ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

דלי קרים – הגלידה שאוהבים לאהוב

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

דלי קרים – הגלידה שאוהבים לאהוב

מאת : בלה דיאמנט , 22/1/2021

 

בעידן הקורונה הגלידה הינה מדורגת במקום הרביעי, ברשימת המוצרים המבוקשים בהזמנת משלוחי אוכל. כי היא בהחלט אוכל מנחם בימים טרופים אלה. אנחנו ניסינו את גלידת "דלי קרים" על מיגוון טעמיה, וריחפנו.

D 1

 

גלידת "דלי קרים" הנמצאת בבעלות משפחת בן בסט, ונחשבת לגלידה איכותית ביותר, משווקת כיום ב-21 סניפי הרשת בפריסה ארצית.

 

קשה היה לנו לבחור בין היצע הטעמים המגוונים המוצעים: פיסטוק, וניל, וניל אוריאו, וניל מקופלת, צימוקים, דובדבן, בננה, שוקולד בלגי וריבת חלב. בין הסורבטים תמצאו: לימון, מנגו, קוקוס, פירות יער, תות ופסיפלורה, ואילו המיוחדים כוללים בין היתר: חטיף בוטנים, קרמל מלוח ושוקולד לבן יער.

 

בעידן הארועים היו, וגם יהיו לדלי קרים, ארועי קונספט: דלי קרים מספקת עגלת גלידה ממותגת לארועים עם מגוון גלידות, תוספות ושלל הפתעות.

 

D 2

 

הסניפים הרבים של הרשת פרוסים ברחבי הארץ: ראשון לציון, אשדוד, נתניה, כפר סבא, רחובות, תל אביב, חולון, גדרה, אשקלון, צומת בילו, בת ים, דלית אל כרמל, לוד ועוד.

 

סיפור המותג מתחיל בחלום של רינה צוקר, ילדה יהודיה אשר שרדה את מלחמת העולם השנייה, ובמהלכה רצתה יותר מכל לאכול גלידה. לאחר המלחמה עלתה משפחתה של רינה לישראל, פגשה את סמי בן בסט איתו התחתנה.

 

לימים הגשימו השניים את חלום ילדותה, והקימו יחד את חנות הגלידה הראשונה ברחוב ז'בוטינסקי בראשון לציון שם החלו בייצור גלידה איכותית משנת 1989.

 

D 3

כאשר העסק התרחב, המשפחה פתחה בראשון לציון מפעל בוטיק לגלידות, עם טעמים קלאסיים של וניל, פיסטוק, קרמל מלוח ושוקולד. כיום לצד הגלידה תמצאו גם קרפים, גלידות יוגורט וואפל בלגי, כאשר כל המוצרים מגיעים הביתה ללקוחות גם במשלוחים.

 

D 4

 

כיום מנהלים הילדים של השניים את הרשת, ויחד עם עוד בני המשפחה הם פועלים בהרחבת מגוון הטעמים הקיים, במקביל להרחבת הפעילות הענפה בשוק המוסדי (בתי קפה, מסעדות ועוד) וייצור מיוחד עבור מותגים פרטיים.

 

D 5


אתר "דלי קרים": https://www.delicream.co.il/
- ינואר 22, 2021

לכתבות נוספות : בלה ממליצה בחום   

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook