ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 03/09/20

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 3 לספטמבר 2020

מאת: בלה דיאמנט


דביר בנדק ודבל’ה גליקמן משתפים פעולה בקמפיין חדש למזרחי טפחות עסקים בהשקעה של כ – 6.5 מיליון שקלים, בהובלת פרזנטור הבנק דביר בנדק, בו מציע מזרחי טפחות סל פתרונות עסקיים לעסקים שיקלו עליהם את התמודדות עם משבר הקורונה.  דבל’ה גליקמן המככב בקמפיין לצד דביר, ממשיך עם דמותו המיתולוגית של “שאול בעל חנות חמניות”, אך כעת בשם החדש “שאול ופיצוחיו”, לאחר ששאול הרחיב את פעילות העסק, והוסיף מכירת פיצוחים לצד החמניות. לסט הגיעה גם דינה נבות סמנכ”ל השיווק של הבנק. בנוסף, מזרחי טפחות דאג בתום יום הצילומים, לתרום את אלפי החמניות שהוזמנו לצורך תפאורת הסט, לבתי חולים ובתי אבות. 

 1 BANK

 

2 בר רפאלי ואסי עזר, הפרזנטורים של מותג המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN, הצטלמו השבוע לקמפיין משקפי הראייה לקולקציית סתיו-חורף 20-21, המציג דגמים טרנדיים במיוחד לעונה הקרובה. לצילומי הקמפיין הגיע גם אורן בר-גיל, סמנכ”ל השיווק של קרולינה למקה ברלין ושותף מבעלי קבוצת הודיס. כחלק מקמפיין החורף הקרוב יצלם הזוג אחד את השנייה, כל אחד מזווית הראייה ההומוריסטית שלו. 

 2 BAR

 

3 בשבוע שעבר ליאת הר לב, באאוטפיט של שנות השמונים ובתרגילי אקרובטיקה, צילמה קמפיין חדש לחברת כאל שעלה כבר השבוע, לשירות CalPay שהינו שירות חדש לתשלום בנייד, אשר יבטל את הצורך בכרטיס אשראי. 

 3 CAL

 

4 לאחר שכבש את עולם הבידור בישראל, מוצא סוכן הדוגמנות רוברטו בן-שושן אפיק חדש ומפתיע: גלריה לאומנות בבעלותו. הגלריה תציג אמנות מודרנית ותשמש כלוקיישן נבחר לתערוכות קבע ולתערוכות מתחלפות לאמנים ישראלים מובילים. הגלריה ממוקמת ברחוב קיבוץ גלויות 32 תל אביב, והחלל משמש לצורכי צילומי הפקת סדרות בכיכוב הטאלנטים של בן-שושן (“פורמולה”), כמו גם השקות (האחרונה שבהן: ליין המוצרים של נועה קירל), צילומי ערוץ היוטיוב הפופולרי SHOCK ועוד. הכיוון המפתיע נוצר כתוצאה מהיכרות עם האמן יצחק מבורך, שעיצב עבור בן-שושן לופטים ענקיים לצורכי צילומים. הן בן-שושן והן מבורך הם ילידי בת ים, מכירים מילדות והחיבור ביניהם היה מיידי. מבורך פתח השבוע בתערוכה בבית האמנים בתל אביב, שם הוא מציג את “טיוב פייס” –  סדרת פסלים שבה הוא ממשיך לנהל דיאלוג עם מדיום האמנות הפלסטית על כל מרכיביו: מסרים חברתיים וביקורתיים, ומבט מפוכח על השדה האמנותי העכשווי.

 4 GALERY 

 

5 השחקנית מורן אטיאס החליטה לערוך בסופ”ש האחרון יום כיף בעיר הקודש, לאמה יעל ולאחייניה שעלו לאחרונה לישראל מארה”ב. הפמליה השכימו לצאת בשעות הבוקר המוקדמות לסיבוב בעיר העתיקה, שהחל בסיור ברחבת הכותל המערבי והסתיים בקניון הדר, במטרה לפנק את האחיינים שלה, ובעיקר את לביא בן ה 6 העולה לכיתה א’. אטיאס ציידה את התלמיד החדש בכל טוב, ופינקה על הדרך את כל בני המשפחה בספרים, חוברות יצירה, בגדים ונעלים. לקינוח סיימה המשפחה המאוחדת את הסיור בארוחת צהרים בקפה גרג בקניון. אטיאס ניצלה את הביקור בירושלים גם לפגישת עבודה עם כוכי איבגי מנהלת השיווק של קניון הדר, שעדכנה אותה להיערך כבר שבוע הבא לצילומי קמפיין חדש של השקת מבצע מתנות לחג ב – 20 ₪. בתמונה: מורן אטיאס וכוכי איבגי.

 5 MORAN 

 

6 עיריית רעננה יצאה במהלך נוסף לחיזוק ועידוד הקנייה בעסקים המקומיים, במסגרתה חילקה העירייה כרטיסי קנייה על סך 100 ₪ לתושבי העיר שרכשו בעסקים המקומיים בסכום העולה על 200 ₪.  את הפעילות חתם יום שידור מיוחד של רדיו 90 FM שהתקיים באולפן שקוף ברחבת יד לבנים בעיר, במהלכו חולקו כרטיסי הקנייה לתושבי העיר שזכו בפעילות. יום השידור כלל  שידור יומן אקטואליה בהגשת עו”ד אלי אורגד, אטילה שומפלבי ויוסי הדר, ותוכנית “הפרלמנט” בהגשת עו”ד אלי אורגד, עו”ד יוסי מכלוף ושחקן העבר שייע פייגנבויים, שקיימו ראיונות וארחו אורחים באולפן השקוף. בנוסף, באולפן התארחו בכירי העירייה ובראשם ראש העיר חיים ברוידא, מנכ”ל העירייה אריאל הילדסהיימר ובכירים נוספים, שהתראיינו בנושאים אקטואליים לעיר ועוד. חיים ברוידא ראש העיר רעננה: “חלוקת שוברי הקנייה שביצענו ויום השידורים המיוחד שקיימנו ברעננה, בשיתוף רדיו 90FM, הינם מהלכים נוספים לחיזוק ותמיכה בבתי העסק בעיר, במטרה לעודד רכישות מקומיות של התושבים, תחת הסלוגן “רעננים קונים ברעננה”.

  6 RAANA

 

7 השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר אקוניס, הגיע עם משפחתו לביקור במוזיאון מגדל דוד בירושלים ובתערוכה המוסיקלית “הבנאים – זו המנגינה שלנו”. אילת ליבר מנכ”לית מוזיאון מגדל דוד פגשה את השר אקוניס ומשפחתו, וסיירה איתם בתערוכה החדשה, המביאה את סיפורם ויצירתם של בני משפחת בנאי, מנכסי התרבות המובילים של ארצנו.

7 JERUSALRM 

 

8 מיכל ויואב צפיר בחרו להצפין ולחגוג את יום הנישואין שלהם במלון הבוטיק החדש ‘אדמונד’, שחרט על דגלו את קונספט האירוח הזוגי (ללא ילדים מתחת גיל 14). הם הגיעו אינקוגניטו, ועומר פורת מנכ”ל המלון שמח לפגוש אותם בחדר האוכל, כשהם מלאים תשבחות על אירוח מפנק ויחס אדיב מכל צוות המלון.

 8 ZAFIR 

 

9 עומר זיידנר מנכ״ל Kfc ישראל ואלון וינשטוק סמנכ”ל השיווק, השיקו השבוע את הסניף ה-3 של הרשת בישראל, והפעם בירכא, עיר הקניות של ישראל. הסניף ממוקם במרכז הפאוור סנטר המנוהל בשותפות של SEVEN ו-BIG במתחם הבילוי הגדול  BIG FASHION OUTLET ירכא. הסניף שיהיה פתוח 7 ימים בשבוע, מכיל כ-160 מקומות ישיבה, ונכון לעכשיו הוא הגדול ביותר של הרשת בישראל. כמו בשאר סניפי הרשת, גם בסניף ירכא יגישו בישיבה, ב-Take Away ובמשלוחים, את מנות הדגל המפורסמות של קולונל סנדרס המיתולוגי. התפריט בישראל ישמור על הטעם המקורי המבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים, ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם. בתמונה: עומר זיידנר המנכ”ל ואלון וינשטוק סמנכ”ל שיווק kfc

 9 KFC 

 

10 החברות הטובות מירב מילר, מיכל ינאי ושני בן יעיש שמוראק (כתבת ערוץ 12), החליטו כי גם להן מגיע טיול בנות, והלוקיישן שנבחר היה נתניה. הבנות שהו בסוויטה נשיאותית במלון הספא המפואר david tower נתניה, ולא וויתרו על ריצת הבוקר בטיילת הסמוכה למלון, עיסויים מפנקים ואוכל בריאות טעים.

 10 - YNAY 

 

11 רשת חנויות הנעלת הנוחות “הלב הכחול” מרחיבה את פעילותה ופותחת שני סניפים חדשים, ה-12 וה-13 במספר, בקניון בת ים ובגרנד קניון בבאר שבע. בסניף בת ים שגודלו כ- 65 מ”ר הושקעו כ- 200,000 ₪ ואילו הסניף בגרנד קניון, הממוקם בשדרת ההנעלה בקומה הראשונה, גודלו 60 מ”ר והושקעו בו 220,000 ₪. דניאל רבני, סמנכ”ל רשת הלב הכחול: “בתקופת הקורונה חשוב לנו להמשיך ולייצר מקומות עבודה בעיקר בפריפריה, לעזור לאנשים כמה שאפשר. כ”כ בעידן שבו כולם עוברים לדיגיטל, היה לנו חשוב להמשיך להעניק טיפול מקצועי לכל בנות הגיל השלישי, שאינן מסתדרות עם הדיגיטל”. “הלב הכחול” פועל משנת 1988 בשיווק נעלי נוחות לנשים, עם מגוון דגמים בעיקר לגיל השלישי. בשנים האחרונות שמה הרשת דגש על נעליים אופנתיות גם לגילאים צעירים יותר של נשים וגברים. הרשת מייבאת באופן בלעדי מגוון רחב ממותגי הנוחות המובילים בעולם. בתמונה: משפחת נעלי הלב הכחול: חביב רבני מנכ”ל ובעלים, דניאל רבני סמנכ”ל ועמנואל רבני מנהל אי-קומרס.

  11- LEVBLUE

 

12סמדר גנזי, מובילת תנועת פרו אייג’ינג בישראל ומפיקת אופנה ותיקה ומצליחה, השיקה מיזם חדש: יום הפקת אופנה וסטייל לנשים שאוהבות את עצמן. בשבוע שעבר התקיים יום ההפקה הראשון, בסטודיו של האמן ומעצב הפנים המצליח שמעון בוזגלו בפלורנטין. הראשונות היו ריטה סמדג’ה ושלוש אחיותיה להגשים לאמם פיבי הנפלאה, הפאשניסטה מלאת הסטייל בת ה- 85 חלום שמלווה אותה כל חייה –  להיות דוגמנית ליום אחד. וכך 6 נשים בגילאים 50 עד 85 הגשימו חלום להיום דוגמנית ליום אחד, ופינקו את עצמן בהשתתפות ביום הזה שהתחיל בשמונה בבוקר עם כיבוד טעים, המשיך לשיעור דוגמנות חוויתי אותו העבירה גנזי, מפיקת תצוגות אופנה, מנטורית ומדריכת דוגמניות המובילה בארץ, לאחר מכן פינוק מלכותי באיפור ועיצוב שיער מותאם לכל אחת לפי מבנה הפנים שלה, סטיילינג משובח עם בגדי מעצבות/ים ישראלים וצילום אופנה מדויק ומרגש של הצלמת שרון הורוביץ.

 12-FASION 

 

13 צביקה הדר עשה יומיים בירושלים עם אשתו ושניים מילדיו. המשפחה נהנתה מסיור חווייתי במוזיאון המוזיקה, בה הוכיח את כשרון הנגינה שלו, כמו גם הראה שהילדים שלו גם הם מנגנים מדהים. משם המשיכו לארץ האגדות בגן הבוטני כשהוא מתרשם מההפקה המרהיבה שהרימו הירושלמים, ומכמות המבקרים בגן.

 13 HADAR 

 

14 רמזי העובד הכי חרוץ ונאמן של סופרמרקט שפע יששכר, נראה השבוע על מדיו המגוהצים למשעי, דווקא בסניף נתב”ג של מיני סופר אלונית, אחד מ-50 סניפי תת הרשת החדשה שהשיקה השבוע קבוצה דור אלון שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה. “רמזי” השחקן אמיר שורוש, כוכב קומדיית המצבים “קופה ראשית” המשודרת בכאן 11, סיפר לסמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי של הקבוצה, שחר אורן ולמנהלת השיווק יפעת סטאל, כי הוא נרגש לחזור לעבוד אחרי ה”חופשה” שכפתה הקורונה על התעשייה, ולככב עם דמותו של רמזי בקמפיין הפרסומי שהפיק משרד הפרסום מנצ’. בצילום מימין לשמאל: מנכ”ל דור אלון עמית זאב, מנהלת השיווק יפעת סטאל, וסמנכ”ל השיווק והפיתוח העסקי שחר אורן “מסדרים את רמזי”, השחקן אמיר שורוש על המדף במיני סופר אלונית.

 14 SUPER 

 

15 המותג האמריקאי GUESS המשווק בארץ על ידי חברת גלובל ברנדס גלרי בע”מ, פותח החודש חנות שנייה בקניון הזהב בראשון לציון, זואת שנה בלבד לאחר פתיחתה של חנות הדגל הראשונה בקניון גינדי TLV אשר ייצרה לעצמה קהל לקוחות מרשים במיוחד. החנות החדשה תתפרס על 120 מ”ר בהשקעה משוערת של כ-850,000 ₪. בחנות יוצגו מגוון קטגוריות המותג הכוללות ביגוד גברים, נשים , נעליים, תיקים ואביזרים. בניגוד למגמה הכללית הרווחת של הצטמצמות, גלובל מחליטה על צעד נוסף בהתרחבות והתבססות הרשת בישראל, לדברי המנכ”ל גל פרלמן: “אנחנו בהחלט ממשיכים במהלכים הדרושים לפיתוח המותג בארץ” .

  15 GUESS

 

16 ארגון Superbrands הבינלאומי פרסם השבוע את רשימת ה- Superbrands – מותגי העל הפעילים כיום בישראל. הרשימה גובשה לאחר מחקר צרכנים מקיף, שנערך בארץ ושבמהלכו הכתירו הצרכנים את מי שבעיניהם המותגים הנבחרים והטובים ביותר לשנת 2020. רשת לי קופר נבחרה זו השנה השנייה ברציפות כמותג Superbrand. צרכני המותג העידו כי נרקם קשר חזק במיוחד בינם לבין המותג, דבר שהביא את לי קופר להיבחר כאחד מהמותגים המובילים  בקטגוריית האופנה הישראלית.

  16 LEE

 

17 רולדין, רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה מהמובילות בישראל, השיקה בימים אלו את הסניף ה-87 במספר שלה, בקרית שמונה. נועה בכר אהרוני, מנכ”לית רשת רולדין: “הסניף החדש בשדרות תל חי שבעיר, משתרע על שטח של 16 מ”ר וכולל 50 מקומות ישיבה ומציע מאפים, עוגות ודברי קונדיטוריה טריים”. הסניף החדש בשדרה המרכזית של קריית שמונה, מצטרף לסניפי רחוב נוספים שנפתחו לאחרונה, שכן בעקבות המצב ישנה עליה בביקוש לסניפים במרכזים פתוחים. בתמונה מימין: דודי קינן, אביחי שטרן, ששי פחימה הזכיין ורעייתו.

  17 ROLADIN

 

18 חברת  דלתא ותנועת הנוער “כנפיים של קרמבו”, תנועה לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, החלו בימים אלו, בשיתוף פעולה חברתי ארוך טווח. כחלק משיתוף הפעולה, ימכרו לאורך השנה מוצרים שונים ברשת דלתא, כשההכנסות יועברו כתרומה ל”כנפיים של קרמבו” וישמשו למימון פתיחת סניפים חדשים. בנוסף, פעילי התנועה – ילדים עם צרכים מיוחדים, ישתתפו בצילומי האופנה של דלתא, אשר ישמשו לפרסום ברשתות החברתיות ובחנויות. עם פתיחת שנת הלימודים, תוקם ב’כנפיים של קרמבו’ קבוצת “מעצבי אופנה צעירים” פעילים עם צרכים מיוחדים, אשר ביחד עם מעצבי האופנה של דלתא יעצבו קולקציית פיג’מות ייחודית שתימכר בחנויות. בשלב הראשון, במהלך חודש ספטמבר, יימכר בחנויות הרשת ובאתר קרם גוף כתרומה של 14.90 ₪, לטובת מימון פתיחת סניף חדש של התנועה, במטרה להגיע לפתיחתם של מספר סניפים חדשים בשנה.

 18 DELTA 

 

19 בשבוע שעבר קיים ארגון “אשת לפידות”, שבראשו עומדים יהודה משי זהב מייסד ויו”ר ארגון זק”א, ואשת העסקים והנדל”ן כרמית נעימי נשיאת הארגון, את טקס נבחרות אשת לפידות לשנת 2020, במגדלי בראשית בבלי תל אביב. הנשים הנבחרות לקבלת מגן אשת לפידות הן: אסתר מור נשיאת ויצ”ו העולמית, סוכנת הטאלנטים זוהר יעקובסון שהקדישה את העשור האחרון לטובת הקמת “מרכז טל” לחולי סרטן על שם בתה טל יעקובסון ז”ל, ואת עמותת חלאסרטן המטפלת בחולי סרטן צעירים, נורית כוזהינוף אשת הנדל”ן, ד”ר אסנת לבציון-קורח מנהלת בית החולים אסף הרופא. באירוע נכחו: אניה ומשה נור, עתליה שמלצר, נשיאת לשכת רואי החשבון איריס שטרק, עו”ד ג’קי בלנקה, אלון יוסוף מבעלי חברת תכשיטי JB, מנכ”ל בנק לאומי שמוליק ארבל, אירמה מיכאלי, רייצ’ל ויצמן, השחקנית אניה בוקשטיין, מורן אטיאס, נלי תגר וצופית גרנט. בתמונה מימין: מורן אטיאס, אניה בוקשטיין, זוהר יעקובסון, נלי תגר וצופית גרנט.

  19 LAPIDOT

 

20 דניאלה אורן אשת עסקים מזה 30 שנה מ”סיגנל טורס”, המשמשת בהתנדבות גם כיו”רית חבר הנאמנים בעמותת “דרור”, וגם כחברה בארגון הנשים הבינ״ל, נפגשה השבוע עם השרה לשוויון חברתי וגמלאים מירב כהן, אשר קיימה במשרדה שולחן עגול עם אזרחים ותיקים, העובדים אחרי גיל פרישה, ונפגעו מקיזוז קצבאות הזקנה למבוגרים שעובדים. השרה הבטיחה לעשות ככל שניתן כדי לתקן את המעוות עבור אזרחים ותיקים, חרוצים ונמרצים המשלמים מיסים ותורמים לחברה ולכלכלה, הרבה יותר מאשר ישיבה בבית .

 20-DANIELA 

 

21 הג’ודוקא פיטר פלצ’יק, אשתו דניאל וכן העתונאי ואיש הטלביזיה עופר חדד ואשתו, נפגשו השבוע לארוחה במסעדת הטאפאס בר “אנדלוסיה” בכיכר המוזיקה בירושלים. פלצ’יק מדורג במקום השלישי בעולם, והוא הפרזנטור של רשת אופטיקל סנטר, השייכת  ללורנט לוי, שהינו הבעלים של כיכר המוזיקה ושל מסעדת אנדלוסיה, בה הם סעדו את ליבם.

 21- ANDALUSIA 

 

22 חברת מוצר השנה בישראל מינתה את ענבר קוזלובסקי למנהלת פתוח עסקי. החברה, אשר נוסדה בשנת 1987 בצרפת, פעילה ב-40 מדינות ברחבי העולם באמצעות הסכמי זיכיון. לוגו “מוצר השנה” מוענק מדי שנה למוצרים ולשירותים הנתפסים כמצטיינים בחדשנות, כאשר הדרוג נעשה על ידי 5000 צרכנים ובפיקוח ועדת מומחים. לענבר קוזלובסקי ותק עשיר בעולם השיווק והמכירות. בתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת מכירות ושיווק דיגיטלי במגזינים “לאשה” ו”פנאי פלוס” מבית ידיעות אחרונות. במסגרת תפקידה החדש קוזלובסקי תהיה אחראית על פיתוח פרויקטים חדשים, שיתופי פעולה מסחריים, ניהול תיקי לקוחות והטמעת שיטת המחקר החדשה של חברת נילסן בתחרות מוצר השנה 2021.

 22- MUZAR 

 

23 את השבועות האחרונים של הקיץ מנצלת תקווה גדעון זוכת “האח הגדול”, למעבר לדירה חדשה במתחם שוק הפשפשים בתל-אביב, אותה מעצב חברה הטוב מושיק גלאמין. בימים האחרונים עובדים השניים במרץ על עיצוב הדירה. לטובת העניין הגיעו לסניף מחסני תאורה ברחוב לח”י בבני ברק, לבחור גופי תאורה – צ’ופר גדול אותו קיבלה בעקבות זכייתה בתכנית.

  23 TIKVA

 

24 “אמאבא, אני רעב” – עו”ד מורן סמון, בעלים של משרד עו”ד מוביל העוסק בדיני משפחה וירושה, משתתפת בקמפיין גיוס כספים למשפחות נזקקות שנפגעו ממשבר הקורונה, אותו מובילה עמותת שניר בשיתוף עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל בכדורגל. במסגרת הקמפיין פועלים לגייס 1000 סלי מזון לחג, למשפחות נזקקות עם ילדים. עו”ד מורן סמון משמשת יו”ר משותפת בועדה לדיני משפחה במחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין, בעלת פינה קבועה בדיני משפחה בתוכנית “סוגרים חשבון”, ומשמשת פאנליסטית ופרשנית משפטית ואקטואליה בתוכניות שונות בערוצים 13,20,11.

 24 MORAN LAW 

 

25 נפתחה קהילת המחנכים של תלמ״א באילת. תלמ”א (תוכנית לאומית למצוינות באנגלית) באילת מורכבת מ-10 מורים מארה״ב ומ-10 מורים ישראליים. לציון הקמת קהילת המחנכים, נפגשו מנכ”ל תלמ”א אלון פוטרמן ו-20 המורים עם ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי ועם מנהל אגף החינוך, ד״ר דרורי גניאל. במהלך החודש נחתו בישראל 30 מורים מוסמכים לאנגלית, אמריקאים ואירופאים והצטרפו לקהילות מחנכים שהקימה תלמ”א באילת, עין גדי ובבן שמן. המורים האמריקאים שהגיעו מתוך שליחות, יחברו לקבוצות של מורים ישראלים, ויחד יקימו את קהילות המחנכים במסגרתן ילמדו את ילדי הפריפריה הדרומית אנגלית ומקצועות ליבה נוספים. בתמונה: משלחת מורים תלמ”א 2020 עם ראש העיר מאיר יצחק הלוי ומנהל אגף החינוך ד”ר דרורי גניאל.

 25 TALMA 

 

26 ארז בנדל יזם ואיש נדל”ן יחד עם בילי רובין ויצמן קבלנית ביצוע  בין היחידות בארץ, חברו לפרויקט משותף בקפריסין התורכית המכונה CHI. הפרויקט בו הושקעו 15 מיליון פאונד כולל כפר נופש גדול, המשתרע על פני 73 דונם. לרגל נסיעתם לקפריסין, נפגשו השניים לאירוע השקה מצומצם. פרויקט CHI כולל 255 יחידות ב-45 מבנים שונים לצד בריכות פתוחות וסגורות, ספא, חדר כושר ומסעדה.

 26 NADLAN

 

27 חני פרי מנהלת מותג ומורה בכירה לאיפור מקצועי בחברת “פרסייס”, הנראית גם היום כאילו השנים לא נגעו בה, הגיעה לטיפול אנטי-אייג’ינג יסודי אצל הקוסטיקאית הידועה חוה הד, בקליניקה שלה בצפון תל אביב, אומרת חני: “דווקא בימים לא קלים אלה, כאשר חובה לעטות מסיכה לאורך כל היום, העור אינו נושם כמו בימים השפויים של פעם, לכן יש לדאוג לו ולטפח אותו יותר מאשר פעם”.

 27 PERY 

 

28 קבוצת אמסלם תיירות ונופש, מרחיבה את פעילותה ומקימה מחלקה ייעודית אשר תתמחה באיחוד האמירויות, על כל רבדיה. אמסלם צברה ניסיון רב בניהול נסיעות ליעד זה, ועם ביסוס היחסים הרשמי, תעניק שירותים ללקוחות עסקיים ופרטיים, טיולי קונספט, טיולים מאורגנים, נופשונים ברמות אירוח שונות, קרגו, כנסים, תערוכות ועוד. יעקב אמסלם, בעלים ומנכ”ל של קבוצת אמסלם תיירות ונופש: “קבוצתנו מפעילה סניפים רבים ברחבי העולם, כך שיצרנו קשרים ענפים ברבות השנים עם מיטב הספקים, המלונות והאטרקציות בדובאי ובאבו דאבי, ונשמח לתווך מניסיוננו הרב לציבור הישראלי. הקבוצה תציג היצע נרחב בכל תחומי התיירות כולל חבילות אטרקטיביות וטיולים מאורגנים באמירויות”.

 28 AMSALEM 

 

29מכבי נתניה התייצבה השבוע במלון ibis מרכז העיר ירושלים, לשאוב כוחות לקראת מהשחק בליגת העל. במשחק התוצאות היו צמודות, ובהפרש נקודה ניצחו הפועל באר שבע.

 29 HOTEL IBIS 

 

30 עמרי לוטן מנכ”ל חברת הצבע נירלט, הגיע לגן החלומות בכפר אז”ר של עמותת “גדולים מהחיים”, ונפגש עם ליאור שמואלי מנכ”ל העמותה. לוטן הכיר מקרוב את הפעילות הגן המיוחד, שפתח השבוע את שעריו לכ-20 ילדים חולי סרטן ומחלימים בגילאי 2-6. לקראת שנת הלימודים החדשה, חברת נירלט תרמה עשרות דליי צבע אנטי בקטריאלי מיוחד, לטובת בריאותם ורווחתם של ילדי הגן שנכנסו לגן צבעוני ומוגן. מימין: עמרי לוטן וליאור שמואלי.

 30 NIRLAT 

 

31 רשת מחסני השוק בבעלות משפחות נעמן וכהן, חתמה על הסכם למתן חסות ראשית לקבוצת הפועל באר שבע, שתיקרא הפועל “מחסני השוק” באר-שבע. רשת מחסני השוק המונה 67 סניפים בפריסה ארצית, תחליף  את חברת תדיראן שכיהנה כספונסרית הראשית בשנים האחרונות. ההסכם בין הצדדים נחתם לעונה הקרובה 2020-2021. במסגרת ההסכם, הלוגו של רשת מחסני השוק יתנוסס גם על המדים הרשמיים של שחקני הקבוצה. במשחקים אשר ייערכו בשבת, לא יופיע על מדי הקבוצה השם “מחסני השוק”, וכמו כן לא יכרזו בכרוז את שם נותנת החסות. זו תהיה הפעם הראשונה שמחסני השוק, תהיה ספונסרית ראשית של קבוצת כדורגל, אולם בעלי הרשת משפחות נעמן וכהן, ידועים כפילנתרופים השמים דגש רב על נושאי תרומה לקהילה למגוון סקטורים בארץ, כגון עמותות פתחון לב ועוד. בשנים האחרונות הרשת למעשה נחשבה כנותנת חסות משנית, כאשר הייתה אחראית על הזנתם של שחקני המועדון במהלך האימונים, תחת מותג ההסעדה של הרשת: המטבח של ג’ולי, המהווה מחלקה לאוכל ביתי מוכן ברשת. בתמונה: שלום ושאול נעמן מבעלי רשת מחסני השוק, עם אסי רחמים מנכ”ל המועדון.

 31- SHUK 

 

32 רו”ח הראל שרעבי (43), לשעבר סגן בכיר לממונה על שוק ההון ומנהל החטיבה לחיסכון וביטוח פנסיוני, נבחר לכהן כראש חטיבת כספים ורכש וחבר הנהלה בלאומית שירותי בריאות. שרעבי הינו רואה חשבון, בעל תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, בעל תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה, בוגר תכנית וקסנר לבכירים בשירות הציבורי בבית הספר לממשל באוניברסיטת הרווארד ובוגר המכללה לביטחון לאומי.

 32 LEUMIT 

 

33 עו”ד מלובני, המשמשת כסמנכ”ל ויועצת משפטית בכלל תעשיות, מונתה לתפקיד יו”ר עדיקה לאחר ששימשה בשנה האחרונה כמ”מ יו”ר החברה. עו”ד נופר מלובני מכהנת כדירקטורית בעדיקה מאז ההנפקה, וכן מכהנת שנים רבות כדירקטורית בקבוצת גולף, כלל תעשיות ביוטכנולוגיה, בחברת כלל סאן ובחברות מטה נוספות בקבוצת כלל תעשיות. עו”ד מלובני בת 43, נשואה+3, מתגוררת ברמת השרון, הינה בעלת תואר ראשון במשפטים ובחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב, ובוגרת תוכנית מנהלים באוניברסיטת הרווארד.

 33 ADIKA 

 

34 חברת עמוס גזית בע”מ, מהחברות הגדולות בישראל לשיווק ציוד רפואי, בחרה בדבורה שרר לתפקיד יועצת אסטרטגיה תקשורתית של החברה.  עמוס גזית בע”מ הינה חברה ישראלית משפחתית העוסקת בייבוא, שיווק, ייצוא ותמיכה למגוון רחב של מוצרים בתחום הבטיחות והרפואה למגזר המוסדי, העסקי והפרטי. החברה מייצגת את טובי וגדולי היצרנים בעולם כגון: M3, דו-פונט, דרגר, זימר-ביומט, סטרייקר, בוסטון סיינטיפיק ועוד. לדבורה שרר ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בתחום התקשורת, אסטרטגיה, מיתוג, דוברות ויחסי ציבור, שיווק וניהול משברים. בין לקוחותיה המרכז הלאומי להשתלת איברים, איגוד חדרי המיון בישראל ועוד גופים מובילים בסקטור הציבורי, העיסקי והמגזר השלישי בדגש על תחום  הבריאות. במהלך השנים זכתה שרר בפרסים ובתעודות הוקרה על פעילויות יחודיות ויצירתיות בתחום השיווק ויחסי הציבור.

 34 SRR 

 

35 נעמה מונפרד מונתה לתפקיד מנכ”ל החברה, ונכנסת לתפקידה החדש בימים אלה. נעמה מונפרד (53) נשואה + 4 , עבדה בחברת SACK’S ב- 25 השנים האחרונות, במגוון רחב של תפקידים, ביניהם: מנהלת שיווק, ניהול סיטונאות, מנהלת רשת וקניינות. בשנים האחרונות שימשה נעמה כסמנכ”ל מכירות.

 35 SAKS 

 

36 צפריר פאר אשת עסקים מקרית אתא, אשר מחזור המכירות השנתי שלה בעסקים נע בין 5-6 מיליון שקל בשנה, הינה יזמית מזה 2 עשורים, המכשירה ומקדמת נשים לשגשוג, צמיחה, הגדלת הכנסות וזאת בעזרת סדנאות והרצאות אינטראקטיביות, המקנות להן כלים מקצועיים ואופרטיביים. צפריר לאחרונה עשתה אקזיט כאשר מכרה את גלובל, תאגיד לביטוח ופיננסים שהקימה במו ידיה. כמו כן התנדבה בעמותת “יסמין”, ארגון ללא מטרת רווח, שכל ייעודו לקדם נשים עצמאיות בדרכן להצלחה, במסגרתו נתנה הרצאות ותמיכה לנשים בתחילת דרכן בזירה העסקית. כיום היא בעלת “טלטופ טלמרקטינג ושיווק”, ארגון שכל ייעודו הוא הגדלת המכירות עבור לקוחות וארגונים גדולים, ביניהם נטלי סקיו לייף, צימרים פייסק, בזק חברה לתקשורת בע”מ ועוד.

 36 ZAFRIR 

 

37 לרגל חג ראש השנה הקרב ובא, רשת מרפאות ד”ר אלמן (סניפי חיפה, ראשל”צ ות”א) החלו בפרויקט איסוף סלי מזון למען משפחות נזקקות. מימין לשמאל: בריז’יט בן חמו, מנהלת סניף חיפה שרון קם ואתי אשכנזי.

 37 ELMAN

 

 לכתבה המלאה : TLVTIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook