ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

ביז-טק מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות - גיליון מאי 2020

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים של ישראל 
אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 
כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ... 

גיליון מאי 2020

♦ זה הזמן לקנות מקומי! עיריית תל אביב- יפו בשיתוף ארגוני העסקים והעצמאים בקמפיין למען העסקים
ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי וראשי ארגוני העסקים והעצמאים השיקו קמפיין לעידוד רכישה מקומית כדי לסייע לעסקים בעיר בצל משבר הקורונה.
הקמפיין יכלול פעולות רבות בכל פלטפורמות הפרסום העירוניות: סרטונים אשר יעודדו צריכה מקומית ברשתות החברתיות, שילוט חוצות נרחב ברחבי העיר הכולל מעל 500 שלטים, שיתוף פעולה עם העסקים וקידומם, עמוד עסקים ייעודי באתר העירייה, קמפיין לקידום מסעדות ובתי קפה דרך כרטיס התושב העירוני "דיגיתל" וכן צרופת ארנונה לקידום העסקים.

 

 

♦ רוברט זינגר מונה ליו"ר מועצת הנאמנים World ORT
25 במאי 2020 - רוברט זינגר נבחר כיו"ר מועצת הנאמנים (בהתנדבות) של ארגון World ORT באסיפה הכללית הרביעית של הארגון אמש.
בעבר שימש זינגר כמנכ"ל הארגון במשך כ-14 שנים, והוא האדם הראשון מאז אהרון סינגלובסקי (1940), אשר מילא תפקיד זה והמשיך לראשות מועצת הנאמנים. כמו כן, הוא האדם הראשון שנולד בברית המועצות וממלא כעת תפקיד זה.
זינגר הוא אחד ממנהיגי העם היהודי המנוסים ביותר, עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה, כולל כמנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי במשך כ-7 שנים ותפקידים בכירים במשרד ראש הממשלה בישראל. מר זינגר היה בין המייסדים של היוזמות החינוכיות נעל"ה אשר מביאה צעירים ללימודים בישראל, תוכנית חפציב"ה, מבצע "יאנוש", ״אלף כיתות חכמות״ ויוזמות לאומיות ובינלאומיות רבות נוספות. כיום רוברט משמש כיו"ר ומנכ"ל חברת Spero, ובהתנדבות מוביל כיו"ר את הארגונים הפילנטרופיים "סאסא סטון" ו"אלומות אור".
מר זינגר אמר: "אני מודה למועצת הנאמנים של ארגון World ORT על הבחירה בי כיו"ר. ישנה חשיבות עצומה בעייני להובלת הארגון, אני מאמין שהחינוך הוא המפתח לכל דבר, בייחוד למען המשכיותו והישרדותו של העם היהודי. החינוך הוא גם המפתח למלחמה באנטישמיות ובהתקפות על העם היהודי. השנה הארגון מציין 140 שנה להיווסדו ויש מעט מאוד ארגונים יהודיים שקיימים זמן כה רב, שרדו שתי מלחמות עולם והגיעו ליעדים מרשימים ביותר. אנו חיים בעולם עם שוק עבודה המשתנה במהירות, וזו הסיבה שארגון World ORT הוא רלוונטי מתמיד - אנחנו מוקד של רעיונות חדשים, חדשנות ויכולת הסתגלות, ומכינים צעירים לעולם העבודה."

 

♦ השף אסף גרניט מפנק את ניצולי השואה בסניף "עמך" בנתניה, לרגל חג השבועות פינוק עם טעם של האוכל של אמא.
התרגשות עצומה נגרמה הבוקר (25.5), לניצולי השואה הפעילים בסניף "עמך" בנתניה.
השף אסף גרניט נענה להזמנתם, התפנה מכל עיסוקיו הרבים והגיע לפנק אותם במטעמים מיוחדים לחג השבועות, מטעמים אותם הם זוכרים מבית הוריהם. ריחות שליוו אותם במהלך ימי מלחמת העולם, זכרונות מהורים ומבית שהיו ואינם עוד...לא בכל יום זוכים הניצולים ששף כאסף יגיע עד אליהם ויפנק אותם מכל הלב בחום ובאהבה. מעבר לאוכל שהוגש במועדון, טרח אסף והכין לכל אחת
ואחד מהם חבילה מרשימה של מעדנים ממטבחו כדי שכל אחד מהם יוכל לקחת גם הביתה... אין עוד אנשים כמו האיש הזה, בטוב לב ובכישרון.

 

♦ חברת Comm-IT נבחרה על ידי סאפיינס אינטרנשיונל לפרויקט תקשורת גלובלי
הפרויקט מספק לסאפיינס יכולות מתקדמות של עבודה מרחוק עם שיחות ועידה מבוססות Webex עבור עשרות סניפי החברה ברחבי העולם, הכוללים אלפי משתמשים
חברת Comm-IT, בית מערכות לשירותי מומחה ופיתוח תוכנה מתקדמים מהמובילים בישראל, נבחרה על ידי סאפיינס לביצוע פרויקט תקשורת גלובלי. הפרויקט כלל הטמעת פתרונות מתקדמים לתמיכה בעבודה מרחוק ושיפור התשתיות של שיחות ועידה בווידאו ("וידאו קונפרנס") מבוססות Cisco Webex עבור עשרות סניפי החברה ברחבי העולם, הכוללים אלפי משתמשים.

 

   

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן