ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

כל מה שחדש על המדף - 13/5/2021

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 כל מה שחדש על המדף  
13/5/2021

מאת: בלה דיאמנט

  

 

חברת כצט

 

חברת "כצט", אחת מחברות הפארמה המובילות בישראל, משיקה החודש מהדורה מיוחדת של "פמינה": תחליב רחצה אינטימי המועשר בתמצית כותנה ובעיצוב יוקרתי בהשראת שנות ה-20, כמחווה ליום הולדתה של החברה, שנוסדה בשנת 1921 – לפני 100 שנה. 

את הפעילות בחרה החברה לתקשר על גבי האריזה, על מנת לאפשר למשתמשת לחוות בלייב את רוח התקופה. לרגל המאורע, בין רוכשות הסדרה תוגרל חופשה זוגית בסיישל.
תחליב הרחצה האינטימי "פמינה כותנה - רטרו", המצטרף לסדרת "פמינה" (בניחוחות "חמוציות", "אלוורה", "שמן המפ" ו-"קוקוס"), הינו בעל רמת חומציות 3.5 PH המותאמת לאזור האינטימי, משמר את האיזון העדין ותורם לחיזוק ושיפור ההגנה הטבעית של הגוף. תחליב הרחצה החדש מועשר בתמצית כותנה, בעל פורמולה ייחודית המכילה חומצה לקטית ורכיבים טבעיים המופקים מחלב, כאשר שימוש יום יומי במוצר יעניק לנשים תחושת רעננות ובטחון. 

CTZ

אורית גזית, סמנכ"ל חטיבת הפארמה של כצט: "השנה החלטנו לצאת עם מוצר המזכיר אלמנטים משנות ה-20, כמחווה לשנות הקמת החברה. הכותנה, הזהב, העיטורים, השמלה וכמובן ריקוד הצ'רלסטון - מקבלים חיים באמצעות הפעילות שבחרנו בה להשיק את המוצר החדש".
את המוצר החדש ניתן יהיה להשיג ברשת סופר פארם ובבתי המרקחת הפרטיים, כאשר המחיר לצרכן ינוע בין 29.90-34.90 ש"ח. פעילות ההגרלה תתקיים עד ה-15.6.2021.

 

 

 

גולדסטאר חדש מבית טמפו

 

טמפו, יצרנית גולדסטאר הבירה הנמכרת ביותר בישראל, משיקה את גולדסטאר WILD BATCH, בירה שמיוצרת במהדורה מיוחדת ובכמות מוגבלת. 

גולדסטאר WILD BATCH מציגה חדשנות ייחודית מיוצרת בתהליך הכולל הכפלה של רכיבי המפתח ובישול במיכל אופקי, עם מינימום התערבות חיצונית, אשר מוביל לטעמים עשירים ועמוקים מהרגיל.
בירה גולדסטאר WILD BATCH תושק במהדורה מוגבלת ובכמות קטנה, תחילה בחנויות האלכוהול הנבחרות, באתר בלנד וברשתות השיווק הנבחרות, הכמויות קטנות, ולכן צפוי שהמהדורה תישאר לזמן מוגבל מאד.

 GOLDSTAR


מחיר מומלץ לצרכן של שישיית בירה גולדסטאר: 36₪. 

ניתן להשיג את גולדסטאר WILD BATCH בחנויות האלכוהול וברשתות השיווק הנבחרות ברחבי הארץ.

 

 

משקה פירותי חדש

 

לאור ההצלחה של סדרת משקאות Fruit & Veg בבקבוק האישי, מתווספת לסדרה גם טעם חדש ומסקרן: תפוח סלק רימון ג'ינג'ר - אחוזי פרי גבוהים, ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל 

בסדרה ארבעה שילובים מפנקים של פירות וירקות, או תוספות עם טוויסט מעניין.

 

FRUT

 

הטעם החדש: תפוח סלק רימון ג'ינג'ר מכיל 3 תפוחים, 2 סלקים, רימון אחד, קצת ג'ינג'ר ומים.

 אננס תפוח גזר – מכיל 5 פרוסות אננס, 2 תפוחים, גזר אחד ומים.

 אננס בננה כורכום – מכיל 6 פרוסות אננס, בננה וחצי, חצי תפוח, קצת כורכום ומים.

 ותפוח בננה מלון נענע – מכיל 2.5 תפוחים, 1.5 בננה, 2.5 פלחי מלון, קצת נענע ומים.

 האריזה החדשה מרחיבה את סדרת fruit&veg הנותנת מענה להתחזקות טרנד הבריאות בארץ ובעולם, לצרכנים המחפשים על גבי האריזות את הרכיבים, ואוהבים משקאות מפנקים, טעימים, סמיכים ועשירים, ויחד עם זאת יותר בריאים ומכילים כמה שפחות חומרים תעשייתיים.

 

 

בגדי ים האגיס חד פעמיים

 

עונת הקיץ בפתח וגם פתיחת עונת הרחצה בפתח. מותג האגיס, המוכר בחיתולים ובמגבונים שלו, מציע עבור התינוקות את Huggies Little Swimmers - בגד הים החד-פעמי שאינו מתנפח במים, בניגוד לחיתול רגיל, ובכך מאפשר לתינוק חופש תנועה מלא בסביבת הרחצה. 

בנוסף, בגד הים הנו אלסטי ונוח לתנועה, בעל מותנית גמישה העוטפת היטב את התינוק. הודות לסקוצ'ים הניתנים לפתיחה בצדדים, תוכלו להחליף את בגד הים בקלות ובפשטות בבריכה או בחוף הים.

 

HAGIS

 

מידה S/M - משקל 7-15 ק״ג

 מידה L - משקל 12-18 ק״ג

 להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 

 אפליקצייית היכרויות חדשה

 

אפליקציות ההיכרויות כבשו את העולם ושינו ללא היכר את עולם הדייטינג בעשור האחרון. Heyoosh (היוש) - אפליקציית הדייטינג החדשה שהושקה לאחרונה, פותחה מתוך רצון לשנות את תרבות ההיכרויות. (בתמונה) ניסן בכר, מאור גיל ורן שמואלי, מייסדי חברת Heyoosh: ״הטכנולוגיה שפיתחנו משפרת ב- 80% את הסיכוי להתאמה מוצלחת, ותחסוך את אי הנעימויות והחששות שליוו את כולנו בשימוש באפליקציות השונות". היוש מאפשרת לאנשים ליצור קשר בסביבה בטוחה ואנונימית. ללא טלפון, אינסטגרם, פייסבוק או כל פרט מזהה. האפליקציה שומרת בקנאות על פרטיות הלקוחות וביטחונם האישי.

 

Heyoosh

 

עקרונות האפליקציה:
אנונימיות - היוש לא דורשת שום מידע אישי כחלק מתהליך ההרשמה. בהיוש אתם אנונימיים לחלוטין, בלי שמות ובלי פרטים אישיים כלל. לקוחות האפליקציה שומרים על עצמם ורשאים לחלוק מידע רק כשמרגישים בנוח עם הצד שני.

 ללא שיפוטיות - היוש מבוססת על מפגש בין אנשים, ולא על סקירת פרופילים. לקוחות האפליקציה לא צריכים לכתוב על עצמם כלום, לא צריכים להגדיר העדפות או כל דבר אחר. כל המידע הקיים במערכת הוא אך ורק תמונת פנים, בכדי שהקליק שלכם יוכל לזהות האם מדובר באדם שחיפשו.

 פרטיות - השימוש בהיוש הוא בטוח ופרטי. בניגוד למה שהתרגלתם בעולם האפליקציות, היוש לא עוקבת אחר לקוחותיה ולא מעבירה את המידע עליהם לשום צד שלישי. כל הצ׳אטים מוצפנים מקצה לקצה, כלומר, לאף אחד אין גישה למידע הפרטי שלכם, אפילו לא להיוש עצמה.

ללא שמירת מידע - היוש בנויה בצורה כזאת ששום מידע לא נאסף על לקוחותיה. כל צ׳אט נמחק מהמערכת כשהוא מסתיים. כך גם לגבי כל אירוע, חיפוש, התאמה וסריקת QR. אם הלקוח מוחק את החשבון שלו לא יישאר זכר לקיומו במערכת. Https://heyoosh.com

 

 

סדרת לקים CHIC חדשה

 

CHIC יצרנית הלקים, מציעה לעונה החמה פלטת גוונים בהשראת פירות טרופיים עם צבעוניות עזה, לצד גוונים חלביים נעימים.

 הפלטה הקיצית מונה 6 גוונים, כשמחציתה מאגדת גוונים בהשראת פירות טרופיים: פרי הליצ'י המציג גוון של כתום עם נגיעות ורודות לצד גוון ורוד מג'נטה קסום ומפתה, המזכיר את פרי הפטאיה עם הגוון העוצמתי והאקזוטי. נוכחות של גוון כתמתם בדומה לנקטרינות מתקתקות נועל את מחציתה של הקולקציה עם הצבעוניות הטרופית.

 CHIC


3 גוונים נוספים המשתייכים לפלטה, מציגים גוונים רכים, פסטלים וחלביים. גוון לילך בהיר במיוחד יתאים לנשים המעדיפות מראה מאופק ואלגנטי. את הגוון החלבי בדומה לשייק וניל, יעדיפו נשים החפצות בכיסוי רך לציפורן. את הפלטה נועל גוון תכלת בהיר במיוחד, המזכיר את צלילות המים התכולים.

 מחיר: 19 ₪

 להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.

 

 סדרת לקים ORLY חדשה

 יצרנית הלקים האמריקאית ORLY משיקה את פלטת גווני הלק לעונה החמה בהשראת שנות ה-70. הגוונים הינם עם נגיעות צבע של גווני זרעי זעפרן, טרקוטה וטורקיז.

 מובילים את הפלטה שני גוונים דומיננטיים במיוחד: האחד צהוב/זהוב, והשני בגוון כתום בוהק.

ORLY

 הלקים של ORLY לא נוסו על בעלי חיים, ואינם מכילים 13 חומרים העשויים להיות מזיקים לציפורניים. כמו כן המברשת למריחת הלק הינה בעלת פטנט בינלאומי.

 מחיר 19 שח

 להשיג בסופר פארם אונליין ובמרכזי הציפורניים.

 

דיאו חדש מבית חלאבין

 

"חלאבין" המובילה מזה שנים את סגמנט הדאודורנטים "הבריאים" – ללא אלומיניום, ללא פרבנים וללא אלכוהול, מוסיפה אל הסדרה את לאבילין +72.

 הדאודורנטים מוצעים כ'רול-און' וכ-'סטיק', הינם בעלי ניחוח עדין בדומה לסבון ריחני אך בלתי משתלט. הינם עמידים במים ואפקטיביים בהגנה עד 72 שעות (אינדיבידואלי - בהתאם לתהליכים פיזיולוגים ולתפריט התזונה).

 HLAVN

לאבילין +72 מעניק תחושת רעננות לאורך זמן, וכל פעילות ספורטיבית, רחצה בים/בריכה או מקלחת, אינה פוגמת בעמידותו.
היצרן ממליץ להימנע משימוש בדאודורנטים המכילים אלומיניום במשך 48 שעות טרם תחילת השימוש ב"לאבילין +72", וזאת על מנת להעצים את יעילותו.

 מחיר: 30 ₪

 מכיל: 50 סמ"ק

 בכל רשתות הפארם ובפרפומריות

 

 מוצרים חדשים נגד יתושים

 

בפתחו של הקיץ חוזרים היתושים ועימם העקיצות הלא נעימות. חברת גורי המשווקת את מותג "ספירה", משיקה מוצרים שני חדשים המבוסס על שמנים אתרים: 

סלילי בעירה לשימוש חיצוני: על בסיס שמנים אתריים ושמן ציטרונלה, בריח קטורת לימוני, לשימוש מחוץ לבית ולהרחקת היתושים.
מחיר מומלץ לצרכן – 14.90 ₪.

 SPIRA

מכשיר חשמלי + 10 טבליות: על בסיס ציטרונלה ושמנים טבעיים. קיים גם מילוי המכיל 30 טבליות.

 מחיר מומלץ לצרכן: למכשיר +10 טבליות 24.90 ₪ ,

 

רפיל 30 טבליות: 14.90 ₪
את מוצרי ספירה ניתן להשיג בכל הרשתות והחנויות המובילות ברחבי הארץ

 

מוצרים חדשים לכלבים וחתולים

 

ביופט, החברה הוותיקה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, מרחיבה את מגוון המוצרים של מותג הפרמיום "אקאנה" בישראל, ומשיקה מוצרי מזון חדשים ואיכותיים לכלבים ולחתולים:

 מזון כלבים של אוריג'ן, מותג בת של אקאנה, לכלבים מגזע קטן בכל הגילאים: מזון יבש מלא, המיוצר מהרכיבים הטובים והטריים ביותר במטבחי החברה שבאלברטה קנדה, להזנת גוף בריא וחזק. המזון מכיל 39% חלבון משישה מקורות חלבון מן החי.

 PAT

השקים מגיעים במשקלי 1.8 ק"ג מחיר מומלץ לצרכן: 164 ₪ ו-4.5 ק"ג במחיר: 318 ₪.

 לחתולים הושקה סדרת מזון חדשה, המכילה 65-75% רכיבים איכותיים מהחי, ביניהם עופות חופש, דגי בר, וביצי חופש. מרכיבים אלה יוצרים שישה מתכונים טעימים, עתירי נוטריאנטים, המספקים ארוחה מלאה וטעימה בה כל חתול יתאהב. המוצרים בעלי אחוז שומן נמוך יחסית, על מנת להתמודד עם נושא עודף המשקל של חתולי בית, תורמים להתפתחות בריאה של השיער והפרווה, צמיחה של עצמות ושרירים חזקים, בריאות מערכת העיכול והחיסון, התפתחות ותפקוד בריאים של העיניים והמוח. המזונות בסדרה: אקאנה חתלתולים, אקאנה אינדור, אקאנה ארוחת דגים ואקאנה אולטרה עוף.

 השקים מגיעים במשקלי 1.8 ק"ג במחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪ ו- 4.5 ק"ג במחיר: 213 ₪

 להשיג בחנויות מזון וציוד לחיות מחמד המובחרות.

 - מאי 13, 2021

 

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook