ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 9/12/20

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 9 לדצמבר 2020

מאת: בלה דיאמנט

 

השבוע נערכה בתיאטרון הקאמרי בתל אביב חזרה גנרלית ל”עוץ לי גוץ לי” בפני 10 ילדים מאיכילוב. ההצגה שרצה בקאמרי כבר 55 שנה – משנת 1965, לא תועלה על הבמה אלא בדיגיטל, ברשתות החברתיות וביוטיוב. בתום ההצגה הצטלם צוות השחקנים עם הילדים. בין השחקנים: אלי גורנשטיין, עירית קפלן, נדב נייטס, אלון סנדלר, ערן מור ועוד רבים.

1 KAMERY

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין, מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ חזי לוי ונכבדים רבים אחרים, השתתפו בשבוע שעבר בטקס ההכרזה על הקמת בית חולים לרפואה דחופה, במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב. המבנה החדש אמור לכלול בעוד כשנתיים, 4 קומות בשטח כולל של כ-8,000 מ”ר, והוא מוקם בעזרת תרומתו של הפילנתרופ סילבן אדמס, בסך 100 מיליון שקלים, במקביל להשקעה דומה של הממשלה. ארחו את הבאים פרופסור גמזו מנכ”ל איכילוב אשר סיים לאחרונה את תפקידו כפרויקטור הקורונה.

2 ICILOV

שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ היה אורח הכבוד בטקס הנחת אבן פינה למפעל חדש לתריסים קליל בכרמיאל, שבהקמתו ישקיעו כ- 20 מיליון ₪. נוכחו בטקס גם צורי דבוש יו”ר “קליל”, פרדי אבוקרט מנכ”ל “קליל” ומשה קונינסקי ראש עיריית כרמיאל.

3 KLIL

רולדין, רשת הקונדיטוריות מהמובילות בישראל, משיקה פעילות יוצאת דופן להעלאת מדד מצב הרוח הכללי: חלוקת סופגניות ברחבי הארץ עם רכב ה-VAN הממותג של החברה. במהלך הפעילות יגיע הרכב הייחודי יחד עם D.J לשמח את אזרחי המדינה באירועים שונים שיעמדו בקריטריונים של התו הסגול, ויבחרו מבין אלה שירשמו בלינק המצ”ב (https://bit.ly/363FRST), אשר יספרו על אירוע משמח במיוחד שעומד להתרחש בקרוב. בתמונה: גולן עינת, קובי חקק, דודי קינן, אורית מנבר ונועה בכר אהרוני.

4 ROLADIN

בשבוע שעבר הגיעה לבורסת היהלומים הישראלית משלחת בכירה של ממשלת בחריין בראשות שר הכלכלה, תעשייה והתיירות הבחרייני זאייד בן ראשיד אל זאייני. ביניהם היה גם קאליפה בן אברהים קאליפה, מנכ”ל הבורסה בבחריין, שהגיע כדי לחתום על הסכם הבנות, אשר יאפשר לבחריין להשתלב בענף היהלומים, כפי שזה נעשה בהצלחה רבה עם סקטור הפנינים. הסכם זה מצטרף לאירוע היסטורי נוסף השבוע, בו נחנכה הנציגות הרשמית של מרכז הסחורות של דובאי (DMCC) בישראל, בבורסת היהלומים ברמת גן. מדובר בנציגות הראשונה של ה-DMCC בישראל, המאגדת תחתיה למעלה מ-18 אלף חברות בתחומי הסחר השונים ביניהם: יהלומים, חדשנות, חקלאות, טכנולוגיה ואנרגיה מתחדשת.

5 DIAMOND

השבוע צולמו מספר סלבס לקמפיין “מורידים מסכות” של חברת קוסמטיקה ביופור. הגיעו להצטלם: לירז צ’רכי הפרזנטורית של חברת ביופור, סול ואמור כוכבי הנינג’ה, אירה דולפין, שרית פולק ארוסתו של סטאטיק, אביבה תבורי, מעיין אשכנזי, ג’קי אזולאי, ג’יובאני רוסו עם אשתו מאיה פישל ואחרים.

6 LIRAZ

בשקט התכנסה לה קבוצה מרשימה של החברות טובות, להרמת כוסית חגיגית בחוות מורשת הטנסי בכפר נטר. בין המשתתפות אשר הראו עניין רב בסוסים הגזעיים הגדלים במקום, היו טיטי איינהאו, ג’ני צ’רוואני, אלכסה דול, קסניה טרנטול, לובה ג’יקבסון, יאנה לוי, ילנה ראלף ואירה סימנוב אשר הדגימה את כישורי הרכיבה המפותחים שלה.

7 HORS

כמידי שנה לרגל חג החנוכה, עמותת גדולים מהחיים הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, מציעה מארזי חג לרכישה כתרומה לעמותה. בבנק מזרחי טפחות נרתמו ורכשו עבור כל עובדי הבנק, מארזי נרות חנוכה בשווי של 60,000 ₪ שייתרמו לטובת מימון תרופות וטיפולים מצילי חיים, סיוע חירום כלכלי, תמיכה נפשית, חלוקת מחשבים וטאבלטים ללמידה מרחוק, הסעות לטיפולים ועוד. בתמונה: תמר סאפר מנהלת אגף פיתוח אירגוני והדרכה וליאור שמואלי מנכ”ל עמותת גדולים מהחיים.

8 GDOLIM

השבוע הגיעה ח”כ מאי גולן (הליכוד) לביקור בקליניקה של רופאת העור ד”ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח, לרענון עור הפנים, לאחר שבוע עבודה מפרך בכנסת. ד”ר אקרמן העניקה לחברת הכנסת טיפול פנים למיצוק העור בשילוב טיפול זוהר, שיעזור לה לעבור את חודשי משבר הקורונה אשר עדיין מצפים לה.

9 AKERMAN

ביום רביעי שעבר צוין יום הראייה הבינלאומי בישראל, במהלכו הקימו שמיר אופטיקה בשיתוף עמותת אור ירוק, עיריית תל אביב ודור אלון, כ-15 עמדות לבדיקת ראייה חינמית ברחבי תל אביב. העוברים והרוכבים זכו לבדיקת ראיה ראשונית בחינם בעמדות, וקיבלו עלוני הסברה להעלאת המודעות לחשיבות של בדיקות הראיה. אבישי דגן, סמנכ”ל בכיר בשמיר אופטיקה אמר, שהשנה ההתמקדות היא בנהגי האופניים והקורקינטים החשמליים, שהפכו לפופולריים במרחב העירוני. בנוסף, בתקופת הקורונה גובר השימוש במסכים, ואיתו הצורך בבדיקות ראייה תקופתיות לכל המשפחה, בדגש על הילדים ונוער פעם שנה ולמבוגרים לפחות פעם בשנתיים. בתמונה מימין לשמאל: עוז דרור סמנכ”ל אור ירוק ודגן אבישי סמנכ”ל שמיר אופטיקה.

10 OPTIC

לפני כחודש וחצי נחשפה הזוגיות החדשה של השחקן איתי תורג’מן (37) עם לור כהן בת 24 מהרצליה. בסופ”ש האחרון הגיע הזוג הטרי לחופשה רומנטית במלון “קראון פלזה” אילת המחודש, שם קבלה אותם מנכ”לית המלון סוזן אהריש.

11 ITAY

מאיה שלו שרוני, סמנכ”לית השיווק של רשת החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ. נפגשה השבוע עם תומס וייס, סמנכ”ל השיווק של קרשר ישראל, לאור שיתוף הפעולה של הרשת עם חברת דן שלדן, הנציגה הבלעדית של המותג קרשר, במסגרתו א.ל.מ תשווק בבלעדיות את המוצר Floor Cleaner FC5 המבצע את כל עבודת ניקיון הרצפה ב- 5 פעולות. מאיה שלו שרוני ציינה שמדובר במוצר אשר סחף את העולם, ונבחר בגרסתו הקודמת למוצר השנה בארץ ובעולם. מימין לשמאל: תומס וייס ומאיה שלו שרוני.

12 ALM

חברת אלוני לוקחת חלק בעיצוב בית האח הגדול זו עונה שניה ברציפות, במסגרתו העניקה את מוצרי גמר הבניה לעיצוב הבית, בין היתר: אריחי חיפוי, ריצוף וכלים סניטריים לעיצוב כל חללי הבית והחוץ כולל מטבח, כניסה לבית, שירותים, חדר רחצה, חצר, פינת עישון ועוד. העיצוב משלב בין אלמנטים דרמטיים, אלגנטיים מאוד ובין צבעוניות קלילה ורעננה. טלי לוין מנכ”ל חברת אלוני: “עיצוב בית האח הגדול הינו פרוייקט מאתגר במיוחד הדורש ליווי צמוד הן מבחינת תמהיל המוצרים, לוחות הזמנים, תיאומי אספקות, ביקורים בשטח וליווי של הצוות המתכנן והמבצע. בית האח הגדול חושף את הקולקצייות הייחודיות והססגוניות שיש לאלוני להציע, ואנו גאים על נוכחותנו העיצובית בבית גם בעונה הנוכחית”. בנוסף, במסגרת פעילות “אלוני קאלצ’ר”, מועדון האדריכלים והמעצבים של חברת אלוני, החל מהשבוע ובכל סופ”ש במשך 12 שבועות, יזכו כ-80 אדריכלים ומעצבים סופ”ש בהפתעה, במסגרתה יקבלו לביתם פינוק אחר בכל סופ”ש ברבעון הראשון של השנה.

13 ALONI

חגי שלום ובכירי קבוצת טיב טעם, הדרימו השבוע לעיר באר-שבע לרגל פתיחת סניף הדגל בעיר, בו הושקעו 14 מיליון ₪. באירוע חגיגי שכלל קביעת מזוזה וגזירת סרט, חשף שלום את הקמפיין לרגל פתיחת הסניף החדש, תחת הסיסמא: “תתחדשי באר שבע” שיעלה ממחר בהשקעה של 300 אלף ₪.

14 TIV TAAM

דן איתמר מונה בימים אלה כמנכ”ל חברת SBN השיייכת לקבוצת בריל ובבעלותה המותגים טימברלנד, נאוטיקה ורשת חנויות Emporium. דן איתמר (46) מהנדס תעשייה וניהול בהשכלתו, בעל ניסיון ורקע בניהול חברות בתחום הקמעונאי. בעבר כיהן איתמר במספר תפקידים ניהוליים, בין היתר כיהן כמנכ”ל חברת המכירה של קבוצת שלמה סיקסט, מנהל חטיבת סובארו בישראל ומנכ”ל טיב טעם.

15 SBM BRIL

לרגל יום המחזור הבינלאומי החל השבוע, אתר הסחר עזריאלי.קום חבר לעמותת “מתלות לחרות תעסוקתית”, הפועלת בחסות התאגיד החברתי למחזור “אקומיוניטי”, במטרה לקדם תעסוקת עובדים עם מוגבלויות בתחום האקולוגיה, מחזור פסולת אלקטרונית ומקצועות טכנולוגיים. זרוע נוספת שמפעיל התאגיד הוא מפעל “אקולוגיה לקהילה מוגנת” מהגליל בו מועסקים כ-80 עובדים עם מוגבלויות, המטפלים בפסולת אלקטרונית וחידוש מחשבים ישנים. מתחילת משבר הקורונה נרשמה עלייה חדה בפניות לתרומות מחשבים, ולכן כל תרומה תוכל לסייע למשפחות ללא מחשב ולהעסקת אנשים עם מוגבלויות. אתר הסחר הגדול בישראל עזריאלי.קום שמידי יום שולח מאות חבילות לבתי אב בישראל, בחר לתרום 10 ₪ על כל רכישה באתר, ביום המחזור הבינלאומי לטובת העמותה, וכמעשה אקטיבי לייצר לנו מקום טוב יותר לחיות בו. בתמונה מימין: הדסה וולפרט סמנכ”לית שיווק עזריאלי.קום, עופר ירום מנכ”ל עזריאלי.קום ויוסי חזאי יו”ר התאגיד החברתי למחזור אקומיוניטי.

16 AZRELI

אמריקן אקספרס מציגה פסטיבל חנוכה דיגיטלי – FUNFEST, שייערך במהלך חופשת חנוכה בין התאריכים 13-16 בדצמבר, ללא יציאה מהבית או התקהלות וללא עלות, ויכלול את מיטב כוכבי היוטיוב והטיקטוק המובילים והאהודים בישראל, ביניהם: קווין רובין, אור בן אוליאל, גל זהבי, מורן ואמה טרסוב ועוד. במסגרת הפסטיבל ישתתפו הכוכבים בשידורים חיים ויערכו סדנאות במגוון תחומים ללא עלות. על הפקת הפסטיבל אמונה חברת בלוסטון בע”מ. עידו עלמני מנהל אמריקן אקספרס: “אנו בטוחים שבעת הזו, על מנת לשמור על שגרה ועשייה, אנו נדרשים למצוא פתרונות יצירתיים ללקוחותינו בדרך הטובה והבטוחה ביותר”. הסדנאות ישודרו בעמוד ה- YouTube ובדף ה-Facebook של אמריקן אקספרס. בתמונה מימין לשמאל: עידו עלמני מנהל אמריקן אקספרס, רוני קרני סמנכל”ית השיווק של אמריקן אקספרס, זוהר שריג מנכ”ל חברת ההפקות בלוסטון.

17 AMERCAN EX

קבוצת תשובה חתמה על שיתוף פעולה עם קבוצת ג’בארין אלשייח’, לצורך הקמת פרויקטים של יזמות והתחדשות עירונית. על הפרק פרוייקטים בדרך צרפת ובת גלים בחיפה, וכן פרויקטים נוספים בת”א-יפו וירושלים. בתמונה: איש העסקים חמודי אלשייח’.

18 TSHUVA

במסגרת שיתוף הפעולה בין חברת “זר פור יו” ועמותת אור למשפחות, בחנוכה הקרוב החברה תחלק אלפי חבילות שי ועציצים לאלפי משפחות שכולות. יוסי כהן, מנכ”ל זר פור יו: “מטרת הפרויקט היא לנסות להאיר את בתיהם של המשפחות השכולות, במיוחד בתקופה לא פשוטה של ריחוק, ולנסות לחמם את לבבותיהם באמצעות הפרחים”. מימין: צוריאל ואביה אפלקר, ודליה עימנואלוף, השייכים כולם למשפחת השכול.

19 ZER

אדריכל אבנר ישר, הבעלים של משרד “ישר אדריכלים”, הודיע השבוע שהאדריכל עדי דוידוב (45), בעל ותק של 13 שנים במשרד, התמנה לשותף במשרד, וזאת שנתיים לאחר שחווה אירוע בריאותי חריג, והוטס בטיסת חירום לפריז לביצוע ניתוח מציל חיים. עדי המנהל תחתיו צוות של למעלה מ-10 אדריכלים ומטפל בפרויקטים גדולים ברחבי הארץ, מצטרף לנבחרת השותפים של המשרד הכוללת את הבעלים אבנר ישר ושותפיו אלעד יהודה (מנכ”ל), יוני גרוסוסר, יואב מיכאל ואביב אלנבוגן.

20 YASAR

החלו העבודות לבניית מרכז המכונים החדש של קופת החולים מאוחדת ברחובות, אשר ישתרע על פני שטח עצום של כ-7,000 מ”ר בשתי קומות.. במסגרת הנחת אבן הפינה, הוטמנה בה המגילה אשר נחתמה על ידי המנכ”לית סיגל רוזנברג, סמנכ”ל התפעול עוזי ביתן, מנהל מחוז דרום דני מושיוב, מנהל מרחב יהודה חוף אורי אטון, האדריכל מרסלו ברסטוביסקי וליהי סונק נציגת קבוצת ‘חצי חינם’. בתמונה מימין: אורי אטון, דני מושיוב, סיגל רגב-רוזנברג וליהי סונק.

21 MEUHEDET

השבוע חברת פגסוס הוציאה את הטיולים המאורגנים הראשונים לאיחוד האמירויות. הטיולים כללו כ- 50 מטיילים שבחרו להכיר את היעד החדש בצורה מאורגנת, ובהתאם להנחיות הבריאות. המטיילים התקבלו בקבלת פנים חמה בדובאי, משם יצאו לשרג’ה לבית מלון לצורך שהיית הלילה, ובדרך סיירו פנורמית ברחבי דובאי, ועוד נכון להם מסלול טיולים מעניין. איתמר ניר סמנכ”ל פגסוס טיולים: “העולם הערבי והאמירויות מהווים בשורה מרעישה לענף התיירות, אך יחד עם זאת זהו עולם חדש ומרתק עבורנו”.

22 PEGASOS

כפר עידוד הצטרף ליוזמה החגיגית השנה, לרגל היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות שהתקיים ביום חמישי שעבר. לכבוד המאורע, שורה של מבני ציבור ובניינים פרטיים בכל רחבי הארץ נצבעו בסגול, כמו גם מבני הכפר שהוארו משעות הערב ועד עלות השחר בפרוז’קטורים בצבע סגול. שני אחדות, מנכ”לית כפר עידוד: “עבור הדיירים ההתמודדות בתחום התעסוקה אינה קלה, על רקע האבטלה מרקיעה שחקים והתחזית לפיה כ-20% לא יחזרו למקום עבודתם הקודם”. בתמונה: המנכ”לית שני אחדות.

23 IDUD

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook