ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

האתר המכירתי החדש של תכשיטי RONI KHAN

 44 ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
יש לכם סיפור מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ?  לחצו כאן


האתר המכירתי החדש של תכשיטי RONI KHAN

בלה דיאמנט , 07/06/20

 

העידן החדש בו אנו חיים, מאלץ אותנו להיות יותר יצירתיים בכל הנוגע לאפיקים העסקיים. מה שפעם לא היה נחשב כנכון עסקית, הפך מאד מקובל בתקופה הלא קלה שעוברת עלינו.

 

1

 

הצטרפה לטרנד המכירה באון-ליין גם רשת התכשיטים RONI KHAN, שהינה בעלת 10 סניפים בקניונים מובילים ברחבי הארץ, והיא מוכרת כיום את תכשיטיה באמצעות אתר מכירתי שהשיקה לאחרונה: WWW.RONIKHAN.COM

 

2

 

רוני קהאן, בעלת הרשת: “הקניונים נפתחו רק לאחרונה, ועדיין האנשים לא ממהרים להגיע. חוששים. החלטנו על כן לתת מענה ללקוחות פוטנציאליים, באמצעות אתר מכירתי בו ניתן להתרשם מכל התכשיטים vנמצאים גם בסניפים, להתעדכן ממבצעים והטבות המוצעים באתר ועוד”.

קל ונוח להתמצא באתר המכירתי, ובנוסף ניתן להתרשם מהתאמת תכשיטים למראה הלבוש, הודות לצילומי טוטאל לוק.

לרגל השקת האתר המכירתי: בקנייה מעל 199 ש”ח – משלוח חינם לבית הלקוח.

יש לציין, כי לכל תכשיט הנרכש באמצעות האתר, יש אחריות מלאה כפי שנהוג ברכישה בסניפים.

 

3

 

רוני קהאן (28) נולדה למשפחה שחיה, אוהבת ונושמת תכשיטים מזה דורות. אומרת רוני: “לא חשבתי שאכנס גם אני לתחום. סיימתי לפני מספר שנים תואר ראשון במשפטים ובראיית חשבון, בכוונה לעסוק באחד מהמקצועות האלו. אבל במהלך הלימודים השתתפתי בתכנית חילופי סטודנטים בסינגפור, שם נחשפתי לעשרות ומאות מעצבי תכשיטים מקוריים וייחודיים. ואז חשבתי לעצמי מדוע לא להביא לישראל את המבחר, הסגנונות ואת הסטייל”.

רוני ניצלה את הידע והניסיון המשפחתי במכירת מיליוני תכשיטים בארץ וברחבי העולם, על מנת להגיע לישראל עם הטרנדים העכשוויים תוך שימת דגש על מחירים שווים והוגנים. את הסניף הראשון פתחה רוני ב-2016. כיום הרשת כבר כוללת 10 סניפים תוך 3 שנים, ועוד יד נטויה.

 

4

 

רוני מאמינה שתמיד צריך להתחדש במשהו קטן וחדש להעלאת מצב הרוח, ואף מצאה גם פנאי להתנדבות: במו ידיה הכינה מארזים עם תכשיטים, כמתנה לניצולות שואה, במסגרת פעילות משותפת שלה עם “העמותה לעזרה מיידית לניצולי שואה”.

https://www.ronikhan.com/

 



 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook