ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 10/09/20

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 10 לספטמבר 2020

מאת: בלה דיאמנט


1 עושים היסטוריה. השבוע fix הלבשה תחתונה צילמו את הקמפיין הישראלי הראשון בדובאי, עם הדוגמנית הישראלית מאי תגר לצד Anastasia Bandarenka, דוגמנית תושבת האמירויות, לקולקציית הנסיכות של fix . הצילומים החלו בחמש לפנות בוקר במדבריות (Dubai’s half desert road) בטמפרטורה שהגיעה לכ- 40 מעלות, כאשר הצוות הורכב מצוות מקומי וישראלי שעבדו בשיתוף פעולה מלא.

 1 DUBAI

2 יקב ויתקין בראשות שרונה פז בלוגולובסקי, הבעלים ומנכ”לית יקב כפר ויתקין ועמותת “רוח נשית”, הזמינו נשות עסקים לבצור ענבים בכרם בבקעת הנדיב, בכדי להעלות את המודעות למניעת תופעת אלימות נגד נשים. בין המשתתפות: ד”ר שולמית גרי- מנכ”לית בנק ישראל, איילת נחמיאס-ורבין- סגנית נשיא התאחדות התעשיינים, גליה אלבין, יעל ארד, עידית טפרסון, ליליאן ברטו, ענת הראל, אורית הראל, ג’וליה זאהר (טחינה אל-ארז) ועוד. הנשים הגיעו לכרם ברמת הנדיב, שם קיבלו סינרים וכובעים ממותגים, לצד הסבר מדויק מאסף פז היינן הראשי של יקב ויתקין איך לבצור את הענבים, ולאחר שקיבלו מזמרות, הן החלו בבציר, והתגלו כמקצועניות לחלוטין.

 2 AYELET

3 אירוע ההשקה החגיגי של פרוייקט מופעי “מופעי תרבות פיס ברחוב”, התקיים ביום חמישי בבריכת הקשתות ברמלה, במעמד ראש עיריית רמלה מר מיכאל וידאל ומנכ”ל מפעל הפיס מר בני דרייפוס, והיווה את יריית הפתיחה למופעי התרבות פיס ברחוב, שיתקיימו בשבועות הקרובים בכל רחבי הארץ. ראש העיר ומנכ”ל הפיס צפו במופעי קרקס ואש, לצד צלילי מוזיקה סוחפת של אמני לופר ותופים. אח”כ נהנו מהופעה של זמרת אופרה במקום, ואף יצאו לשיט קצר. ‫היקף ההשקעה ביוזמה עומד על כ- 2.3‪ מיליון ₪ והמופעים פתוחים לקהל הרחב, בהתאם להנחיות וללא תשלום. בתמונה מימין: עו”ד בני דרייפוס מנכ”ל מפעל הפיס, ומיכאל וידל ראש עיריית רמלה.

 3 DREIFUS

4 טאצ’ מותג חומרי הניקוי הישראלי, מעלה קמפיין פרסום רחב היקף בכיכובה של אילנית לוי, אשר תשמש כפרזנטורית של המותג ותובילו ב-3 שנים הקרובות. ‘קבוצת שניב-סאסאטק’ העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרי צריכה מתכלים לניקוי וטיפוח הבית, יוצאת לקראת החגים במהלך אסטרטגי-שיווקי, בהיקף של מיליוני ₪ שיכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ודיגיטל, ומטרתו השקת מותג חומרי הניקוי טאצ’. בפרסומת אילנית לוי מצולמת במצבי ניקיון שונים, בכל פעם עם מוצר אחר. במסגרת המהלך ייחשפו מוצרי המותג המתאפיינים באיכות גבוהה ובמחיר משתלם, וכן יעלה אתר אינטנט ייעודי לטאצ’, בו יופיעו מוצרי המותג לרבות הדרכות ועצות לניקוי נכון. גם הפרזנטורית אילנית לוי תשתף בו טיפים לניקוי יסודי ונכון של הבית.

 4 ILANIT

5 משלחת משרד הבריאות בראשות השר ח”כ יולי אדלשטיין, ביקרו השבוע בבית “יד שרה” בירושלים והתרשמו מקרוב מהעשייה המרובה של 7,000 המתנדבים בשגרה ובחירום. עם 120 סניפים בכל הארץ, גם בימי קורונה הארגון מספק ציוד נשימתי מציל חיים, ונותן מענה מקיף ותומך, לכל מי שזקוק לכך להחלמה בבית. השר אדלשטיין: “יד שרה הינו אחד הארגונים החשובים הקיימים במדינת ישראל, ואין כמעט אזרחים שלא נעזרו בצורה משמעותית. אני מודה לרב אורי לופוליאנסקי על מפעל החיים הענק הזה, שילווה את מדינת ישראל עוד שנים ארוכות”. בתמונה מימין: מוישי כהן מנכ”ל הארגון, שר הבריאות ח”כ יולי אדלשטיין ויו”ר ומייסד יד שרה, אורי לופליאנסקי.

 5 YAD SARA

6 השף חיים כהן מבכירי המסעדנים בישראל, משתתף בקמפיין חג חדש של פלטפורמת המתנות והחוויות BUYME, המזמין את הציבור לרכוש השנה את מתנות ראש השנה ממאות אלפי העסקים הישראליים שנפגעו ממשבר הקורונה, ומשתפים פעולה עם BUYME. במהלך הצילומים, השף כהן ומנכ”ל BUYME תומר כהן, שוחחו על החשיבות בהעלאת המודעות של הציבור לרכישה מעסקים קטנים וישראליים. בנוסף לקמפיין החג, תיערך פעילות מיוחדת בסושיאל: הגרלה בה הזוכה ייהנה מארוחת שף פרטית שיכין עבורו השף כהן.

 6 HAIM COHEN

7 השבוע התקיימה בירושלים הצגה חגיגית של תיאטרון החאן “אוי אלוהים”. זאת היתה יריית הפתיחה לסדרת הצגות בגן הפעמון, תחת כיפת השמים וערב הצדעה לצוותים הרפואיים ואנשי והרווחה הפועלים בעיר. לפני ההצגה נשא ראש עיריית ירושלים נאום קצר וסיכם את המיזם: “המצאה מחדש”. באמצע ההצגה היתה הפסקת חשמל אזורית אבל השחקנים אודליה מורה מטלון, אריה צ’רנר ושחר נץ עשו את הבלתי אפשרי והמשיכו בהצגה בחשיכה, כשהמנהל האמנותי אודי בן משה מאיר את הבמה בתאורת הטלפון הנייד שלו, בנוסף לפנסי הסדרנים. בתמונה: ראש העיר משה ליאון ושאול מרידור.

 7 HAN

8 השחקן והסטנדאפיסט ישראל קטורזה ואשתו סורלה הגיעו למלון ibis styles במרכז העיר ירושלים, לקחת פסק זמן כי סה”כ לא קל להיות הורים ל-7 ילדים בתקופה כה לחוצה זו, ובאו ליהנות מכל מה שהעיר מציעה. לצהריים הגיעו למעשנת הבשר הטובה באזור harvey’s smoked house ולמרות שקטורזה נמנע מלאכול בשר אדום, הוא לא יכול להפסיק לטעום ממבחר הבשרים שהונחו על השולחן. מסעדת הארוויס, השוכנת ברחוב באזור הבילויים של נחלת יצחק בירושלים, היא מעשנת העץ הראשונה באזור עיר הבירה ובין הבודדות הפועלות בארץ. בתמונה מימין: הארווי בעל המסעדה, ישראל קטורזה, יועצת התקשורת הירושלמית הידועה טל מרום וסורלה אשתו של קטורזה.

 8 KATORZA

9 אודי שגיא, מנכ”ל משותף כתר ישראל וליאור פורת, סמנכ”ל משאבי אנוש כתר, הגיעו לבקר בסט צילומים מרגש שקיבץ ליום אחד את 4 השגרירות של כתר, כולן ספורטאיות פראלימפיות מצטיינות שהיו אמורות לייצג את ישראל בטוקיו בימים אלו. אראל הלוי (שחיה), קרולין טביב (טניס שולחן) וסימונה גורן (חתירה) פגשו את המצטרפת הטריה לנבחרת השגרירות של כתר: אלהאם מחאמיד רוזין, שוערת בנבחרת הכדורשער. כתר מאמצת ספורטאיות פראלימפיות מצטיינות כחלק מהתפיסה החברתית של החברה, ומעניקה להן תמיכה פיננסית אשר בזכותה הן יכולות להמשיך ולהתאמן לקראת המשחקים הפראלימפיים שנדחו לשנת 2021. מימין לשמאל: אלהאם מחאמיד רוזין, ליאור פורת, אודי שגיא, קרולין טביב, סימונה גורן ואראל הלוי.

 9 KETER

10 הדוגמנית והמעצבת הישראלית קורל סימנוביץ’ כובשת עוד פסגה, לאחר שנבחרה להוביל את הקמפיין הישראלי של הבושם GOOD GIRL SUPREME מבית מותג העל CAROLINA HERRERA. בכך היא מצטרפת לרשימת השגרירות בכל העולם, שבראשן עומדת לא אחרת מקרלי קלוס. סימנוביץ הגיעה לישראל במיוחד לצילומי הקמפיין, היישר מחופשה משפחתית של כחודש ימים ביוון, ותשהה בארץ יחד עם בתה קאיה עד לאחר החגים. צילומי הקמפיין נערכו בשעות הערב, שם קורל נכנסה לנעליה של הטופ מודל קרלי קלוס, באתגר הליכה על הסטילטו ושחזור קמפיין המותג.

 10 SIMANOVITZ

 module google 468X60}

11 הנשיא רובי ריבלין האהוב חגג אתמול יום הולדת 81 אבל בשל הקורונה אין חגיגות גדולות, ולכן לכבוד המאורע פנו אסם לקונדיטור מיקי שמו, על מנת שיאפה כמחווה עבור הנשיא, את עוגת הביסקוויטים הישראלית האהובה, על בסיס פתי בר, פודינג וניל, פירות העונה וקצפת.

 11 SHEMO

12 תקוה גדעון (“האח הגדול”) הגיעה אתמול למפעלי החסד “יד ביד” בלוד, כדי לסייע לרב יעקב גלויברמן באריזתן של 10.000 חבילות מזון לנזקקים. כולם ללא יוצא מן הכלל, מקבלים יחס שווה וסיוע במאור פנים, עולים מחבר עמים לצד משפחות יוצאי אתיופיה ומשפחות ישראליות, אלמנות ויתומים, שמזלם לא שפר וזאת ללא הבדל דת, גזע ומין. מפעל החסד ‘יד ביד’ הוקם על ידי הרב יעקב גלויברמן בשנת 2000, בכדי לתת מענה ועזרה, עבור אלפי משפחות נזקקות וקשות יום. בין הפרויקטים החשובים של המרכז שבראשם עומד הרב גלויברמן: חלוקת מזון לחגים, ילקוט לכל ילד, תחפושות לפורים, חורף חם, ביגוד והנעלה כולל שמלות כלה לכאלו שידם אינה משגת.

 12 TIKVA

13 השבוע התייצבה השחקנית מגי אזרזר, המשמשת כשגרירת מותג הטיפוח גרנייה, ליום צילומים מיוחד במסגרתו יעלה קמפיין בישראל בשיתוף עמותת אקואושן, במטרה להעלות את המודעות לשמירה על הסביבה. הקמפיין שיעלה במהלך חודש ספטמבר, הוא חלק מהאג’נדה של מותג גרנייה “יופי ירוק”, אשר באה לידי ביטוי בעידוד להפחתת השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי, והעלאת המודעות הציבורית לקיימות ואיכות הסביבה, זאת לצד הפחתת הפלסטיק באריזות המותג, ברכיבים, בשיווק ובהפצה.

 13 MAGI

14 אלונה שכטר, מנכ”לית ובעלים של מרכז האסתטיקה אלונה שכטר בתל אביב, בחרה בשורד דוד דביר לעבור את הטיפול החדש שמציעה המרפאה לשיפור מרקם עור הצוואר, העלמת קמטוטים ונזקי זמן, באמצעות חומצה היאלרונית המוזרקת ע”י רופאה מוסמכת. דביר כבר הוכיח לכל עם ישראל, שאפשר לשמור על גוף, כושר ומראה צעיר גם אחרי גיל 70, אך טען לא פעם שאף פעם לא מזיק להיעזר במומחים עבור שיפורים קוסמטיים. את התוצאות במלואן יהיה ניתן לראות בנוכחותו בגמר הישרדות הגדול שיערך ב-13 בספטמבר.

 14 SHECTER

15 בת שבע בובליל מבעלי קלאב הוטל אילת, אירחה צוות של רופאים ואחיות מבית החולים איכילוב, העומדים בחזית המאבק לקורונה. הם הוזמנו לסופ”ש מפנק שכלל גם הופעה של עידן רייכל. הצוות הרפואי זכה לאירוח מלא בסוויטות המפנקות של המלון, ולהוקרה על פעילותם החשובה במהלך התקופה האחרונה.

 15 BUBLIL

16 השחקן ליאור כלפון ואשתו רויטל יכולים לנשום לרווחה עם החלמתו של כלפון, אשר חלה קשה בקורונה, אושפז בבית חולים ואח”כ שהה בבידוד במלונית זמן ממושך. את המלונית הוא החליף במלון מפואר david towerנתניה, שם הזוג נהנה מכל הפינוקים במלון הספא, חופשה חלומית שבודאי לא יישכח במהירה.

 16 HALFON

17 שבועיים לפני ראש השנה השיקה מסעדת ריינבו הטבעונית ברחוב אבן גבירול בתל אביב, את ההמבורגר הטבעוני החדש Sensational by Garden Gourmet המשווק ע”י חברת אסם-נסטלה, וישווק למסעדות בישראל החל מהשבוע. ההמבורגר המבוסס על חלבון סויה וחיטה ופותח על ידי נסטלה בארה”ב, וזכה לציונים גבוהים במבחני הטעימה שנערכו לו בכל העולם. לאירוע ההשקה הגיעו עשרות טבעוניים שחיכו לבואו של ההמבורגר החדש: עמרי פז מנכ”ל ויגן פרינדלי, חגית אדלר מנכ״לית אסם-נסטלה פרופשיונל, שני בן עמי מנהלת השיווק של אסם-נסטלה פרופשיונל וניר גולדשטיין מנכ”ל Good Food Institute ישראל. בתמונה מימין לשמאל: ניר גולדשטיין, אופק רון סמנכ”ל פיתוח עסקי בויגן פרינדלי, עמרי פז, חגית אדלר ושני בן עמי.

 17 BURGER

18 השבוע נפגשו השף אבי ביטון, יוסי אדרי סמנכ”ל השיווק של יקבי כרמל ורן אסא מנהל השיווק של יקבי כרמל, במעדניית “סוליקה” ברמת אביב, השייכת לביטון. העילה: השקת שיתוף הפעולה החדש בין השף ליקבי כרמל, במסגרתו פיתח ביטון קולקציית קינוחים לרגל חגי תשרי, שכולה מבוססת על תירוש כרמל הקלאסי. קולקציית הקינוחים תימכר החל מה-7.9 ובמהלך כל חגי תשרי בסניפי ‘סוליקה’ ותכלול עוגת תירוש כרמל: גרסה חדשה לעוגת תפוזים בחושה עם טוויסט תירוש כרמל, רפאלו תירוש כרמל: כדורי שוקולד לבן ותירוש כרמל בציפוי קוקוס, וחלבס תירוש כרמל: קינוח ששורשיו ביוון המבוסס במקור על סולת וקינמון.

 18 CARMEL

19 בנק מזרחי טפחות עודד את עובדי הבנק לרכוש מתנות לחג, המיוצרות ע”י עמותות המעסיקות אנשים עם צרכים מיוחדים. עובדי הבנק קיבלו קטלוג מתנות לבחירה, והשבוע הגיע צוות יחידת קשרי קהילה של הבנק, לארוז ולשלוח לעובדים את המתנות. נרכשו מתנות בסכום של 60,000 שקלים. מבין המתנות שהוצעו: מארז מתוקים של עמותת “שכולו טוב”, תבנית לעוגה עם אביזרי אפיה של עמותת “קלי”ק”, סט כרטיסי ברכה של עמותת “דרור- בית היוצר”, כלי לדבש של העסק החברתי “אנד ג’וי”, צמיד של עמותת “MAKE A WISH” ועוד.

 13 MIZRAHI

20 כמיטב המסורת בעלי חברת גולברי: דוד, משה ויעקב, הזמינו בחמישי האחרון את בכירי המשק והכלכלה, קמעונאים, בכירי ענף האופנה והקניונים, להרמת כוסית לרגל השנה החדשה, הפעם במתכונת מצומצת, בצל הנחיות הקורונה. הארוע נערך על גג בית גולברי בצריפין וכלל קבלת פנים, קוקטייל והרצאות מרתקות בנושא השלום החדש, הביטחון וערבות הדדית. את האירוע פתח האלוף במיל’ עמוס גלעד, שנשא דברים בנושא בטחון ושלום, ואחריו עלה חמי פרס מבכירי תעשיית ההון סיכון בישראל, שחשף את הקרן הישראלית לערבות הדדית שהקים לאחרונה.

 19 GOLBARI

21 שרון איילון, המוכרת לכולנו מתכנית הריאליטי “קחי אותי שרון”, הפכה את בילוי הקיץ המשפחתי שלה בקייקי כפר בלום למסורת מהנה. גם השנה פקדה איילון את אתר השייט המוביל קייקי כפר בלום, עם בני משפחתה ונהנתה מכל רגע.

 20 KAYAK

22 במוצ”ש האחרון ערכה עמותת Unity Art House (יונייטי ארט) אירוע חגיגי לרגל פתיחת תערוכת Coffee Dreams שתוצג במהלך חודשי ספטמבר אוקטובר לקהל הרחב בהיכל התרבות בפתח תקווה. מריה פרייגר יו”ר העמותה אירחה באירוע את רמי גרינברג ראש עיריית פתח-תקווה, דליה אוחיון יו”ר הנהלת היכל התרבות, אריה ימיני מנכ”ל היכל התרבות, בכירי עיריית פ”ת ו – 40 האומנים הישראלים שיצירותיהם מוצגות בתערוכה, ביניהם באומני זכוכית, ציירים, אומני עץ, פסלים, אמני ברזל ועוד, שכולם עוסקים בקפה. אורח הכבוד באירוע הפתיחה, היה האמן הבינלאומי בוריס ביליס, אשר נחשב לאחד מאמני ציור בקפה מהמובילים בעולם.

 21 ART

23 משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת, קיבל את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של חברת אורגניקזון, המתמחה בהנגשת מותגים אורגניים, טבעיים, טבעוניים וידידותיים לסביבה ולבעלי החיים. החברה חולשת על קטגוריות מגוונות עם מותגים המובילים בתחומם, בניהם: מוצרי מזון, קוסמטיקה ורחצה טבעית, הגיינה נשית טבעית, מוצרים אקולוגים לבית ולמטבח, מוצרי תינוקות ועוד. מוצרי החברה משווקים במעל 450 חנויות ונקודות מכירה בארץ ובכ – 350 נקודות מכירה בארה”ב.

 22 DANIELA

24 ענהאל כליפה ודינה סמטה הסולניות של להקת שלוה, הגיעו השבוע לקליניקה של ד”ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח, כדי לטפל בנזקי הקורונה: האקנה שנגרמה להם בשל המסכה. בחודשים האחרונים, חייהן של הסולניות כליפה וסמטה, בוגרות הריאלטי “הכוכב הבא”, השתנו לחלוטין כמו לשאר האמנים: במקום לכבוש את הבמות הגדולות ברחבי הארץ וארה”ב כמתוכנן, המצב הותירם ללא הופעות כלל.

 23 SHALVA

25 רן כצמן מנכ”ל חב’ “עידית” מקבוצת “מלונות דן”, משיק בימים אלו רשת המבורגרים חדשה למקומות העבודה “Edison המבורגר קצבים”. חב’ עידית תפתח במהלך שנת 2020-21 שישה סניפים של רשת “אדיסון” בהשקעה של כ-500 אלף ₪ לכל פתיחת סניף. חב’ עידית מספקת מדי יום כ-80 אלף ארוחות בעשרות מקומות עבודה מובילים, ביניהם חברת “HP”, קבוצת ” אלביט”, קבוצת “אדמה”, רפאל ועוד.

 24 DAN HOTEL

26 לקראת החג, חברת Sodexo on-site תעניק למאות מתוך 2,500 עובדי החברה סל מזון לחג, לעובדים שנפגעו כלכלית בשל הקורונה, וזאת בנוסף למתנת החג הרגילה שתוענק להם ולכל עובדי החברה. כזכור, לפני כחודשיים לאור משבר הקורונה, נרתמה החברה למען עובדיה והקימה קרן הלוואות ותמיכה פיננסית, זאת במסגרת תכנית תמיכה עולמית אשר הוביל תאגיד Sodexo העולמי. הטבת ההלוואה, הינה בדחיית מועד ההחזר התשלומים (הלוואת גרייס), ובמספר תשלומים והכל ללא ריבית והצמדה. בתמונה: אודי בן שימול מנכ”ל Sodexo On Site

 25 SODEXO

27 שיתוף פעולה מתמשך בין הקהילה היהודית לבישופות הקתולית של פורטו בפורטוגל, הוביל לתרומה של 15,000 יורו לארגון לקט ישראל, על רקע מגיפת הקורונה והמשבר הכלכלי. את התרומה העניק השבוע נשיא הקהילה היהודית של פורטו דיאז בן ציון, לגידי כרוך מנכ”ל לקט ישראל, במרכז הלוגיסטי של הארגון ברעננה. לקט ישראל הוא בנק המזון הגדול בישראל העוסק באיסוף וחלוקת מזון, לטובת מאות אלפי נתמכים ברחבי הארץ.

 26 LEKET

28 כמדי שנה לקראת ראש השנה, יחל בשבוע הבא מבצע איסוף המזון הארצי בסניפי רשת שופרסל ובאתר שופרסל אונליין, עבור משפחות נזקקות באמצעות ארגון “לתת”. המשבר הכלכלי בעקבות התפרצות הקורונה גרם להתדרדרות ולהחמרה במצבן של עשרות אלפי משפחות נזקקות. לאור כל זאת, החליטו ברשת שופרסל שכל תרומה בקופה של 10 ₪ שתיתרם בסניפים, תוכפל ע”י הרשת ותועבר למשפחות נזקקות בישראל. מבצע איסוף המזון המתקיים זו השנה ה-17 ברציפות ברשת סניפי שופרסל, ייערך בין ה-9.9.20 ועד ערב ראש השנה ב-18.9.20.

 27 SUFERSAL

29 חברת חלל תקשורת מודיעה על מינוי של עופר אסיף לסמנכ”ל בכיר לפיתוח עסקי, שיווק ואסטרטגיה. עופר אסיף, בוגר תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה ו- MBA מאוניברסיטת בר-אילן, הינו בעל ניסיון של 20 שנה בפיתוח עיסקי, שיווק ומכירות גלובליות במגוון חברות היי-טק, תוכנה ותקשורת, וביניהן קומברס, סקיוויז’ן, אופטיטקס ועוד.

 29 HALAL

 

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook