ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 4/08/2021

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

INDEX BIZTEC 

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 4 לאוגוסט  2021

מאת: בלה דיאמנט

  

 
TAVIM

 

במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ושר הרווחה מאיר כהן, נערך השבוע במלון דיויד קונטיננטל ערב גאלה ראשון מסוגו, להגברת המודעות למיזם הלאומי לביטחון תזונתי, המבטיח תרומת מזון מידי חודש לכ-11,000 משפחות יהודיות וערביות בישראל. כדי להגביר את החשיפה והמודעות לבעיה, הסכים יוזם הפרויקט, איש העסקים מוטי בן משה, להיחשף לראשונה וציין כי הקים את המיזם לפני כ-18 שנה כשעוד פעל רק באירופה. ברבות השנים הצטרפו לבן משה במימון המיזם לן בלווטניק, יצחק מירילשווילי, הקרן לידידות בראשותה של יעל אקשטיין ומוחמד אלאבאר מאיחוד האמירויות. לאירוע הגיעו בכירי הקהילה העסקית ביניהם: דב קוטלר, הראל לוקר, פיני כהן, איציק אברכהן, איתן יוחננוף, עדי צים, ישראל רייף, אסי שמלצר, שי באבד ואחרים.

1 BUZI

תאגיד התקשורת וה IT NTT השיק ביום חמישי את מעבדת החדשנות בישראל NTT Innovation Laboratory Israel באירוע חגיגי חוצה יבשות, אשר התקיים במקביל בישראל ובמשרדי התאגיד בטוקיו. האירוע החגיגי, כלל טקס גזירת סרט וטקס יפני מסורתי שנקרא הקאגמי ביראקי במהלכו שוברים חבית סאקה יפני, טקס המסמל “פתיחה” במזל טוב. נשאו דברים מנכ”ל ונשיא תאגיד NTT מר ג’ון סוואדה ושר התקשורת יועז הנדל. משתתפי האירוע, שגריר יפן בישראל H.E Mizushima Koichi שגריר ישראל ביפן המיועד מר גלעד כהן, המדען הראשי של משרד הכלכלה ד”ר עמי אפלבאום, מנכ”ל JETRO תל-אביב מר הירוטה שין, מר ג’ון פטרי, מנכ”לית מעבדת החדשנות של NTT בישראל נועה אשר ועוד. בתמונה: גלעד כהן השגריר היוצא ליפן, השר יועז הנדל, נועה אשר וקויאיצי מיזושימי שגריר יפן בישראל.

2 NTT

השבוע הושקה תערוכת הבוגרים לשנת 2021 של המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה, באירוע חגיגי שכלל לראשונה גם את תצוגת האופנה של בוגרי מחלקת האופנה. האירוע התקיים בלב המושבה הגרמנית, בשיתוף ובעידוד עיריית חיפה ומשרד התרבות, בנוכחות הבוגרים הנרגשים, בני משפחה, מעצבים ואורחים רבים. האירוע בהנחיית השחקן נורמן עיסא, התקיים במעמד ראש עיריית חיפה ד”ר אדר’ עינת קליש רותם, נשיא המרכז האקדמי ויצו חיפה פרופ’ שמעון עמר, פרופ’ רון רובין נשיא אונ’ חיפה, נחשון צוק, ממלא מקום וסגן ראש העיר ועוד. בתמונה: פרופ׳ שמעון עמר ועינת קליש רותם גוזרים את סרט הפתיחה.

3 VIZO

השבוע התקיימו צילומי קמפיין סתיו-חורף 2021 של רשת האופנה HOODIES ברידינג בנמל ת”א, בהובלת הפרזנטורית הצמודה ודוגמנית העל בר רפאלי, אשר מלווה את המותג החל מ-2014 ולצידה הספורטאי יובל שמלא, הממשיך לייצג את המותג זאת העונה השנייה. הקמפיין הנוכחי צולם בסגנון אקרו יוגה כך שרפאלי ושמלא מצאו את עצמם מבצעים תרגילי יוגה מסובכים. בנוסף נכחו על הסט עוד דוגמנים מעולמות הספורט אשר ליוו את הצילומים כל אחד בתחומו. על הסט נכח בכיר הנהלת הקבוצה אורן בר גיל, סמנכ”ל קבוצת HOODIES– CASTRO.

4 HOODIES

השבוע חגג שימי שרג, הבעלים של מחסני הנמל, יום הולדת 40 במסיבה מושקעת ב”נור 28″ ביפו. הגיעו לחגוג לו: ליאור סושרד, שירי מימון ובעלה יוני, אסי ועדי בוזגלו, אלירן עטר, עדי הימלבלוי, ישראל אוגלבו, ענבל שלוי, סופי טייב, אילון בן יוסף, שלישיית מה קשור, רן דנקר, קובי אפללו, קובי פרץ ועוד. על החלק האמנותי הופקדו: ליאור סושרד, רן דנקר ושלישיית מה קשור.

5 MA KASUR

הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA), המייצגת את הקהילה היהודית הגדולה ביותר בעולם מחוץ לישראל, מינתה את השר לשעבר איציק שמולי, לכהן כמנכ״ל הסניף הישראלי שלה. בתפקידו החדש, שמולי יוביל צוות עובדים האחראים על קידום שותפויות ומיזמים חברתיים, קידום פלורליזם יהודי וחיזוק הגשרים והדיאלוג בין יהדות התפוצות וישראל. בתמונה: איציק שמולי (מימין) ואריק גולדשטיין מנכ”ל הפדרציה.

6 UJA

שר התרבות והספורט חילי טרופר, בחר לפתוח את השבוע באתר החרמון. השר, הגיע עם משפחתו המורחבת המונה כ-70 איש , ליום בילוי כולל כל אטרקציות הקיץ באתר, כולל סיור מודרך לפסגת ההר, לגבעות הקרב. במהלך הביקור נפגש עם רפאל נווה מנכ”ל האתר.

7 HERMON

קולקציית Free To מבית המותג AZ FACTORY בעיצובו של אלבר אלבז, המעצב הישראלי המצליח בעולם, מגיעה לארץ ותימכר בפקטורי 54. זוהי למעשה הקולקציה האחרונה עליה הספיק לעבוד לפני מותו מנגיף הקורונה בגיל 59 בלבד, בחודש אפריל האחרון. בצל העצב והתדהמה שהיכו את תעשייה אופנה, מצליחה הקולקציה לשקף את דמותו הצבעונית והאופטימית של המעצב ומציגה מסר מרענן של אהבה ותקווה. הקולקציה תימכר בחל מה28.7 בחנות פקטורי 54 בקניון רמת אביב, בוטיק אמור בכיכר המדינה ובאתר Factory54.co.il.

8 AZ FACTORY

ביום שלישי הגיעו שר האוצר אביגדור ליברמן והשר לפיתוח הנגב, הגליל והפריפריה החברתית, ושר החקלאות עודד פורר, לסיור בעיר אשקלון במהלכו ביקרו במפעל ׳רב בריח׳ בעיר ובמרכז הרפואי ׳ברזילי׳. בסיורים ובפגישת נכחו גם מ״מ ראש העיר סופה ביילין, יורם גניש מנכ״ל העירייה, עידן דוד מנכ״ל החברה הכלכלית, עו״ד יוסי דיין וגורמי מקצוע נוספים מטעם משרדי הממשלה והעירייה.

9 LIBERMAN

הנהלת דלק מוטורס, יבואנית MINI בישראל, חברה לכבוד ההשקה לפסטיבל לילות אהבה של קבוצת זאפה, בהופעה משותפת של הלהקות “full trunk” ו”הדג נחש” ובהשתתפות של מאות לקוחות MINI במתחם VIP, שהוקם במיוחד עבורם. עוד הוצבה במקום מכונית MINI לטובת איורי גרפיטי של המוזמנים, כולם משדרים אהבה והכל בהשראת סיסמת המותג החדשה BIGLOVE וט”ו באב שנחגג רק לאחרונה. בתמונה מימין: יוגב וייס מנהל תקשורת שיווקית דלק מוטורס, יורם מזרחי משנה למנכ״ל דלק מוטורס, שרון אדלר מנהלת פרויקטים קבוצת זאפה ואלון גולדמן מנהל שיווק ב-מ-וו ו-MINI בדלק מוטורס.

10 MINI

משעות הבוקר המוקדמות הגיעו השבוע כ-50 נערות ונערים בני 15-18 מבית שאן ליפו, יחד עם מתנדבי עמותת שניר, ליום התנדבות של 6 שעות עבודה במסגרתו שיפצו, צבעו וחידשו דירות של משפחות נזקקות, לקראת ראש השנה וחגי תשרי. על הפעילות ניצחה השחקנית לוסי דובינציק, מי שמונתה בימים אלו כסמנכ”לית בעמותת שניר.

11 SNIR

השבוע השיק ראש העיר משה ליאון את ה’קרחנה בירושלים’ – מתחם החלקה חדש על הקרח, שנפתח בתחנה הראשונה ביוזמת עיריית ירושלים וחב’ אריאל. המתחם שהובא במיוחד מאירופה בהשקעה של למעלה מ-4 מיליון ₪, משתרע על שטח של כ-750 מ”ר, מאובזר בציוד חדיש, עשוי מקרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך. השנה לראשונה הושקו במתחם מסיבות DJ, ליין שישי בצהריים, חוגי החלקה לילדים ועוד. בתמונה מימין: אורי מנחם מנכ”ל חברת אריאל, עופר איובי יועץ ראש העיר, משה ליאון ראש העיר ואיציק לארי מנכ”ל העירייה.

12 JERUSALEM

לאחר שנים של החלטה לא להצטלם ובחירה להיות הרחק מאור הזרקורים, התייצבה בר בשעות הבוקר המוקדמות על סט צילומים לקמפיין עבור מותג הטיפוח האורגני החדש “חוחובה זהב”. חמושה בצוות מקצועי לצילומי הקמפיין הדיגיטלי שיעלה כבר בשבוע הבא. סנדי עדכנה שהייתה אמורה לטוס לחופשה רומנטית ביוון, למשך 10 ימים, אך נאלצה היום לבטל, בשל מצב התחלואה והודעת משרד הבריאות על בידוד עם חזרה מחו”ל.

13  SENDI

טייטם שטרן בת ה21, המיוצגת בסוכנות “לייס מודלס”, נבחרה לצילומי הלוק בוק והאופנה של fix לצד הדוגמניות שיר יהב ואמילי רנציקה. טייטם נולדה בלונדון ועלתה עם הוריה לישראל בגיל צעיר. לאחרונה טייטם התחילה לעבוד על קריירת המשחק שלה, לצד הדוגמנות ומצפה לצלם עוד קמפיין גדול בחו”ל.

14 fix

השבוע במסעדת סיטרה מול הים בסי אנד סאן, השיקו ג’אווד אגבריה מנכ״ל ובעלים, את “מילוטל” החדשה, יצרנית הצ’יפס הקפוא מהשדה לצלחת, בנוכחות הנהלת החברה: אבי לוי מנהל הפעילות של החברה, חופית חן סגל מנהלת השיווק, ושני ילדיו של ג’אווד באסל ואשרף שהם מנהלי המפעל. מיליוני שקלים הושקעו בהשבחת המפעל וכעת משיקה ליין מוצרים חדש של צ׳יפס במגוון צורות, ונכנסת בפעם הראשונה לשוק הקמעונאי ברחבי המדינה ואף צפויה להתרחב לחו״ל. שף סיטרה אורן מורד הגיש לצד ארוחת בוקר ים- תיכונית עשירה, מגוון מנות בהן כיכב צ’יפס מילוטל בתיבול פטה ותבלינים ים תיכוניים ובעוד מאכלים. בתמונה מימין: חופית חן סגל, אבי לוי, ג׳וואד אגברייה, אשרף אגברייה ובאסל אגברייה.

15 MILOTAL

אליפות טיקטופ 202 מגיעה לפתח תקווה. התחרות תיערך מהשבוע עד ה 25 לאוגוס, בעופר הקניון הגדול פ”ת, עם כל כוכבי הטיקטוק הגדולים במדינה. רחבת המזון המהיר מארחת את בני הנוער עם 4 זירות צילום מעוצבות וחופשיות, משם ניתן לעלות סרטונים לרשתות החברתיות. אירוע הגמר של הקניון יערך ביום רביעי ה-25.8, עם צוות השופטים: דילן דרור, יסמין עומרי, אורי נוביק ויונתן בטיטו אשר יבחרו בשלושת הזוכים שיעלו לגמר הארצי הפיינליסטים של הקניון יעלו לבמה עם כוכבי הטיק טוק, ולבסוף יבחר המנצח של עופר הקניון הגדול פתח תקווה לשנת 2021.

16 KENION PT

לרגל השקת מוצרי קיץ מתחום האיפור והטיפוח, יוצאת רשת הקוסמטיקה SACARA בקמפיין חדש שיעלה השבוע הקרוב, בכיכובה של הפרזנטורית אנה זק בתקציב הנאמד ב 1 מיליון ₪. מדובר בקמפיין רחב שימשך עד החגים, לא רק איפור אלא מגוון ומתן מענה בכל קטגוריות הביוטי לאישה ולבית. הקמפיין יכלול בין היתר: טלוויזיה, פרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות.

17 SACARA

שר התיירות, אלוף פיקוד צפון, חתן פרס ישראל יהודה הראל, נדיה כהן אלמנתו של אלי כהן, ראשי מועצות רמת הגולן וצפון הארץ, אנשי עסקים ובכירי ענף התיירות הגיעו לטקס קביעת מזוזה במלון “פרא” החדש, שיפתח לקהל הרחב בסוף חודש אוגוסט. הארוע כלל קוקטייל חגיגי וסיור שערך היזם ליאו גלסר, יחד עם בעלי המלון ישי מלכה.

18 GOLN

“הבנים והבנות”, תוכנית הדגל של ערוץ הילדים בפרט והחופש הגדול בכלל, משתפת פעולה עם רשת המתנות והציוד לבית הספר YOLO מתוך משתתפי התוכנית הוקמה נבחרת “הבנים והבנות של יולו”, אשר ישמשו כשגרירי המותג ברשתות החברתיות ובנוסף, עיצוב של קולקציה בלעדית: “ערכת הבנים והבנות”, במיתוג משותף עם סימן ההיכר של התוכנית: הלוגו של כפכפי הקיץ. הערכה כוללת את הפריטים שצריך לבית הספר, כולם עם סימן ההיכר של התוכנית: כפכפי קיץ צבעוניים. הערכה נמכרת בבלעדיות בחנויות ובאתר YOLO. יעל יגלום יזמית רשת yolo ושני אברמוביץ’, מנהלת השיווק של ערוץ הילדים, נפגשו בחנות YOLO גן העיר, בהשקת קולקציית חזרה לבית הספר החדשה של YOLO והשקת ערכת הבנים והבנות.

19 YOLO

יוסף גנון, הבעלים של רשת “יוסף” המונה תשעה סניפים ברחבי הארץ, השיק בסניף “חומוס יוסף” שוק לוינסקי ארוחת טעימות חדשה בשם “חווית השוק”, המבוססת על החומוס המיתולוגי וכל טעמי השוק האותנטיים בארוחה אחת. הגיעו לפתוח שולחן איש הטלוויזיה והרדיו אבי כאכון, אשת הטלוויזיה מירב מילר והדוגמנית הבינלאומית סופי מצ’טנר.

20 YOSEF

כחלק ממיצוב מקיף של מלונות אפולו בהולנד, מלון אפולו לליסטאד סיטי סנטר המחודש, שינה את שמו למלון לאונרדו לליסטאד סיטי סנטר וינוהל תחת המותג לאונרדו. בטקס הפתיחה והמיתוג הרשמי של מלון לאונרדו לליסטאד סיטי סנטר, כיבד בנוכחותו ראש העיר של לליסטאד, מר אדם אלזקלאי (Adam Elzakalai) ויחד עם מנהל המלון, מר סנדר קיזברינק (Sander Kiezebrink), התכבדו השניים לגזור את הסרט.

21 Adam Elzakalai

אפרים רייך, איש העסקים, חסיד צאנז, הבעלים של חברת אימג’סטור לסריקת מסמכים וניהול המידע, הציג השבוע את שיתוף הפעולה עם חברת ליבונאה, בהובלתו של אור אנידג’ר, מנכ”ל שותף וממייסדי החברה, המתמחה בטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית (NLP) וזיהוי קולי (Speech Recognition) בשילוב בינה מלאכותית, בהשקת המערכת הטכנולוגית החדשנית של ליבונאה, שהיא חדשנות עולמית בתחום. המערכת החדשנית מסוגלת לנתח ולהבין מעל ל- 100 שפות ובתוכן, לראשונה, גם את השפה העברית ושפות שמיות אחרות ובהן הערבית, עובדה שמעוררת עניין גדול גם בעולם הערבי. עוד נכחו ניר כהן, שותף בליבונאה, ושמואל אדמון מנכ”ל אימג’סטור.

22 Speech Recognition

גיא מרום, מנכ”ל מלון דן ירושלים אירח את כוכב הפופ יונתן מרגי, שהופיע בפני 400 אורחי המלון, במסגרת חבילה מיוחדת למשפחות לקיץ. במסגרת החבילה המיוחדת, אורחי המלון גם נהנו מארוחת גורמה מיוחדת של השף המוביל אבי ביטון, שהצטרף לשף המלון צחי בן שבת אשר רקחו יחד מגוון הפתעות קולינריות מפתיעות כשעל התפריט היה אמון איש הקולינריה, דוד קישקה. במסגרת החבילה המיוחדת, אורחי המלון קיבלו פנקס טעימות מיוחד ובלעדי לשוק מחנה יהודה הצבעוני בירושלים. בתמונה מימין לשמאל: כוכב הפופ יונתן מרגי, וגיא מרום המנכ”ל.

23 DAN HOTEL

“עלינא בפיתה” הגיעה לראשון לציון עם אוכל טעים איכותי ושמח, באווירה של שוק צבעוני ותוסס, לאכול במקום, ב- TA או במשלוח הביתה. עלינא בפיתה היא אחותה הצעירה והעדכנית של עלינא המקורית, מסעדה שעבדה עד פרוץ הקורונה באשדוד, ובמהדורת 2021 האחים דביר וניב ניפוסי הבעלים, חברו לשף ינון אלעל (מחניודה ומשחקי השף), והכניסו את כל האהבה שלהם לאוכל טוב, מהיר ואיכותי, לתוך פיתות חמות וטריות שעשויות במקום, בעבודות יד. המנות הבשריות כוללות 100% בשר טרי משובח, שעולה לגריל לאחר שהושרה במרינדה ותובל במתכון סודי. בתמונה: האחים ניב ודביר ניפוסי, הבעלים.

24 PITA

רגע לפני הטלת הגבלות חדשות על עולם הקולנוע, העצמאים נפגשו בסינמה סיטי גלילות להקרנת סרט במסגרת “מועדון הסרט הטוב”, לחיזוק והבעת סולידריות עם עולם התרבות, והצורך לאפשר לו להמשיך לפעול. ח”כ ענבר בזק הגיעה לתמוך ולספר את סיפורה האישי כמי שהייתה בעלת עסק 12 שנים לפני פרוץ הקורונה ונאלצה לסגור אותו. נשיא להב עו”ד רועי כהן, הבטיח להמשיך את מסורת המפגשים עם ראשי האירגונים הכלכליים המובילים במשק, ולקיים את מסורת שישי בוקר. נכחו ונהנו מהקרנה פרטית של הסרט “שומר הראש ואשתו של המתנקש”: ח”כ ענבר בזק, נשיא לשכת יועצי המס ירון גינדי, יו”ר שח”ם השחקנית אסתי זקהיים, דני אלחרר יו״ר התנועה לעידוד האופנה, צמרת אביבי יו״ר ארגון מורי התל״ן, חיים אייזנפלד נשיא לשכת היועצים העסקיים, עו”ד והסופר בני דון יחיא ועוד.

25 GINDI

צופית גורדון התמנתה לתפקיד מנכ”לית עמותת “יוזמות עתיד” ותחליף את יעל עובדיה, שהייתה ממייסדי העמותה ושותפה להקמת העמותה לפני שש שנים, יחד עם היזם החברתי ואיש העסקים ניסים בר-אל המכהן כיו”ר העמותה. לגורדון מספר תארים: תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני במדע המדינה מאוניברסיטת ת”א. העמותה פועלת באמצעות מעטפת ליווי מקיפה, הכוללת קורסים בפיתוח יזמות עסקית, ליווי עסקי ממושך לפיתוח העסק, הלוואות בתנאים מועדפים וקשת שלמה של סדנאות העשרה והטבות והכל ללא תשלום.

26 YOZMOT

אשת העסקים והיזמית החרדית עפרה שמעוני מבני ברק, חגגה יום הולדת בבר הנייניש בפתח תקווה. הגיעו לחגוג לה: רוני מזרחי נשיא לשכת הקבלנים, איש הנדל”ן מוטי כוזיהנוף, דרור קונטנטו, אורן אסידו ועוד. על החלק האמנותי היו אמונים קלוד דדיה שהנחה את האירוע, לבסוף עלו לשיר לעופרה הזמרת העולה ספיר נהון ואחריה ניקי גולדשטיין. בתמונה מימין לשמאל: מאיר דהן מנייניש בר, יהודה עמר, דרור קונטנטו, עפרה שמעוני ואורן אסידו.

27 NADLAN

דוד קאופמן מונה למנהל השיווק והמכירות של חברת “משומשו” יצרנית המזון הטבעוני מקיבוץ גן-שמואל שמרחיבה את פעילותה בשוק הקמעונאי והמוסדי, ומשיקה מוצרים חדשים בתחום תחליפי הבשר ומוצרי המאפה. בתפקידו יהיה אחראי דוד קאופמן, אשר שימש כמנהל מכירות בחברת “תנובה” ובחברת “שטראוס”, על ניהול המכירות והרחבת קו הפצת מוצרי “משומשו” לכ-1500 חנויות ונקודות מכירה ברחבי הארץ.

28 MASHU

ביום שישי האחרון נפתחה תערוכה חגיגית בגלריית “פריסקופ” החוגגת 20 שנה למותג הנעליים המיתולוגי COUPLEOF, בראשו עומדים הזוג אילון ושלי סתת קומבור. שלי תכנס לקדנציה השנייה שלה כראש המחלקה לצורפות ואופנה בצלאל בשנה הבאה. אל התערוכה הגיעו עדי שטרן נשיא בצלאל, מעצב האופנה וותיק דורון אשכנזי, האמנית רחלי שרפשטיין, אוצרת האופנה גלית רייסמן ונוספים.

29 COUPLEOF

חברת אנוטקה יבואנית יינות ומשקאות אלכוהוליים מובילה, אירחה מגוון רחב של מסעדנים ואנשי קולינריה מהשורה הראשונה, להשקת יקב בוטיק יווני שנחת לראשונה בישראל: דומיין סקורס. השקת היקב הצעיר התקיימה במתחם האירוח הקולינרי 3 נקודות בתל -אביב, של השף ליעוז מלול. בתמונה מימין לשמאל: השף ליעוז מלול, גיא בליס מנהל השיווק של אנוטקה לצד המיקסולוג וצלם האופנה ים סימן טוב.

30 ANUTKA

עידו קוזיקרו קפץ בסופ”ש האחרון לקניון שער הצפון לחנות אדידס, להתחדש בנעלי ספורט חדשות. עידו מונה במרץ האחרון לעוזר המאמן של עמית בן דוד במכבי חיפה, עד לסיום העונה. הוא משחק בליגה הארצית, לאחרונה בקבוצת הפועל מגדל/יזרעאל המוליכה את ליגה ארצית מחוז צפון, בה צפוי להמשיך לשחק. באוגוסט 2019 השתתף בתוכנית הריאלטי הישרדות VIP עונה 3, ואף התארח בסדרת הילדים “אבא מטפלת” לצד יובל סמו.

31 ADIDAS

משרד האסטרטגיה, דוברות ויחצ a2b בבעלות איטל בציר אלשיך (לשעבר איטל תקשורת), ושרון בכר זכו החודש ב-5 תקציבים חדשים: דיור מוגן “נופי מוצא”, פרויקט “קהילות דיגיטליות” המכוון לבני 65+, בהובלת מטה “ישראל דיגיטלית” , עיריית ירושלים ובשיתוף חברת TechBuddy , “מענית קר” בניהולה של מענית שליזנגר, מומחית בטיפול במשפחות שהוריהם הפכו לסיעודיים, “תיאטרון דימונה” ופסטיבל “מכתש של כוכבים” .

32 AB

המחלקה לארכיטקטורה בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, בשיתוף פעולה עם חברת הצבע המובילה “נירלט”, שילבו כוחות בתערוכה יוצאת דופן – ‘Break/Out – מתווה יציאה’. התערוכה מאופיינת בצבעוניות רבה שכולה צבועה בצבעי חברת הצבע “נירלט”. כיאה לחברת צבע מובילה שמאמינה בשיתוף פעולה עם דור ההמשך של עולם האדריכלות, בחרה “נירלט” לתת חסות לתערוכה למחלקה זו.

33 NIRLET

ביום שישי בבוקר השיקה כוכבת הילדים נעמה סופר את מופע הקיץ שלה ‘פסטיפאן קסם הצחוק’ בהשתתפות עומרי רוטברד ושרון צור. בין ההורים שהגיעו עם הילדים, היה ניתן לראות עמוס תמם שהגיע עם אן הפרטית שלו ועם אחייניות שלו, ליהיא גרינר שהגיעה עם שלושת הילדים שלה ועם דניאל של נעמה קסרי, ליטל סמדג’ה שהגיעה עם שני הבנים שלה, דוד חיים שהגיע דווקא נטול ילדים ועוד.

34 KESEM

15 מילדי המועדונית בבת ים הופתעו לפגוש השבוע את כוכבת העל נועה קירל, במסגרת פרוייקט “חוגגים בידידות” המשותף לקרן לידידות ולקבוצת FOX. קירל העניקה לילדים שי מתנת קבוצת פוקס ואת כרטיס DREAM CARD מתנת הקרן לידידות. במסגרת פרויקט “חוגגים בידידות” המשותף לקרן לידידות ולקבוצת FOX יקבלו 38,000 ילדי פנימיות, מועדוניות, משפחות חד הוריות בדיור הציבורי וילדי עולים חדשים ממגזרים שונים ומכל רחבי הארץ, את כרטיס DREAM CARD של קבוצת FOX בשווי 300 ₪ לכל ילד, באמצעותו יוכלו לרכוש פרטי לבוש לקראת פתיחת השנה, במותגי הקבוצה שבכרטיס.

35 FOX

חברת תוספי הבריאות “סולגאר” קיימה בסוף השבוע האחרון אירוע בו הציגה את סדרת הנוטרי קוסמטיקה של המותג במלון נורמן בתל אביב. הגיעו לפרגן ענת מרקוביץ’ מבעלי הקבוצה, גיא מרקוביץ’ סמנכ”ל השיווק, עדי בר לב מנהלת השיווק ורעות קידר מנהלת תחום הדיגיטל, שגרירות הדיגיטל של המותג אורטל עמר, שלי גפני וחן אלקבץ. המוזמנים נהנו מהרצאה של הקוסמטיקאית הרפואית הבכירה מימי לוזון, שעסקה ביתרונות של נטילת תוספי בריאות כגון קולגן וויטמיןE הייעודיים לשיגרת טיפוח וביוטי.

36 SOLGAR

בגלריה ZOA ע”ש דבורה פישר ז”ל, התקיים אירוע נעילת תערוכת “נחיה ונראה” למען המרכז לכלבי נחיה בית עובד. התערוכה כללה יצירות של האמנים המובילים בישראל, ביניהם יהושע גריפית, יוסף שליין ורדה סאנד, רחל מתתיהו ועוד. באירוע הנעילה נכחו ד”ר אלי פישר, נשיא ומייסד תשלובת ד”ר פישר, סיגל בר-און, יו”ר משותף תשלובת ד”ר פישר, נח בראון, מייסד ומנכ”ל המרכז הישראלי לכלבי נחיה, גיל סמסונוב שותף במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב Publicis שהוא ובני משפחתו מתנדבים בעמותה. כמו כן, הגיעו לאירוע רוני אוחיון וגל חמרני, שתי הספורטאיות הישראליות שיצאו בקרוב למשחקים הפאראלימפיים עם כלבי הנחייה שלהן, אותם קיבלו מהמרכז הישראלי לכלבי נחייה.

37 ZOA

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook