ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 20/8/20

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 20 לאוגוסט 2020

מאת: בלה דיאמנט


1 רגע לפני שהוא חוגג יומולדת 42, שלום מיכאלשוילי פינק את עצמו במכונית חדשה. מיכאלשוילי הגיע לאולם התצוגה של מותג הרכב רנו בדרום תל אביב, ויצא מהמקום עם רכב חדש מדגם רנו קוליאוס. מיכאלשוילי צפוי לצאת בתקופה הקרובה לצילומי העונה החדשה של התוכנית “מצולמים”, יחד עם חבריו לשלישיית מה קשור: אסי ישראלוף וציון ברוך, אשר יתרחשו במספר לוקיישנים ברחבי הארץ.

 1-RENO

2 שרת התפוצות, עומר ינקלביץ’ ביקרה השבוע ב”עלה נגב – נחלת ערן”, כפר שיקומי ייחודי לאוכלוסיות מיוחדות, במסגרת יום סיור בדרום. את הביקור ליוו יו״ר הכפר, אלוף (מיל׳) דורון אלמוג, והמנכ״ל מר אבי וורצמן. השרה קיבלה סקירה על הפרויקטים הבולטים במקום: בניית בית החולים השיקומי הראשון בדרום, התנדבות של מאות צעירים מהתפוצות וסיורים של משלחות מקצועיות ועוד. השרה הבטיחה לשלב את פעילויות הכפר עם הפרויקטים של משרד התפוצות מול יהדות העולם, כולל סיורים והדרכות וירטואליות ועוד. בתמונה מימין: דורון אלמוג אבי ורצמן והשרה עומר ינקלביץ.

2-OMER YANKELRVITZ

3 ימים ספורים לאחר פרסום תוצאות מכרז התדרים, ביקר שר התקשורת יועז הנדל במטה פלאפון בגבעתיים, במטרה לשמוע על מוכנותה של החברה להפעיל את דור 5 עם סיום מכרז. במהלך ביקורו הוא ביקר בחדר הבקרה של החברה, ובחדר החדשנות של החברה, שם ביצעו בזמן אמת בדיקת מהירות בדור ה-5, שהגיע למעל 1.6 ג’יגה הרץ. בתמונה מימין לשמאל: שר התקשורת יועז הנדל ומנכ”ל חברת פלאפון רן גוראון.

3 - YOAZ

4 האמא הטריה ומנחת הטלוויזיה דנה גרוצקי נבחרה ע”י סופר-פארם להיות הפרזנטורית והמנחה של BABYLAND LIVE. לאור המצב, התערוכה הגדולה בישראל להורים ולהורים שבדרך, עוברת לראשונה לפורמט דיגיטלי. דנה גרוצקי: “בתור אמא טריה לג’יה, חוויתי את כל ההתלבטויות והשאלות שמתעוררות לפני הלידה וגם אחריה, לכן אני שמחה לקחת חלק באירוע המפשר לאלפי ההורים וההורים שבדרך, לשמוע את מיטב המומחים מהתחומים השונים במקום אחד”.

4- DANA

5 השחקנית המצליחה קים אור אזולאי הצטלמה השבוע לקולקציית סתיו חורף 2021 של מותג האופנה הבינלאומי FILA. קים נבחרה ע”י ההנהלה הבינלאומית של FILA להיות שגרירת המותג בישראל. יום הצילומים נערך בחוף הצוק ב- 33 מעלות, כאשר קים דגמנה את בגדי קולקציית החורף, ובין צילום אחד לשני רצה מיד להתקרר בקרוואן הממוזג שהועמד לרשותה וגם קפצה למים, להירגע מהחום הכבד, מה שנתן לצלם קריאייטיב סיימון אלמלם את הרעיון להמשיך לצלם אותה בתוך המים. קים גם נמצאת בימים אלו בצילומי הסדרה “מקיף מילאנו” לתאגיד.

5-KIM

6 כאשר בישראכרט שמעו על המיזם החדש שעילי בוטנר מתכנן, במסגרתו ימכרו חולצות שעליהן מודפסים שמות השירים/משפטים מהשירים שלו, וכל ההכנסות יועברו לקרן מיוחדת למען הצוותים המלווים אותו, הנהלת החברה התגייסה באופן מיידי, ותרמה למיזם את עלויות הקמת החנות האינטרנטית. הביקוש אדיר: ישראכרט מדווחת על 200 אלף ₪ הכנסות ממכירת למעלה מ-2,500 חולצות. בוטנר הגיע להנהלת ישראכרט על מנת להיפגש עם רון וקסלר, מנכ”ל ישראכרט ולהודות לו באופן אישי על ההתגייסות המהירה של החברה לפרויקט ועל תרומתה. בתמונה: עילי בוטנר עם מנכ”ל ישראכרט רון וקסלר ושמעון חדד סמנכ”ל אגף עסקים בישראכרט.

6-ILAY

7 נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ביקר ב”כפר עידוד” בנתניה, דיור מוגן ייחודי המיועד לאנשים עם מוגבלויות. הנשיא למד בביקורו על ההתמודדות של דיירי הכפר עם מגבלות הקורונה, ושוחח עם אנשי המקצוע המלווים את הדיירים. הנשיא לווה על ידי ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר. בכפר עידוד מתגוררים 141 דיירים מגיל 21 עד גיל זקנה, בעלי יכולת עצמאית גבוהה, אשר משתלבים בעבודות בשוק החופשי ובכפר עצמו. הנשיא ביקר במרכז התעסוקה החדש של הכפר, מרכז רימון על שם אלירז פרץ ז”ל, המעסיק בימי שגרה כ-60 דיירים. עובדי המרכז מסייעים בהרכבת רכיב שאינו נפיץ ברימון, ומייצרים כ-1100 רימונים בכל יום. שני אחדות מנכ”לית הכפר עידוד הודתה לנשיא על הביקור, בשם ההנהלה וכל דיירי הכפר.

7-RIVLIN

8 נדב ארנס מנכ”ל יקבי כרמל, יפתח פרץ היינן הראשי של יקבי כרמל, וקובי ארנס דור שלישי למשפחת כורמים ותיקה, חגגו את השקת הבציר בביקור משותף בכרם של ענבי מרסלן, שניטע בשנת 2016 ב’בקעת הנדיב’ באזור זיכרון יעקב. במסגרת הבציר השנה, משיקים יקבי כרמל ארבעה זנים חדשים של ענבים: ‘גרנאש בלאן’ מאזור זיכרון, נטיעות של ‘סובניון בלאן’ מרמת ערד, נטיעות חדשות של ‘מרסלן’ מאזור לטרון וזכרון יעקב ו’גרנאש נואר’ מאזור כפר דניאל. נדב ארנס ארד, מנכ”ל יקבי כרמל אמר: “כמידי שנה 108 משפחות הכורמים מתכוננות ונערכות לבציר בכרמים מצפון עד דרום. הבציר השנה מרגש במיוחד, כיוון שלמרות תקופת הקורונה המאתגרת, וההתמודדות הלא פשוטה שלנו עם בציר שמתנהל לפי דרישות התו הסגול, אנחנו יכולים כעת לחייך בסיפוק ובנחת ולקטוף את הפירות”.

8-YEKEV

9 השבוע קיימו מנכ”לית סוזן דלל ענת פישר לבנטון, והמנהלת האמנותית נעמי פרלוב, בסוזן דלאל, מפגש עיתונאים ראשון מאז נכנסו לתפקיד, ובמהלכו פרשו ביריעה רחבה את תכניותיהן העתידיות במטרה לייצר בית לכוריאוגרפים, רקדנים, אמנים רב תחומיים, חוקרים ואנשי תרבות. בנוסף הציגו את תוכנית פסטיבל תל אביב דאנס הותיק שיעלה זו השנה ה- 22. השנה בפסטיבל יהיו 9 הופעות בכורה עולמיות בהפקה ייחודית וייעודית למדיה הדיגיטלית, כולן של יוצרים ישראלים, במשך שבוע אחד: בין ה – 8-16 בספטמבר, 2020. במשך 9 ימי פסטיבל תשודר מידי ערב בכורה עולמית אחת. המחיר לצופה יהיה נמוך במיוחד, 20 ש”ח למופע או כל סכום שהצופה ירצה לתמוך מעבר לכך. נעמי פרלוב המנהלת האמנותית: “יצרנו פלטפורמה דיגיטלית ייעודית המאפשרת כל ערב לצפות במופע מחול יוצא דופן. מדובר בצילום במספר מצלמות עם במאי היודע כיצד לצלם את המופע, כדי שהחוויה תהיה כמה שיותר קרובה לתחושה של הופעה חיה”.

9-DALAL

10 מאסטרקארד ממשיכה לפעול לקידום הכלה פיננסית, ותורמת כ-100 אלף שקל לעמותת קורת (KIEDF), המיועדים לתמיכה בעסקים קטנים בבעלות נשים מהחברה הבדואית או הערבית, במיוחד עקב משבר הקורונה. התרומה מהווה המשך ישיר לפיילוט שהפעילו שני הארגונים במגזר הבדואי ביחד עם בנק הדואר. עמותת קורת מפעילה כבר 14 שנה תכנית בקרב נשים בדואיות לפיתוח עסק קטן משלהן, בעזרת מימון זעיר, ליווי, והכוונה של העמותה. “נושא ההעצמה הנשית חשוב מאוד במאסטרקארד”, מציין עומר אונגר, מנכ”ל מאסטרקארד ישראל. “שיתוף הפעולה מאפשר לנו להגיע לנשים בפריפריה, שלא היו חשופות לפני כן לטכנולוגיות תשלום מתקדמות”.

10-KORAT

11 מצות אביב, מיצרני המזון הוותיקים בישראל אשר נכנס לתחום התזונה הקטוגנית, השיקו לחמניות קטוגניות על בסיס קמח שקדים תחת המותג החדש KETOCHEF. תזונה קטוגנית הינה דיאטה דלת פחמימות, מתונה בחלבון ועתירת בשומן, העוזרת בשריפת שומן. בנוסף, הוכח כי היא התזונה הטובה לסובלים מסכרת סוג 2. צוות הפיתוח של KETOCHEF בשיתוף השף עודד טלמור, עובד בימים אלו על השקה של מוצרים נוספים: קרקרים, טורטיות וחטיפי אנרגיה. גורמים בחברה מדווחים על השקעות בסדר גודל של 1.5 מיליון שקל בהקמת התשתית לפיתוח המוצרים. בתמונה: מימין רועי וולף סמנכ”ל ומבעלי חברת מצות אביב, והשף עודד טלמור מומחה וחוקר תזונה קטוגנית בארץ ובעולם.

11-AVIV

12 רוית אסף מלכת היופי במיל. ואשת עסקים בהווה, הגיעה ל”עד העצם” סניף שוסטר ברמת אביב עם משפחתה, להשיק את המבצע החדש של הרשת: המבורגר 300 גרם עם בירה מהחבית ב-49 ₪. רשת “עד העצם, בפריסה ארצית הינה רשת מסעדות מזון מהיר בסגנון אמריקאי, המבוססות על תפריט איכותי של המבורגר מבשר טרי, בשר וואגיו, טלה, אנטריקוט ועוד, וכן גם ארוחות ילדים מפנקות.

12-RAVI.ASAF

13 לראשונה בישראל בענף הדלק: “מנטה” רשת חנויות הנוחות של דלק, משיקה חנות אונליין להזמנות של מגוון מוצרי הרשת, במשלוח עד הבית תוך התחייבות לזמן אספקה של עד 3 שעות (דלק מתחייבת כי במידה ולא תעמוד בזמן המשלוח של 3 שעות, יזוכה הלקוח בדמי משלוח). בועז צ’צ’יק מנכ”ל דלק ישראל: “הפעילות מתחילה בסניף רמת השרון, ותספק משלוחים לאזור רמת השרון, צפון ת”א ומחנות גלילות, ועתידה להתרחב לסניפים נוספים, בהם קיים הצורך בחוויית נוחות עד הבית”. במסגרת השקת חנות האונליין, תציע החנות מגוון מבצעים לרוכשים באתר.

13-MENTA

14 עם ההודעה על פתיחה קרובה של מופעי התרבות, הזמרת שלומית אהרון הגיעה השבוע לקליניקה של ד”ר אירנה שנדשטיין, מומחית ברפואה אסתטית, לטיפול פנים שהינו חשוב לעור, המצוי במשך שעות רבות מתחת למסכה ההדוקה והאטומה.

14-IRENA

15 מבצע אריזה מיוחד התקיים השבוע במרכז הלוגיסטי של אסם-נסטלה, במסגרתו למעלה מ-100 עובדים ובני משפחותיהם הגיעו מרחבי הארץ,לארוז אלפי חבילות מזון לקשישים ומעוטי יכולת לקראת ראש השנה. לדברי אבי בן אסאייג, מנכ”ל קבוצת אסם-נסטלה: “בזכות ההירתמות של העובדים ובזכות השותפות עם ארגון “לתת” הצלחנו להגיע מתחילת השנה לתרומה של יותר מ- 20,000 מארזי מזון. בתמונה משמאל לימין: אבי בן אסאייג מנכ”ל קבוצת אסם-נסטלה, ולירון לידגי מנהלת מכירות בקבוצת אסם-נסטלה.

15-OSEM

16 רשת מלונות דן, נותנת החסות למשלחת הפראלימפית של ישראל, אירחה את המשלחת הפראלימפית למשחקים בטוקיו 2021 באירוע ההכרזה על השנה הפראלימפית. במסגרת האירוע, שהתקיים במלון דן אכדיה הרצליה, כשנה בדיוק לפני תחילת המשחקים הפראלימפיים בטוקיו שיתקיימו באוגוסט 2021 (לאחר שנדחו בעקבות משבר נגיף הקורונה), השתתפו נציגי הספורטאים, אשר סיפרו איך עברו עליהם חודשי הקורונה, ומה צפוי להם בשנה הקרובה ברמה התחרותית. מלונות דן מאמצת ומעניקה חסות למשלחת הפראלימפית ומלווה את הוועד הפראלימפי כבר למעלה מעשור. בתמונה מימין: דובי רקיע מנכ”ל מלון דן אכדיה, החותרת מורן סמואל ודיצה בן משה מנהלת פרויקטים שיווקיים במלונות דן.

16 DAN

17 בשבוע שעבר ערכה עמותת Unity Art House אירוע חגיגי לרגל פתיחת פסטיבל האומנות הישראלית, שתיערך במהלך חודשי אוגוסט ספטמבר לקהל הרחב, במרכז פיאנו בנתניה. מריה פרייגר יו”ר העמותה אירחה באירוע את בכירי העיר נתניה ותושביה, וכן את 25 האומנים הישראלים שיציגו בפסטיבל את יצירותיהם, אומני זכוכית, ציירים, אומני עץ, בובאים, פסלים, אמני בד וסריגה, אמני ברזל, תכשיטנים ועוד. נוכח גם שמוליק בן חיים מנכ”ל מרכז ‘פיאנו’, המארח את הפסטיבל, ואורחת הכבוד היתה האומנית ורוניקה שרה סיניוק תושבת נתניה, אשר מציגה גם היא בפסטיבל.

17 ART

18 יורם דבש, נשיא הבורסה ליהלומים בישראל, המכהן גם כנשיא הבורסה העולמית, התקשר השבוע לאחמד בן סולאיים נשיא בורסת היהלומים בדובאי, ולמרטין לייק מנכ”ל בורסת היהלומים בדובאי, לברך על ההסכם המדיני ההיסטורי. דבש גם ברך את ממשלת ישראל ואת ראש הממשלה נתניהו, על השגת ההסכם ההסטורי והאסטרטגי עם איחוד האמירויות. מימין: מרטין לייק, יורם דבש, בועז מולדבסקי ואחמד בן סולאיים.

18 DIAMANT

19 עברה שנה תמימה מאז דניס והדר מחתונה ממבט ראשון נפגשו מתחת לחופה. כדי לחגוג את המאורע, הם לקחו פסק זמן במלון הספא DAVID TOWER בנתניה. הם שהו בסויטה הנשיאותית ונהנו מטיפולי ספא מפנקים.

19 DANIS

20 עינת אושרי, (39) מונתה בימים אלה כמנכ”לית עמותת שניר, הפועלת לקידום מתן שוויון הזדמנויות. עינת אושרי שימשה בעבר בשורת תפקידי ניהול בכירים. בתפקידה האחרון שימשה כמנכ”לית תכנית “משלי” אשר הוקמה ב- 2018 ומספקת מעטפת שירותים לחיילים בודדים משוחררים למשך 3 שנים לאחר שחרורם.

20 SNIR

21 חברת פגסוס טיולים ממשיכה לעודד תיירות פנים כחול לבן, ומשיקה קו טיולים חדש: טיולי המהדורה המיוחדת בליווי מומחים שונים. הטיולים יחלו בחודש ספטמבר, והטיול הראשון הוא: “בעקבות חולמים ולוחמים” לאזור הצפון לשלושה ימים בליווי אורן נהרי, העיתונאי והפרשן, אשר יספר את האירועים המשמעותיים שהתחוללו בצפון הארץ טרם קום המדינה. הטיולים באוטובוסים לפי הוראת משרד הבריאות, בתפוסה של 50%. איתמר ניר סמנכ”ל חברת הטיולים פגסוס: “עד שיפתחו השמיים, אנו מציעים מגוון רחב של טיולים ברחבי הארץ, ובכל לעזור להנעת המשק גם דרך חברות התיירות”.

21 NAHARI

22 נעמה הלוי פאר מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, קיבלה השבוע מאילן קליין סגן מנהל מחלקת גיוס משאבים במד”א, תעודות הוקרה על שיתוף הפעולה הפורה בין הגופים, במסגרתו הועלה קמפיין “מציל חיים” לגיוס תרומות למד”א, באמצעות כפתור ייעודי בביט, לתמיכה בצוותי החירום בתקופת הקורונה, אשר גייס מעל 11 מיליון ₪, ועל תרומה של חצי מיליון ₪ שהבנק העביר לארגון מד”א, על מנת שיאפשר לתפקד בצורה הטובה ביותר בתקופת הקורונה. נעמה יחד עם הצוות שלה: סמר בשארה מנהלת פועלים בקהילה ושרון אללוף מנהלת אחריות תאגידית בבנק, צירפו לפגישה המרגשת עם מד”א את אליעזר הירשברג עובד הבנק המתנדב כפרמדיק במד”א כבר 12 שנים. בתמונה (מימין לשמאל): סמר בשארה מנהלת פועלים בקהילה, נעמה הלוי פאר מנהלת המרכז לבנקאות חברתית, שרון אללוף מנהלת אחריות תאגידית בבנק, אילן קליין סגן מנהל מחלקת גיוס משאבים במד”א, ואליעזר הירשברג עובד הבנק המתנדב כפרמדיק במד”א.

22 POALIM

23 חברת האסטרטגיה ויחסי הציבור “רימון-כהן ושות” בניהולו של Roni Rimon, פותחת שלוחה אשר תעניק שירותי יחסי ציבור, אסטרטגיה וניהול משברים ללקוחות בצפון ישראל. בראש השלוחה תעמוד יועצת התקשורת הבכירה קרן גביש, שתצטרף כשותפה למשרד. גביש, מביאה עמה ניסיון של למעלה מעשור בייעוץ תקשורתי לכלל המגזרים.

23 RIMON

24 המוסיקאים והיוצרים שולי רנד, יובל דיין, שי צברי, אביתר בנאי, כנסיית השכל, ונצ’י נץ’ התארחו נשבוע במוזיאון המוזיקה העברי בירושלים, ללילה של צילומי קליפים בחלליו השונים. הביקור החל בשעות אחה”צ ונפתח בסיור עם שרונה ילוז מנהלת המוזיאון שנתנה להם להתנסות בכלי הנגינה הייחודיים המוצגים אך ורק במוזיאון, ונמשכו בצילומים ומוסיקה חיה אל תוך השעות הקטנות של הלילה. חללי המוזיאון היוו תפאורה עיצובית ומוזיקלית ייחודית לצילומים, בהם מוצגים בין השאר מגוון כלי נגינה עתיקים מהתפוצות הרבות. המוזיאון נבחר במיוחד לטובת צילומי הקליפים בשל ייחודו ומטרתו לקדם את המוסיקה העברית ולהנגישה לכלל הציבור. הצילומים מהווים חלק מפרויקט חדש שמטרתו קידום האחדות, אהבת חינם והתרבות היהודית המתהווה על גווניה השונים. לטובת הצילומים נולדו דואטים מיוחדים בין שולי רנד לכנסיית השכל, יובל דיין ושי צברי ועוד.

24 YUVAL

25 אלי שקד, לשעבר שגריר ישראל במצרים, כיום תושב מודיעין, הגיע לסניף “יד שרה” בעיר והחליט לתרום בשמו ובשם רעייתו את מענק המדינה שקיבלו על סך 1,500 ₪. המענק ישמש לרכישת ציוד רפואי שיקומי. ארגון יד שרה קורא לכל מי שאינו זקוק למענק, ללכת בדרכו של אלי שקד ולתרום את המענק לטובת שירותי הארגון.

25 YAD SARA

26 דינה אהרוני, בעלת סטודיו לצורפות ועיצוב תכשיטים Floor Studio 8 השיקה לאחרונה את קולקציית התכשיטים הראשונה שלה. דינה (33) נולדה בקירגיסטן, ועלתה לארץ בגיל 4. היא למדה צורפות בסטודיו בהרצליה, ובמקביל סיימה גם תואר הנדסאי בעיצוב גרפי במכללה באשקלון. אחרי שעבדה שנה כמעצבת גרפית בבית דפוס, החלה לימודי תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת בן גוריון. באמצע התואר החלה לעבוד בבית השקעות, ובמקביל לקחה קורס ריענון בצורפות ב- HIT המכון הטכנולוגי חולון, ואז התפטרה מעבודתה למען הגשמת חלומה: פתיחת סטודיו לצורפות. קולקציית ICON שלה מסמלת בשבילה את סגנון המותג, את השינוי שעשתה והחיים החדשים שהיא מנסה ליצור לעצמה. כל התכשיטים מעוצבים ומיוצרים על ידיה בזהב K18 ,14K או כסף סטרלינג 925, בשילוב אבני חן ויהלומים. הקולקציה כוללת עגילים, טבעות, שרשראות וצמידים וכן הזמנות בעיצוב אישי ללקוחות.

26 STUDIO

27 אחרי חמישה חודשים שמתנדבי וחניכי “עלה ירושלים” לא נפגשו בעקבות הגבלות הקורונה, נמצא פתרון יצרתי שאפשר מפגש מצומצם ומרגש , שהתקיים בגג מרכז עלה ירושלים. המתנדבים שליוו לאורך השנה את חניכי מרכז עלה, התרגשו מהאפשרות להיפרד פנים אל פנים מהחניכים, אליהם נקשרו שכן חלקם ממשיכים לשירות צבאי ולאומי. עלה ירושלים הינו מרכז לחינוך, דיור, תעסוקה, פנאי ושיקום לילדים ולצעירים עם מוגבלויות מורכבות, בראשות שלומית גריבסקי המנכ”לית.

27 ALE

28 חברת Plus500 הודיעה על חתימת הסכם חסות ראשית בשלוש השנים הקרובות למועדון הכדורגל האיטלקי אטאלנטה. הסכם זה הינו הסכם החסות השלישי שחברת Plus500 חתמה השנה ומתווסף להסכמי החסות עם אלופי הליגה השוויצרית – מועדון הכדורגל BSC Young Boys ואלופת הליגה הפולנית, לגיה ורשה. נכון להיום Plus500 הינה נותנת החסות הראשית של חמש קבוצות ספורט בינלאומיות מובילות, בנוסף לשותפות המוצלחת וארוכת שנים עם מועדון הכדורגל הספרדי אתלטיקו מדריד וכן מועדון הרוגבי האוסטרלי ה- Plus500 Brumbies.

28 PLUS 500

29 כמידי שנה עמותת אור למשפחות והצוות המסור בראשות עירית אורן גונדרס, מתגייסת לארוז אלפי אריזות שי לחג עבור ההורים השכולים. השנה, של המצב, כל האריזות התבצעו במפעל מגם בטיחות ו-TGM אריזות בנוף הגליל. עמית טסלר הבעלים של המפעל וליאור שלו המנכ”ל שהיה מח”ט גבעתי בין השנים 1999-2001, התגייסו למען העמותה וביחד עם עובדיהם התנדבו לארוז באהבה. אל האירוע המרגש הזה הצטרפו גם משפחות חיילים שנפלו.

29 OR

30 יוסי חזאי מונה ליו”ר “אקומיוניטי” – תאגיד חברתי למחזור פסולת אלקטרונית. חזאי הוא מייסד ובעלים של חברת אבטחת מידע וסייבר Genero Cyber Security , אשר חלק ניכר מפעילותה פונה לתעשיית IT המגזר העיסקי, הממשלתי והביטחוני. חזאי אשר שימש כיועץ בכיר לשר גלעד ארדן במשרדי הגנת הסביבה והתקשורת, הוא סגן אלוף במיל’, ומילא בעברו שורת תפקידים ניהוליים בכירים עבור מגוון חברות כלכליות ומוסדות ציבוריים, בעל תואר ראשון במדעי המדינה וקרימינולוגיה, בוגר ניהול עסקי בכיר ולימודי מנהל ציבורי. מכהן כמנכ”ל ‘שמורת הקופים’ – חווה המטפלת בכ- 1,100 קופים שניצלו מניסויים רפואיים.

30 CYBER

31 3 תקציבים חדשים קיבלה לאחרונה לימור כרסנטי יחסי ציבור ותקשורת: חברת הנדל”ן שיכון ובינוי, חברת אביב יזמות ובנייה וכן “הפירמידה”-המרכז לאמנות עכשווית חיפה. לאחרונה זכתה כרסנטי גם בתקציב של קבוצת האבטחה “שחף”, מעסיקה כיום כ-1,500 עובדים ועובדת מול גופים גדולים כגון שופרסל, רכבת ישראל, הכותל, מרכז הקונגרסים חיפה ועוד. על לקוחות המשרד נמנים גם רשת המרפאות של ד”ר אלמן, קניון הסינמול לב המפרץ, קניון פנורמה, בי”ס לאיפור קבוע מתקדם של ביאנה גרץ, עמותת להילחם ביחד למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, עמותת מתגייסים למען חולי לוקמיה, הקואוצ’רית העסקית צפריר פאר ועוד.

31- LIMOR

 

 לכתבה המלאה : TLVTIMES 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook