ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

בעקבות הקורונה: עלייה במכירות לחם פשתן דל פחמימה

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

 

בעקבות הקורונה: עלייה במכירות לחם פשתן דל פחמימה

 

מאת: בלה דיאמנט  2/3/21

 

משבר הקורונה שתקף את העולם בתחילת 2020 ולמרבה הצער עדיין איתנו, הסגרים והלחצים, כולל הנפשיים, גרמו לרבים לאכול ולנשנש (גם אכילה רגשית) ללא הפסקה, וכתוצאה להעלות במשקל ולפגוע בבריאותם. מנגד, התפתחה תופעה הפוכה של מי שעלו (או לא) במשקל, אבל החליטו להקפיד על התזונה היומית, תוך שהם מחפשים דרכים להפחית בצריכת פחמימות.

 

אחת הנישות התזונתיות שהפכה לפופולארית בשל כך היא צריכת "לחם פשתן", אשר "ביכורים מזון ומאפה" הינה המאפייה היחידה בארץ המייצרת אותו.

 

2 PISHTAN

יעקב לבין מנכ"ל ביכורים: "מאז החלה הקורונה, ישנה עלייה של עשרות אחוזים בביקוש ללחם. "נכון לינואר 2021 ייצרנו כ-50,000 לחמים בחודש. לפני כ-4 שנים, כשהתחלנו בייצור הלחם המיוחד, מכרנו עשרות בודדות בחודש וגם זאת, בחנויות טבע בלבד. כיום הלחם נמכר בכ-2,000 נקודות מכירה, כולל רשתות שיווק ומכולות שכונתיות".

 1 PISHTAN

הלחם נמכר טרי ופרוס, באריזה שומרת טריות המאפשרת חיי מדף של למעלה מחצי שנה, או כלחם קפוא. ניתן גם להשיגו גם לחמניות פשתן.

 

"ביכורים מזון ומאפה" מתמחה בייצור מגוון לחמים, חלות, עוגות ומאפים מיוחדים, ומחלקה מיוחדת ללחם ולחמניות פשתן. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו-HACCP

 

 

- מרץ 02, 2021

 פוסטים פופולריים מהבלוג של בלה ממליצה בחום  

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook