ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

הפיצה הלבנה של "פיצה האט"

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

בלה דיאמנט , 2/11/20

הפיצה הלבנה של "פיצה האט"


מעטים הינם אלה אשר פיצה אינה מדברת אל ליבם, ולא משנה באיזה גיל הם. היא היתה ונשארה בינלאומית מזה דורות.

1

 

הפיצה הינה במקור מאכל איטלקי מסורתי. היא הובאה לארצות הברית על ידי מהגרים איטלקים, והפכה לסוג נפוץ של מזון מהיר, משם הגיעה למדינות נוספות, והפכה לאחד ממאכלי המזון המהיר הנפוצים בעולם.

במאה ה-18 הפיצה החלה לנחול הצלחה כה רבה, עד כי מריה קרולינה מלכת נאפולי ביקשה שיבנו לה תנור לבנים במטבחה, כדי שהטבח שלה יוכל להכין פיצות עבורה ועבור אורחיה. באותם ימים הפיצה הייתה מאכל עניים, אבל קרולינה הכריחה את האצילים לאכול פיצות, שהפך מאז להיות מאכל אותו ניתן למצוא על כל שולחן.

2

 


"פיצה האט" רשת הפיצריות מהמובילות בישראל, אחרי שהביאה לעולם את פיצת הצ'יזי בייטס, הקראון פיצה הצ'יזי קראסט והצ'יזי רמיקס, משיקה לראשונה פיצת בוטיק העונה לשם: "הפיצה הלבנה".

"הפיצה הלבנה" הינה פיצת בוטיק המגיעה על מצע של בצק דק, ומעליו שכבה נדיבה של רוטב שמנת כמהין, אשר נרקח במיוחד עבורה, בשיתוף פעולה עם השף טל כהן (ממסעדת "סילו"), והותאם לחיך הישראלי. על הרוטב מפוזרת בנדיבות כמות מכובדת של מוצרלה, ומעליה חתיכות אננס ופטריות טריות.

3

 

אני ידועה כחובבת פיצות, ובכל מדינה בעולם בה ביקרתי, נהגתי תמיד לטעום את הפיצה המקומית, ואכן הרבה ואריאציות קיימות בעולם לפיצה.

חייבת להודות ש"הפיצה הלבנה" החדשה של פיצה האט, כבשה את ליבי והיא מהטעימות ביותר שאכלתי. אכן חוויה קולינרית ייחודית בשל הכמהין, השמנת והאננס שיצרו טעם חדש וממכר.

את הפיצה ניתן להזמין דרך אפליקצייתWhatsapp בלינק המצורף: ://bit.ly/white_pizzahut או באתר ובאפליקציה של "פיצה האט": www.pizzahut.co.il

4

 

אודות "פיצה האט":

Pizza Hut ("פיצה האט") הינה רשת הפיצריות מהגדולות בישראל והיא מונה 92 סניפים, מקרית שמונה עד אילת. הרשת הינה חלבית, ורוב הסניפים כשרים בכשרות מהודרת.

הרשת מוכרת מגוון רחב של פיצות מיוחדות, כמו הפיצה הקלאסית מבצק דק, פיצת ה"צ'יזי קראסט" ופיצת ה"קראון המלכותית" שהינה פיצה דקה, מעוטרת בכדורי גבינת שמנת בשוליים.

מלבד הפיצות האיכותיות, התפריט של הרשת מגוון במנות נוספות, כמו פסטות טריות ברטבים שונים, סלטים טריים, קישים, פוקצ'ות וכמובן קינוחים. רשת "פיצה האט" בישראל הינה בבעלות חברת "טבסקו החזקות בע"מ.

- נובמבר 02, 2020

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook