ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

אתר אי-קומרס חדש "מעיין בייביז" - לתינוקות

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

44

 

INDEX BIZTEC 

מאת: בלה דיאמנט

TAVIM

 

 אתר אי-קומרס חדש "מעיין בייביז" - לתינוקות

בלה דיאמנט  5/9/2021

 


מעיין אטיה מדריכת ההורים ומנהלת בית הספר להורים "מעיין ההורות", השיקה לאחרונה את אתר האי-קומרס החדש "מעיין בייביז", לשיווק מוצרי איכות מטקסטיל טבעיים ליולדת, להורים ולתינוק.

 

BABY 1


על המדף הווירטואלי בחנות האון-ליין החדשה, מצאנו מגוון רחב של מוצרים שנתפרו למידות היולדת, ההורים והתינוק, וזאת בהמשך למחקר שוק מעמיק בנושא.

עורם של תינוקות רכים דק ורגיש יותר מעור של אדם בוגר, חשוף יותר לגירויים ולזיהומים, וההמלצה הרווחת היא להשתמש במוצרי טקסטיל טבעיים, אורגניים או אנטי בקטריאליים בחודשי החיים הראשונים.

 

BABY 2

בעלת האתר מעיין אטיה
מעיין החליטה שהיא תייצר בישראל מוצרים כחול-לבן באיכות מעולה ומהבדים המשובחים ביותר, העשויים מכותנה אקולוגית ומבמבוק שהינו חומר 100% אורגני.

מוצרי בד הכותנה האקולוגי-אורגני: מיוצרים ללא שימוש בחומרי הדברה כימיים בתהליך הגידול עצמו, וללא התערבות כימית בתהליך הפיכת סיב הכותנה הטבעי לבד הניתן לאריגה. כותנה טהורה זו מאפשרת לתינוק ליהנות מיתרונות הבד ללא חשש מגירויים, אדמומיות בעור, עם ערך מוסף של שמירה על איכות הסביבה ללא הותרת טביעת אצבע אקולוגית ארוכת שנים.

בדי הבמבוק: בדים אלה מרגישים ונראים כמו משי, קלילים ורכים במיוחד, הסיבים נושמים ואווריריים יותר מכל בד טבעי אחר, ומשתבחים מכביסה לכביסה: הופכים רכים יותר, ולא מאבדים מגודלם ומצורתם המקורית.

 

BABY 3

בד הבמבוק הוא בעל תכונות היפו-אלרגניות, נושם, סופג יותר, מתייבש במהירות ומרחיק לחות, ובעל תכונות אנטי-בקטריאליות: נטול מזיקים ומכיל את החומר הטבעי "במבוק KUN", הדוחה חיידקים ומזיקים, מונע היווצרות ריחות לא נעימים, ושומר על בטיחות והיגיינה של עור התינוק שבא עמו במגע.
הערך המוסף ה"ירוק" של מוצרי הבמבוק לתינוק, הולם את הטרנד המבורך של חזרה לפריטים עמידים ונצחיים, כמגמה נגדית לתעשיית האופנה המהירה, ולמוצרים אשר אנו קונים לעונה אחת וזורקים.

 

BABY 4


מוצרי הטקסטיל של מעיין בייביז כוללים פריטים בעיצוב עדין בגווני פסטל רכים ומרגיעים, לבנים ולבנות וגם "יוניסקס" של תכלת, וורוד, סגול לילך, אפור, שחור, כחול נייבי ולבן.

כמו כן ניתן למצוא אצלם חבילות של חיתולי טטרה ענקיים מבמבוק, מגבות עיטוף עם כובע מובנה, מארזי שמיכות עבות ודקות למיטת תינוק ולעגלה, "ארנבוני" שתינוקות אוהבים לחבק, "נעימי" - מגן ראש למיטת תינוק ועוד.

 

BABY5


לרגל ההשקה, כל מוצרי האתר הינם בהנחות משמעותיות

כתובת האתר: https://maayan-baby.store/

- ספטמבר 05, 2021 

  פוסטים פופולריים מהבלוג של בלה ממליצה בחום  

 

 

אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 


שתף אותי בפייסבוק  facebook