדגלים, כמו גם הידע, ניתנו בשמחה רבה לחברי המשלחת.

NILSEN

 

 יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? 
 לחצו כאן