ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 16/6/2021

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 16 ליוני  2021

מאת: בלה דיאמנט

  

 

עברי לידר ופקטורי 54 השיקו היום את ספר הביכורים שכתב: “קרנפוני ג’וקיפוד וחברים” בחנות הקונספט FACTORY54 KIDS החדשה, בקניון רמת אביב. במסגרת אירוע ההשקה, עברי הקריא את ספרו לילדים. בין המוזמנים שהגיעו ליהנות: יונתן מצ׳ניק, בן זוגו של עברי יחד עם הבן אלבי בן השנה וחצי, ריה אחותו של עברי אשר איירה את הספר, אופירה אסייג, יובל שרף, אמירה בוזגלו והבן יונתן, קרן בר טוב, גל אוחובסקי, אורלי וילנאי וגיא מרוז וליאת אשורי.

1 LIDER

 

גילת בנט אשתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, הגיעה להשבעת הממשלה החדשה במשכן הכנסת, עם חליפת שני חלקים של בית האופנה “משכית” בעיצובה של שרון טל, ובהחלט עשתה בכך כבוד לאופנה ישראלית כחול-לבן. לצידה ליהיא לפיד רעייתו של ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, ומשמאל רעייתו של מיקי לוי יו”ר הכנסת.

2 LIHI

 

עמותת הידידים של המרכז הרפואי תל אביב ע”ש סוראסקי (איכילוב) בראשות המנכ”לית ורד רוט, ארגנה מפגש מרגש של ידידים ותורמים בשישי האחרון בהיכל התרבות. באירוע לקחו חלק הנהלת המרכז הרפואי והצוותים הרפואיים שעמדו בחזית המאבק נגד מגפת הקורונה. נוכחו מנכ”ל איכילוב פרופ’ רוני גמזו, יונתן קולבר, המשמש בהתנדבות כיו”ר עמותת הידידים שתרם יחד עם רעייתו עירית, תרומה לשדרוג אגף הדימות, נשיא המדינה הנבחר יצחק (בוז’י) הרצוג ורעייתו מיכל, ראש המוסד היוצא יוסי כהן, אלפרד אקירוב, פרנק לואי, עופרה שטראוס, אודי אנג’ל, דוד פתאל, גבי רוטר, ג’ייסון אריסון, מאיר שמיר, קובי ויהודית ריכטר, ליזיקה ועמי שגיא, רז ואור שטיינמץ, רן והילה רהב, בועז וורדה דותן, דורי קלגסבלד, הרב יצחק שפירא, צדיק בינו, יאיר המבורגר, איילת ורבין נחמיאס, משפחת קרסו, איש היח”צ צבי וילדר ועוד. אייל קיציס ערך ראיון מרתק ומתובל בהרבה הומור, עם פרופ’ גמזו, והזמר הכוכב חנן בן ארי שצילם את הקליפ לשיר “אם תרצי” במעלית ב’איכילוב’, סגר מעגל עם הלהיט יחד עם הקהל, שפרץ בשירה מרגשת.

3 ICILOV

 

מותג תלמה של חברת יוניליוור ישראל, חשף את הפרזנטור החדש שיוביל ביחד עם המתעמלת האמנותית לינוי אשרם, את הקמפיינים העתידיים של החברה – כוכב ה-NBA הישראלי, דני אבדיה. עומר כספי ימשיך ללוות את המותג במהלך השנה הקרובה, ביחד עם אבדיה ואשרם. דני אבדיה, מטאור הכדורסל בליגת ה-NBA משחק בוושינגטון ויזארדס וחבר בנבחרת ישראל בכדורסל. זהו הקמפיין המשמעותי וארוך הטווח הראשון של אבדיה עם מותג מקומי ישראלי. כחלק מהמהלך, ‘קורנפלקס של אלופים’ של תלמה יושק בחודשים הקרובים באריזה חדשה, בעלת שתי חזיתות, כשבחזית אחת עם הכיתוב ‘קורנפלקס של אלופים’, תשולב תמונתו של דני אבדיה ובחזית השנייה, עם הכיתוב ‘קורנפלקס של אלופות’, תשולב תמונתה של לינוי אשרם.

4 AVDIA

 

ראש העיר ירושלים משה לאון הגיע לסיור בתערוכת החקלאות ‘אגרומשוב’, שהתקיימה השבוע בבנייני האומה ואירחה מציגים רבים מתחום החקלאות הישראלית, ביניהם חברת מרינה – פטריות הגליל, שהשיקה לראשונה לקהל המבקרים שווארמה מפטריות טריות, הראשונה בעולם, מוצר הדגל מיוצר במושב חוסן בגליל המערבי. ראש העיר מלווה בחיים אלוש, מנכ”ל ומייסד תערוכת החקלאות אגרומשוב, ושי חגג’ יו”ר מרכז המועצות האזוריות, הגיע לטעום בדוכן מרינה את השווארמה החדשה, ולא האמין שמדובר בפטריות ולא בבשר. רוני סופר סמנכ”ל השיווק של מרינה הסביר למכובדים על החברה וסדרת מוצריה החדשים, שמהווים פריצה בעולם תחליפי הבשר. בתמונה:חיים אלוש, משה לאון, שי חג’ג’ ורוני סופר.

5 LEON

 

רותי ברודו, פאולה רוזנברג, טל גלבוע, אמילי עמרוסי, אמילי מואטי, אסנת מארק, עירית לינור, דניאלה לונדון נרתמו לקמפיין מטעם המרכז לבריאות לב האישה – הדסה להעלאת המודעות למחלות לב בקרב נשים. זוגות זוגות הן הצטלמו – נשים בעלות השקפות עולם שונות, שהתכנסו לטובת מטרה אחת: שאף אישה לא תתעלם יותר מהלב שלה. הקמפיין הוא ביוזמת המרכז לבריאות לב האישה בהדסה בהובלת ד”ר דנה צפת ובתמיכת יו”ר איגוד הקרדיולוגים בישראל ד”ר דורון זגר. מטרת הקמפיין להפחית את התמותה ממחלות לבביות בקרב נשים ולהעלות את המודעות לתסמינים, שכן אחוזי התמותה בקרב נשים, גבוה פי שלושה מגברים. שבוע המודעות הראשון בישראל לבריאות לב האישה החל ב-13 ליוני ויימשך שבוע.

6 BRUDO

 

מותג הדרמו-קוסמטיקה “דוקטור עור”, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, יוצא בשיתוף פעולה ייחודי עם הפזמונאי והיוצר נעם חורב, לקידום מסרים של דינמיקה נשית, אותנטית ומעצימה וזאת בהמשך להשקת שירו החדש מסדירה נשימה: “אז עכשיו אני מסדירה נשימה, ועושה סוף למחלת האשמה”. בסטודיו בתל אביב נפגשו מנכ״לית ניאופרם מוצרי צריכה נילי פורר-רבינוביץ, סמנכ”לית השיווק יעל בן-צבי ונעם חורב, להקלטת שירו המקורי, המבטא את הקול הנשי, ומשקף דינמיקה נשית והעצמה, ואשר ילווה את מותג דוקטור עור במגוון פעילויות שיווקיות שיתקיימו לאורך השנה. נעם חורב הוא כותב, יוצר ופזמונאי זוכה פרסי אקו”ם, ואחראי על מאות להיטים למיטב הזמרים בארץ (ביניהם: “מתנות קטנות”, “אישה חרסינה” ועוד). כמו כן כתב את רבי-המכר “טיוטה של אושר”, “לציונה יש כנף אחת” ו-“טביעת האצבע של איל”. בתמונה: מנכ״לית ניאופרם מוצרי צריכה נילי פורר-רבינוביץ ונעם חורב/

7 OR

 

השחקן ליאור אשכנזי נבחר לככב כפרזנטור בקמפיין פרסומי חדש של Quik שירות סופר אונליין, בפריסה ארצית הכולל פרסומת טלוויזיה, שילוט חוצות, מהלך דיגיטל, סושיאל ועוד, בהשקעה של 5 מיליון שקל, ומציג את אסטרטגיית חשיבות הזמן של החברה, אשר עושה הכל כדי לחסוך ללקוחותיה זמן סופר יקר.

8 Quik

 

חברת טמפו משקאות מדווחת על רכישת מבשלת הבירה המשפחתית “בירה שפירא”. העסקה תאפשר לבירה שפירא ליהנות ממערך ההפצה של טמפו ולפנות לקהלי יעד רחבים, ותאפשר לטמפו להוסיף למוצרים שלה גם בירת קראפט ישראלית. המבשלה המשפחתית של בירה שפירא, שתמשיך לייצר את הבירות שלהם במבשלה המקורית, בראשותו של הברו-מאסטר יוחאי קודלר.

9 TEMPO

 

שגיא ניב מנכ”ל פארק עתידים תל אביב אירח בשבוע שעבר את כנס “מתחברים” – כנס ייחודי בשיתוף BDO, קבוצת יוניליוור, ו- connecting hr. הכנס נערך במסגרת מפגשי “מדברים מהלב בפארק עתידים תל אביב”, מפגש מיוחד למנהלי/ות משאבי אנוש, תפעול ולוגיסטיקה, על נושא העצמת העובדים וחיבורם מחדש לארגונים בסדר היום החדש שאחרי הקורונה ושעת חירום, בהשתתפות לינוי בר גפן, עדי אביטל קוז’וקרו, מנהלת מיתוג מעסיק בחברת promo.com ומנהלת-שותפה בקהילת “מיתוג מעסיק ישראל”, שחר זיו שותף מנהל ב-BDO וגלעד הרוש מנהל חטיבת ההון האנושי ב-BDO, רנת טויבין, HR Business Lead בחברת יוניליוור, יעל ברנדט מנהלת הטרנספורמציה הדיגיטלית ביוניליוור, שרון טננבאום, מנהלת תחום בכירים במרכז הבניין הישראלי ומשתתפים נוספים.

10 BDO

 

הזוג המפורסם סרג’י רוברטו וקורל סימנוביץ’ קפצו השבוע לביקור במועדון הגולף קיסריה. מנהל המועדון, סמנכ”ל פיתוח מסחר ותיירות בחברה לפיתוח קיסריה ליאור פריטי, קידם את פניו של סרג’יו כוכב הכדורגל בקבוצת ברצלונה ושל אשתו הדוגמנית קורל, והזמין אותם לסיור במגרשים הירוקים והמטופחים של המועדון. השניים גם התנסו מטעימה קטנה של משחק הגולף שכללה נסיעה ברכבי גולף. את הביקור סיימו רוברטו וסימנוביץ’ בספא היוקרתי שבמתחם המועדון. בתמונה מימין לשמאל: סרג’י רוברטו, ליאור פריטי וקורל סימנוביץ’.

11 KORAL

 

שגריר רוסיה נטולי דמיטרייביץ’ ויקטורוב ורעייתו, וראש עיירת כרמיאל משה קונינסקי, ערכו ביקור במפעל “קליל” בכרמיאל כשהשגריר מתרשם מאוד מהטכנולוגיה המתקדמת של ייצור חלונות “קליל”. צורי דבוש יו”ר “קליל” סיפר לשגריר שלמרות משבר הקורונה המפעל נמצא בצמיחה, ובימים אלו מקים מפעל חדש של חב’ “רול פרופיל” המתמחה בייצור תריסי גלילה וישתרע על שטח 6,000 מ”ר בהשקעה של כ- 20 מיליון ₪. בביקור השתתפו שגריר רוסיה ורעייתו, נספחים כלכליים, ראש עיריית כרמיאל, סגנית ראש העיר וח”כ טניה מזרסקי, מנכ”ל עיריית כרמיאל, עובדי קליל ועוד. בתמונה מימין לשמאל: ח”כ טניה מזרסקי, שגריר רוסיה נטולי דמיטרייביץ’, צורי דבוש יו”ר חב’ קליל וראש עיירת כרמיאל משה קונינסקי.

12 KLIL

 

זום – OUT; משקפי VR – IN. לראשונה בישראל, ייערך פסטיבל מחול בינלאומי באמצעות טכנולוגיית VR. הצופים שיגיעו לאולם יתבקשו להרכיב על פניהם משקפי VR, ויחוו מופעי מחול בתלת-ממד. באמצעות המשקפיים ניתן יהיה להתקרב עד מרחק נגיעה מהרקדנים, לרקוד איתם ולצפות בהם ממגוון של זוויות לבחירת הצופה. פרויקט “VR Dance”, שייערך במרכז מחול שלם החדש בשכונת תלפיות בירושלים (מתחם הפרסה – רמי לוי), יתקיים במשך עשרה ימים (20 ביוני עד 1 ביולי). בפסטיבל יוצגו עבודות מחול בימתיות אשר תועדו בטכנולוגיית VR 360, המאפשרת צפייה אינטראקטיבית במופעים, כאשר נקודת המבט של הצופה מאפשרת חוויה היקפית של המופע ואפשרות למעבר להתבוננות באירוע מנקודת מבט אחרת בחלל, בכל רגע שבו יבחר. החוויה הווירטואלית תדמה לצופה אפשרות לנוע בחופשיות בכל מקום במרחב, סביב הבמה ואף במרכזה, כשהוא מוקף ברקדנים ועטוף בסאונד ובתאורה.

13 VR

 

מיכל גייטו אלבז מייסדת ומנכ”לית אתר GUILTY ו OFRA COSMETICS USA ונסרין קדרי היוצרת והזמרת השיקו בבית עתליה שמלצר בעלת השליטה קבוצת שלמה בסביון, את שיתוף הפעולה הראשון של נסרין ועפרה קוסמטיקס Nasrin X Ofra Collection. חצר בית משפחת שמלצר הפך לארמון בהשראת ‘סיפורי אלף לילה ולילה’ וכלל עמדות כנאפה, מלבי, בקלאווה, עלי גפן, פיתות לאבנה ועוד. הגיעו לחגוג: עפרה שמלצר רייף, אורי וטרמן מנכ”ל חברת הפארם Be מבית שופרסל ורעייתו נטע, דויד גייטו הבעלים ומייסד החברה, ג’ודי ניר מוזס, צילי נווה, איילה מולדבסקי, גליה תורן חן היועצת האסטרטגית, שלווה הסל, ציפי לנדאו, לימור ויזל, אגם רודברג, שר פיטנס, נטלי דדון, דרור קונטנטו, אשלי וקסמן ועוד. במסגרת שיתוף הפעולה נסרין השיקה קולקציית איפור ייחודית בחתימתה במהדורה מוגבלת. מימין: עפרה רייף, אגם רודברג, מיכל גייטו אלבז, נסרין קדרי ואורי וטרמן.

14 Nasrin

 

קבוצת גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, פותחת השבוע מפעל לייצור פסטות בעיר נשר, בהשקעה של 15 מיליון ₪. המפעל החדש משתרע על שטח של כ-2,500 מ”ר וכולל מגוון רחב של מכונות פסטה המתמחות בייצור ובאריזה, מהטכנולוגיות המתקדמות בעולם. מדובר במפעל לייצור פסטה טרייה, כולל ייצור רטבים לבישול, רטבים לסלטים, ממרחים, מטבלים ותבלינים, אשר יספקו מוצרים לרשתות קפה ברחבי הארץ, ולרשתות הקפה שבבעלותה של קבוצת גרג: רשת קפה גרג, ביגה ובייקרי.

15 GREG

 

רשת הקוסמטיקה SACARA תעניק חסות על סך 100,000 ₪, לצילומי הקליפ לשיר החדש “גבר בפוראבר” של פרזנטורית המותג אנה זק, שיצא לקראת מצעד הגאווה, בשבוע הקרוב. במסגרת החסות של SACARA בקליפ, צוותה הרשת מטעמה נבחרת מאפרים אשר איפרו את זק וג’נדריקה במוצרי המותג, במהלך הפקת הקליפ. החסות כוללת גם שירותי איפור, סטיילינג ואקססוריז להופעות של אנה זק, שהראשון ביניהם הוא במועדון הDESERT (דזרט) בראשון לציון, בליין פוראבר – ליין מסיבות חודשי של הקהילה הגאה, כשהיא מבצעת לראשונה את השיר החדש “גבר בפוראבר”, שכתבו והפיקו דולי ופן בשיתוף ליין המסיבות הגאה “פוראבר תל אביב”.

16 SACARA

 

אדריכלים ומעצבי פנים מבילים הגיעו בשבוע שעבר להשקה חגיגית לרגל פתיחת סניף מחודש של רשת ZAGA בבאר שבע, בו הושקעו 2 מיליון ₪. האירוע חשיפת הקולקציה החדשה והרצאת אורח עם אשת התקשורת והתוכן מורן זלמה.

17 ZAGA

 

הסופרת והעתונאית ליהיא לפיד ואש ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, הגיעה יחד עם הזמר רמי קליינשטיין לעופר גרנד קניון בחיפה, לרגל חגיגות פתיחת שבוע הספר העברי. האירוע החגיגי נערך בסניף סטימצקי בנוכחות ניר ברקן מנכ”ל גרנד קניון חיפה וכלל קוקטייל חגיגי, השקת ספרים חדשים ושיח יוצרים וכותבים. את האירוע פתחה ליהיא לפיד שסיפרה על סיפרה החדש “זרות” ולאחר מכן רמי קליינשטיין חשף את היצירה החדשה שלו לילדים “שמיל הפיל”.

18 RAMI

 

השבוע השיקה קבוצת התעופה אייר פראנס- KLM את מטוסי איירבאס A350-900 מטוסים רחבי גוף מתקדמים בעלי ביצועים גבוהים במיוחד אשר יחלו לפעול בקו תל אביב פריז. האירוע החגיגי התקיים בבית השגריר הצרפתי בישראל, במעמד מנכ”ל משרד התיירות ובכירים נוספים במשק, עם מטעמים מהקולינריה הצרפתית, לצד הרכב מוזיקלי מקומי להשלמת החוויה ובניצוחה של מירב מילר שהנחתה את הערב. עוד נכחו באירוע: שגריר צרפת בישראל מר אריק דנון ורעייתו מארי קריסטין, בריג’יט בן חיון מנהלת מסחרית שגרירות צרפת, לורנט רומני נציג משרד התיירות הצרפתי, מרק אמיר הלוי מנכ”ל משרד התיירות, מנהל מכירות, אייר פראנס/KLM ישראל אלון נטע, בועז וקסמן מנכל אופיר טורס, גל אחישי מנכ”ל ובעלים איסתא, קובי זוסמן מנכ”ל יאט”א, זיו קורן מנכ”ל גוליבר ויעקב אמסלם מנכ”ל ובעלים אמסלם טורס. בתמונה: שגריר צרפת בישראל ואשתו.

19 KLM

 

חברת אימג’סטור מערכות, החלוצה בתחום הסריקה והדיגיטציה בישראל, משלימה תהליך של הטמעת מערכות אוטונומיות מתקדמות שהופכת את המידע לנגיש וזמין ובכך הופכת לחברה המובילה את תחום ניהול הדאטה בישראל. התהליך כולל הטמעת טכנולוגיות מתקדמות פרי פיתוח של החברה, רה-ארגון והתכנסות של אימג’סטור יחד עם חברות אחיות נוספות תחת קורת הגג של קבוצה חדשה: “קבוצת אפרים רייך”, שהוא הבעלים של החברה ומינויו של שמוליק אדמון כמנכ”ל לקבוצה. בקבוצה החדשה כלולות החברות: אימג’סטור מערכות, ויטק חברה לשיווק סורקים ומדפסות, המשווקת הבלעדית בישראל של סורקי kodak alaris וחברת ברקת – המרכז הישראלי לדיגיטציה, שמתמחה בפתרונות תוכנה בתחום עיבוד התמונה וזיהוי פנים וחברות חדשות בהקמה לפיתוח טכנולוגיות AI מתקדמות המאפשרות אינטגרציה ופיענוח של מידע.

20 kodak

 

“המעוררים”, קבוצת אזרחים המונה כבר 10,000 איש, הכריזה על “צום שלושת הימים” שיתקיים בימים 27-29 ביוני, בהם מוזמן הציבור הרחב לצום מעלות השחר ועד לצאת הכוכבים, ולהצטרף לשיח המבקש לאחד ולרפא, באמצעות התקרבות מחדש לערכים שיש בכוחם לשנות מן הקצה אל הקצה את ההוויה היומיומית עמה מתמודדת אוכלוסיית ישראל. צפויים לקחת חלק בצום מאות אלפי יהודים מהארץ ומהעולם. בתמונה: אוהד דוד פוקס ממארגני הצום.

21 ZOM

 

O’NEILL המותג העולמי, המוכר באופנת ים וחוף חוזר לישראל. שוק אופנת בגדי החוף והגלישה צמח בשנים האחרונות, ובהתאם ניתן לראות את הגידול בביקוש בקרב הקהל בארץ ובעולם. תזמון ההגעה של מותג O’NEILL לארץ בימים אלה הוא מדויק, לקראת הקיץ החמים הישראלי ובהמשך מתוכננות להיפתח חנויות תחת המותג O’NEILL ברחבי הארץ כשהחנות הראשונה תיפתח באילת. מותג O’NEILL פונה לגברים, נשים ולקהל הצעיר שמקפיד על סטייל, טרנדיות ואיכות. תחת המותג משווקים גופיות, חולצות טי שרט, חולצות נגד שמש, מכנסיים קצרות, מכנסי גלישה, בגדי ים, כפכפי גברים, כפכפי נשים, כובעים. לילדים – בגדי ים, חולצות טי שרט, גופיות, חולצות נגד שמש וכפכפים.

22 NEILL

 

מדד ה-OAD הינו אחד משלושת המדדים המוכרים והאקסקלוסיביים ביותר בעולם הקולינריה, לצד מישלן והמדד של סן פלגרינו. במשך 4 שנות הפעילות של המדד, מעולם לא התייחסו למסעדות ישראליות בקטגוריית ה Top Restaurants. השבוע מסעדת OCD של השף רז רהב דורגה, ונכנסה לרשימה המצומצמת של המסעדות הטובות ביותר בעולם, כאשר זאת הפעם הראשונה שמסעדה ישראלית זוכה להכנס לרשימת המסעדות המומלצות ביותר.

23 OAD

 

מפגש פסגה לאנשי יחסי הציבור הצפוניים, נערך בתערוכת החקלאות אגרומשוב, בבנייני האומה בירושלים: משרד יחסי הציבור אזולאי פי אר, המייצג את חברת מרינה פטריות הגליל, ואילו את תערוכת החקלאות מייצג שלום אלבז. בתמונה: רעיה בלחסן, שלום אלבז וחיים אזולאי.

24 PR

 

שגריר האיחוד האירופי עמנואל ז׳ופרה, ביקר השבוע בנמל אשדוד וקיבל סקירה מקיפה על הנעשה במקום ממנכ״ל הנמל משה זנה. במהלך הסיור שוחחו השניים על הסחר רחב ההיקף בין ישראל והאיחוד האירופי, וזנה אף ציין כי כמעט שני שליש מהסחורות שעוברות בנמל בכל שנה, מקורן בסחר בין ישראל ואירופה. השגריר נכח בעיר לרגל אירוע מיוחד לכבוד טורניר היורו.

25 ASHDOD

 

קרן שתוי, מנכ”לית קבוצת הולמס פלייס ופלג נוראני, מנכ”ל חברת גרונדמן ושות’ השיקו קולקציה חדשה של מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR בסטודיו החדש 1REBEL במגדל עזריאלי שרונה בתל אביב. באירוע הושקה קולקציית ISO-CHILL עם טכנולוגיה חדשנית המבודדת את החום ומעניקה תחושת קירור על הגוף, ככה שאפשר להתאמן יותר ויותר במיוחד בחודשי הקיץ החמים בישראל. במסגרת האירוע, כל המוזמנים השתתפו באימון של אירה דולפין, פרזנטורית ומאמנת בסטודיו 1REBEL, המותג הלונדוני החדש של קבוצת הולמס פלייס בישראל. חברת גורנדמן ושות’, אשר החלה לאחרונה לנהל את נקודות המכירה בכניסה למועדוני הולמס פלייס ברחבי הארץ, הינה היבואנית הרשמית של מותג הספורט הבינלאומי UNDER ARMOUR ומותגים נוספים, כמו מותג בגדי ספורט ברזילאי לנשים LABELLAMAFIA, מותג אופנת החוף O’Neill MACRON ו-AND1. בתמונה מימין: פלג נוראני, מנכ”ל חברת גרונדמן ושות’, אירה דולפין וקרן שתוי, מנכ”לית קבוצת הולמס פלייס.

26 REBEL

 

עם תום תלאות הקורונה התכנסו מיטב היוצרים והיוצרות הישראליים להקרנת גאלה חגיגית מחודשת של הסרט ‘אסיה’ בקולנוע לב בדיזינגוף סנטר, תל אביב. הסרט נכתב ובוים על ידי רותי פרי-בר והוא מספר את סיפורה של אסיה בת ה-35, עולה ותיקה ואם חד הורית לוויקה בת ה-17. בסרט עטור הפרסים מככבים אלונה איב, שירה האס, תמיר מולא ועוד. בין משתתפי האירוע היה גם דורון הלפרן מייסד ומנכ”ל חברת הלדור ליבוא פלדה. לאחרונה היה הלפרן בין מפיקי הסרט ‘בגידה’ שהקרנת הבכורה שלו התקיימה לאחרונה בסינמטק תל אביב. בתמונה מימין: דורון הלפרן בחברת אווה אנסטסיה וכדורסלן העבר, ליאור אליהו.

27 LEV

 

רשת יהלומי המעבדה “X LAB DIAMONDS” מרחיבה את פעילותה ופותחת חנות חדשה בקניון עיר ימים בנתניה בהשקעה כוללת של כ- 3,000,000 ₪ . החנות החדשה ומתפרסת על כ- 130 מ”ר, מצטרפת לחנות הדגל בקניון הגדול בפתח תקווה, המציעה מגוון רחב של תכשיטי זהב המשובצים כולם ביהלומי מעבדה, אשר נוצרו במעבדות המתקדמות בעולם, מבלי לפגוע בסביבה. בתמונה: חגית כץ שינובר, מנכ”ל ובעלים.

28 LAB DIAMONDS

 

העגבנייה הטעימה והאיכותית בישראל לשנת 2021 היא ‘עגבניית טעם שחורה’ YOOM שפותחה על ידי “זרעים” גדרה. היא נבחרה על ידי צוות השיפוט נוי הדס, בעלים רשת “נוי השדה”, אבשלום אילן, מזכ”ל התאחדות החקלאים בישראל ואנה מלר, יו”ר שולחן מגדלי התבלינים במועצת הצמחים, בתערוכת החקלאות אגרומשוב 2021 בבנייני האומה בירושלים.

29 YOOM

 

בשבוע שעבר התקיים בקריה האקדמית אונו, טקס השקת ספרו הראשון של אל״מ ד”ר אבי מויאל: ״מירוץ חיי״, בהוצאת ידיעות ספרים. אל הטקס הגיעו מכובדים, ספורטאים ושורת ראשי פיקוד בצה״ל בהווה ובעבר. נשיא המדינה היוצא רובי ריבלין כיבד את מויאל בנוכחותו ובירך אותו ברכות חמות על פועלו. נוכחו גם שר הביטחון לשעבר רא”ל (מיל’) בוגי יעלון, השר לשעבר יצחק מרדכי, ח”כ אורנה ברביאי, ח”כ והשר עמר בר לב, פרויקטור הקורונה תא”ל (במיל’) פרופ’ נחמן אש, האלוף במיל’ טל רוסו, האלוף במיל’ יוסי בכר, האלוף במיל’ סמי תורג’מן, יעל ארד, עדי ביכמן, מנכ”ל הועד האולימפי גילי לוסטיג, סגן הרמטכ”ל הנכנס האלוף הרצי הלוי, מפקד זרוע היבשה האלוף יואל סטריק, הפרקליט הצבאי הראשי האלוף שרון אפק, מפקד פיקוד העורף האלוף אורי גורדין, ראש אגף התקשוב בצה”ל האלוף ליאור כרמלי, ועוד רבים נוספים.

30 BOOK

 

הבעלים של רשת הסופרים המצליחה ‘אושר עד’ אברהם משה מרגלית, חיתן את בנו אריה משה באירוע מושקע במיוחד במלון רמדה חדרה, השייך לרשת המלונות החדשה JACOB בנוכחות כל המי ומי של הציבור החרדי. בתמונה: אברהם משה הבעלים של אושר עד, עם מנכ”לית מלון רמדה חדרה ענת שאול.

31 OSHER AD

 

השבוע נערך אירוע ההשקה של קולקציית הקיץ החדשה לילדים ותינוקות של האתר NEXT הבריטי. בין האורחים נצפו: טהוניה רובל ובתה הקטנה טליה, אותה חשפה לראשונה לתקשורת, איגי וקסמן, עתי שולדברג והילדים לילי ואורי. רגב והלן הוד עם ילדיהם, אדל, אוהד ופאני בוזגלו, ג׳ני צ׳רוואני עם בנותיה אמילי ואריאה, ליהיא גרינר ויוסי צבר עם ילדיהם מייקל, אליענה וג׳ולין. מורן טרסוב עם הילדים מייל וריו. אירוע השקת הקולקציה נערך תחת הקונספט של “פיקניק בפארק”, בהשתתפות משפחות סלבריטאים שהגיעו לבושים בבגדי המותג לאחר שבחרו אותם לבד, כל אחד לפי טעמו האישי. בתוכנית האומנותית נהנו ילדי הסלבריטאים האורחים מפעילות אפיית עוגיות, קליעת צמות, פינת ציור ועוד.

32  NEXT

 

לי אורון (נ+4) מונתה באחרונה לתפקיד מנהלת מחוז המרכז בקופת חולים מאוחדת. בתפקידה האחרון כיהנה לי כמנכ”לית של חברת התוכנה Autofont APS, לפני כן שמשה כסמנכ”לית וראש החטיבה העסקית בחברת ‘פרטנר תקשורת’. לאורון תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו ותואר נוסף בהנדסת תעשיה וניהול ממכללת שנקר. בימים אלה היא מסיימת את התואר שני בלימודי אסטרטגיה שיווקית וטרנספורמציה דיגיטלית, בקריה האקדמית אונו.

33 Autofont APS

 

כנס פלסטיקאים התקיים השבוע במלון הילטון תל אביב בנוכחות מאות רופאים פלסטיקאים ורופאי עור. התקיים בין היתר פאנל מומחים על חידושים בעולם האסתטיקה בו לקחו חלק ד”ר מוניקה אלמן, ד”ר אינה בלינקי, ד”ר רון עזריה, ד”ר צחי שלקוביץ וד”ר מימי ארנרייך. בנוסף העבירה ד”ר מוניקה אלמן הרצאה על טיפולים חדשים בלייזרים וטכנולוגיות מתקדמות בטיפולי עור, וכן הרצאה נוספת על שילוב של טכנולוגיות הזרקות, פלזמה וחידושים רבים.

34 PLASTI

 

חברת אלקטרולוקס משיקה קמפיין עולמי בשם: Better Living 2030 המזמין בנו ובני נוער מרחבי העולם וגם מישראל, לשלב כוחות עם החברה על מנת לבחון פתרונות לבתים העתידיים שיקימו. המטרה היא ללמוד עוד על התקוות, החלומות והחששות של הצעירים, כדי להיות מסוגלים לספק פתרונות המותאמים לצרכים שלהם לחיים איכותיים וברי קיימא כשיגיעו ל- 2030. חברת אלקטרולוקס מזמינה צעירים בגילאי 15-20 להצטרף לצוות יוצרי השינויים. הצעירים שייבחרו, ילוו בכמה מיצרני השינויים המשפיעים ביותר בימינו שיעזרו בחקירת פתרונות לחיים טובים יותר בשנת 2030. כחלק מאותה יוזמה, חברת אלקטרולוקס תערוך סקר עולמי שבו ייקחו חלק כ- 15,000 צעירים בגילאי 15-20 אשר יישאלו כיצד הם רואים את בתיהם בעתיד. בתמונה: ג’ונאס סמואלסון, מנכ”ל אלקטרולוקס.

35 ELECTROLUX

 

תקווה גדעון והדוגמן רון לוי שנבחרו לפרזנטורים החדשים למותג השעונים הקשוח בעולם SHOCK-G, נדרשו לקפוץ ממטוס בצניחה חופשית לראשונה בחייהם, בקמפיין אקסטרים גדול בהשראת סרט האקשן מר וגברת סמית’, מהלך שנעשה בפעם הראשונה בקמפיין אופנה ישראלי אשר נועד להמחיש את היותם של השעונים הקשוחים ביותר בעולם, העומדים בפני כל זעזוע וחבטה.

36 SHOCK-G

 

אלון אלפרוביץ, מנכ”ל מי עדן ערך השבוע הרצאה לילדים דרוזים ממרכז היזמות בכפר ג’וליס. צוות מרכז היזמות בג’וליס הודה לאלון על ההרתמות ועל הרצון לקחת חלק בעשייה של הצוות, אשר בזכותה הם יכולים לעזור לילדים להגשים חלומות ובעיקר לקדם את דור העתיד.

37 MEY EDEN

 

שלומי יפרח כוכב “השוטרים” שכבש את המסך בקשת 12 וטליה דנינו נישאו באולמי “חצר המלכה” בצומת כנות. את שמלת הכלה עיצב שלומי דדון. על החלק האמנותי אלקנה מרציאנו שהכניס את הזוג בשיר חופה.

38 WEDIND

 

עו”ד אריקה סולמון וסר ועו”ד רועי ביטון מנהלי חב’ “Lawyers” שהינה חב’ תוכן והדרכה משפטית להכשרה מקיפה של סטודנטים למשפטים לבחינות ההסמכה בלשכה, הגיעו לברך את 700 בוגרי הפקולטה למשפטים במכללה האקדמית בקריית אונו. חב’ “Lawyers” הייתה שותפה למסלול הלימודים של הסטודנטים בשנה ג’ בקורס “כלים ומיומנויות בעריכת דין – “lawyering. עו”ד אריקה סולומון וסר מנכ”לית חב’ “Lawyers” מציינת שבפיתוח שיטת הלימוד וכתיבה ספרים החדשים ללימוד לבחינות הסמכה, השקיעה החברה -3 מיליון ₪. בתמונה: עו”ד אריקה סולומון וסר ועו”ד רועי ביטון מנהלי Lawyers מברכים את קבוצת הסטודנטים למשפטים.

39 Lawyers

 

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook