ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

לפתוח את החורף עם עוגיות צ’וקטה

לפתוח את החורף עם עוגיות צ’וקטה

בלה דיאמנט , 02/12/19

  

בחורף מה כולנו הכי אנחנו אוהבים? – אוכל מנחם. ואוכל מנחם תמיד הוא שם נרדף למתוק. מי לא אוהב להתפנק עם משהו מתוק החל משעות הבוקר, עם הקפה הראשון, ובעיקר בשעות הערב, מול הטלביזיה, מתחת לשמיכת הפוך.
והקלוריות? – קשה לחשוב עליהן בחורף. בטוחה שהבגדים יכסו על העודף. לקראת הקיץ כבר נטפל בנושא.

 

1

 

אישית לא מכירה רבים שיהיו מוכנים לוותר על פינוק מתוק, והפעם בחרנו להתפנק עם סידרה העוגיות המדהימה של מותג צ’וקטה, מבית לימן שליסל, המציג סדרה של 5 סוגי עוגיות נפלאות. אצלי תמיד המשקה החם זקוק לעוגייה פריכה, מתוקה ומנחמת שתשלים אותו, ו-צ’וקטה הצליחה לספק לי את הפתרון המושלם במוצרים המוצעים במגוון רחב של טעמים ומילויים עשירים.

סדרת העוגיות צ’וקטה כוללת:

עלי וופל חמאה דקים – עלים דקים ופריכים, מיוצרים בבלגיה המכילים 20% חמאה. המותר הוא כשר חלבי ומחיר: בין 7.90-8.90 ₪ לאריזת 100 גרם. ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק.

 

2

 

ביסקוויט סנדוויץ’ – בטעם שוקולד במילוי קרם בטעם וניל מפנק לילדים ולמבוגרים כאחד. המארז מגיע עם 4 חבילות אישיות, כשבכל אחת 4 עוגיות. הוא מיוצר בספרד והינו כשר חלבי, מחיר: 5.90 ₪ לאריזת 176 גרם, או 10 ₪ לשתי אריזות. להשיג ברשתות השיווק.

עוגיות בטעם חמאה – עוגיות קלילות ומתוקות לנשנוש לצד הקפה בבוקר, בכשרות מהודרת (פרווה, בד”צ) ב בקופסת מתכת מהודרת. מחיר: 9.90 ₪ לאריזת 340 גרם. להשיג במגוון רשתות השיווק (למעט שופרסל).

 

3

 

גלילי וופל בציפוי שוקולד חלב – גלילים פריכים עם מילוי דק של קרם קקאו ובוטנים, המצופים בשוקולד חלב, ומעולים לשילוב לצד הקפה. מחיר: בין 7.90-8.90 ₪ לאריזת 180 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

פתי בר – עוגיות הפתי בר המסורתיות, פריכות ובעלות מתיקות מעודנת, מגיעות באריזה המכילה 3 חבילות נפרדות. הינן מיוצרות בספרד בכשרות מהודרת (פרווה בד”צ), ומשתלבות נהדר במגוון עוגות. מחיר: 5.90 ₪ לאריזת 400 גרם, להשיג ברשתות (למעט שופרסל).

 

4

 

צ’וקטה הינו מותג פרטי בבעלות ליימן שליסל, שתחתיו משווקת החברה מוצרי מתיקה שונים. לליימן שליסל מותג פרטי נוסף: יוגטה, תחתיו היא משווקת סוכריות ודברי מתיקה מסוגים שונים.

אודות חברת ליימן שליסל:

ליימן שליסל בע”מ הינה חברה משפחתית פרטית העוסקת ביצור, יבוא והפצה של מוצרים מובחרים כשוקולד, גומי לעיסה, סוכריות, וופלים, ממתקים, מוצרי מאפה ומוצרי מזון שונים.

החברה פועלת כיבואן ומפיץ בלעדי לחברות בינלאומיות כגון לואקר, שטורק, פרפטי, קונגרה, הרשי ואחרות, וכיצרנית של מוצרים שונים תחת המותג “קליית גת”.

לחברה היסטוריה ארוכה המתחילה עוד ב- 1919 בעיר ברלין בגרמניה, עת הירש ליימן, מייסד המשפחה, הקים בית מסחר סיטונאי לממתקים ושוקולד. עם עליית המשפחה לארץ בשנת 1935 הועתקו העסקים לישראל והותאמו לתנאי הארץ. ב – 1954 ברוך ליימן ז”ל בנו של הירש, וגיסו אברהם שליסל ז”ל, ייסדו שותפות בתחום הממתקים, והחלו לייבא משנת 1964. כיום קבוצת ליימן שליסל מנוהלת ע”י שתי המשפחות המייסדות, אשר ממשיכים לשפר ולהרחיב את העסק המצליח שלהם.

 

5

 

ליימן שליסל כיום נמנית על עשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ, ולמובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומוצרי מזון. בחברה מועסקים למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם הם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

חשוב לציין ש-ליימן שליסל נרתמת באופן קבוע לסיוע בקהילה, ומשתפת פעולה עם עמותות המעסיקות קהילות בעלי מוגבלויות שונות.

אתר ליימן שליסל: http://www.l-s.co.il//heb/Home/

 


 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן

 

שתף אותי בפייסבוק  facebook