ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

ביז-טק מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות - טריבונה 28/5/20

 

 44 ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ?  לחצו כאן


חדשות הזירה העסקית 

על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...

 

הטריבונה – חדשות הזירה העסקית 28/5/2020

בלה דיאמנט ,  28/5/2020

 

הטריבונה לא שוקטת על שמריה, והפעם תוכלו לקרוא אצלה על אביב גפן, שר האוצר ישראל כץ,
יאיר שטרן, אסף גרניט, השר יולי אדלשטיין, טל מוסרי, משה ליאון, יעל גולדמן וצחי הלוי, דנה זרמון, רון חולדאי, ליאון רוזנברג, נתן דטנר, מאיה בוסקילה, ועוד לא מעט סיפורים...

TR31.5.20

♦ השבוע נפגש שר האוצר ישראל כ״ץ עם אביב גפן, שהפך לפנים של אנשי תעשיית המוזיקה, בכדי לדון בבעיות היחודיות של הענף לאור השלכות משבר הקורונה. שר האוצר ישראל כ״ץ הנחה את אנשי משרדו להקים צוות יעודי, שיפעל בשיתוף פעולה מול אנשי תעשיית המוזיקה על כל גווניה. הצוות יבחן לעומק את הבעיות היחודיות, ויתאים פתרונות מותאמים ומהירים על מנת להחזיר את ענף המוזיקה לפעילות במהירות האפשרית, מתוך הבנה שהענף נמצא במצוקה תזרימית קשה. אביב גפן: ״שר האוצר פועל למציאת פתרונות תזרימים, ואני מודה לו ולשר התרבות והספורט שעובדים בשיתוף פעולה כדי לסייע לנו״.

♦  טקס הוקרה מיוחד נערך השבוע במרכז הלוגיסטי של מד”א בחולון, במסגרתו הועברה תרומה של 100 אלף מסכות כירורגיות, בחסות ממשלת טאיוואן, כחלק מהמאבק העולמי במניעת התפשטות נגיף הקורונה. בטקס השתתפו השגריר ראש משרד האינטרסים הכלכליים והתרבותיים של טייפה בישראל, מר קאו באוג צ’אנג ובכירי השגרירות, נוצרים נציגי עמותת ידידי מד”א, בניהן הגב’ אן איילון והגב’ אלנה ווטסון ובכירי מגן דוד אדום. במהלך הטקס הוסר הלוט מעל משטחי 100,000 המסכות והוענקו תעודות הוקרה. מר קאו באוג צ’אנג הודה למד”א וציין את חשיבות שיתוף הפעולה והלמידה ההדדית, ודיבר על ההתמודדות של מד”א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל וטייפה בימיה הקשים של משבר הקורונה. בשם מגן דוד אדום הודתה הגב’ אן איילון על הקשר החם, ועל התרומה הנדיבה שתסייע למאמץ במלחמה למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

♦ דיירי כפר עידוד חגגו השבוע את חג השבועות’ וערכו מספר פעילויות לציון החג. לדברי מנכ”לית הכפר: “חגיגת החג בצל הקורונה ולאחר שניתנו הקלות על ההגבלות’ חשובה מאוד לדיירי הכפר, שהתגעגעו לחגיגות המשותפות ולאירועים המשמחים’ בהם הם יכולים לבלות יחד, ולקהל הלקוחות שמגיע לרכוש צמחים במשתלת הכפר אותה הם מטפחים”.

 

 

♦ במהלך תוכנית ‘לא נפסיק לשיר’ של קשת 12 בהנחיית אסי עזר ורותם סלע’ הופיע הזמר עדן חסון שזכה ב-10,000 ש”ח, והחליט לתרום את כספי הזכייה לעמותת “גדולים מהחיים” הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. חסון מחובר לעמותה, ולוקח חלק בפעילויות השונות לאורך השנים, ומשמח את הילדים והמשפחות של העמותה.

♦ בחברת כתר הוחלט להפתיע את אלף עובדיה מהמגזר הערבי, במשלוח מפנק עד הבית. במבצע לוגיסטי מורכב הגיעו שליחי כתר עם שי עד פתח דלתם של אלף העובדים, בכ-20 ישובים. השי כלל את ה-go bar, מוצר חדשני שפותח ומיוצר בישראל ע”י עובדים מכל הדתות, מלא בכל טוב, לטובת חווית אירוח מפנקת במהלך החג.

♦ חגי שלום מנכ”ל ויו”ר קבוצת טיב טעם וחברי ההנהלה, ערכו השבוע אירוע חגיגי לעמותת המועצה לשלום הילד, בראשם אילן אדמון יו”ר ועד המנהל. במסגרת הטקס, נחתם מבצע גיוס התרומות של רשת טיב טעם בסניפיה, במסגרתו גייסה לטובת העמותה תרומה בסך 117,085 אלף שקל.

 

 

 יאיר שטרן איש הטלביזיה לשעבר, ומנכ״ל התזמורת הסימפונית ירושלים ב-11 שנים האחרונות, קיבל לרגל פרידתו מתפקידו כמנכ”ל התזמורת, אות הוקרה מראש העיר מר משה ליאון, על פועלו לקידום התרבות בכלל, והתזמורת הסימפונית ירושלים בפרט. אמר משה ליאון: “יאיר, בחוכמתו ותבונתו, ידע לנווט את הספינה גם ברגעים הקשים, והיו לא מעט כאלו”.

 ♦ יעל גולדמן, צחי הלוי, דנה זרמון הפרזנטורים של קבוצת גולף הגיעו יחד עם לירז אסייג ובן הזוג שחר, ועוד רבים נוספים, לאירוע ההשקה הראשון מאז הקורונה, שנערך בחנות קבוצת גולף המחודשת בכלבו שלום. ההשקה נעשתה בסבבים על מנת לעמוד בהנחיות משרד הבריאות. השיפוץ אשר החל טרם מגפת הקורונה, הושלם, והחנות המשתרעת על שטח כולל של כ- 690 מ”ר, נפתחה כמתוכנן בהשקה מושקעת בסימן חג השבועות, והאורחים נהנו מזרי פרחים לחג, גבינות, מיצים טבעיים ועוד.

 ♦ שר הבריאות אדלשטיין ושר התרבות והספורט טרופר סיכמו השבוע על מתווה להחזרת עולם התרבות לחיים. השר אדלשטיין: “הגיע הזמן שאנשים יוכלו ליהנות ממופעי תרבות. אבל גם זה יוכל להימשך, רק אם כל אחת ואחד מאיתנו ימלא אחר הוראות משרד הבריאות”. השר טרופר: “אני שמח על כך שהצלחנו להזרים היום חמצן לעולם התרבות ושבשעה טובה הוא מתעורר לחיים”. המתווה יהיה באופן הבא: ניתן יהיה לקיים הצגות ומופעים באולמות ברחבי הארץ, בתפוסה מקסימלית של 75 אחוז. התנאי: שמירה על ריחוק, עטיית מסיכות ושמירה על היגיינה. למופע ניתן יהיה לרכוש כרטיס באופן מקוון בלבד. כל מי שירכוש כרטיס בהזמנה אחת יוכל לשבת יחד במעין קפסולה. בין הקפסולות תהיה הפרדה של כסא אחד. במופעים לא יהיו הפסקות. תבוצע מדידת חום בכניסה למתחם. כל זאת החל מ 27.5.

 

 

♦ ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי וראשי ארגוני העסקים והעצמאים, השיקו קמפיין לעידוד רכישה מקומית כדי לסייע לעסקים בעיר בצל משבר הקורונה. הקמפיין יכלול פעולות רבות בכל פלטפורמות הפרסום העירוניות: סרטונים אשר יעודדו צריכה מקומית ברשתות החברתיות, שילוט חוצות נרחב ברחבי העיר הכולל מעל 500 שלטים, שיתוף פעולה עם העסקים וקידומם, עמוד עסקים ייעודי באתר העירייה, קמפיין לקידום מסעדות ובתי קפה דרך כרטיס התושב העירוני “דיגיתל” וכן צרופת ארנונה לקידום העסקים. לקראת עליית הקמפיין צולמה תמונה משותפת של ראש העירייה וראשי הארגונים ליד שלט הקמפיין הענק בכניסה לבניין העירייה. במסגרת הקמפיין של כרטיס התושב “דיגיתל”, אשר בו מחזיקים כ-230 אלף תושבי העיר, יפורסמו עסקי המסעדות בתי הקפה והברים בתחומי העיר תל אביב-יפו אשר יציעו שובר למכירה ב-100 ₪ למימוש בבית העסק בסכום של 130 ₪, באיסוף עצמי (T.A) או בישיבה במקום בעת פתיחת העסקים, ועל כלל תפריט בית העסק בימים א’-ד’ במהלך חודש יוני. מימוש ההטבה יתבצע בהצגת כרטיס דיגיתל בבית העסק.
לפרטים נוספים ולקול קורא להצטרפות: https://bit.ly/2AtdcJJ

TR31.5.20-TLV

♦ אשת העסקים רונית שגב, בעלת חברת הקוסמטיקה ביופור הישראלית, מאחדת את מלכות היופי של ישראל, ביניהן מירי גולדפרב, רוית אסף, רוית ירקוני, נירית בקשי, איבונה קרוגליאק, יאנה קלמן, רונית שגב וילנה ראלף, לצורך צילומי קמפיין אנטי אייג’ינג של המותג. הקמפיין יעלה השבוע הקרוב, לקראת חג השבוע למשך חודש ימים.

 ♦ כ-60 סטודנטים מישראל מ-3 מוסדות אקדמיים (אונ’ תל אביב, האונ’ העברית והבינתחומי הרצליה) השתתפו בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל לחדשנות שיווקית, והצטרפו ל-40,000 סטודנטים שהשתתפו בתחרות בכל העולם. נושא התחרות השנה עסק בקיימות: בניית עתיד ללא פלסטיק בתעשיית היופי. 18 סטודנטים מצטיינים עלו לשלב הגמר ובשבוע שעבר (19.5.20) נערכה תחרות הגמר, כשהצוות הזוכה מהפקולטה לניהול ע”ש קולר באונ’ תל אביב, הציע פתרון מהפכני וחדשני – שמפו בתצורה של גלילי אבקה דחוסה שניתן לגרוס באמצעות מכשיר רב ייעודי. פתרון זה מצמצם דרמטית את השימוש במים, את הצורך בשינוע, אחסון והובלה של מים ומבטל את השימוש בבקבוקי השמפו והמרכך מפלסטיק. הצוות הזוכה, בהנחיית ד”ר עירית ניצן, חוקרת בתחום השיווק ונורית הוד, ייצגו את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון בחודש יוני, ויתחרו מול סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בעולם.

 

 

♦ לקראת חג השבועות השף אסף גרניט הגיע לסניף “עמך” בנתניה עם מבחר מאכלים ומעדנים שהזמינו ממנו ניצולי השואה. אוכל היה והינו מרכיב מרכזי בחייהם של הניצולים לפני המלחמה, במהלך תקופת השואה וגם לאחריה. הזכרונות של המאכלים מבית ההורים היו בגדר חלום להתגעגע אליו בזמן המלחמה, ופעמים רבות אף עזרו להם להתגבר על הרעב בעזרת הדימיון. מתום המלחמה ועד היום מרבית הניצולים ממשיכים לבשל מאכלים מבית הוריהם ומתרפקים על הזיכרונות והטעמים של הימים ההם. השף אסף גרניט נענה לבקשתם, ולקראת חג השבועות הוא הכין להם מאכלים מיוחדים לחג אותם הזמינו הניצולים: כרוב ממולא, פירוגן וקיגל איטריות הם המאכלים העיקריים אותם הם הזמינו. בסוף הארוחה השף גרניט הפתיע את הניצולים, ונתן לכל אחד חבילת מעדנים מכובדת לקחת הביתה.

 ♦ לקראת חג השבועות, גלגלצ ו-וואלה NEWS מזמינים להצביע ולדרג את השירים האהובים ביותר מסרטי דיסני, שירים שהפכו לפסקול חיינו, מ”שלגייה” ועד “לשבור את הקרח”. המצעד המיוחד ישודר בערב שבועות. השירים מהסרטים של דיסני מלווים אותנו מילדות לבגרות, מדור לדור. אפשר לשיר אותם עם הילדים, הנכדים והנינים, מ”שלגייה ושבעת הגמדים”, דרך “אלאדין” ו”מלך האריות” ועד סרטי “לשבור את הקרח”. בשבועות האחרונים, כשכולנו היינו סגורים בבית, השירים האהובים מהסרטים הוכיחו את קסמם, כשהם עוזרים לפרוק את המתחים ולשמח משפחות בכל הארץ. גלגלצ ו-וואלה NEWS מציגים את מצעד השירים הגדולים של סרטי דיסני. דיסני ישראל מצטרפת ליוזמה ומזמינה אתכם להצביע עבור השירים האהובים ביותר ממגוון השירים. המצעד המלא ישודר בגלגלצ ובוואלה NEWS בערב שבועות, חמישי 28.5, בין 10:00 ל-13:00, בהנחיית דלית רצ’שטר ועומר גפן. במהלך המצעד ישודרו השירים עבורם הצביעו המאזינים, החל מהמקום ה-30 ועד המקום הראשון עם השיר שקיבל את מירב הקולות. להשתתפות ניתן להצביע באתר https://glglz.walla.co.il/ או באפליקציית וואלה NEWS או באפליקציית גלגלצ, ולהצטרף לעשרות אלפים שכבר הצביעו.

 ♦ חברת הייעוץ הטכנולוגי הגדולה בעולם Accenture NYSE: ACN מפרסמת את המהדורה ה-20 של דו”ח חזון הטכנולוגיה לשנת 2020. הדו”ח מעלה את השאלה האם ארגונים יכולים לענות על הצרכים והציפיות של לקוחותיהם, בעולם בו הטכנולוגיה והדיגיטציה בכל מקום? על פי הדו”ח, ניסיונותיהם של הארגונים לוקים בחסר ויש צורך בדפוס חשיבה וגישה חדשים. הדו”ח מרכז ממצאים שנאספו מלמעלה מ- 6,000 מנהלים, 2,000 צרכנים ומאות משפיענים טכנולוגיים ברחבי העולם ומנבא את חמש המגמות הטכנולוגיות העיקריות, שיגדירו מחדש את העסקים בשלוש השנים הבאות. המסקנה המרכזית של הדו”ח: המיקוד חייב להיות באנשים. מנתוני הדו”ח עולה כי 83% ממשתתפי הסקר מכירים בכך שהטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מהחוויה האנושית. יתרה מכך, 70% מהנשאלים צופים שהקשר שלהם עם הטכנולוגיה יהיה בולט יותר או משמעותי יותר בשלוש השנים הבאות. בתמונה: שמעון אלקבץ מנכ”ל אקסנצ’ר ישראל.

 

 

♦ בחמישי האחרון בשעות הבוקר נערכה לראשונה בישראל ברית מילה בשידור חי, של בנה של כוכבת הילדים “נתי הגעתי הופעתי”. הברית הטלוויזיונית התקיימה לאחר שבשבוע שעבר נתי הגיעה לספר על ההצגה החדשה בכיכובה, אצל פאולה וליאון באולפני הרצליה, חשה בצירים במשך האייטם וישר הובהלה לבית חולים איכילוב. בחמישי חגגו את סגירת מעגל, ולראשונה נערך טקס ברית בשידור חי באולפני הרצליה, כאשר ליאון רוזנברג הוא הסנדק הראשון, וזכה שקראו לילד בשמו: גל ליאון.

 ♦ לאחר יותר מעשור שבו לא נחת מטוס ישראלי בטורקיה: אל על מטענים תפעיל טיסות מטען מטורקיה עם ציוד הומניטרי למלחמה בקורונה. מטוס הדרימליינר של אל על שהוסב לפעילות מטענים ביצע את טיסת המטען הראשונה של החברה שנחתה באיסטנבול בים א’ ה-24/5/20 בשעה 7:00 בבוקר והעמיסה 24 טון של ציוד הומניטרי למלחמה בקורונה. המטען ימשיך מטורקיה לתל אביב ומשם לניו יורק במטוס המטען של אל על, שפועל באופן קבוע על הקו תל אביב-ליאז׳ ותל אביב-ניו יורק. בשלב זה אושר לאל על להפעיל השבוע 2 טיסות מטען לצרכים הומניטריים, והחברה הגישה לרשויות בטורקיה בקשה לאישור הפעלת טיסות לצורכי מטען באופן קבוע. אל על מפעילה בימים אלה את כל צי המטוסים רחבי הגוף של החברה, לצורכי הטסת מטענים ומטיסה ציוד הומניטרי מ-10 יעדים בסין לרחבי העולם.

 ♦ הנהלת מחוז הצפון של מכבי, בראשות ראש המחוז ד”ר גלית קאופמן, המנהל הרפואי ד”ר אייל פורמן ומנהלת השיווק אדווה הראל, זכו לקבל תעודת הוקרה מיו”ר עמותת ‘עזר מציון’ חנניה צ’ולק. את התעודה העניק הרב משה בארי, מנהל מחוז צפון של עמותת עזר מציון, על פעילות מחוז הצפון בתקופת הקורונה, למען בריאותם ורווחתם של תושבי הצפון חברי כל הקופות. עמותת עזר מציון ביקשה לשבח את הפעילות הענפה ושיתוף הפעולה של עובדי מכבי במחוז, עם מתנדבי עזר מציון. כזכור, בחודשיים האחרונים מחוז הצפון של מכבי נרתם לסייע לציבור חולי הקורונה, המבודדים והקשישים, שנותרו חסרי אונים נוכח המגיפה. בשיתוף פעולה נרחב עם מחוז הצפון של עמותת עזר מציון, עובדי מכבי פעלו מדי יום לספק עבור אלפי מבודדי קורונה ואוכלוסיות סיכון אספקת מזון, קניות נחוצות, שירותי רפואה, שינוע תרופות, מרשמים וציוד רפואי. שירות אנושי שנגע באלפי בחולים מבודדים. במשך שעות ארוכות ובשעות לא שגרתיות, מאות הפעילים התניידו בין אלפי המטופלים על מנת לספק מצרכים חיוניים עבור כל מבודד, חולה או קשיש הזקוק למענה מידי. אל מול הפניות הרבות, הצוותים המשיכו לפקוד את המטופלים בבתי המלון ובבתים הפזורים, קשובים לכל בקשה וערים לכל בעיה. הם היו שם עבורם בערבי החג וממשיכים ללוות את המחלימים עם החזרה ההדרגתית לשגרה.

 

 

♦ ביום חמישי האחרון חגגה הזמרת והיוצרת דנה לפידות במסיבת רווקות רווקים מושקעת במיוחד, כשבועיים לפני חתונה יחד עם בן זוגה יוסי ברנס. הגיעה לעשות שמח ולהרים את האווירה קיי לונג. על האוכל המושקע הופקדו רשת “עד העצם”, שפינקו בשולחן המבורגרים, סטייקים ובשרים כיד המלך. השניים התארסו לפני כחודש, וצפויים להתחתן בתחילת חודש הבא. דנה לפידות, זמרת ויוצרת שריגשה מדינה שלמה ב”כוכב הבא לאירוויזיון”, מאורסת לבן זוגה בשנה האחרונה יוסי ברנס בן 39, איש עסקים וסוכן ביטוח.

 ♦ בטקס מרגש במשרדי חברת “קשת טעמים” בעכו, נתרמו לא פחות מ-200 אלף שקלים עבור עמותת ל”ב- להילחם ביחד למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. כמידי שנה הנהלת “קשת טעמים” ועובדיה נרתמים למסע התרמה ענק למען ילדים חולי סרטן בעמותת ל”ב. גם השנה על אף מגפת הקורונה והקשיים הלוגיסטיים שבעקבותיה, החליטו בעלי הרשת ליאת ואריאל לכט, לא לוותר ולהמשיך במסורת ההתרמה למען העמותה. בטקס צנוע ומרגש התקיים במשרדים הראשיים של רשת המרכולים “קשת טעמים” בעכו, במעמד הבעלים המנכ”ל דני גרינברג, צוות ההנהלה המוביל של הרשת, ברנרד זיטוק יו”ר העמותה, מוטי וגנר מהנל פרויקטים ולימור כרסנטי יועצת התקשורת, הוכרזה תרומה של 200 אלף שקל לעמותת ל”ב.

 ♦ לקראת היום הבינלאומי ללא עישון שייערך ב-31 במאי 2020, האגודה למלחמה בסרטן תשיק תשדיר, שמטרתו העלאת מודעות לנזקי העישון בקרב כלל הציבור ובני נוער בפרט. בתשדיר מופיעים השחקנים טל מוסרי ואייל שיקרצקי (זגורי אימפריה). מוסרי הוא ג’יני השד, שמציע לנער המעשן שלוש משאלות. מה המשאלות? כל הפרטים ביום הבינלאומי ללא עישון ב-31 במאי, 2020.

 ♦ שלי אברהם (44) מונתה בימים אלו לתפקיד סמנכ”לית השיווק בחברת קליל, שהינה החברה הגדולה בישראל בתחום אלומיניום וחלונות. שלי הינה בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק במכללה למנהל. שלי אברהם בעלת ניסיון רב של למעלה מ-15 שנים בתפקידי שיווק בכירים וניהול מותגים מובילים. בתפקידה אחרון הייתה מנהלת יחידה עיסקית קולינריה באגף השיווק של תנובה, ולפני כן שימשה כמנהלת שיווק של מחלבת טרה, חב’ ויסוצקי, חב’ וד”ר פישר.

 

 

♦ החזרה לשגרה – השבוע מצולם קמפיין נוסף חדש של כלל ביטוח ופיננסים, בכיכובם של החתול שמיל, אותו מגלם השחקן והבמאי נתן דטנר, והזמר המצליח איתי לוי. השניים מקדמים יחד בפרסומת חדשה, שירות של כלל לרכישת ביטוח דירה, מבנה ותכולה אונליין, בלחיצת כפתור. הפרסומת ההומוריסטית עושה שימוש בשיר “מסיבה בחיפה”, בביצועו של איתי לוי עם מילים חדשות שנתפרו במיוחד ל”סיפור” הקמפיין. בפרסומת רוכש שמיל דירה חדשה בחיפה ואיתי לוי שכנו החתול, מגיע לביקור ו”זורק” לשמיל הערות על הדירה המפוארת והתכולה היקרה. שמיל שחושש מעין הרע, ומבוהל מההערות של איתי לוי, ניגש לתלות חמסות ושום בדירה, וממהר לבטח את דירתו החדשה. הקמפיין צפוי לעלות לטלוויזיה במהלך חודש יוני.

  השבוע חגג איש העסקים דודי אליהו את יום הולדתו ב”147 קלאב” בתל אביב, מועדון ביליארד משולב עם סניף אקספרס של הפריים, שבבעלותו. הגיעו לחגוג לו: דידי הררי, מאיה בוסקילה ובעלה עוזי אזולאי שנראו מאוהבים מתמיד, מושיק עפיה, ספיר סבן, רוברטו בן שושן, הרון הרון ועוד.

 ♦ אלכסנדר לביא מבעלי חברת ויטליטי, המשווקת מוצרים רפואיים, תורם עבור קשישים נזקקים את סדרת מוצרי “נזאזלז” שהגיעה בימים אלו לישראל: תרסיסי אף המסייעים במניעת הדבקה של חיידקים ונגיפים, ומשמש כעין מסיכה בלתי נראית בתקופת הקורונה. המוצר נוח לשימוש גם מתחת למסיכה.

 ♦ Visa Foundation, שהוקמה על ידי חברת VISA, הודיעה על מענקים בסך 8.8 מיליון דולר (מתוך 10 מיליון דולר ייעודיים), לתמיכה בארגוני סיוע הומניטריים מובילים המסייעים להתמודדות עם הנגיף ברחבי העולם. באירופה, חילקה החודש Visa Foundation 1. 4 מיליון דולר של מענקי סיוע לארגוני Medecins Sans Frontieres, UNICEF והצלב האדום, המספקים באירופה שירותים חיוניים למשקי בית פגיעים, ציוד רפואי ותמיכה בתושבים בסיכון. מענקים אלה הם חלק מהתחייבותה הכוללת של Visa Foundation בסך 210 מיליון דולר להתאוששותה של אירופה מהמשבר, כאשר 10 מיליון מתוכם מתמקדים בצורכי החירום של ארגונים ברחבי העולם. 200 מיליון דולר נוספים יתנו מענה לצרכים ארוכי טווח של העסקים הקטנים בעולם. התוכנית הקרובה המתכוננת בסך 5 מיליון דולר, תתמוך בעסקים קטנים, עם דגש על טיפוח קידומן הכלכלי של נשים בכל רחבי העולם, שניהם קריטיים להתאוששות הכלכלה בטווח הארוך. בתמונה: ברק מלניק מנכל Visa בישראל.

 

 

♦ 

 

לכתבה המלאה לחצו על הקישור הבא ב- TLVTIMES:

לכתבה בפייסבוק : 

 


   

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
 
 לחצו כאן