ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 28/07/21

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

INDEX BIZTEC 

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 28 ליולי  2021

מאת: בלה דיאמנט

  

 TAVIM

רמי לוי ואבי כץ, שחוללו מהפכות בתחום הקמעונאות בישראל, השיקו בשבוע שעבר את הדבר הבא בתחום הקמעונאות – Q, מיזם חדש של רשת חנויות המבוססות על קניה אוטונומית. האירוע התקיים בחנות הראשונה של המיזם הממוקמת בשדרות רוטשילד 27 בתל אביב. החנות ממוקמת בבניין משוחזר, והאירוע התקיים בחצר האחורית של החנות שהפכה למתחם אירועים. בין הנוכחים באירוע, אנשי עסקים בכירים וביניהם: אבי כץ, רמי לוי, נטעלי אייזנברג מנכ”לית Q אוריאל לין ראש לשכת המסחר, ארז גור מנכ”ל “CYB-ORG AUTO SHOP”, חגית שינובר בתו של אבי כץ ומנכ”לית X LAB DIAMONDS ועוד.

 1 KATZ

כנס “מגדילים” התחדשות עירונית התקיים לאחרונה בפ”ת. במסגרת הכנס הבטיחה שרת הפנים איילת שקד כי היא מכוונת לפתרון משבר הנדל”ן כולל הסבת בנייני משרדים למגורים, וייעוד של משרדים ריקים 50-60 מ”ר לזוגות צעירים. בין המשתתפים נצפו עו”ד שיר הספרי ממתגת ערים ונדל”ן, היזם עדי צים, אלכס מריאש מנכ”ל הכשרת הישוב ועוד. בתמונה: שרת הפנים איילת שקד עם עו”ד שיר הספרי.

 2 SHKED

השף חיים כהן הרים כוסית לחיים עם מורן שטרום, נטורופתית מוסמכת לרגל השקת ספרה החדש המכיל מתכונים וטיפים לאורח חיים בריא וטעים, והתכבד בעותק מיוחד קולגה עם הקדשה. ערכת ספרי התזונה שלה מורן שטרום מכילים תפריטים, מתכונים, סודות וטיפים לאורח חיים בריא וטעים.

 3 COHEN

ביום ראשון הגיעה השחקנית הידועה שני כהן לעיר הבירה, עם שלוש הבנות ועם הבעל, והתמקמה במלון שנפתח ממש לאחרונה – ibis styles השייך למותג העולמי איביס, מרשת אקור הבינלאומית. בתמונה: מנכ”לית השיווק של איביס ישראל טל פלדבוי עם שני כהן.

 4 IBIS

בסופ”ש האחרון הושק ה-ipark מתחם האטרקציות הענק של הקיץ, על גג עזריאלי ת”א של המפיק והיזם מוטי לסרי. הגיע לברך על הפתיחה מנכ”ל קניון עזריאלי ת”א אורן אופיר. בתמונה: המנכ”ל אורן אופיר, מוטי לסרי, ליאון שנידרובסקי וליהיא גרינר.

5 ipark

 

השבוע על במת קאמרי 1, אותה במה שהוא מילא ביצירה וקסם פעמים רבות כל כך, נפרדו חברים וקולגות מהבמאי עמרי ניצן שנפטר השבוע בטרם עת. עשרות שחקנים ושחקניות, יוצרים ויוצרות, אנשי ונשות תיאטרון, צופים.ות וחברים.ות הגיעו כדי לחלוק כבוד אחרון לעמרי. בטקס הספידו אותו רן גואטה מנכ”ל התיאטרון, רון חולדאי ראש עיריית תל אביב, עופר שחל יו”ר הוועד המנהל של התיאטרון הקאמרי, גלעד קמחי המנהל האמנותי של התיאטרון הקאמרי, נעם סמל מנכ”ל תיאטרון הבימה ושותפו לעשייה ארוכת שנים, משה קפטן המנהל האמנותי של תיאטרון הבימה, ומיכאל הנדלזץ, מבקר תיאטרון וחבר ילדות שלו.

6 KAMERY

 

חברת כלמוביל יבואנית מרצדס, קיימה אירוע לקוחות במתחם קאי אירועים בעמק חפר, בניצוחו של השף מושיק רוט, עם הופעה מרגשת של רמי וריטה. לצד מתחם האוכל והשתייה נפרשו במתחם להנאת האורחים, עשרות מדגמי מרצדס השונים, בהם דגמי החשמל פורצי הדרך החדשים, עם הפיתוחים הטכנולוגיים המרתקים. המארחים: יניב שיראזי נשיא ומנכ”ל קבוצת כלמוביל, גילי פריאנטה מנכ”ל מרצדס ישראל, ענת וד”ר שמואל חרלפ מבעלי כלמוביל. בין האורחים: עדי אופק, מנכ”לית מרכז הפיתוח של מרצדס בישראל, עו”ד ציון אמיר ובתו ירדן, משה טרי, ד”ר סאמר חאג’ יחיא יו”ר בנק לאומי, עדי צין, מוטי פרידמן, יורם כדורי, עו”ד אילן בומבך, מיקי שמו, אורן אלעזרא מבעלי אלבר, יורם אדלר, גלית פרבר שרצקי ועוד. בתמונה: יניב שיראזי, ד”ר שמואל חרל”פ עדי אופק וגילי פריאנטה.

7 KAI

 

ביום ה’ האחרון הזמר שולי רנד הופיע בזאפה חיפה. בסיום ההופעה, שנגמרה בשעת לילה מאוחרת, החליט שולי במקום לנסוע חזרה לתל אביב, להישאר ללון במלון דן כרמל. כשהגיע שולי למלון, צוות המלון דאג לארגן לו בהתראה הקצרה ארוחת ערב טבעונית ומפנקת שבישל עבורו שף המלון. בתמונה: הזמר שולי רנד ובן ינובר מנכ״ל מלונות דן אזור חיפה ומנכ״ל מלון דן כרמל.

8 RAND

 

בכירי העולם המוטורי המקומי לצד מובילי דעה ונציגות ממשלת איטליה, התכנסו השבוע בבית שגריר איטליה, להשקת הדור החדש של מותג האופנועים Aprilia שמקורו בארץ המגף, באירוע שערכה היבואנית עופר אבניר. באירוע נחשף דגם ה-V4 החדש של החברה. הגיעו להתרשם: שרה אטי קסטלאני סגנית שגריר איטליה, ג׳וליה קאלברזה נספחת העיתונות ודוברת השגרירות, ארמנה קריגר מהמחלקה המסחרית, קובי גילון סמנכ”ל חטיבת הדו גלגלי בעופר אבניר, אנשי התקשורת בועז קורפל וגיא גיאור ועוד. בתמונה: שרה אטי קסטלאני, סגנית שגריר איטליה וקובי גילון.

9 Aprilia

 

השבוע בגג קניון הדר ירושלים, הופיעה כוכבת הילדים מיכל הקטנה, מלאת אנרגיה עם רקדנים ותלבושות, בניגוד למצופה מאם טרייה. מיכל הקטנה הייתה יריית הפתיחה לסבב הופעות קיץ לכל המשפחה, שיתקיימו במהלך חודש אוגוסט בגג הקניון. בתמונה: הגיע לפרגן עם 3 ילדיו אופיר קריאף, שחקן הכדורגל מקבוצת בית”ר ירושלים.

10 MICHAL

 

חברת “קליל” מכרמיאל חתמה הסכם ספונסר עם קבוצת “מכבי ת”א” בכדורסל לעונת 2021-22. פרדי אבוקרט מנכ”ל “קליל”: “שיתוף הפעולה עם קבוצת מכבי ת”א בכדורסל, שנה תשיעית ברציפות ממשיך להוות עבורנו חיבור מושלם לערכי המצויינות של החברה ולתת השראה בתחום העסקי והקהילתי, קליל שמחה לשתף פעולה עם מכבי Playtika ת”א , מועדון הספורט המוביל בישראל כבר עשרות שנים”. בתמונה מימין: יוני רובינזון משנה למנכ”ל חב’ קליל, דורון ג’מצ’י מנהל שיווק והמכירות מכבי ת”א ופרדי אבוקרט מנכ”ל קליל.

11 KALIL

 

מתחם העיצוב הענק דיזיין סיטי במישור אדומים, משתרע על שטח של כ 90 אלף מ”ר וכולל כ 160 חנויות עיצוב של המותגים המובילים. הפתיחה הראשונה בבירת העיצוב הירושלמי נערכה השבוע ע”י רשת -ZAGA פינות אוכל, לרגל חנוכת סניף הדגל שלה. לאירוע הוזמנו אדריכלים ומעצבים מכל רחבי הארץ, אשר נחשפו לראשונה לפרויקט העיצוב הגדול במדינה. האירוע נערך בסניף החדש של זגה, בו השקיעה החברה כ- 2.5 מיליון ₪.

12 DEZINE

 

השר לענייני ירושלים, זאב אלקין, מנכ”ל חברת אריאל אורי מנחם, יו”ר הגן הבוטני אלן ברקלי, מנכ”ל הגן הבוטני תום עמית, מרים פרץ הפרזנטורית של ירושלים וחבר מועצת העיר עופר ברקוביץ’, הגיעו השבוע לארוע השקת האטרקציה הגדולה לילדים בירושלים: ממלכת השלג בגן הבוטני. לאירוע הגיעו למעלה מ-400 מוזמנים ביניהם סלבס, עיתונאים, אנשי תקשורת ומשפיענים עם בני משפחותיהם, שנהנו מאד מפעילויות עם קרח, שלג ומיפגשים עם דמויות ידועות כמו אולאף איש השלג, ביג פוט, בת הים ועוד. בתמונה מימין: עופר ברקוביץ’ חבר מועצת העיר ירושלים, אורי מנחם מנכ”ל חברת אריאל, אלן ברקי יו”ר הגן הבוטני ותום עמית מנכ”ל הגן הבוטני.

13 JERUSALEM

 

פנגו האפליקציה המובילה בתחום התחבורה החכמה בישראל , משיקה שפה תקשורתית חדשה בקמפיין בכיכובה של שני כהן כפרזנטורית, באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM המתאר איך האפליקציה עושה לנו חיים פשוטים יותר. בקמפיין תגלם שני כהן את זמרת הפופ לי-פן גולד ,שתשיק את קליפ הבכורה שלה בשיר. הקמפיין הינו צעד נוסף בצמיחה של פנגו, האפליקציה המובילה לכל פתרונות התחבורה החכמה בישראל עם מעל ל -2.5 מיליון משתמשים. פנגו מאפשרת כיום בין היתרתשלום ב- 400 חניונים, תשלום בקליק על תחבורה ציבורית בשיתוף עם מוביט, תדלוק מהיר בתחנות דלק של סונול ותשלום בחנויות הנוחות, תשלום בכבישי אגרה ועוד. הקמפיין יעלה בפריסה ארצית, בטלוויזיה ודיגיטל, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪.

14 SHANI PANGO

 

מנכ”ל כתר פלסטיק אודי שגיא, היה בשבוע שעבר אורח הכבוד של נשיא המכללה למינהל פרופ’ יורם רבין, ודיקאן ביה”ס לעיצוב וחדשנות ד”ר גווין סאס, באירוע הפתיחה של תערוכת הבוגרים של ביה”ס לעיצוב וחדשנות במכללה, לה החברה נתנה חסות כחלק משיתוף פעולה רחב וארוך שנים שלה, עם המכללה לקידום יצירתיות וחדשנות. שגיא חשף לראשונה לציבור הרחב מיצב אומנותי ייחודי המורכב מקונסטרוקציה ייחודית של רהיטי הפלסטיק של כתר, שמטרתו לגרום לציבור הרחב לחשוב אחרת על אחד הפריטים השכיחים בחייהם: הכיסא. בתמונה: אודי שגיא, יורם רבין וגוין סאס.

15 KETER

 

בסוף השבוע שעבר אירח מלון דן תל אביב את השף גל בן משה, השף הישראלי עטור כוכב מישלן, של המטבח הלבנטיני החדש במסעדה Prisem ברלין, אשר בישל ארוחה חד פעמית יחד עם עובד אלפייה, שף המלון הארוחה. הארוחהש הציגה את המטבח הלבנטיני החדש בעולמות הפיין דיינינג, הייתה על טהרת הבשר והדגה המקומית האיכותית ביותר, והתוצרת המקומית העונתית המשובחת שיש לישראל להציע. למחרת אורחי מלון דן תל אביב הוזמנו למפגש chef’s talk “אחד על אחד”, במסגרתו איש הקולינריה דוד קישקה אירח את השף גל בן משה, לשיחה אישית על האתגרים סביב שימור כוכב מישלן, על המשמעות של קולינריה ישראלית בברלין, על ההשפעות ומקורות ההשראה, על התכניות לעתיד ועוד. שף גל בן משה זכה לאחרונה, זו שנה שנייה ברציפות, בכוכב מישלן עבור מסעדת הפיין דיינינג שלו “פריזם” שבברלין. בתמונה מימין לשמאל: רמה אורם מנכ”לית מלון דן תל אביב, עובד אלפייה שף מלון דן תל אביב, גל בן משה שף בעל כוכב מישלן מסעדת פריזם ברלין ורונן ניסנבאום מנכ”ל רשת מלונות דן.

16 DAN HOTEL

 

נועם ויימן מנכ”ל קבוצת דיפלומט, מיקי קליגר יו”ר החברה לפיתוח והחברה לנכסי קיסריה, ומיכאל כרסנטי מנכ”ל החברות, חתמו על עסקת שכירות והקמה של מרכז לוגיסטי מהגדולים בישראל בשטח של כ-82,000 מ”ר שבחלקו יתנשא לגובה של 40 מטר. מבנה הענק ייבנה על ידי החברה לנכסי קיסריה, עבור דיפלומט, בחלקו הצפוני של פארק העסקים החכם של קיסריה, בהשקעה של כ-340 מיליון ש”ח. בתמונה מימין לשמאל: מיכאל כרסנטי, מיקי קליגר, נועם ויימן ונגה ויימן, מנהלת התקשורת השיווקית של הקבוצה.

17 DIPLOMAT

 

חברת רב בריח קיימה אירוע כנס מנהלים ל 150 מנהלי החברה בסטוקו בת”א, עם פרסומת חדשה שהשיקה לאחרונה החברה. לאחר מכן התקיים טקס מנהלים מצטיינים והופעת אורח של אמן החושים ניר חיימוביץ. שמואל דונרשטיין יו”ר ובעלים נשא דברי פתיחה, ואיחל הצלחה באולימפיאדה לקטי ספיצ’קוב ולינוי אשרם, בנות החסות של החברה, ששלחו סרטונים מוקלטים למנהלים בו הן הודו על התמיכה. נכחו באירוע: עידן זוארץ המנכ”ל, מאיה דונרשטיין יתיר סמנכ”לית שיווק, אסף אבן חיים סמנכ”ל כספים, אביחי רז סמנכ”ל תפעול, ליאור דונרשטיין סמנכ”ל שרשרת אספקה, אלי שמיני סמנכ”ל שיווק קבלנים, ניר לב סמנכ”ל חטיבה מוסדית, גד אברג’ל סמנכ”ל שוק פרטי, יגאל מורן מנכ”ל חברת בת נוריאלי ועומר יתיר מנכ”ל חברת בת נעילה.

18 RAV BARIAH

 

יום הצילומים האחרון של “הפילגש”, סרט ישראלי חדש נחגג בחברתן של כוכבות הסרט דאנה איבגי ואניה בוקשטיין. הצטרף לחגיגה גם התעשיין דורון הלפרן, אחד המשקיעים בסרט. דורון ואשתו אווה זכו גם להשתתף בסרט כניצבים. הסרט של הבמאית מעיין ריף והתסריטאית ענת גפני, מציג את סיפורה של אלה (דאנה איבגי), מלבישה בתיאטרון שמנהלת רומן עם אסף, מחזאי נשוי. אסף נפטר והיא מגיעה לשבעה מבלי שאשתו (אניה בוקשטיין) ובני משפחתו ידעו את סוד יחסיה עם אסף ואת כאבה על מותו.

19 PILEGESH

 

פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר, אירוע תרבותי משמעותי בסצנת התיאטרון בישראל, יתקיים כבכל שנה בעכו העתיקה, בחול המועד סוכות בין התאריכים 21-24 בספטמבר, זאת השנה ה-42. התוכנית האמנותית תכלול מאות שחקנים ופרפורמרים, יוצרים צעירים וליוצרים אלטרנטיביים, שיעלו עשרות מופעי תיאטרון, הצגות רחוב, מופעים חדשים ופעילויות לכל המשפחה. מופעי הפסטיבל מתקיימים במתחם אולמות האבירים מימי הצלבנים בלב עכו העתיקה, שהוכרזה ב-2002 אתר מורשת עולמית של אונסק”ו, המעניקים אווירה ייחודית למופעים האלטרנטיביים. המנהל האמנותי שלום שמואלוב, והוועדה האמנותית שלצדו, בחרו כשמונה מופעים לתחרות, אך גם מאפשרים לחלקם לעלות במסגרות האחרות, בתקצוב מועט יותר. מנכ”לית הפסטיבל ומפיקה אחראית היא ליזו אוחיון. בתמונה: ליזו אוחיון, שלום שמואלוב, ראש עיריית עכו שמעון לנקרי יחד עם רקדני TOYZZZZ .

20 ACO

 

נפתח הקורס הראשון של חברת LAWYERS לנבחנים לקראת בחינות ההסמכה של לשכת עורכי הדין. בקורס הראשון ילמדו כ-450 נבחנים בבחינות הלשכה. בפיתוח שיטת הלימוד, מסלולי הלימוד והספרים של חברת LAWYERS הושקעו כ-3 מיליון ₪. חברת LAWYERS בראשותם של עו”ד אריקה סולומון וסר ועו”ד רועי ביטון יחלקו בקורס הראשון 30 מלגות למצטיינים ועל בסיס סוציו אקונומי בשיווי של עד 3,000 ₪ למלגה. בתמונה מימין לשמאל: עו”ד רועי ביטון ועו”ד אריקה סולומון

21 LAWYERS

 

במסגרת המגמה לסיוע לחקלאות, נרקם שיתוף פעולה חברתי בין סאנדו, אפליקציה המחברת בין מתנדבים לחקלאים, לבין ארומה ישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, תעניק ארומה ישראל למתנדבים, שיציגו אישור להתנדבות של 3 שעות, הטבה של כוס שתייה חמה לבחירתם בכל אחד מסניפי הרשת, למעט בעיר תל-אביב יפו. ביום ההתנדבות יאשר החקלאי את הגעת המתנדב באפליקציה, והמתנדב יקבל ב-SMS קוד הטבה למימוש לכוס משקה חם. בת אל אסולין מנכ”ל”ת סאנדו: “החקלאות בישראל סובלת בכל שנה ממחסור של 20 אלף ידיים עובדות, לכן הצורך לעודד את התרומה הישראלית ההתנדבותית לחקלאות”.

22 AROMA

 

400 עובדי ‘קבוצת חיפה’ במטה הקבוצה בחיפה ועובדי המפעל הממוקם במישור רותם, זכו לקבל השבוע מהנהלת ‘קבוצת חיפה’, העוסקת בייצור דשנים מיוחדים לחקלאות, מאות ק”ג של גלידה להפגת חום סוף יולי, וכאות תמיכה בפרנסת עובדי בן אנד ג’ריס, להמשיך ולייצר גלידה בישראל. בתמונה: עובדי ‘קבוצת חיפה’ במישור רותם שבנגב.

23 DESHEN

 

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook