ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 12/08/2021

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

INDEX BIZTEC 

 

החדשות העסקיות של השבוע 
טריבונה - 12 לאוגוסט  2021

מאת: בלה דיאמנט

  

 
TAVIM

 

פסטיבל הקולנוע ירושלים מתכבד להודיע שהבמאי האגדי, זוכה שני פרסי האוסקר, קוונטין טרנטינו יציג תוכנית סרטים מיוחדת, שאצר בשיתוף עם הפסטיבל. התוכנית כוללת שמונה סרטים שיוצגו בפילם 35 מ”מ, והיא מחווה לסרטי חברת קאנון של המפיקים הישראלים יורם גלובוס ומנחם גולן. התוכנית, הכוללת שמונה סרטים שיוצגו בפילם 35 מ”מ, הינה מחווה לסרטי קאנון. שמונת הסרטים שיוצגו הם: “מחץ הדלתא”, “השגריר”, “משאלת מוות 4”, “קינג’ייט”, “הכלוב העירום”, “רכבת אל החופש”, “עשר דקות לחצות”, “עכבר הברים”. דניאלה וקוונטין טרנטינו יהיו אורחי הכבוד באירועי המחווה לסרטי קאנון, שייערכו בתאריכים 26-27 באוגוסט.

1 PIK

לראשונה אשת העסקים, הדוגמנית ומיס עולם לינור אברג’יל תעצב למותג האופנה Banana קולקציית קפסולה של שמלות וחצאיות תחת השם שלה Banana By Linor Abargil””. שיתוף הפעולה בין לינור אברג’יל לבין ציפי קורצוויל מבעלי המותג והמעצבת הראשית, נולד מתוך צורך לתת מענה אופנתי יומיומי לנשים המחפשות מראה מוקפד, צנוע וטרנדי. הבדים שנבחרו לקולקציה הם מבדי ג’ינס ועד בדי כותנה המתאימים לעונה בצבעי ורוד, ירוק, לבן ושמלות בעלות פרינטים של משבצות, פרינטים מנומרים והדפסים פרחוניים קיציים. מותג האופנה BANAN הוקם על ידי המעצבת הירושלמית ציפי רוקצוויל שפתחה את הבוטיק הראשון שלה עוד בנעוריה, ומאז המותג שלה פורש את כנפיו ברחבי הארץ ומעבר לים.

2 LINOR

השבוע התקיים בירושלים ארוע השקת פרויקט “עיר עולם”, העתיד להצעיד את ירושלים למאה הנוכחית, וליצור את רובע הכניסה החדשה לעיר הבירה. זהו פרויקט בעלות של מאות מיליוני שקלים, אשר ירכז לראשונה בישראל במקום אחד דירות יוקרה, משרדים, מלון עסקים, אולם אירועים, מתחם מדיקל, אזור מסחרי, מתקנים חברתיים ומקומות בילוי והסעדה. שלום גריבה ועקיבא זוריבין, הבעלים של חברת ISA בעלי הפרויקט, אירחו בהשקה מאות אנשי עסקים מכל רחבי המדינה, ביניהם ראש עיריית ירושלים, שרים, חכ”ים, קבלנים, בנקאים, חברים וידידים. אקט סימבולי להשקה היה כאשר ראש העיר מר משה ליאון, עלה עם בעלי הפרויקט על מנוף לגובה 30 מטר והלם במבנה טחנת הקמח ההיסטורית של ירושלים בעזרת פטיש 5 ק”ג, ובכך פתח את מלאכת הריסת הטחנה, במקומה ייבנה הפרויקט.

3 JERUSALEM

השבוע הגיע שר הבריאות ניצן הורביץ עם הוריו למרכז הרפואי ‘שפרינצק’ של מאוחדת, קבלת מנת החיסון השלישי עבורם. במסיבת עיתונאים שקיים שר הבריאות במקום, ציין השר ניצן הורוביץ: “גם אצלנו עלתה השאלה אם זה כדאי, והתשובה החד משמעית היתה כן”.

4 NIZAN

מלון דן פנורמה חיפה אירח בשבוע שעבר את ועידת “חיים משותפים” של הכנסייה הקתולית בישראל, במסגרתו התקיים מפגש מנהיגי כל הדתות בישראל, במעמד כבוד נשיא מדינת ישראל, מר יצחק הרצוג. לאירוע הגיעו מכובדים רבים, החל מראשי ערים מרחבי הארץ ובכירי כל הדתות בישראל, ביניהם: הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, הארכיבישוף ד”ר יוסף מתא הארכיבישוף של עכו, חיפה, נצרת והגליל לכנסייה היוונית הקתולית, הראש הרוחני לעדה הדרוזית ויו”ר המועצה הדתית הדרוזית, שייח מועפק טריף, ראש מועצת כפר כמא וראש העדה הצ’רקסית, מר נאבסו זכריה, ראש איגוד הדת המוסלמית, שייח נאדר הייב, יו”ר המרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, מר חיים ביבס. בתמונה (מימין לשמאל): הארכיבישוף ד”ר יוסף מתא, הארכיבישוף של עכו, חיפה, נצרת והגליל לכנסייה היוונית הקתולית, נשיא מדינת ישראל, מר יצחק הרצוג, ברטה יוגב, מנכ”לית מלונות דן פנורמה חיפה ובן ינובר, מנכ”ל מלונות דן אזור חיפה.

5 BUZI

בסוף השבוע התקיימו צילומי הקמפיין הראשון בישראל עבור החברה הבינלאומית למוצרי אנטי אייג’ינג JEUNESSE GLOBAL בכיכובה של הפרזנטורית החדשה מיכל ינאי, באולפני וירטואלס בתל אביב. במסגרת הקמפיין מיכל הצטלמה לסדרת סרטונים עם מוצרי הדגל של החברה בהם התנסתה מבעוד מועד כמובן. קמפיין הדיגיטל עתיד לעלות לאוויר לקראת החגים. במהלך הצילומים הודיעה מיכל לנוכחים כי היא ומשפחתה עושים רילוקיישן ליוון. בתמונה: מיכל ינאי ודני פלד מנכ”ל JEUNESSE GLOBAL

6 JEUNESSE

שלומית מלכה, דוגמנית העל הבינלאומית, שנבחרה להיות הפרזנטורית הראשונה של רשת כלי הבית והלייף סטייל החדשה – CASTRO HOME, הצטלמה השבוע בבית פרטי בסביון, לקמפיין הרשת לקראת החגים. הרשת תיפתח ב-22/8/2021 עם 15 חנויות בפרישה ארצית ואתר אינטרנט. קונספט הצילומים היה בסימן התחדשות, כאשר שלומית משדרגת ומעצבת את ביתה מחדש. שלומית מלכה הגיעה לארץ במיוחד לרגל צילומי הקמפיין, לאחר ששהתה בארה”ב בחודש האחרון, ותחזור לניו יורק בסוף חודש ספטמבר.

7 CASTRO

חברת דלתא ובראשה ענת בוגנר המנכ”לית, הגשימו השבוע חלום לשחר מלח בת 14, המטופלת במחלקה ההמטו-אונקולוגית בבית חולים “דנה” לילדים, כאשר צרפו אותה כדוגמנית מן המניין לצד עומר ברבי, סנדרה טדסון ושלו מלסה, ליום צילומים של דלתא, לקראת צאת הקולקציה החדשה. ענת בורגר מנכ”לית דלתא והצוות, מלווים את ילדי המחלקה האונקולוגית בדנה בשנים האחרונות, ומפנקים אותם בפיג’מות והלבשה תחתונה ברוחב לב.

8 DELTA

השבוע התקיימו צילומי הקמפיין החדש של השחקן עמוס תמם, לקרן קיימת לישראל. תמם נבחר כמי שמייצג דמות ערכית וארץ ישראלית. במסגרת הקמפיין הגיע עמוס ליערות קק”ל, רכב על אופניים, נסע על טרקטור ואהב כל רגע בטבע.

9 KKL

נציגי המגזר הערבי בלוד, חבר מועצת העיר אכרם אסקלה ונציג הקהילה חלד אלדעדלה, הגיעו לעמותת “יד ביד” של הרב יעקב גלויברמן בלוד, והשתתפו יחד איתו בחלוקת ילקוטים ומכשירי כתיבה למגזר בלוד ורמלה, לשנה החדשה.

10 YAD

בבית הספר למשחק “בית צבי” מעלים בימים אלה את ההצגה “מיוחדים במינם”, המציגה את עולמם המורכב של אנשים על הספקטרום האוטיסטי וסביבתם. בשבוע שעבר כיבדו את נוכחותם בתיאטרון: אשת שר החוץ וראש הממשלה החליפי, העיתונאית ליהיא לפיד וכן שר התרבות והספורט מר חילי טרופר, שאף נשאר אחרי תום ההצגה ושוחח עם השחקנים הצעירים על הנושא.

 11 BET ZVI

יואש בן אליעזר משנה למנכ”ל “טמפו” ועידו לוינסון היינן הראשי של “יקבי ברקן וסגל”, השיקו השבוע את הטעימה הראשונה לבציר החדש (2018) של סדרת היינות “אשכולות שלמים” של יקב סגל. אירוע הטעימות המיוחד התקיים לרגל השקת בציר חדש ליינות מסדרת “אשכולות שלמים”, במהלכו נחשפו לראשונה שלושת היינות החדשים מבציר 2018 של הסדרה לקראת ראש השנה והחגים. האירוע נערך במסעדת ‘George & John’ בתל אביב, כאשר בתפריט יין מובחר ואיכותי שהותאם במיוחד לארוחה על ידי שף המסעדה, יחד עם עידו לוינסון. מיטב מבקרי ומומחי היין בישראל השתתפו בהשקה, והרימו כוסית לקראת החג הקרב. בתמונה: יואש בן אליעזר משנה למנכ”ל טמפו ועידו לוינסון היינן הראשי של יקבי ברקן.

12 TEMPO

השבוע התקיימה הצגה חגיגית להצגה “ניקוי ראש לשב”כ”, קומדיה סאטירית חדשה על תככים, מזימות וסודות מדינה, פרי עטו של הסופר חגי טיומקין ובכיכובם של אמיר שורוש, יניב סוויסה, גיא אריאלי, דקלה הדר, נתי קלוגר ועוד. נצפו בקהל: אהוד ברק ואשתו נילי פריאל, איש העסקים אבי טיומקין ואשתו יהודית, אלון פנקס, האסטרונאוט הישראלי איתן סטיבה, רני רהב ועוד. בתמונה: שחקני ההצגה.

13 KOMEDY

מלון דן כרמל חיפה אירח את ח”כ בנימין נתניהו, יו”ר האופוזיציה וראש ממשלת ישראל לשעבר ורעייתו שרה לחופשת קיץ. בני הזוג נתניהו הגיעו לדן כרמל ביום שישי האחרון לחופשה בת 3 ימים (2 לילות) במסגרתה הם שהו בסוויטה הנשיאותית של המלון בקומה ה-10 הצופה על כל מפרץ חיפה. המלון סגר את כל הקומה ה-10 עבור בני הזוג נתניהו והמאבטחים שלהם, שעבורם שוריינו 3 חדרים באותה הקומה. בתמונה: ח”כ בנימין נתניהו, יו”ר האופוזיציה וראש ממשלת ישראל לשעבר ורעייתו שרה, עם בן ינובר מנכ”ל מלונות דן אזור חיפה ומנכ”ל מלון דן כרמל.

14 BIBI

בתה של אשת העסקים פנינה רוזנבלום, חן חיים ובעלה שלומי הביאו לעולם תאומים בן ובת שהפכו את רוזנבלום לסבתא, לראשונה בגיל 67. התאומים הגיחו לעולם בהפתעה, ונולדו בשבוע ה-30 להריון. בצאתם מבית החולים איכילוב, הודו הזוג והסבתא פנינה בחום לצוות שטיפל בהם, בלידה ואח”כ בפגיה.

15 PNINA

ליאון אביגד וניר ויצמן בעלי קבוצת מלונות בראון ואושרי דרעי מנכ”ל הקבוצה, היו על תקן המארחים בהשקת פופ-אפ הילדים והטיקטוקרים בחמישי האחרון, במלון בראון סי-סייד. הגיעו: מיכל לב-יהושע מנהלת מיזם רגעי קסם בערוץ הופ, מוטי לסרי מנכ”ל סוכנות הטאלנטים LIVE מבית TEENK המשתפת פעולה עם פופ-אפ כוכבי רשת כמו אוראל צברי וסיון תם, אלי וימית אליהו ובתם לורן, ועוד הורים ששמחו לכמה שעות פעילות עם הילדים בחופש הגדול: הדר מרקס והילדים, ג’ני צ’רוואני והבנות, מרב מילר והבנים, ליהיא גרינר ונעמה קסרי ועוד.

16 BROWN

מתחם העיצוב והבילוי החדש D CITY בפארק ישראל מעלה אדומים, פתח השבוע את שעריו עם פסטיבל ענק לציבור הרחב הכולל 150 אומנים ביום, מיצגים, תאתרון רחוב, זיקוקי דינור, והפעלות לכל המשפחה – כל זה ליד ירושלים, באחד המקומות היפים והמיוחדים בארץ. המופע הפותח של הפסטיבל היה הופעה ייחודית של מרינה מקסימיליאן שאירחה על הבמה את שירי מימון, כשהמנחים של הערב הם גיא זוארץ ויעל בר זהר. הגיעו לאירוע: שמעון גרשון, מלי לוי, יעל גולדמן, אורי פפר, דניאל עמית, ירדן הראל ושמחה גואטה. בתמונה: שמעון גרשון ואשתו מלי לוי עם פנינה רווח מנכ”לית דיסיטי.

17 CITY

בשבוע שעבר נערך אירוע עוצמה נשית וחיים בריאים, ביוזמת קרן קימת לישראל ותנועת הנשים נעמת ביער בן שמן של קק”ל. במסגרת האירוע הוענק אות הוקרה”אישה בריאה” ל-3 נשים התורמות לקידום בריאות נשים. מקבלות האות: ד”ר דנה צפת מנהלת המרכז לבריאות לב האישה בהדסה, הילה אלרואי עיתונאית וראשת דסק הבריאות בחדשות 13 וד״ר יסמין פרהדיאן, מתמחה בגינקולוגיה ומיילדות בבית החולים וולפסון בחולון. בנוסף לאירוע הענקת האות, צויין 100 שנים להקמת תנועת נעמת ו120 שנים להקמת קק”ל, והמשתתפות עברו סדנאות של תזונה, תנועה, אומנות והעצמה.

18 NAMAT

איציק שלמה, הבעלים של רשת שוקה בעיר, הגיע השבוע לקניון עופר לב חדרה, לרגל חגיגות אירוע פתיחת הסניף האחד עשר של הרשת. האירוע נערך בסניף החדש הכשר, המשתרע על שטח של כ- 200 מ”ר, שכלל טקס גזירת סרט עם מנכ”ל הקניון בן דבש, קוקטייל חגיגי, חשיפת הסניף לקהל הרחב, ומבצעים והנחות מיוחדות שנערכו לרגל הפתיחה.

19 SHUKA

רשת ZAGA הינה בין רשתות הריהוט השוברות שיא ישראלי, עם השקת ‘שולחן סלפי’ הארוך ביותר בישראל, אשר נפתח ל-6 מטרים ומסביבו ניתן לארח עד כ-30 סועדים. שולחן הסלפי במצבו הסגור מגיע ל- 2 מטר בלבד ונפתח בשמונה שלבים פשוטים ל-6 מטר. בתמונה: אביטל מאיירס מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים של רשת זאגה, והארכיטקטית טליה בק.

20 ZAGA

גיל מרנץ’ זוכה נינג’ה ישראל 2019 פותח לראשונה בישראל את אקדמיה לנינג’ה, יחד עם קבוצת משקיעים. מי שעיצב את האקדמיה לנינג’ה הינו הבן זוג של אסי עזר, המעצב אלברט אסקולה. האקדמיה תיפתח בסוף חודש אוגוסט 2021, בהשקעה של 8 מיליון שקל, על שטח של 1600 מ”ר המשתרע על 3 קומות, בראשון לציון.

21 GIL

בנק מזרחי טפחות ממשיך במהלך חודש אוגוסט עם סדרת ההרצאות המרתקות של פעילות “נפגשים במזרחי טפחות”. בין המרצות והמרצים המשתתפים: אלמוג בוקר, פרופ’ אולגה רז, ד״ר אושי שהם קראוס, דנדן בולוטין, יעל שפר ועוד. הפעילות תכלול הרצאות שישודרו בעמוד הפייסבוק של הבנק, כאשר של ההרצאות יהיו פתוחות לקהל הרחב ללא עלות, ברישום מראש באתר “נפגשים במזרחי-טפחות”. בתמונה: אלמוג בוקר.

22 MIZRAHI

עונת החגים לפנינו, וזה אומר שאם תקנות הקורונה יאפשרו זאת, משפחות רבות בישראל יארחו בבתיהם לאורך כל חגי תשרי בני משפחה וחברים. בישראל הבינו כבר מזמן את חשיבותו של שולחן החג, ועל מנת שלא נצטרך שוב לחבר שולחנות, רשת “שמרת הזורע” הינה בין רשתות הריהוט המציעות את שולחן האוכל האולטימטיבי הארוך ביותר בישראל, שניתן יהיה לארח סביבו בקלות ובנוחות 30 איש ויותר, בגוון עץ אגוז וגם גוון עץ אלון, המכיל 8 הגדלות. בתמונה: אריה ויסמן מבעלי שומרת הזורע.

23 HZOREA

מותג הכלים המקצועי הבינלאומי LOVERAMICS המזוהה עם איכות ואומנות נוחת בישראל השיק השבוע חנות קונספט ראשונה בG- מיקאדו תל אביב. באירוע נכחו דור רמות, בעלים ומנכ”ל ואחיו גל רמות בעלים ומנהל הניו מדיה של הרשת, שהציגו את הקולקציות הקיימות במותג, ושיתפו כי בשנה הקרובה עתידות להפתח שתי חנויות מותג בישראל. מוצרי LOVERAMICS אהובים על ידי קהל לקוחות אנין טעם בלמעלה מ-25 מדינות.

24 LOVERAMICS

צורי דבוש יו”ר ובעלים של חב’ קליל ופרדי אבוקרט מנכ”ל חב’ קליל, חתמו בימים אלו עסקה לרכישת כ- 51% מפעילות חב’ “פתח חלון ודלת” בכ-14 מיליון ₪. הרכישה תאפשר לקליל להרחיב את פעילותה לשוק הסופר פרימיום והיוקרתי בישראל, שהיקפו הרלבנטי מוערך בכ-150 מיליון שקל בשנה. בתמונה מימין: פרדי אבוקרט מנכ”ל קליל, גדי מכלוף המנכ”ל והבעלים של חב’ “פתח חלון ודלת” וצורי דבוש יו”ר חב’ קליל

25 KALIL

יבואן חדש בענף הרכב החשמלי: קבוצת E.V. Motors תשווק בישראל רכבים חשמליים בסטנדרטים בינלאומיים. הקבוצת הינה יבואנית של מערכות טעינה מבית SSE ונותנת מעטפת מלאה ללקוח ברכישת הרכב, כולל עמדות טעינה ופתרונות טעינה מלאים. במהלך שנת 2022 הקבוצה עתידה לפתוח אולמות ונקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ. באירוע ההשקה השתתפו בעלי ומנהלי החברה ביניהם: אוהד זליגמן יו”ר ובעלים, אדוארד דורון בעלים ושותף ביבוא, מר ספי דיין מנכ”ל החברה ועופר סגל סמנכ”ל שיווק ומכירות. בתמונה מימין לשמאל: אוהד זליגמן יו”ר ובעלים, אדוארד דורון בעלים ושותף ביבוא וספי דיין מנכ”ל החברה.

26 Motors

האירוע השנתי הרשמי למען החללים הדרוזים, מרוץ “בשביל הבנים הדרוזים”, חוזר במתכונת מלאה ועשירה לאחר שנת הפסקה בה לא התקיים לאור מגפת הקורונה. האירוע יתקיים בפעם השמינית ביום שישי 15 באוקטובר 2021 ביער לביא הסמוך למחלף גולני. המרוץ יכלול שני מקצי ריצה של 10 ק”מ ו-5 ק”מ, מקצה הליכה עממי באורך 3 ק”מ ומקצה רכיבה באורך 25 ק”מ. את המרוץ יוזמת עמותת “בשביל הבנים”, במטרה לחשוף את התרומה של העדה הדרוזית לחברה בישראל, וכמו בכל שנה, גם הפעם צפויים להשתתף אזרחים מכלל רבדי האוכלוסייה, תלמידים, בני נוער, בכירים ממערכת הביטחון והממשלה, לצד משפחות החללים, אנשי משטרה, מד”א, כיבוי והצלה, וכמובן אנשי צבא ויחידות צבאיות מהעבר וההווה. במהלך האירוע יתקיים הפנינג ענק לקהל הרחב, אליו צפויים להגיע עשרות אלפי מבקרים, שייהנו מאוכל דרוזי מסורתי והפעלות ספורטיביות לכל המשפחה.

27 DRUZ

בשבת בצהרים בגלריית Art & About גלריה ישראלית ובינלאומית הממוקמת במבנה מפואר בעמק חפר, זיו קורן הרצה על הצלחה כאמן ישראלי כאן ובעולם של שינוי, מיכל סדן אשת התקשורת הרצתה על שוק האמנות הישראלי העכשווי בעידן הפוסט קורונה, ומאסטרית היין אורית גרינבוים לירון מקנחת בהרצאה מרתקת על יין ויקבים בישראל.

28 Art

חברת Home Skinovations הישראלית בעלת המותג העולמי Silk’n משווקת לאחר פיתוח של כ- 5 שנים פטנט ישראלי עולמי של טכנולוגיה פורצת דרך בתחום היגיינת הפה. יורם שדה מנכ”ל משותף, בחברת סילק’ן מוסר ש – ToothWave היא מברשת השיניים החשמלית הראשונה בעולם, הפועלת באמצעות תדר רדיו (radiofrequency) בטכנולוגיית DentalRF™, היחידה שמפחיתה אבנית קיימת והוכחה קלינית כיעילה יותר בהלבנה, בהפחתת כתמים עיקשים, בהפחתת דלקות ודימומי חניכיים ואפילו בהפחתת אבנית. בתמונה: השחקנית הבינלאומית אלונה טל, מובילת הקמפיין של מברשת השיניים.

29 Skinovations

השבוע קיימה ב.נ.ז.כ סחר היבואנית הרשמית של דייסון בישראל, במתחם TOHA בתל אביב ההשקת שואב האבק החדש של דייסון 15V עם טכנולוגיית הלייזר שמגלה אבק נסתר בבית. הדגימו והתנסו עם הלייזר הירוק (מימין לשמאל): מורן באום מנהלת השיווק של דייסון בישראל, אריק כהן מנכ”ל ב.נ.ז.כ סחר, ניר הנדלר סמנכ”ל סחר ושיווק ווצבי כהן יו”ר ובעלים.

30 TOHA DYSON

ביג מרכזי קניות פתח השבוע את המסחר בבורסה בתל אביב זאת לרגל כניסתה למדד תל אביב 35. בתמונה מימין לשמאל: יניב הירש, מנהל שיווק מדדים בבורסה;, חי גאליס, מנכ”ל ביג; אסף נגר, משנה למנכ”ל וסמנכ”ל כספים ביג ויניב פגוט, מנהל מחלקת מסחר, נגזרים ומדדים בבורסה.

31 BIG

 

המדליסט האולימפי שגיא מוקי בא להודות לקבוצת סלע מדיקל ועובדיה – נותנת החסות הראשית בג’ודוקא התומכים בו תקופה ארוכה. מנכ”ל סלע מדיקל הצהיר כי הקבוצה תמשיך לתמוך באלוף העולם והמדליסט האולימפי גם לקראת השגת היעדים הבאים, וכי הבחירה בו נבעה מהערכים המשותפים, המחויבות והמקצועיות. מימין: צביקה סלע נשיא ושותף מייסד, הג’ודוקא וזוכה מדליית הארד האולימפית שגיא מוקי ויובל גרימברג מנכ”ל סלע מדיקל.

32 MUKI

הקרקע של מפעל זוגלובק האייקוני בשדרות הגעתון בנהריה, נמכרה תמורת 77.5 מיליון ₪ לקרן ריאלטי. מכירת הקרקע תאפשר השקעות בטכנולוגיות ייצור חדשות, שיעמידו את זוגלובק בחזית הטכנולוגיה העולמית. לצד פיתוח עתידי במיקום המרכזי בכניסה לעיר, תפעל חנות מפעל זוגלובק לצד מוזיאון קטן להנצחת אחד מהמוסדות המזוהים כל כך עם העיר נהריה. במהלך העברת מפעל זוגלובק מנהריה לשלומי השקעו 60 מיליון ₪, והוא כלל שדרוג טכנולוגיות והכנסת מודרניזציה לקווי היצור. המפעל החדיש מעסיק מאות עובדים, ותורם לפרנסתן של מאות משפחות בפריפריה. בתמונה: אלי זוגלובק, יו”ר קבוצת זוגלובק.

33 ZOGLOBK

בשבוע שעבר איש העסקים, היזם והמשקיע יוסי ורדי ביקר בכפר הנופש נהר הירדן, שהינו כפר נופש ייחודי ויחיד במדינת ישראל ובמזרח התיכון כולו, המשתרע על שטח של 245 דונם וממוקם בגליל התחתון. הכפר מעניק נופש חוויתי המותאם לילדים ובני נוער, המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים, כל זאת ללא עלות לילדים ולבני המשפחה. ורדי הגיע לכפר בכדי לבדוק שיתוף פעולה עתידי, ואת הביקור ליווה מנכ”ל הכפר, יובל חלמיש. כפר נהר הירדן הוא אחד מ- 16 כפרים ברחבי העולם, המשתייכים לארגון הבין-לאומי שהקים פול ניומן בשנת 1988 בארצות הברית. עמותת כפר נהר הירדן בישראל הוקמה בשנת 2000, ויו”ר מועצת המנהלים שלה הוא חיים טופול.בתמונה: מנכ”ל הכפר יובל חלמיש.

34 VARDI

השבוע השיקו הנהלת בנק הפועלים והנהלת קבוצת תשעשרה, את מיזם תעסוקת הנשים ‘לב תשעשרה’ המחודש בצפת. זו הינה חברה ראשונה מסוגה בצפון, הנותנת מענה תעסוקה איכותי לנשים ומעניקה שירותי מיקור חוץ לחברות גלובליות ועסקים מרחבי הארץ, בתחום חשבות שכר והנהלת חשבונות. באירוע ההשקה השתתפו הרב שלמה חדד, מ”מ ראש עיריית צפת, נעמה הלוי פאר, מנהלת המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, סמר בשארה, מנהלת פועלים בקהילה, שלומי אטיאס, מנכ”ל הרשות לפיתוח הגליל, חיים שולמן, סמנכ”ל הרשות לפיתוח הגליל, חנה רדו, יו”ר קבוצת תשעשרה ונשיאת סופרסונס ועינב אלון, מנכ”לית לב תשעשרה וציפי המר, מנכ”לית נגב תשעשרה.

 

35 POALIM

סטטיק מתארגן לקראת חזרתה של שרית אשתו הטרייה מבית האח הגדול, ובחר להפתיע אותה עם הריחות ששניהם אוהבים בבוטיק, הבשמים אסנס פרפיום בקניון שער הצפון, לשם הגיע עם חבר הילדות דור גל.

36 STSTIC

הדר קס, יזמית ומנכ”לית עמותת “חמניות”, העמותה היחידה אשר מספקת תכנית תמיכה ומייצרת שינוי מדיני, חברתי ותודעתי כלפי יתומי השכול האזרחי, הגיעה לסניף העמותה בהוד השרון, לפגישה עם ראש עיריית הוד השרון מר אמיר כוכבי ועם מר אבי מוטולה המשנה למנכ”ל משרד העבודה. הסיור כלל היכרות ושיח עם ילדי ואלמני העמותה, והירתמות של ראש העיר לפעילות. בתמונה מימין לשמאל: איילת שמש, עוזרת לראש עיריית הוד השרון, הדר קס, מנכ”לית ומייסדת עמותת “חמניות”, אבי מוטולה, משנה למנכ”ל משרד העבודה, רווחה והשירותים החברתיים, אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון.

37 HADAR

גיא אלוביץ’ בן 49, נשוי +4, מונה למנכ”ל חברת ‘נטסטפ’ הראשונה והיחידה בישראל, המשווקת את המדרסים הדקים והמתקדמים בעולם בהתאמה אישית מבלי לצאת מהבית. אביו שאול אלוביץ’ ייסד את חברת יורוקום, קבוצת התקשורת הגדולה בישראל אשר לשנים הפכה לחברה הישראלית הגדולה בישראל. עם השנים גיא צבר ידע וביסס את מעמדו במגוון רחב של תפקידים בחברה. בשנת 2018 מונה גיא אלוביץ לסמנכ”ל חברת ‘א.א. אורטופדיה’ , בבעלות פרטית וללא זכיינים, העוסקת בתחום האורתוטיקה ומתמחה בייצור מדרסים מעל 20 שנה. במסגרת תפקידו בנטסטפ אחראי אלוביץ’ על קשרי חוץ ומכירות.

38 ALIVITZ

יהודה בן סנן (56) מונה בימים אלו למנכ”ל לשכת הקבלנים בישראל’ ארגון המונה מאות קבלניי בניין וחברות הפועלות בענף הבנייה. יהודה בעל תואר במשפטים וכלכלה ועו”ד בהכשרתו’ הינו בעלים של תאגיד עובדים זרים בענף הבנייה – “צ.ג.י פרסונל” וחבר הנהלת התאחדות תאגידי עובדים זרים בענף הבניין בלשכת המסחר .

39 NADLAN

בסוף השבוע שעבר הושק סניף “פליי פארק” הראשון בעיר בקניון מור בחריש. המתחם מתפרש על כ-400 מ”ר בהשקעה של למעלה ממיליון שקלים, ומציע מגוון רחב של אטרקציות, פעילויות לילדים, החל ממתחם ג’ימבורי צבעוני בן 3 קומות, מתחם לפעוטות, מתקני נינג’ה מקצועיים הכוללים מגה קיר, קירות טיפוס צבעוניים במגוון דרגות קושי ועוד. לקביעת המזוזה הגיעו בכירים במערכת הפוליטית ובקהילה העסקית, בהם ראש העיר חריש מר יצחק קשת, יוסי גולדמן חבר המועצה ועוד. בתמונה מימין: אורן פביאן סמנכ”ל נכסים מניבים קבוצת מור, ראש העיר חריש מר יצחק קשת ואלון גורן מנכ”ל קבוצת חלומות.

40 PARK

 

לכתבה המלאה : TLV TIMES

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook