ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

מלון בוטיק זמארין - בטוסקנה הישראלית

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

INDEX BIZTEC 

מאת: בלה דיאמנט

TAVIM

 

 מלון בוטיק זמארין - בטוסקנה הישראלית

בלה דיאמנט, 1/8/21

 

ככל שחו"ל מתרחקת מאתנו, הצורך לחפש מקומות לנופש שאינו נופל מערכו מנופש בחו"ל, גדל והולך ואנחנו מצאנו את חבל "טוסקנה" לא רחוק הבית.

ZAMARIN 1


החלטנו לנפוש במלון בוטיק זמארין, הממוקם בלב המושבה ההיסטורית זכרון יעקב, המציע קונספט חדש של חווית אירוח בוטיק הכוללת: אירוח זוגי ללילה במלון, טיפולים זוגיים לבחירה בספא, ארוחת בוקר עשירה, בר יין איכותי חופשי לרשות האורחים, שתיה קלה וחמה לאורך היום ועוד.

ZAMARIN 2


המלון ממוקם בתחילתו של המדרחוב המפורסם של זכרון יעקב, ואורחי המלון נהנים מקרבה לשדרת חנויות צבעונית ושוקקת, בתי קפה ציוריים, פאבים וגלריות אמנות.

ZAMARIN 3


במלון 11 חדרי אירוח וסוויטות מפנקים, וכדי להדגיש את החיבור ליקבים ולכרמים המקומיים, כל חדר במלון נקרא על שם זן ענבים כמו: מרלו, קברנה, שרדונה, שיראז, ריזלינג, מוסקט ועוד.

בכל החדרים ניתן למצוא מיטת קינג סייז, SMART T.V, טלוויזיה עם כבלים, חיבור לאינטרנט WIFI חינם מכונת אספרסו כספת ומיני בר.

ZAMARIN 4


את ארוחת הבוקר אכלנו מטעם המלון במסעדת "יקב תשבי" הנמצאת בשדרה הראשית, ובערב בחרנו לסעוד במסעדת בשרים הנמצאת במטע של גפנים.

ZAMARIN 5


לאחרונה השיק המלון אגף חדש הכולל ספא יוקרתי ובר יין, על טהרת היקבים המקומיים.

איל בן צבי, שותף ומנכ"ל המלון: "חנוכת הספא החדש ובר היין הם השלב האחרון בהשקעה רחבת הקף במלון בעלות של כ- 16 מיליון ₪. המלון הוקם במבנה בסגנון טמפלרי עתיק, ושופץ בהתאם להנחיות הקפדניות לשימור של מועצת המושבה".

הספא

הספא החדש כולל 3 חדרי טיפולים מרווחים, מתוכם שני חדרי טיפולים זוגיים, ומציע מגוון רחב הקף של טיפולים לגוף ולנפש כגון: עיסוי שוודי/רפואי, רקמות עמוק ,טריגר פוינטס, רפלקסולוגיה, עיסוי שמנים, אבנים חמות, כוסות רוח, מקלחות זרמים ועוד. העיסויים נעשים עם חמאת שיאה/שמנים אורגניים וניתנים ע"י מעסים מוסמכים, מקצועיים ועתירי ניסיון.

ZAMARIN 6


בחרנו במסג' רקמות עמוק ובעיסוי שמנים, והמעסות המקצועיות של הספא הצליחו לגרום לנו לרגיעה נפשית שלא תתואר. אילו רק יכולנו להמשיך ולנסות את שאר העיסויים, היינו נשארים במלון לזמן בלתי קצוב.

בר היין

זכרון יעקב הנה מחלוצות תעשיית היין הארץ ישראלית, עת החלה את צעדיה הראשונים בשנות ה-80 של המאה ה-19 בסיועו של הברון דה רוטשילד.

ZAMARIN 7


מאז ועד ימינו תרבות היין במושבה גדלה ותוססת. כהצדעה למושבת היין של ישראל, נחנך במלון בר יין אינטימי על טהרת תוצרי היקבים המקומיים והמובחרים של המושבה. וכך אורחי המלון יכולים ליהנות לאורך השהות ממגוון יינות של יקבי סומק, סמדר, תשבי ואמפורה.

החופשה הייתה חוויה נפלאה, שנרצה לחזור עליה בכל הזדמנות שרק נוכל, כי אין כמו להרגיש בחו"ל, וזאת במרחק כה קצר מהבית, ובימים לא קלים אלה.

ZAMARIN 8

מלון בוטיק וספא זמארין, המייסדים 16 זכרון יעקב

להזמנות: 077-6141620

https://www.zamarin.co.il/

- אוגוסט 01, 2021

 

 

  פוסטים פופולריים מהבלוג של בלה ממליצה בחום  

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook