ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

כל מה שחדש... בחודש החגים

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44


כל מה שחדש... בחודש החגים

 

בלה דיאמנט , 15/09/20

 

החגים בפתח, וכולנו אוהבים לחדש, אם בריהוט לבית, באביזרי מטבח, בצעצועים לילדים, במשקאות חדשים ובמתנות לחברים. השנה נבלה יותר בבית עם המשפחה בשל המצב המיוחד בו אנו חיים בשנה זו, וזה לא אומר שעלינו לא לפנק את עצמנו. נתנהל להיפך: בואו נפנק את עצמנו ואחד את השני כמה שיותר.

 

1

 

הקדשה אישית על מוצרים מבית "בנא"

"בנא משקאות" משיקים לקראת ראש השנה והחגים מגוון מתנות מקוריות וייחודית, הכוללות שירות חדשני של חריטה בהקדשה אישית על בקבוקי אלכוהול, מארזים, כוסות ועוד, עם כיתוב, תמונות, לוגו או שילוב של הכל ביחד, בהתאם לבקשת הלקוח.

מחירים: חריטת טקסט בהקדשה אישית (עד 6 מילים) - 35 ₪, כל מילה נוספת 5 ₪, חריטת תמונה - 50 ₪, חריטת לוגו - 60 ₪.

שירות החריטה מוצע ב-14 חנויות נבחרות של הרשת: ראשון לציון I בילו I רחובות I אור יהודה I בית שמש I ירושלים I פ"ת I עפולה I קרית ביאליק I אשדוד I אשקלון I באר שבע I נתיבות I שדרות.

סידרת תבלינים במטחנות קרמיות

ל"נפטון" המתמחה בתבלינים, תערובות תיבול, ממרחים ורטבים, רעיון למתנה יפה ושימושית, שתשמחו בה כל השנה: סדרת תבלינים איכותיים במטחנות קרמיות שקופות ומהודרות.

 

2

 

סדרת המטחנות כוללת:

• מלח ים אטלנטי מתובל - המכיל מלח ים טבעי ותבלינים

• פלפל שחור – המכיל גרגרים שלמים של פלפל שחור

• תערובת סטייק מונטריאול - המכיל פלפל שחור, מלח גס, שום גבישי, בצל יבש ועוד

• פלפל 4 העונות - המכיל גרגרי פלפל ירוק, אדום, שחור ולבן

• תערובת טוסקנה - המכילה מלח גס, שום, פלפלים, תבלינים ועשבי תיבול

כשרות - פרווה, בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים והרבנות הראשית באר שבע.

מחיר: 12.90 – 15.90 ש"ח.

להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסני השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

השקת חנות און ליין של תה ויסוצקי

בימים אלו ויסוצקי משיקה לראשונה חנות און ליין לחנות התה המיתולוגית, תחת המיתוג החדש T- LAB של בית התה. באתר ניתן להשיג מארזים ייחודיים לצד תערובות משובחות, המשלבות זני תה שנבחרו בקפידה ממטעי תה מובחרים ברחבי העולם, ונארזו באריזת פאוצ' איכותית השומרת על טריותן - מוצרים בלעדיים לאתר שלא נמכרים באף מקום אחר.

 

3

 

בכל מארז אוסף של פריטים ייחודיים ל - T-LAB, שנבחרו בקפידה, ביניהם: תערובות תה מובחרות (בתפזורת או בשקיקי אורגנזה יוקרתיים), מוצרים משלימים כגון כלים, אביזרים ופריטים מעוצבים יפהפיים מקולקציות הבית, ארוזים בקופסאות המתנה הייחודיות.

עלות משלוח: 35 שקלים. מעל 250 שקלים - משלוח חינם. קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ללא עלות, מרחוב חשמונאים 103 תל אביב. זמן אספקה:3-5 ימי עסקים.

להשיג באתר https://tlab.co.il/

לחם פשתן בריאותי

לחגים חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה לחם פשתן המיוצר מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחם עשיר באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, והוא מכיל כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחם לא מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים והרכבו תורם לתחושת שובע. כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

 

4

 

את לחם הפשתן ניתן להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ודרך אתר החברה (ולקבל משלוח הביתה): https://www.bikurim.co.il/

הלחמים של "ביכורי פשתן" מיוצרים במאפיית הבוטיק של "ביכורים מזון ומאפה", המייצרת מדי יום מגוון לחמים מיוחדים, חלות, עוגות ומאפי דגנים מלאים, מחומרי גלם משובחים. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP.

BLU SIX – סדרת משקאות ללא סוכר

Blu המשקה מהמובילים בשוק משקאות האנרגיה בישראל, משיק אתBlu six - סדרת משקאות ללא סוכר ועם 6 קלוריות בלבד. בשלב ההשקה ישווקו 3 הטעמים הנמכרים ביותר של המשקה: בלו, מוחיטו ובלו דיי.
מחיר פחית ברשתות השיווק: 3.30 -3.90 ₪, בחנויות הנוחות 6.90-7.90 ₪

 

5

 

להשיג ברשתות השיווק המובילות, חנויות הנוחות, רשתות היין והאלכוהול ועוד.

קבוצת בני פאוזי שמשום, בעלת משקה האנרגיה בלו, המשווק ב-35 מדינות בעולם, מפיצה בין היתר עוד מותגי אלכוהול מקומיים ועולמיים והינה בעלת מפעל העוגות "עוגל'ה" ועוד.

פינת מנוחה משפחתית

בחצי השנה האחרונה, ונראה שגם בעתיד הקרוב, נרבה לבלות בבית, עם סגר פה וסגר שם. הבית הפך למרכז החיים, ולכן חשוב מאד שיהיה נעים ונוח, לבלות פה שעות רבות, כשאנחנו לא תמיד במצב רוח טוב, בשל המצב.

 

6

 

אומרת נילי בוסאני, מנהלת קניוני "המרכז הישראלי לריהוט" בראשל"צ ובאשדוד, המונים 70 חנויות לנושא ריהוט הבית: "לרגל החגים ולרגל המצב, ממליצה לכם להתחדש בפינת מנוחה משפחתית, מפנקת ומזמינה. פינה כזו יכולה לכלול ספות נמוכות ורכות, שז-לונג, הדומים, ספות ישיבה מודולריות עם או בלי משענות צד או גב, שטיח נעים וכריות רכות ונוחות".

סניף ראשון לציון: רח' משה לוי 10, קומות ב' ו-ג'.

סניף אשדוד: רח' הבושם 7, מנרב סנטר, אזה"ת אשדוד

הצעצועים החדשים לחגים

לקראת החגים והסגר, חברת 'פלפוט' מציעה מגוון מתנות מיוחדות לילדים במחירים שווים לכל כיס, שינעימו להם את הזמן בבית. בהחלט זהו הזמן להתחדש במשחקים חדשים שיצאו לאחרונה.

 

7

 

המבחר כולל בובות ריחניות ענקיות, כדורי ג'לי למשחק בבית או בחוץ, מגוון ערכות יצירה של המותגים האהובים, ביצת הפתעה חדשנית או בית אקססוריז של פרוזן או LOL ועוד.

את מוצרי "פלפוט" ניתן להשיג בחנויות פרטיות וברשתות הצעצועים והספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן באתר פלפוט אונליין: http://www.palphot.co.il

 

 



 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook