ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

פינוקי גבינות לשבועות

פינוקי גבינות לשבועות

בלה דיאמנט , 21/05/20

 

לאוהבי הגבינות, חג השבועות הינו חגיגה אמיתית, עם אין סוף מתכונים ואין סוף סוגי גבינות. השנה תנובה מפנקת את קהל אוהדיה בלא מעט הפתעות: סדרת גבינות חדשה, מארזי מתנה חגיגיים ומבצעיים אטרקטיביים.

 

1

 

3 גבינות חדשות לסדרת גבינות COLLECTION:

תנובה מרחיבה את מותג הגבינות המיוחדות COLLECTION, עם השקת סדרת גאודה וגבינות איבריקו וקצ’וטה.

“סדרת COLLECTION “ כוללת כיום מגוון גבינות מיוחדות, בהן גבינת פרמז’ן, מנצ’גו, צ’דר, קשקבל, רוקפור, ברי וקממבר, לצד פרוסות מוצרלה.

 

2

 

 

לרגל החג משיק COLLECTION שלוש גבינות חדשות:

גבינת גאודה ההולנדית: היא אחת הגבינות האהובות והמוכרות בעולם בזכות טעמה העדין. הגבינה מיוצרת מחלב בקר ומרקמה קרמי ועשיר ומעט מתקתק. פרוסות הגאודה הן שידוך מושלם לבצקים, החל מטוסטים ועד פיצות ביתיות. טעמה המתקתק משתלב במיוחד עם מאכלים מלוחים וניתן להגיש אותה עם קרקרים מלוחים שיהפכו את הקרקרים לנשנוש מזין וטעים.

 

3

גבינת גאודה

 

גבינת האיבריקו שמוצאה מספרד: משלבת שלושה סוגי חלב: בקר, עזים וכבשים, שילוב שנותן לה טעם מיוחד ולא שגרתי. איבריקו מלאת חורים קטנים מאוד, שנותנים לה מרקם אוורירי וקליל. ניתן לאכול אותה כמו שהיא וגם לשלב עם טעמים מתוקים ומלוחים לצד פירות, זיתים וכדומה. הגבינה נמסה היטב, ולכן קל לשלב אותה במאכלים מגוונים, החל מחביתה, דרך פולנטה ועד פשטידות.

 

4

גבינת איבריקו

 

גבינת קצ’וטה, שמקורה מטוסקנה באיטליה: היא גבינה חצי קשה מחלב כבשים, עם צבע בהיר ובוהק. הטעם המיוחד שלה הוא מעט מלוח וקצת מתקתק, ויש לה ריח ייחודי ונעים של חלב וגבינה. בזכות טעמה העדין היא משתלבת עם טעמים חריפים שמאזנים את העדינות שלה, או עם שילוב של חריף ומתוק כמו למשל ברוסקטה עם ריבת בצל ונגיעות של רוטב כמו סחוג או צ’ילי. אפשר גם לאכול אותה גם כמו שהיא.

 

5

גבינת קצ’וטה

 

 

2 מארזי חג עד הבית:

לרגל החג תציע תנובה לרכוש אונליין מארזים כמתנה למשפחה או לחברים או כפתרון לארוחת החג באמצעות שירות אתר “תנובה עד הבית“:

מארז ארוחה איטלקית: כולל פסטות טריות, רטבים מוכנים לפסטה ופלח פרמז’ן של COLLECTION במחיר 119 ₪. המארז יכלול רביולי בטטה, רביולי גבינות, פסטה פוזילי, פסטה בוסיאטה, רוטב שמנת גרנה פדנו, רוטב רוזה ופלח פרמז’ן.

מארז פלטת גבינות: כולל גבינות מיוחדות להכנת פלטת גבינות מהודרת לחג, וכן סט שלושה סכיני גבינות של המותג ARCOSTEEL במחיר 129 ₪ . המארז יכלול פלח איבריקו, מנצ’גו, קשקבל, רוקפור, קממבר.

 

6

 

גם השנה במיוחד לחג השבועות, יחזרו למדפים מוצרים במהדורה מוגבלת:

בלילה להכנת עוגת גבינה: פתרון קל, מהיר ונוח להכנת עוגות החג המסורתיות, קרות או אפויות, ומבטיח תוצאה של עוגה גבוהה ומרשימה וטעימה במיוחד. שלבי ההכנה פשוטים ומצוינים בפירוט על גבי האריזה. משך ההכנה הוא כרבע שעה עד להכנסה לתנור, ואת העוגה המוכנה ניתן לצפות לפי הטעם האישי.

משקל: 850 גרם. כשרות: בהשגחת הרבנות.

 

7

 

מלית למאפים 9% שומן: מלית מיוחדת המתאימה למילוי מאפי בצק, כמו בורקסים, גביניות עוגות קרות ועוד. למלית מרקם מיוחד ונוח למריחה, אשר שומר על פריכות הבצק בתהליך האפייה ומעניק חווית טעם עסיסית.

המלית בעלת טעם עשיר אך נייטרלי, המשתלב בהרמוניה בכל סוג בצק, מלוח או מתוק, ולכן מתאים למגוון רחב של מתכונים.

משקל: 500 גרם. כשרות: בד”צ.

 

8

 

מבצע חג השבועות בתנובה:

לרגל החג, יוצאת לראשונה תנובה במבצע ארצי של 2+1 בכל רשתות השיווק: רוכשים שתי גבינות של המותגים COLLECTION או “פיראוס”, ומקבלים את השלישית במתנה (הזולה שבהן). תאריכי המבצע: 17.5 – 28.5

https://www.tnuva.co.il/collection/

 



 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook