ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 15/10/20

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 15 לאוקטובר 2020

מאת: בלה דיאמנט

 אמן החושים והמנטליסט ליאור סושרד שנבחר להיות השגריר הבינלאומי של עמותת Make-A-Wish ישראל, הגיע בחמישי האחרון למשרדי העמותה לפגוש את אבי ודניס בר אהרון ממייסדי העמותה, ולקבל מהם אות הוקרה על פועלו. סושרד שייך לנבחרת שגרירים בינלאומית של Make –A-Wish בה נמצאים כוכבים כמו ג’סטין ביבר, מייקל גורדן, ביונסה, דה רוק ונועה קירל שהצטרפה לאחרונה. במסגרת תפקידו כשגריר, הוא לוקח חלק בהגשמת משאלות לילדים, ומשתתף בקמפיינים ובאירועי העמותה מקומיים ובינלאומיים. העמותה הינה עמותה לא ממטרת רווח, הפועלת בכ- 45 מדינות ברחבי העולם מזה 40 שנה, ובישראל חוגגת 25 שנה. בתמונה: אבי ודניס בר אהרון. מייסדי העמותה והמנטליסט ליאור סושרד.

 

1 SUSHARD

בבית החולים הצרפתי נערך השבוע סיור ובו השתתפו שר הבריאות ח”כ יואל יולי אדלשטיין ומנכ”ל משרדו פרופסור חזי לוי. במהלך הביקור סקר מנהל בית החולים ד”ר נאיל אליאס את התמודדות בית החולים עם מגפת הקורונה. מנהל בית החולים ד”ר נאיל אליאס סיפר בין היתר דיבר על מצוקת בתי החולים הציבוריים, הצורך במיון ממוגן לילדים בעיר, הצורך החיוני בהקמת מיטות טיפול נמרץ ילדים ועוד.

2 hospital

לרגל חג הסוכות, בו בדרך כלל אנו נוהגים לארח ולהתארח, החליט המותג FAIRY לשמח באמת את אזרחי ישראל שכרגע חוגגים בצמצום המותר, ולהעניק במתנה לכולם, ובייחוד כמובן לאלה שחדוות הבישול זורמת בעורקיהם, סדנת בישול לייב חינמית עם הפרזנטור המוכר והאהוב של המותג, השף ישראל אהרוני.

3 aharoni

רשת טיב טעם ממשיכה כמידי שנה עם קונספט “חודש מדינה” מהעולם, ותחגוג במהלך חודשים אוקטובר ונובמבר החל מה- 14.10.20 ועד ה- 29.11.20 את חודש איטליה תחת הכותרת: “החופש לבחור איטלקי”, שיתמקד בעולם הקולינריה האיטלקי על כל טעמיו וסוגיו. יוסי שלו סמנכ”ל סחר ושיווק טיב טעם: “הישראלים אוהבים אוכל איטלקי מתאים לחיך הישראלי, והינו האוכל המתאים למנטאליות ולקצב הישראלי המהיר. אנו כרשת מזון מהמובילות בתחום הקולינארי, דואגים להביא את מיטב מוצרי המזון האיטלקיים”.

4 tiv taam

רשת נעלי SCOOP החליטה לעונת חורף 2021 לבחור את פרנזנטור/ות לילדים, עפ”י ערכים נוספים: תלמידים מצטיינים בלימודים, ופעילים למען הקהילה. מי שנבחרה מתוך עשרות ילדים היא אוריה וליקסון בת ה-10, תלמידת כיתה ה’ בבית הספר אהבת ציון בתל-אביב, שהינה תלמידה מצטיינת, דוברת אנגלית ופעילה למען חיות נטושות.

5 scoop

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, “כתר” נרתמה להעלאת המודעות ויצרה מהדורה מיוחדת של כיסאות “כתר” בורוד. באישון לילה נכרכו זה בזה מאות כסאות ורודים, על מנת ליצור את הסרט הורוד, האייקון המזוהה עם חודש זה. ליד כל מיצב הוצב שלט תחת הכותרת: “שבי רגע. זה עשוי להציל את חייך”, עם קוד סריקה לקבלת מידע מציל חיים. אודי שגיא ויפתח סחר, מנכ”לים משותפים כתר: ” אנו גאים לקדם פרוייקט חברתי זה בשיתוף עמותת “אחת מתשע”, עיריית ת”א ועיריית ר”ג”. מימין לשמאל: סיגל רצין, מנכ”לית עמותת אחת מתשע ואודי שגיא מנכ”ל משותף כתר ישראל.

6 keter

אנה ארונוב נבחרה להזניק את מירוץ הנשים של סופר-פארם Life Run שעבר השנה לגירסת האונליין, בהתאם למגמת המירוצים הוירטואליים המתרחבת בעולם. ארונוב שלקחה חלק במירוץ Life RUN בשנים הקודמות, ואף זכתה במדליית כסף במקום השני, תזניק כ 10,000 נשים אשר ירוצו בכל רחבי הארץ במסלולים אישיים של 4, 8 ו- 12 ק”מ.

7 ana

ג’ודי שלום ניר מוזס למען ילדי עמותת חו”ם מחלקת חבילות ביגוד ומזון שנתרמו רוית משעלי בעלת אופנת ילדים נדנד והיזם אלעד בורנשטיין. ג’ודי יחד עם ג’ואן כריס,בת זוגתו של בנה נמרוד ניר, ארזו וחילקו את החבילות המפנקות למשפחות הנזקקות. מנשה כהן מנכ”ל העמותה ואיימי קורמן ברכו על היוזמה המבורכת בתקופת משבר הקורונה. עמותת חו”ם פועלת למען תרומת מוצרי מזון לנזקקים במהלך כל השנה. לתרומות ניתן לפנות לטלפון *8635 או לאתר העמותה www.hom.org.il .

8 judi

כבכל שנה חבר מייקל קורס גם השנה לארגון World Food Programe WFP הנתמך על ידי האו”ם, הדואג לספק ארוחות לילדים באזורים חסרי ביטחון תזונתי בעולם. השנה הגיע הפרויקט לאבן דרך משמעותית ומרגשת, בציון 20 מיליון ארוחות שהצליח להעביר הארגון (WFP). הנושא של קמפיין השנה הוא: FOOD IS LOVE – SHARE YOUR HEART, בעקבות מגפת הקורונה העולמית. הקמפיין הידוע בכיכובם של שורה ארוכה של סלבריטאים כמו קייט הדסון, האלי ברי ולופיטה ניונגו ,מתמקד השנה בשגרירים מבית: עובדי מייקל קורס מכל רמות הארגון, שהתנדבו לעמוד מול המצלמות. הקמפיין השנה כולל יוזמות חדשניות ברשתות החברתיות ביניהם פילטר באינסטגרם – “Share Your Heart” המאפשר לכל משתמש להצטרף לקהילה ולהפיץ אהבה: על כל פוסט/ סטורי עם הפילטר, מייקל קורס יתרום 50 ארוחות לארגון WFP. יוזמה חדשה זו מצטרפת למאמץ הפילנטרופי הידוע של המותג “Wear It and Share It” לפיו: על כל סטורי / פוסט עם חולצת ה-T וההשטאג WatchHungerStop# , מייקל קורס יתרום 50 ארוחות ל WFP. החולצה נמכרת באתר פקטורי 54

9 wfp

קרן שתוי מנכ”לית קבוצת הולמס פלייס אירחה את התזונאית חלי ממן להרצאה מרתקת בזום שהשתתפו בה מעל 1000 מנויי הקבוצה. ההרצאה של חלי ממן הועברה בשידור חי דרך הפייסבוק והאפליקציה של הולמס פלייס, והיא כללה טיפים וכלים לשמירה על המשקל בתקופת הסגר. בהרצאה השתתפו קרן שתוי, דרור אורפז סמנכ”ל השיווק של הקבוצה וגבי מורדו סמנכ”ל המכירות של הקבוצה. ההרצאה הינה חלק מסדרת הרצאות תחת הקונספט “הולמס פלייס מארחת”, בו מתארחות דמויות מעוררות השראה ומצליחות בתחומן, ביניהם המנטור אלון אולמן, גיל גרנות מיזראל באדי, הקונדיטור מיקי שמו, פרופ’ ניר גלעדי מומחה בנוירולוגיה והעיתונאית יעל רגב. סדרת ההרצאות יחד עם שירות VOD עצום של אימונים וכ-80 שידורי לייב של מגוון אימונים, ניתן בחינם למנויי קבוצת הולמס פלייס. עלות השירות בחודש ללא מנויים הינו 79 ₪.

10 holmes

בנק הפועלים, באמצעות קרן פועלים בקהילה של הבנק, העניק תרומה של כ-50 אייפדים לטובת התכנית ״מחשב לכל ילד״, בחסות עיריית נוף הגליל. בנוסף, רכש הבנק 5 מחשבים שיינתנו לילדי העיר בפתיחת שנת הלימודים. התרומה התקבלה בעקבות פגישת ראש העיר רונן פלוט עם חיים כהן מנהל אזור חיפה והצפון בבנק הפועלים, ואיציק שועה מנהל התפעול באזור הצפון בבנק הפועלים, שבמסגרתה הוחלט על תמיכת הבנק בילדי העיר בתקופה זו. בנוסף, בעקבות השריפה הקשה שהתחוללה בעיר, נרתם הבנק לסייע לשיקום המשפחות שבתיהם נשרפו. בתמונה: ראש העיר רונן פלוט, מנהלת סניף נוף הגליל אלה שצ’רבקוב ומנהל סניף חרוד ליאור להב.

11 poalim

טמפו לוקחת חלק פעיל בקמפיין חודש המודעות לסרטן השד. על קיר מפעל טמפו בכביש החוף מתנוסס שלט ענק הקורא לנשים להיבדק, תחת הסלוגן ״מה החלום שלך״. על השלט מתנוססת תמונה של ענבל הרזי נועם עם ילדיה עידן ועוז, שמעידה על עצמה שגם היא היתה שם. מדובר בקמפיין שהוא יוזמה אישית של ענבל שחלתה גם היא, והחליטה לעשות מעשה ולהעלות את המודעות בדרך אישית, שתיגע בנשים ותגרום להן באמת לגשת ולהיבדק .

12 tempo

פורום נשות הנדל”ן יקיים לראשונה כנס (בזום) מקצועי, בהנחיית אורלי וילנאי שעיקר תכליתו ליצור מאגר מידע של נשים מקצועיות בתחום הנדל”ן, לעודד שיתופי פעולה בין נשים העוסקות בתחום, ולחזק את מעמדן בתחום הנחשב לאחד מהבולטים הנשלט על ידי גברים. בכנס שיתקיים בזום ביום רביעי ה- 21/10/2010 תשתתפנה נשות עסקים מתחומים שונים, שתרצנה על נושאים הקשורים לעולם התוכן שלהן: ח”כ יפעת שאשא-ביטון יו”ר ועדת הקורונה ויו”ר מפלגת “כולנו” בסיעת הליכוד, נחמה בוגין תרצה על השילוב בין שמאות נדל”ן למרוץ מכוניות, ורד שדלצקי בעלת משרד יחסי ציבור לב תקשורת תרצה על יח”צ בעולם הדיגיטלי ומעיין פולק בשן תלמד על סממני שפת הגוף בשקרים במהלך מו”מ. עלות השתתפות בכנס 20 ₪ בלבד. קישור לקבלת פרטים והרשמה: https://bit.ly/34uiO1B . פורום נשות הנדל”ן, פועל במסגרת עמותת “אחת אחת”, לקידום עצמאות כלכלית לנשים שכירות ועצמאיות. בתמונה מימין: בילי ויצמן רובין קבלנית ביצוע, עו”ד אריק מגל סמנכ”ל שיווק כרמית מיסטר פיקס, השדרנית אורלי וילנאי ונחמה בוגין נהגת המרוצים ושמאית.

13 nadlan

מסתבר שאפשר לבלות מבלי לצאת מהבית. אחרי חודשים ארוכים בבית, יש מי שפיתח תרבות בילוי חדשה הכוללת אטרקציות בזום וב-LIVE. GROO (לשעבר גרופון), אתר הדילים של ישראל, שהחליט להנגיש את הטרנד ולהציע מגוון פעילויות תרבותיות ומהנות ברוח התקופה, במחירים לכל כיס והכל במקום אחד: מגוון סיורים מודרכים במנהרות הכותל אונליין LIVE 360, שחר חסון מארח בזום: כרטיס למופע סטנדאפ LIVE אונליין עם אורחים מתחלפים, ערכה להכנת קוקטיילים במשלוח מ-Mixta Cocktails, סדנת בישול פרטית אונליין עם השף גיא דואק, מינוי אונליין לשיעורי הסטודיו של רשת חדרי הכושר SPACE, מינוי לשנה לסדנאות האפייה המקוונות באתר Get Cake Schoolועוד. תומי שנפלד, מנכ”ל GROO: “שמנו לעצמנו מטרה להעניק לקהל לקוחותינו מגוון פתרונות שתואמים את האווירה, במחירים אטרקטיביים, הכל במקום אחד ומבלי לצאת מהבית”.

14 groo

מיכל אנסקי, מאיר אדוני, עינת שרוף, דוד דאור, רונה לי שמעון, עידן עמדי, תומר קאפון, מיכאל אלוני, עדן חסון, רגב הוד ועוד עשרות משפיענים , התגייסו למען קמפיין ויראלי לשנה החדשה, ובו הם יוצאים בקריאה נרגשת לציבור, לתרום למען מטרה חשובה של רכישת מאות אלפי סלי אוכל למשפחות נזקקות בקמפיין ויראלי. המטרה להרים תרומה של 5 מיליון ש”ח עבור למעלה מ- 350,000 משפחות נזקקות. חלק מהמשתתפים גם צילמו סרטונים באנגלית ביניהם מיכאל אלוני, תומר קאפון ודויד דאור. המיזם הוא ביוזמה ובמימון של “נכט יזמויות פילנתרופיות”, הקרן המשפחתית של ענבר ומריוס נכט, בשיתוף ״לקט ישראל”, ארגון הצלת המזון הגדול בארץ.

15 anski

יקבי כרמל ממשיכים ברצף הזכיות המרשים שלהם לשנת 2020, עם חמש מדליות חדשות לאוסף: זהב, כסף ושלוש מדליות ארד, בהן זכו בתחרות אשכול הזהב המקומית. אירוע ההכרזה על הזוכים, שעמד בכל תנאי התו הסגול, התקיים לפני שבועות ספורים בהיכל התרבות בתל אביב, בנוכחות בכירי עולם היין בישראל. רן אסא מנהל השיווק השיווק של יקבי כרמל: “מתחילת שנת 2020 היינות שלנו זכו בכ-29 מדליות וציונים גבוהים בארבע תחרויות, בארץ ובעולם”. מדליות אלו מצטרפות לרצף הזכיות מרשים של יקבי כרמל במהלך השנה האחרונה: 8 מדליות וציונים גבוהים בתחרות IWSC שהתקיימה באנגליה, 9 מדליות ותארים בתחרות DWWA של מגזין היין המוביל Decanter שהתקיימה גם היא באנגליה ו-7 מדליות בתחרות המקומית BEST VALUE . בתמונה (משמאל לימין): רן אסא מנהל מחלקת השיווק ,לירון דמרי מנהלת מותג וחן קישנר עוזרת שיווקית.

16 carmel

מנכ”ל קב’ נילית אילן מלמד אירח בישראל את המפיק והמגיש האמריקאי ג’ון הולדן, לצילום סרט דוקומנטרי על החברה ששודר ברשת פוקס. ג’ון הולדן זכה 6 פעמים בפרס ה”אמי”, היה כתב חדשות הלילה ב-NBC, וכיום מגיש את תוכנית הטלוויזיה האמריקאית EARTH. הסרט “ביגוד ידידותי לסביבה”, צולם במשך מספר ימים באתרי נילית בארה”ב ובמגדל העמק, ובמהלכו נערכו ראיונות עם הנהלת החברה העולמית והישראלית, וכן עם אנשי המחקר, הפיתוח והשיווק של החברה. התוכנית הינה בת 7 דקות ומספרת את סיפורה של נילית בעולם הקיימות, ובתוך כך מספרת על Sensil® – מותג הפרימיום של ניילון 6.6 שמייצרת החברה לתעשיית הטקסטיל, הספורט וההלבשה התחתונה. בתמונה מימין: ג’ון הולדן ואילן מלמד.

17  nilit

מי אמר שחייבים ללכת לאולם קונצרטים, כדי ליהנות ממוזיקה קלאסית טובה? בעידן הקורונה, מתברר שהכל אפשרי: תזמורת הבארוק ירושלים פותחת את עונת הקונצרטים בפסטיבל מקוון ובמרכזו הקול האנושי: “פסטיבל פנטזיה קולית ONLINE” – חמישה ימים של קונצרטים, כיתות אמן והרצאות שיועברו בשידור חי מאתרים שונים בירושלים, וישימו במרכז את הקול האנושי. הפסטיבל יתקיים בין ה-27 ל-31 באוקטובר, והקונצרטים ישודרו בזמן אמת לשרתי צפייה פרטיים באיכות וידיאו ושמע מעולה, וילוו בכיתות אמן, בראיונות ובשיחות. במרכז הפסטיבל ביצוע בכורה בישראל של אחת היצירות המוקדמות של הנדל יוהנס פסיון בניצוח דוד שמר ובהשתתפות הזמרים יעלה אביטל, לירון גבעוני, אלון הררי, הילל שרמן, דורון פלורנטין ונעם לוונשטיין. את יצירותיו של הנדל נפגוש בתכנית נוספת: “הדיוות של הנדל” ובה, בעזרת זמרות מיתר סטודיו אופרה ענבל בריל וקרינה רדזיון והשחקן איציק כהן-פטילון, נספר על היריבות בין הנדל לבן ג’ובני בונונצ’יני, וכן בין שתי פרימדונות איטלקיות שהופיעו בלונדון, בהפקות האופראיות של שני המלחינים הללו. פרטים: אתר תזמורת הבארוק ירושלים. לרכישת כרטיסים: https://www.goshow.co.il/pages/minisite/143

18 music

am:pm רשת הסופרמרקטים העירונית המונה כ-51 סניפים הפועלים 24/7 בערים מרכזיות, ומפעילה מערך משלוחים און ליין המגיע לבית הלקוח תוך שעתיים בלבד, יחד עם פרטנר TV החליטו להרים את הכפפה ולהציע ללקוחותיהן ערכה מיוחדת שתעניק להם חוויה קולנועית מושלמת. הערכה כוללת מארז של מגוון חטיפים: פופקורן משפחתי, בוטנים אמריקאים, עוגיות מיני אוראו ושתייה קלה. וגם הסרט בפנים. הערכה כוללת שובר לסרט קולנוע, להזמנה מספריית ה-VOD ללא תשלום עבור לקוחות פרטנר TV. מחיר הערכה: 29.9 ₪ בלבד. להשיג בסניפי הרשת ובאתר https://www.ampm.co.il/. וזאת עד גמר המלאי. בתמונה: ליאת נוימן מנהלת שיווק AM PM

19 am

עמותת שניר למתן הזדמנות שווה, שנוסדה ע”י איש העסקים ניר שמול ומנוהלת על ידי עינת אושרי, פתחה לאחרונה “חדר מיון”, המעניק סיוע כספי למעוטי יכולת לצורך תשלום עבור נושאים אלמנטריים כמו דמי שכירות, ארנונה, תשלומי חשמל, העברת סלי מזון למשפחות נזקקות, סיוע למשפחות במצוקה שנקלעו למצבים משפטיים, פיננסיים, רפואת שיניים או הנדסאים מסובכים ואנשי מקצוע מטעמה של העמותה, מסייעים להם להיחלץ מהמצבים הללו ללא עלויות. עינת אושרי, מנכ”ל עמותת שניר: “על מנת שנוכל להמשיך לקיים את “חדר המיון”, אנו זקוקים למתנדבים נוספים ברחבי הארץ וכמו כן, מטרתנו היא לספק 2 סלי מזון בחודש לכל משפחה ולהגיע ל-100 משפחות עד סוף השנה, בעלות כוללת של 100,000 ₪. לתרומות כספיות: www.snir-il.org או בטל’ 051-5325521.

20 snir

קבוצת ח.י ערכה אירוע ONLINE לרגל השקת Nokia 8.3 5G, הסמארטפון הראשון של NOKIA התומך בדור 5. המכשיר יככב גם בסרט של ג’יימס בונד ” no time to die” שעתיד לצאת בקרוב. באירוע לקח חלק שלומי אנג’י סמנכ”ל טכנולוגיות תשתיות תקשורת לאומיות בנוקיה ישראל, אשר נתן הרצאה על הדור החמישי הסלולארי. בתמונה מימין: גיא דה פיצ’וטו מנכ”ל בקבוצת ח.י. וזוהר רויטמן מנהל פעילות Nokia בישראל.

21 nokia

השבוע עלה קמפיין “גדולים מהחיים” עם שיר חדש של נסרין קדרי, שהתנדבה להוביל את הקמפיין יחד עם ילדי עמותת גדולים מהחיים. נסרין שרה את “תמיד תזכור” שכתב נועם חורב והלחין אלדד כהן, ומטרתו לגייס כסף ולהעלות את המודעות לקושי של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם בתקופה זו.

22 nasrin

אורן רוזנפלד מונה לסמנכ”ל הכספים של חברת האופנה Adika. במסגרת תפקידו יוביל רוזנפלד את מערך הכספים והתפעול של החברה בהתאמה למטרות ולפעילויות, הן בישראל והן בפעילותה הבינלאומית של החברה. רוזנפלד (43) נשוי +3 , בוגר מגמת חשבונאות, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת תל אביב.בתפקידיו האחרונים שימש כסמנכ”ל הכספים בחברות האונליין Songo, Affilomania ו-Click Me in מקבוצת Ironsource, ולפני כן כסמנכ”ל כספים של חברות נדל”ן פרטיות וציבוריות ושימש כדירקטור בחברות נסחרות בתל אביב.

23 adika

במסגרת שיתוף פעולה של “מוני וורלד״ עם DLD Live Tel Aviv שהתקיים אמש במודיעין, יושב ראש מרכז השלטון המקומי חיים ביבס הוביל דיון בינלאומי על ״ערים יצירתיות״ עם דוברים מאיחוד האמירויות, בחריין וערים נוספות בעולם באמצעות הזום. ביבס יו”ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין הציג את תפיסת מרכז השלטון המקומי בישראל, ואת חשיבות החדשנות המוניציפאלית בתקופת המגיפה העולמית. כמו כן הציג לראשונה פיתוח שיאפשר את שגרת החיים האורבאנית, והמשך הנעת הכלכלה בתקופת הקורונה. המודל נשען על פעילות דיפרנציאלית שתאפשר שליטה ופתיחה מבוקרת של מסחר עסקים וחינוך בערים עם תחלואה נמוכה יחסית, כך שתהליך הבדיקות המהירות יעשה באמצעות נשיפה עם תוצאות שתתקבלנה בתוך 15 שניות, דבר אשר עשוי לשנות באופן משמעותי את כללי המשחק, ולאפשר לתושבי המדינה לחיות בביטחה לצד מגפת הקורונה.

24 bivas

חניכי השכבה הבוגרת של תנועת הצופים בשבט שחף בהרצליה ירדו ל-3 ימי התנדבות לסייע לחקלאים המשוועים לידיים עובדות בשיא העונה, בבציר ענבים וקטיף תפוחי עץ, בחוות נועם שבדרום הארץ. הפעילות הייתה בתמיכת ועידוד עיריית הרצליה. הקבוצה, שמתנה כ-20 חניכי צופים, זכתה לחוויה מעשירה, כשלחלק מהצעירים מדובר בפעם הראשונה שעסקו בעבודה חקלאית כל שהיא. צופי הרצליה, כמו שאר שבטי הצופים בישראל, ממשיכים בימי הקורונה במבצעי התנדבות לטובת הקהילה. רז פרל, יו”ר תנועת הצופים: “חניכי תנועת הנוער הצופים, בשכבות הבוגרות ושנת השירות, פועלים בתקופת הסגר הנוכחי בכל רחבי הארץ במגוון תחומי התנדבות לטובת הקהילה. בימים אלו החניכים מפעילים שמרטפיות בבתי חולים לטובת הילדים של משפחות הצוותים הרפואיים, אורזים חבילות מזון לנזקקים, קשישים ומבודדים ומסייעים בניוד החבילות בחסות העיריות, מארגנים התרמות דם בשיתוף מד”א, מצילים מזון ובאים לעזרת החקלאים, ומתנדבים במעונות של צעירים צרכים מיוחדים בקהילה. אנו פונים לארגונים ולבודדים: אם הנכם צריכים עזרה, פנו אל שבטי הצופים המקומיים, ובני הנוער שלנו ישמחו לעזור ולתרום”.

25 zofim

זוהי השנה הרביעית שפסטיבל גליל לסרטי הרפתקה יוצא לדרך. במתכונת קורונה, ישנה הפסטיבל את פניו לפסטיבל אונליין שכולו חגיגה של 30 סרטי הרפתקה מכל העולם, סרטים דוקומנטריים בינלאומיים וישראליים: סיפורי טבע, מסעות אתגריים, ספורט אקסטרים, מאבקים אקולוגיים ועוד. הסרטים יהיו זמינים לרכישה בלחיצת כפתור דרך פלטפורמת ה- VOD של סינמטק תל אביב. במהלך ארבעת הימים הראשונים של הפסטיבל, ולאחר פתיחתם ניתן יהיה להמשיך ולצפות בהם במשך 10 ימים. פסטיבל גליל לסרטי הרפתקה נוסד ע”י שני הרפתקנים תושבי הגליל, המטפסים גיא אילן ויואב רותם שחברו ליוצרי הקולנוע בגליל ולעמותת “החזית הצפונית” בהנהלתה של שרה צפרוני. הפסטיבל בשיתוף ובתמיכת מועצה מקומית ראש פינה, סינמטק ראש פינה, הרשות לפיתוח הגליל, אשכול גליל מזרחי, קרן קולנוע גליל וגופים נוספים. בתמונה: גיא אילן ממייסדי הפסטיבל והמנהל האמנותי.

26 cinematec

בן זיני לפני כחודש עבר בהצלחה טסט ראשון לאופנוע, ובימים אלו חתם על שיתוף פעולה עם מותג הוסקוורנה, מבית עופר אבניר. זיני ישמש כשגריר של המותג בישראל, וכבר השבוע קיבל את האופנוע שלו – SP701.

27 zini

בכפר עידוד, בית חם לאנשים מיוחדים בנתניה, חוגגים סוכות בצל הסגר. במהלך חול המועד סוכות נערכו אירועים לדיירי הכפר. לדברי שני אחדות המנכ”לית והדיירים: “לא ניתן לקורונה לנצח אותנו”. האירועים בכפר נפתחו עם שירה בציבור בהובלת אורי שחר, הרצאה בליווי סרטים וצילומים של העיתונאי איתן אלחדז בנושא “המסיכה מהקרנבלים ועד הקורונה”, הופעת בלוז חברתי של איתמר בק ואסף אחיטוב, סדנאת משחק מול מצלמה עם לאה שכטר וסדנת רימייק יצירה מחומרים ממחוזרים.

28 idud

חברת “חקלאי גרנות”, התארגנות הקיבוצים והמושבים החברים בגרנות לשיווק תוצרת חקלאית ישירות לקמעונאים, חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה ארצי, בו שותפים “האחים לוטרינגר” ממושב גבעת חן. משק “האחים לוטרינגר” הוקם על ידי ישראל לוטרינגר ז”ל, וכיום מנוהל על ידי שלושת בניו, מיכה, ניר ויובל. במסגרת המיזם הארצי, ישווקו תפוחי אדמה לרשתות השיווק באריזת רשת ייעודית, תחת מותג “חקלאי גרנות”. בסך הכל יעובדו במסגרת המיזם מעל ל-2,000 דונם של תפוחי אדמה, והיבול השנתי מוערך בכ-15,000 טונות. בתמונה: תמיר בושניצקי מנכ”ל “חקלאי גרנות.

29 granot

“מרכז אלה להתמודדות נפשית עם אבדן” פותח קו חם חינמי 1-800-800-440 שייתן מענה לבני משפחה שאיבדו קרוב במגיפה, לכל מי שחוו אבדן באופן כללי, לניצולי שואה ולקשישים. הקו יפעל בימים א-ה בשעות 9:00-21:00 ובימי שישי בין השעות 9:00-12:00. המענה בקו החם יינתן ע”י אנשי מקצוע בלבד, עובדים ועובדות סוציאליים, פסיכולוגים ומטפלים מצוות “מרכז אלה”. יעלה כהן, מנכ”לית משותפת של “מרכז אלה”: “מאות רבות של משפחות נמצאות בכאב עצום על אבדן כתוצאה מהמגפה, ובתנאים שמקשים על ההתמודדות, על עיבוד האבל ושמירת הזיכרון. גם בסגר הראשון הפעילה העמותה מענה טלפוני אליו פנו אלפי ישראלים, שסבלו מחרדה”. מרכז אלה הוקם בשנת 1979 בידי ולמען יוצאי הולנד, והיה חלוץ בישראל במתן עזרה נפשית וחברתית לניצולי שואה. במהלך השנים התרחב תחום הפעילות והוא פתוח לקהל הרחב.

30 ela

למרות הסגר והתקנות המגבילות, נשים רבות מחפשות שמלות ערב לאירועים עתידיים, גם אם זה רק בחיק המשפחה הגרעינית . קומפלקס האופנה T&E משפרעם יצא בימים אלה במבצע הזמנת שמלות מקולקציה של מאות שמלות, וזאת באון ליין ב – 50% הנחה. במידה ואינך מרוצה מהשמלה, ניתן להחזירה ולקבל את סכום הקנייה בחזרה. המבצע עד 30.10.

 31 te

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook