ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

שמירה על בריאות הרגלים בימי הסגר

שמירה על בריאות הרגלים בימי הסגר

בלה דיאמנט , 27/04/20

 

ימי הקורונה לא פסחו על אף אחד מאיתנו, ומי לא העלה איזה גרם או שניים בתקופה הזו? הבעיה הידועה היא שהמשקל העודף בסופו של יום, מכביד גם על כפות רגלינו, ואם ניקח בחשבון שאנו נועלים כפכפים או נעלי בית, וכל היום רק מנקים, בשלים, ולא מפסיקים לסדר את הבית, את הבוידם ואת הארכיון, הרי לכם מתכון מוצלח לכאבים באזור העקב, וקשת כף הרגל.

 

1

 

לצערנו הרב אין לנו מושג מתי תסתיים המלחמה נגד האויב הבלתי ידוע, אבל מה שכן ידוע לנו שאם לא נשקיע יום יום בבריאות הגוף בתקופת הסגר הבלתי נגמר, הנפש גם היא תיפגע. 2 מכות בבית אחת זה בהחלט יותר מידי.

ביקשנו את המלצותיה של הפודיאטרית הבכירה קרולין צמח, כיצד לצאת מנצחים בריאותית במלחמה ההזויה הזו:

 

2

 

הליכה של 20 דקות ביום מאוד חשובה ובריאה. היא חיונית למצב הרוח שלנו, עוזרת לנו לפרוק מחשבות, לנשום אוויר, ליהנות קצת מויטמין D של השמש האביבית המדהימה בימים אלה, תורמת למערכת העיכול, ללב ולכלי הדם שלנו”.

בזמן הליכה אנו מפעילים בערך 200 שרירים שונים בגוף, החל מכף רגל ועד ראש, ולכן אין ספק שהליכה גם מחטבת ועוזרת לנו להוריד במשקל.

אם ההתחלה קשה לכם, הצעתי היא: גשו לפתח ביתכם צאו ממנו ותלכו 10 דקות. עכשיו חזרו הביתה, והרי לכם 20 דקות ביום של הליכה.

 

3

 

לאט לאט תתרגלו לצעוד, ותנסו בכל יום חדש להוסיף עוד 5 דקות, וכך אם תגיעו ל 40 דקות – ניצחתם בגדול. והעיקר אל תשכחו תרגילי מתיחה שהינם מומלצים לפני ואחרי כל פעילות גופנית.

לנעליים יש פה חשיבות רבה: אל תתעצלו ואל תצאו עם כפכפים. כאן אין הנחות, ורק נעלי ספורט רחבות ונוחות, ינעימו את ההליכה וידאגו לכך שהמפרקים יהיו מוגנים, בעזרת נעל בולמת זעזועים.

הרגליים הם הבסיס של כל הגוף, ולכן דאגו לשמור על בסיס חזק זה, כדי שתמיד תצעדו קדימה ובחיוך.

 

4

 

תודה לקרולין צמח פודיאטרית B.Sc (Hons), M.C.Pod, יו”ר העמותה לפודיאטרים ופודולוגים בישראל ומומחית לכירורגיה ושיקום הציפורן.

אתר: https://www.mypodclinic.com/


 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן 

שתף אותי בפייסבוק  facebook