ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44


חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד

 

בלה דיאמנט , 11/10/20

 

האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף הרשויות ברחבי הארץ, פועלת להעלאת המודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת למניעת סרטן השד, בין היתר ע"י הארת מבני ציבור מרכזיים ברשות, באור וורוד שהפך למזוהה ברחבי העולם עם המאבק בסרטן השד, במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד.

הרשויות הראשונות שהקדימו להאיר השנה הן ירושלים, באר שבע, נתניה, רעננה, ראש העין, שדרות ופתח תקווה. לפני שבוע בצה"ל נרתמו גם הם לנושא, והאירו בוורוד את בניין המרגנית במחנה רבין (הקריה) בתל אביב.

 

1

 

הבניין בקריה יהווה חלק מכ- 200 אתרים ברחבי העולם שיוארו במהלך חודש אוקטובר באורות ורודים, כחלק מקמפיין עולמי של חברת אסתי לאודר, ביניהם האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מרכז רוקפלר בניו יורק, מגדל אייפל בפריז, הסיטאדל במילנו, בית האופרה סידני אוסטרליה, מגדל טוקיו ביפן, טירת שוונבורן ועוד.

זהו קמפיין עולמי המתקיים כבר 28 שנה והוקם ע"י הגברת אוולין ה. לאודר ז"ל, שהייתה שותפה גם ביצירת הסרט הוורוד, המזוהה עם החודש וגם עם הקמת קרן לחקר סרטן השד. הסיסמה המלווה את הקמפיין השנה: "זה הזמן לסיים עם סרטן השד".

ראלף לורן לטובת עמותת "אחת מתשע"

למעלה מ- 30 שנה בית האופנה ובראשו המעצב ראלף לורן, מחויב להעלאת המודעות במאבק בסרטן. בשנת 1989 לאחר שחברתו הקרובה ועורכת האופנה בוושינגטון פוסט, נינה הייד, אובחנה כחולה בסרטן השד, הקים לורן את מרכז נינה הייד לחקר סרטן השד בג'ורג'טאון, לומברדי.

בשנת-2000 נוסדה יוזמת PINK PONY (הפוני הוורוד), התוכנית הפילנתרופית העולמית של החברה המוקדשת להוביל את המודעות למלחמה בסרטן. ב- 2003 הוקם מרכז ראלף לורן לטיפול בסרטן בשותפות עם מרכז הסרטן המוביל במדינה 'ממוריאל סלואן קטרינג' בניו יורק.

 

2

 

השנה, במלאת 20 שנה ליוזמת ה-PINK PONNY וכדי לחגוג ציון דרך משמעותי זה, החברה מציגה לראשונה את קמפיין “More Conversations, More Love”. כוכבי הקמפיין הם שורדי סרטן, 30 איש מרחבי העולם החולקים את המסע האישי שלהם, ביניהם את זוכה מדליית הזהב האולימפית 5 פעמים נתן אדריאן, המועמדת לשעבר לממשלת מרילנד וקונגרס מאיה רוקימור קאמינגס, השחקנית והזמרת הקוראנית קריסטל יונג ורבים אחרים.

100% מההכנסות של חולצת הטי-שרט הורודה עם הסלוגן LIVE/LOVE ו- 25% ממכירת יתר הפריטים בקולקציית PINK PONNY, ייתרמו לעמותת "אחת מתשע" בישראל.

הקמפיין הייחודי כולל השקת קולקציה המורכבת ממבחר פריטים של בית האופנה, המיוצרים במיוחד בפלטת צבעים נקיים של ורוד, כחול נייבי, לבן ואפור.

טווח המחירים של הפריטים בקולקציה: כובעים 159 ₪, בגדים 290-1490 ₪. הקולקציה תהיה למכירה באתר פקטורי 54 

מעצבת התכשיטים דינה אהרוני בליין ורוד

לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, אשר מצויין בישראל ובעולם בחודש אוקטובר, יוצאת דינה אהרוני בעלת סטודיו לצורפות ולעיצוב תכשיטים 8th Floor Studio בקולקצייה ייחודית של עגילים וטבעות מכסף סטרלינג 925 בשילוב זרקון וורוד.

 

3

 

לדברי דינה אהרוני, ההחלטה על הכנת קולקציה ייחודית, היתה כדי להעלות את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של המחלה, אשר מאפשר את הצלת חייהן של נשים רבות.

אהרוני תתרום כ-5% מהרווחים על הקולקציה לאגודה למלחמה בסרטן.

את העגילים והטבעות ניתן להשיג באתר https://www.8thfloor-studio.com/

חברת מטרנה לטובת "אחת מתשע"

חודש המודעות לסרטן השד יצוין גם השנה בחודש אוקטובר בישראל ובכל העולם. כידוע סרטן השד הוא הסרטן הנפוץ ביותר בקרב נשים וכ12% מהנשים בישראל נמצאות בסיכון לחלות בו. לאחרונה פורסם כי בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים, כשמגפת הקורונה עדיין בשיאה, נשים רבות דוחות את הבדיקה לגילוי מוקדם בשל חששות להגיע למרכזים הרפואיים מסיבות כאלה ואחרות ומסכנות את בריאותן. 

4

 

כחלק מהחיבור היומיומי של מטרנה לאשה ולאם, החליטה החברה זו השנה השנייה להירתם להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ותעלה בקמפיין המעודד נשים לדאוג לעצמן ולבריאותן ולבצע בדיקה לאבחון מוקדם.

כחלק מהקמפיין משיקה מטרנה מהדורה מיוחדת של אריזות ורודות, שיימכרו בסופר פארם ויזכירו לאימהות ללכת ולהיבדק. בנוסף לכך, תשנה את הלוגו שלה לצבע ורוד למשך חודש שלם.

לטובת המהלך, חברה מטרנה לעמותת 'אחת מתשע', שהקימו יחד אתר ייעודי, בו תספק העמותה את הידע המקצועי הנחוץ לאבחון מוקדם. כמו כן, באתר 'אחת מתשע' ניתן למצוא מידע מקיף בנושא.

לינק לאתר הייעודי של מטרנה: https://www.materna.co.il/take-care-of-yourself

מעצב הפאות אלי כהן עם פאה מודולרית לנשים חולות

בחודש המודעות העולמי, אלי כהן שהינו מומחה לפאות ותוספות טבעיות עם ניסיון של עשרות שנים, מציע פאה המותאמת באופן מודולרי לחולות, לפי שלבי המחלה. 

5

 

הפאה המודולרית של אלי כהן מאפשרת פתרון לאורך כל שלבי המחלה וכוללת פאה חלקית, פאה מלאה ותוספות שיער במחיר כולל, על מנת לבוא לקראת הנשים ולהעניק להן את הפתרון האופטימלי בכל שלב ושלב. 

אומר אלי כהן: "במקרה והצפי הוא לנשירה חלקית, בה השיער נושר בהיקף של בין 60-50%, אני מציע שימוש בפאה מודולרית, המותאמת באופן אישי למבנה של הראש, ללא שימוש בדבקים או חומרים כימיים, הפוגעים בשיער הטבעי ועור הקרקפת.

בהמשך, אם הנשירה מתגברת, קיימת אפשרות להשלים את הפאה המודולרית לפאת ואקום מלאה, הנצמדת לראש ללא חומרים כימיים או דבקים, ועדיין שומרת על יציבות בזכות רשת דקיקה אשר עשויה מחומר מנדף, המונע הזעה ומיוצרת בטכנולוגיה אגרונומית ייחודית".

ז'בוטינסקי 1 ר"ג (דימול) טל. 03-6127177, אתר www.hair-center.co.il

האריזה המעוצבת בוורוד של תה ויסוצקי

ויסוצקי משיקה לראשונה, לרגל חודש המודעות הבינלאומי, מהדורה מיוחדת ומוגבלת של ויסוצקי ירוק super green בטעם אוכמניות ואסאי, אשר עוצבה במיוחד ע"י ברוך נאה ובשת"פ עם עמותת "אחת מתשע".

האריזה המעוצבת כולה בוורוד, תכיל את אחד המוצרים המובילים בסדרת ויסוצקי ירוק, ותקרא לנשים ללכת להיבדק. 

חודש מודעות - 6

 

כחלק משיתוף הפעולה תתרום ויסוצקי לעמותת "אחת מתשע" ותעזור בעידוד נשים ללכת ולהיבדק.

מחיר: 21.90 (כפי שעולה באתרי האון ליין). המוצר יימכר בבלעדיות ברשת שופרסל במהלך חודש אוקטובר.

רשת ללין להגברת המודעות לגילוי מוקדם

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, משיקה לקראת חודש המודעות הבינלאומי, תיק בד 100% כותנה בשילוב סרט ורוד, ותג הכולל מידע אודות שגרת הבדיקות המומלצת לנשים, אותו ניתן להסיר ולשמור בארנק.

 

 

חודש מודעות - 7

 

זו השנה ה-11 שהרשת בוחרת לשתף פעולה עם עמותת 'אחת מתשע', ומשיקה מוצר ייעודי שיעזור בהעלאת המודעות למחלה, כאשר 50% מהרווחים יועברו לעמותה.

מחיר: 9.90 שקלים. המוצר יימכר בחנויות במהלך חודש אוקטובר.

מהלך דיגיטלי בגלאי תקשורת , לשינוי מסגרות בפרופיל הפייס

במחלקת הדיגיטל של גלאי תקשורת החליטו לנצל את השימוש המאסיבי בשינוי מסגרות לתמונות הפרופיל, ולצאת במהלך דיגיטלי חשוב במיוחד לרגל חודש המודעות הבינלאומי. לשם כך, עוצבה מסגרת חדשה עם הכיתוב "לכי להיבדק" לצד הסרט הוורוד המציין את חודש זה.

 

חודש מודעות - 8

 

לדברי גלאי תקשורת, ההתעוררות סביב שינוי מסגרות לפרופיל הינה מקפצה נפלאה, ופלטפורמה ויראלית ממוקדת להעלות את המודעות לנושא.

לחצו על הקישור לפייסבוק ושנו את הפריימינג בתמונת הפרופיל שלכם: "לכי. היבדקי".

 

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook