ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

ביז-טק מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות - טריבונה 2/7/20

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

טריבונה TLV - 2/7/2020, בלה דיאמנט 


 

שובה של מורן אטיאס

התושבים החוזרים, מורן אטיאס והכלב שלה מאנקי אטיאס, הצטלמו היום לקמפיין של  “Seresto”- קולר חדשני בטכנולוגיה מתקדמת לכלבים וחתולים, שדוחה וגם קוטל קרציות ומצמצם את הסיכוי להעברת מחלות על ידן.

 

1-MORAN

 

  ♦ שר התיירות אסף זמיר ביקר בירוחם במסגרת סיור מקצוע על התיירות באזור הנגב

שר התיירות אסף זמיר ביקר בירוחם במסגרת סיור מקצוע על התיירות באזור הנגב. את ביקורו בעיר חתם השר במלון החברתי “אירוס המדבר” שם פגש בעלי המלון האחים גימי וסם פינטו, מייסדי “קרן ירוחם החדשה”, התומכת בפרויקטים לקידום החינוך והתרבות בירוחם הממומנים מרווחי המלון.  השר זמיר סייר בפארק אגם ירוחם, בהר אבנון, ביקר בתצפית על מכתש ירוחם ופגש את “המבשלות” המקומיות המכינות מאכלים מהמטבח המרוקני. השר הביע את התרשמותו מהתפתחות התיירות בירוחם והפוטנציאל הגלום בה. הוסיף דברי אלי גונן מנכ”ל קבוצת Terra החברה המנהלת את מלון אירוס המדבר: “המלון הממוקם  בירוחם, נהנה מסימביוזה הדדית בין מפעילי האטרקציות התיירותיות במקום, נופי מדבר לצד חוויה משפחתית במלון המעניק שירותי ספא, ובריכה באווירה אישית.

 

 

 

2 ASAF

 

  ♦ הושקה החנות החדשה של “אופנת סגל” בנמל תל אביב

גיא מור ומני יונה השיקו השבוע את החנות החדשה והמעוצבת של רשת “אופנת סגל” בנמל תל אביב. בין המוזמנים אנחל בונני, משה אשכנזי, איתי תורג’מן, מיקי גבע, שביט ויזל, ישראל אטיאס ועוד גיא מור, בעלים ומנכ”ל “אופנת סגל’: “ברוח התקופה החלטנו ליצור מארז לחתנים במחיר שווה לכל כיס. מדובר במארז טוטאל לוק המכיל בתוכו את כל מה שהחתן צריך רק ב-1,990₪ באיכות ובסטייל”. אופנת סגל מציעה בחנויות החדשות לצד קולקציית החליפות הקלאסית של המותג, אופנת קז’ואל של מיטב מעצבי העל כמו מוסיקנו, דיסקוורד, קרל לנגרפלד  ועוד. בחנויות הרשת ניתן למצוא את מיטב המותגים, ביניהם:  קנאלי, רוברטו קוואלי, ורסאצ’ה, ארמני, בוס, דולצ’ה גאבנה, דיסקוורד, פול שארק, ולנטינו, פראדה, קארל לנגרפלד, בולר, מוסקינו, פנדי, קורלאני ועוד.

 

 

 

SEGAL

 

  ♦ מייקל קורס תרמו  פריטים בשווי 35 מיליון דולר לארגון הצדקה ללא מטרות רווח הפועל בניו יורק – Delivering Good

 מייקל קורס הודיע היום על תרומה של פריטים בשווי 35 מיליון דולר לארגון הצדקה ללא מטרות רווח הפועל בניו יורק – Delivering Good. הצדקה תיתרם לאנשים פרטיים המתמודדים עם עוני ומשברים שונים ונתמכים ע”י הארגון, וביניהם למעלה מ-700 קהילות ברחבי המדינה. “תמיד האמנתי ששינוי לטווח הארוך צריך להתקיים במקביל בפן המקומי ובפן הארצי”, אומר מייקל קורס, המעצב הראשי ובעל המותג. “יחד עם ארגון Delivering Good אנו נוכל לתרום פריטים ולדעת שהם סופקו לקהילות והארגונים המקומיים הזקוקים לכך ביותר. אם למדנו משהו מהתקופה האחרונה הוא שאם אתה מסוגל לעזור – עשה זאת”. את פריטי המותג ניתן להשיג בפקטורי 54 ובחנות המותג בקניון רמת אביב.

 

 

 

  ♦ המוזיקאי ננסי ברנדס, ידידו של הרב יעקב גלויברמן, הגיע למפעלי החסד”יד ביד” לוד

המוזיקאי ננסי ברנדס, ידידו של הרב יעקב גלויברמן, הגיע למפעלי החסד”יד ביד” לוד, כדי לראות מקרוב את הפעילות לנזקקים ברחבי הארץ. הרב יעקב גלויברמן הניח לננסי תפילין והעניק לו את ספרו “השער לפרשה”. מפעל החסד ‘יד ביד’ הוקם על ידי הרב יעקב גלויברמן בשנת 2000, בכדי לתת מענה ועזרה, עבור אלפי משפחות נזקקות ללא הבדל דת, גזע ומין. בין הפרויקטים החשובים של המרכז שבראשם עומד הרב גלויברמן: חלוקת מזון לחגים, ילקוט לכל ילד, תחפושות לפורים, חורף חם, ביגוד והנעלה כולל שמלות כלה לכאלו שידם אינה משגת.

 

 

3 NANSI

 

  ♦ יובל שם טוב, הרי הוא יובל המבולבל, קטף קמפיין לרשת כפר השעשועים

יובל שם טוב, הרי הוא יובל המבולבל, קטף קמפיין לרשת כפר השעשועים. באמצע השבוע הגיע יובל שם טוב לסט הצילומים בסטודיו בדרום תל אביב, כמובן שהוא שומר על ההנחיות עם מסכה. אמנם הילדים רק סיימו את בית הספר, אבל יובל הצטלם לקמפיין חזרה ללימודים וחגי תשרי. בצילומים חיכתה לו הפתעה, בדמות מלא מלא צעצועים ומשחקים שאפילו הוא התלהב לשחק בהם. בין סט לסט היה עסוק יובל לשלוח ברכות מצולמות. מי שהגיע להשגיח מקרוב ועל הדרך להשתעשע הוא בני גרינאפל שותף ומנכ”ל רשת כפר השעשועים וגם מנכ”ל עידן 2000.

 

 

4 YUVAL

 

  רשת מלונות טמרס מודיעה על חזרה לשגרה מלאה

רשת מלונות טמרס מודיעה על חזרה לשגרה מלאה. הפעילות בכל מלונות הרשת התחדשה באופן מדורג עד ליום ה- 1.7.20. במהלך תקופת הקורונה, המשיך מלון ווסט אשדוד לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות. במהלך השבועות האחרונים, גם מלונות ווסט תל אביב, דניאל הרצליה  ודניאל ים המלח שבו לפעילות מלאה, ומלון ווסט נתניה יפתח את שעריו בתחילת יולי. כל מלונות הרשת נפתחים תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול. בחדרי האוכל מוגש האוכל במזנונים על ידי חברי הצוות. בבריכה תוגבל כמות האורחים על פי הנחיות משרד הבריאות והיתרון של מלונות הרשת היא הימצאותם למרגלות חופי הים של ישראל.

 

5 TAMARS

  

♦ לראשונה בישראל התקיים השבוע טקס פרס שותפי הקשת 2020 Rainbow Ally Award 

לראשונה בישראל התקיים השבוע טקס פרס שותפי הקשת 2020 Rainbow Ally Award מטעם ארגון LGBTech . LGBTech הוא ארגון חברתי המקדם גיוון והכללת להט”ב בזירת התעסוקה בישראל מאז 2010. זו השנה הראשונה בה מוענק הפרס לחברות כהכרה על הצעדים האקטיביים שהן נוקטות בכדי ליצור תרבות ארגונית מכלילה כלפי להט”ב, לאורך כל השנה ולא רק בחודש הגאווה. האירוע התקיים במעון השגריר הבריטי ברמת גן. השגרירות הבריטית משתפת עם הארגון פעולה מזה מספר שנים. האירוע כלל גם שיחה כנה פתוחה (באמצעות זום) בין סגן השגריר הבריטי מארק פאוור ושגרירת בריטניה באו”ם, הגברת קארן פירס הידועה בתמיכתה בקהילה הלהט”בית ויצירת סביבת עבודה תומכת בארגונים בין לאומיים. החברות שזכו בפרס –  Natural Intelligence, Optibus . Micro Focus. נכחו: ח”כ ניצן הורביץ, שחר גרמבק, מנכ״ל מייסד LGBTech, מארק פאואר, סגן שגריר בריטניה בישראל, ח״כ יוראי להב הרצנו, מפלגת כחול לבן, הילה פורת גולדשטיין, סמנכ”ל מש״א Optibus, עמוס חג׳יאג׳, מנכל Optibus , שי דיוויס, LGBTech חבר בורד, תומר אליאס, BigID, ג׳רמי סיף, LGBTech בורד, נטע פלר, סמנכ”לית משאבי אנוש, נטורל אינטליג’נס, רפי מרגליות, מנכ”ל מרכז פיתוח ישראל Micro Focus, ביאנקה לואיס, סמנכ”ל מכירות Opster, יניב ג׳מבר, LGBTech , אלון מדר, LGBTech.

 

  

 השף מושיק רוט המעוטר בשני כוכבי ‘מישלן’ חוזר לישראל 

השף מושיק רוט המעוטר בשני כוכבי ‘מישלן’ חוזר לישראל ובחר ב”זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית”, לטפל במערך יחסי הציבור של המיזמים הקולינאריים החדשים אותם ישיק בקרוב .  לדברי זאביק דרור: “אנו נרגשים לטפל במערך יחסי הציבור של המיזמים הקולינאריים של שף פורץ דרך, איכותי וחשוב כמו מושיק רוט, אשר לעולם יהיה השף הישראלי הראשון אשר זכה בכבוד להיות מעוטר בשני כוכבי מישלן. אנו נלווה במקצועיות את עסקיו החדשים של רוט, אשר מביא לקהל הפודי בישראל בשורה קולינארית חדשה ומרגשת”.

 

 

 ♦ כלמוביל קיימה השבוע אירוע מכירות עבור מגוון רכבי ההיסעים של מרצדס

קבוצת רכבי ההיסעים של כלמוביל קיימה השבוע אירוע מכירות עבור מגוון רכבי ההיסעים של מרצדס. האירוע התקיים באולם לאגו בראשון לציון. באירוע הוצעו ללקוחות מבצעי מכירות הכוללים הסכמי אחזקה מועדפים, אפשרות לטרייד-אין עתידי, אחריות מורחבת, תנאי מימון נוחים בהתאמה אישית ועוד. כמו כן, לראשונה באירוע הוצע מסלול ליסינג תפעולי מלא המעניק פתרון הכולל מימון, אחזקה מלאה לאורך התקופה, כולל ביטוח, רישוי, טיפולים, צמיגים, ומצברים בתשלום חודשי, הנותן ראש שקט ללקוחות. בתמונה(מימין לשמאל): אמיל קרעין מנכ”ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים ואיציק תורגמן מנהל חטיבת ההסעים.

 

 

♦ עוז זהבי ובת זוגו הגר עוזבים את רמת אביב ועוברים לקדימה

התרחבות המשפחה לפני שנה וחצי והולדת בתם, הביאו להחלטה של עוז זהבי ובת זוגו הגר לעזוב את רמת אביב, ובחודש אוגוסט הקרוב יעברו השלושה לגור בבית גדול ומרווח יותר בקדימה. לקראת המעבר התייצבו השניים לבחור מיטה ומזרון זוגיים חדשים ב”עמינח סנטר”, שברחוב הלחי (סמוך לדיזיין סנטר). למתעניינים סיפר זהבי שבכל תקופת הקורונה, הוא עשה בעיקר מוסיקה ולמרות שהצגות אין עדיין, הוא מצלם עכשיו במקביל שתי סדרות חדשות לטלויזיה. לאחר שבחרו את מיטת החלומות, התנסה עוז גם בכורסת המסאג’ המשוכללת של עמינח. עוד הסתבר גם שעבודת הדוגמנות הראשונה של עוז, היתה בצילומי קטלוג של עמינח לפני 17 שנה בערך. אכן סגירת מעגל.

 

 

♦ מותג “מוצר השנה” קיבל החלטה להרחיב את פעילותו בישראל באמצעות זכיין חדש

לאחר 14 שנות פעילות בישראל, מותג “מוצר השנה” קיבל החלטה להרחיב את פעילותו בישראל באמצעות זכיין חדש ופיתוחים מחקריים פורצי דרך. “מוצר השנה” הינו מותג מוכר ומבוסס ברחבי העולם, המונע על ידי חדשנות ועל ידי הצרכן. פיליפ גלדר (Philippe Gelder) בעלים ומנכ”ל ארגון מוצר השנה הגלובלי (Product of the Year Global) אומר: “כאשר רכשתי את הארגון ב-2016, הפעילות כללה 26 מדינות בלבד, ומאז התרחבנו אל מעל ל-40 מדינות ברחבי העולם. ישראל היא שוק חשוב עבורנו, ויש לנו כאן הרבה  חברות העושות שימוש במותג, עם תוצאות עסקיות מצוינות. אנו מתכוונים להעמיק  את האחיזה  שלנו כאן בעזרת צוות חדש, שיפעל בהלימה עם חזון החברה, וישקיע בפתוח טכניקות חדשות שכבר נוסו בהצלחה בצרפת. המטרה שלנו היא להעניק כלים יעילים יותר למשווקים בישראל, ולתמוך בזכיין המקומי בפיתוח חדשנות בשוק הישראלי. אנו מקימים צוות חדש ביחד עם הזכיין ישראל (איזי) מוקדי, כשלצידו ליונל מז’ורוביק המשמש כראש מטה החברה העולמית, ואשר יהיה מעורב אישית בבניית תחרות מוצר השנה 2021, תוך הקפדה על סטנדרטים של איכות ואתיקה. הצוות החדש יתחיל לפעול ב-1 ביולי 2020 וכבר עתה אנו משיקים אתר חדש www.poyisrael.com בשפה האנגלית. בתמונה: פיליפ גלדר הבעלים ומנכ”ל ארגון “מוצר השנה” הגלובלי.

 

 

♦ המותג לה רוש פוזה התגייס למען קבוצת “שלובות קריות” - ארגנו להם שייט על 40 יאכטות 

המותג לה רוש פוזה התגייס למען קבוצת “שלובות קריות”- להעלאת המודעות למחלת הסרטן. במסגרתו, יצא משט בהשתתפותן של כ- 250 נשות “שלובות” ובני משפחותיהן, שעלו על כ-40 יאכטות של קהילת שייטי כרמל, וקבוצת “אריות חיפה”, שהחל ממפרץ חיפה ולאורך חופי הקריות, כשהם נהנים נו מאווירה חגיגית ומעצימה.

 

7 YACHTA

 

 

♦ בעקבות הקורונה - עוברים להגשה בכלים חד פעמיים 

משבר הקורונה אילץ חברות רבות לשנות את דרך פעולתן ולהתאים עצמן למציאות החדשה. כך נאלצה חברת Sodexo on site, המתמחה באספקת שירותי אחזקת מבנים ומערכות, ניהול שירותים והסעדה לארגונים, מוסדות ציבור וחברות מהגדולות במשק, לעבור להגשה בכלים חד פעמיים, ולהניח מאחוריה את נושא הקיימות והשמירה על איכות הסביבה, שהיה טרום המשבר בראש סדר העדיפויות באופן כללי ושל החברה בפרט. על מנת להחזיר לראש סדר היום את נושא הקיימות והשמירה על איכות הסביבה, החליטה בימים האלה החברה לצאת בצעד יוצא דופן, ולייצר עבור למעלה מ-100 עובדי המטה שלה, ערכות שמיות ממותגות הכוללות כוס זכוכית ובקבוק רב פעמי, אשר גם יצמצמו את השימוש בכלים חד פעמיים, ויתרמו לאיכות הסביבה, וגם יתרמו לשמירה על היגיינה מיטבית של העובדים.

 

7 SODEXO

 

 

השבוע נבחר הנשיא ה-13 של התאחדות תעשייני היהלומים בישראל

השבוע  נבחר היהלומן ניסים זוארץ (47), חבר בורסת היהלומים ובעלי חברת DN  יהלומים,  לכהן כנשיא ה-13 של התאחדות תעשייני היהלומים בישראל. זוארץ נבחר ב- 2016 כיצואן מצטיין של מדינת ישראל, הצטרף להנהלת הבורסה ליהלומים בשנת 2017 ובמהלך פעילותו כדירקטור  בחברות הוביל מספר צעדים בולטים, שימש כיו”ר ועדת הביטחון, כגזבר הבורסה ותרם רבות לענף.

 

8 DIAMOND

 

 

 ♦ יוצאי  האח הגדול חגגו  יום הולדת השבוע בגן האירועים “סיטרוס” באבן יהודה

מירב ישראל יוצאת האח הגדול חגגה יום הולדת 40 השבוע בגן האירועים “סיטרוס” באבן יהודה באירוע בהפקת נוי צמח. הגיעו לחגוג: ישראל אוגלבו וקארין סנדל, טילטיל ואשתו ורד, גל גברעם, רותם רבי, אן זיוי, נופר מור, ירדן אדרי, אודליה סויסה, חגית היימן, אמילי פרי והארוס דקל גולדנברג, שירלי סידיק, נועם לוי, דודו כהן מעפולה, ברק אדרי, דורון מירן, סמואל חגאי, גילי אלגבי. מירב שהתפרסמה בעונה הראשונה של “האח הגדול” ברשת היא בעיצומו של הליך גירושין מבעלה אייל, אחרי 11 שנות נישואין ו-2 ילדים משותפים.

9 SITRUS

 

 

♦ בשבוע שעבר קיים גל אוחובסקי הרצאה בחברת נטורל אינטלג’נס האחרון בנושא “המהפכה הגאה”

בשבוע שעבר קיים גל אוחובסקי הרצאה בחברת נטורל אינטלג’נס האחרון בנושא “המהפכה הגאה”, בה לקחו חלק כ-100 איש. גל סיפר את סיפורו האישי, והציג בעזרת קטעי וידאו מרתקים את התזות מתוך הסדרה “המהפכה הגאה” שיצר יחד עם לירן עצמור, המציבה במרכזה את השאלה איך יתכן שבישראל, בלב המזרח התיכון המהפכה הגאה הצליחה. במהלך השיחה עובדי החברה השייכים לקהילה הגאה, שיתפו את סיפורם האישי. חברת נטורל אינטליג’נס הייתה הראשונה לתת מענק פונדקאות על סך 50,000 ש”ח נטו לעובדים שנזקקים לתהליך על מנת להביא ילדים לעולם, ומקדמת פעילויות וקידום נושא הגאווה וקהילת הלהט”ב בכל ימות השנה. נטע פלר, סמנכ”ל משאבי אנוש בנטורל אינטליג’נס, מובילה ומקדמת את הנושא בחברה לאורך כל השנה ונבחרה פעם שלישית ברציפות, בשנת 2019, למקום 25 מתוך 50, ברשימה העולמית של יצירת סביבת עבודה תומכת ללהט”ב, המפורסמת ב- Yahoo Finance. בתמונה מימין לשמאל: דניאל וילדקן מחלקת People, בן לניאדו Software Developer, דורון אטינגר מחלקת People וגל אוחובסקי.

 

 

 ♦ אייל ולדמן, מייסד ובעלים לשעבר של חברת מלנוקס בוחן אפשרויות השקעה בהיי טק בעיר עכו 

אייל ולדמן, מייסד ובעלים לשעבר של חברת מלנוקס, יחד עם בת זוגתו הדוגמנית ז׳אן בן אהרון, ביקרו השבוע בלשכת ראש העיר עכו שמעון לנקרי, במטרה לבחון אפשרויות השקעה בתחום ההיי- טק בעיר המתפתחת. ראש העיר עכו  שמעון לנקרי ומנכ”ל העירייה יניב אשור, הציגו בפני ולדמן את תכניות הפיתוח המתקדמות של העיר, ביניהם פרויקט משרדים חדשני וקומות משרדים בקניון עזריאלי במרכז העיר, אשר מסמנים עידן עסקי חדש ומבטיח בעיר עכו. בהמשך סייר ולדמן ברחובות העיר העתיקה וסעד יחד עם ראש העיר במסעדת רותס. ולדמן התרשם לטובה מהעיר ומתנופת הפיתוח העסקי ואף הבטיח לסייע במשיכת חברות הייטק לעיר עכו. בתמונה מימין לשמאל: זאן בן אהרון אייל ולדמן ראש העיר שמעון לנקרי מנכ”ל העירייה יניב אשור.

 

 

♦  LAB DIAMONDS  תציע ללקוחותיה מגוון תכשיטים משובצים יהלומי מעבדה במחירים מהפכניים

 לראשונה בישראל ובעולם – רשת חנויות תכשיטים אשר כל תכשיטיה משובצים רק יהלומי מעבדה. LAB DIAMONDS  תציע ללקוחותיה מגוון תכשיטים משובצים יהלומי מעבדה במחירים מהפכניים, המגיעים עד כמחצית ממחירם של יהלומי כרייה. הרשת השיקה השבוע את חנות הדגל הראשונה של המותג בעופר, הקניון הגדול בפתח תקווה, שעוצבה בהשראת הירוק שבטבע, ומעניקה חוויה ייחודית ומרגשת לכל מי שמבקר, בה והיא צפויה לפתוח סניפים נוספים בישראל כבר בחודשים הקרובים. בהמשך מתוכננים להיפתח כ-4-5 סניפים בארץ ובמוסקבה ובלונדון במיקומים אטרקטיביים. בהקמת הרשת הושקעו למעלה מ-20 מיליון שקלים. חגית-כץ שינובר, בעלים ומנכ”ל :”טכנולוגיה חדשנית מאפשרת כיום ייצור יהלומים בתנאי מעבדה, הזהים בכל תכונותיהם ליהלומי הכרייה, ובעולם כבר מבינים שאין צורך לפגוע בסביבה, על מנת ליהנות מיהלומים מושלמים במחירים אטרקטיביים “. הגיעו להשקה: מקסוד איבודולוב, שגריר אוזבקיסטן בישראל, רמי לוי, איוב קרא, רודני נאסר אל דין– בעלים של רודני נדל”ן ועוד עשרות אנשי עסקים וכוכבי רשת.

 

 

11- DIAMIND

 

♦ קו תכשיטים חדש של מותג התכשיטים פדני PADANI

ניבה מדר הפרזנטורית של פדני והדוגמנית הבינלאומית, הצטלמה לקמפיין הקיץ לקו תכשיטים חדש של מותג הת כשיטים פדני PADANI. אייקון הנשיות והסטייל בריג’יט בארדו הייתה להשראה לצילומי הקולקצייה, שנערכו במלון דן אכדיה בהרצליה. ניבר סיפרה כי היא נמצאת בארץ מאז פרוץ הקורונה. כמי שרגילה לחיות על הקו של ניו-יורק – תל אביב, היא מחכה שהשמים יפתחו, כדי לחזור לעבודה במרץ בארה”ב ואירופה, שם היא רגילה להשתתף בקמפיינים בינלאומיים ולככב על שערי המגזינים המובילים בעולם.

 

 

♦ לאחר  14 שנה של טיולים בעולם האבא של הקיאקים חוזר לבייבי שלו - אבוקיאק מתחם שייט ותיירות בפארק הירדן

לאחר  14 שנה של טיולים בעולם, הצפות בחורף וקורונה אחת חוזר פיני אלמוג, האבא של הקיאקים, לבייבי שלו בפארק הירדן: אבוקיאק מתחם שייט ותיירות במבואות הכנרת. בשנה הזו חרף כל המהמורות בעולם, נפתח אתר השייט ולראשונה מזה 30 שנה הכנרת גלשה לירדן, ונוצרה סוואנה פראית ומסלול השיט התרחב עד לכדי 200 מטר מגדה לגדה. פיני חזר לעסק בכוחות מחודשים, ולצידו  נמרוד גביש המשמש כמנכ”ל בפועל, ויחד הם מפעילים פרויקט תיירותי ייחודי.

 

 

12 KAYAK

 

 ♦ השבוע התקיימה הופעה חיה של יהורם גאון ואילנית בזום ופיקניק בסלון, בפני 150 קשישים

השבוע התקיימה הופעה חיה של יהורם גאון ואילנית בזום ופיקניק בסלון, בפני 150 קשישים ו-100 מתנדבים במסגרת שיתוף הפעולה בין “מדברים מהלב” לקהילות התומכות, שמפעילה חברת תיגבור ברחבי הארץ והעמותה לקידום החינוך ת״א יפו. המתנדבים הגיעו לבתי הקשישים עם סלסלת פיקניק עמוסה כל טוב, וצפו יחדיו בהופעה חיה של יהורם גאון ואילנית בזום. במסגרת שיתוף פעולה מתנדבים מטעם המיזם הקהילתי “מדברים מהלב”, התקשרו פעמיים בשבוע לקשישים, כדי לעזור להם להתמודד עם השלכות המשבר עקב הבידוד הממושך שנכפה עליהם והריחוק החברתי. “מדברים מהלב” הינו מיזם קהילתי שהוקם בסוף מרץ, על ידי ארבעה חברים ומאמנים בקורס ביטוי עצמי ומנהיגות של לנדמרק (משה ארליך, קורין הדס, סוזי דנור וירון אייזיק), כדי לסייע לקשישים בהתמודדות עם המציאות החדשה שנוצרה נוכח הקורונה, המגבלות החדשות והסגר. במהלך ההתנדבות נרקמו יחסי בין המתנדבים לקשישים, חוויות משותפות אך הדבר החשוב של מפגש פנים מול פנים, לא התאפשר. קבוצת תיגבור מפעילה כ־70 קהילות תומכות ברחבי הארץ המספקות שירות  ל-10.000 בתי אב בהם חברים כ-14.000 קשישים. בתקופת סגר הקורונה דאגו אבות הקהילה והרכזות החברתיות ליצור קשר עם הקשישים, לשאול לשלומם, לסייע לצרכיהם המיידיים ואף לרכוש עבורם מזון ותרופות.

 

 

13 ZOOM

 

♦ מנויים חדשים ברשתות המלונות אוליב ורימונים

שנה לאחר שרכש את מותג רשת מלונות רימונים, מכריז השבוע עמית פורת, בעלי רשתות המלונות אוליב ורימונים, על שורת מינויים בכירים חדשים לרשתות המלונות, בראשם מנכ”ל חדש לרשתות המלונות: עופר חיות  אשר יחליף את פורת עצמו ששימש כמנכ”ל בנוסף על היותו הבעלים. עופר חיות (51) בעל ניסיון עשיר של מעל ל-25 שנה במלונאות וניהל לאורך השנים מלונות שונים ברשתות פתאל, סטאי ואף ברשת רימונים עצמה כשהייתה בבעלות חברת הכשרת הישוב. בנוסף למינויו של חיות, מונו בכירים נוספים לתפקידי מטה ברשתות המלונות: מאיה שלו תמונה ליועצת ואחראית על אסטרטגיית השיווק והמכירות של רשתות המלונות. למנהלת הזמנות רשתית מונתה ענת קיים, לשעבר מנהלת חטיבת האירועים של רשתות מלונות אוליב ורימונים אשר תנהל את מרכז ההזמנות החדשני שהוקם במטה החברה, וכמנהלת האופרציה בגליל המערבי מונתה אנקה דינוק עם ניסיון רב בתחום המלונאות ועם סוכני הנסיעות בישראל. בתמונה: עופר חיות.

 

 

 לכתבה המלאה : טריבונה TLV 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook