ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 

החדשות העסקיות של השבוע - הטריבונה 21/10/2021

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

44

INDEX BIZTEC 

 החדשות העסקיות של השבוע 

טריבונה - 21   לאוקטובר  2021

כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים 
אם גם לכם יש סיפור עסקי מענייין ? רוצים שיכתבו עליכם ? לחצו כאן

מאת: בלה דיאמנט 

  

 

גלעד כהנא קוטף קמפיין ראשון עם הלהיט המוכר של “ג’ירפות”, ומככב לצד איל קיציס בפרסומת חדשה של חברת כלל ביטוח ופיננסים. שיר הפרסומת מבוסס על הלהיט הראשון של ג’ירפות “וואו”, כשהסיסמא שמלווה אותו “וואו איזה אבסורד, נהג כל כך טוב, משלם כל כך הרבה”.

1 KIZIZ

 

הקאמרי חגג בשישי האחרון את יום הולדתה ה-90 של השחקנית מרים זוהר. השתתפו באירוע נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, ראש עיריית ת״א רון חולדאי, שורה ארוכה של שחקנים, חברים ובני משפחה של מרים. הנשיא בירך את מרים ואמר: ״מרים אנחנו מאוד מתרגשים לחגוג את פועלך האדיר, את הרפרטואר הבלתי נדלה של הופעות בלתי נשכחות שלך לכל אורך הקריירה”.

2 CAMERI

 

ביום שישי האחרון התקיים באצטדיון בלומפילד אירוע לציון 13 שנים למשרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה “פאר לוין תקשורת”, בבעלותם של ממי פאר ואיתן לוין ובניהולם של גור מוטולה ואריאל פלר. לאירוע הגיעו כ-500 אורחים ביניהם אנשי תקשורת ולקוחות החברה, בכירים מהקהילה העסקית, המשפטית, הרפואית, אנשי תרבות ותקשורת, פוליטיקאים, אנשי ציבור וראשי רשויות, מקומיות. נשיא המדינה, יצחק (בוז’י) הרצוג, אשר היה לקוח של פאר לוין בתפקידים קודמים, שלח ברכה מצולמת, שר האוצר אביגדור ליברמן נשא דברים וכמוהו מנכ”ל מד”א, אלי בין והמארח מאור בנימיני, מנכ”ל חברת היכלי הספורט של עיריית תל אביב-יפו. בהמשך קיימו המוזמנים סיור מודרך בכר הדשא של האצטדיון בהדרכת שחקן העבר והמאמן, ניר לוין.

3 PEER LEVIN

 

אלי יצפאן הגיע השבוע לבקר במפעל שנמצא בבני דרום, כדי לפגוש את משפחת אביבי, שיחד איתו נמנית על קהילת יוצאי עיראק. יצפאן התאהב במטבח הדיגיטלי החכם של החברה, והבטיח לחזור שוב בקרוב. משמאל לימין: יוני אביבי, אלי יצפאן, מייסד “אביבי מטבחים” יצחק אביבי.

4 AVIVI

 

הזמר היווני הנודע ניקוס ורטיס הגיע לישראל לקראת הופעתו שהתקיימה בהיכל מנורה מבטחים. במופע הוא אירח את עידן חביב בליווי 25 נגנים. באחד הערבים התארח ניקוס ורטיס לארוחת ערב במסעדת פופ אנד פופ במגדלי הארבעה בת”א, מהמסעדות המובילות והיוקרתיות בת”א, ונהנה מהמנות הייחודיות של השף שחף שבתאי, המוביל את הקו הקולינרי של מטבח אסייתי עם בייקרי איטלקי.

5 NOKOS

 

מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב נבחר כמלון הטוב ביותר בישראל זו הפעם העשירית, מתוכן 4 פעמים ברצף על ידי ארגון World Travel Awards לשנת 2021. ארגון World Travel Awards אשר הוקם לפני 28 שנה, מעניק פרסי מצוינות בענף התיירות והנסיעות, והוא מתואר על ידי ה- Wall Street Journal כ”אוסקר של ענף התיירות”. התוצאות מבוססות על סוכנויות נסיעות, אנשי מקצוע מהענף והציבור הרחב מלמעלה מ-160 מדינות. דיויד כהן, מנכ”ל מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב, אמר לאחר הזכייה: “אנו גאים מאוד בזכייתנו בפרס כמלון הטוב ביותר בישראל, במיוחד לאחר התקופה הקשה שעברה על כל ענף התיירות בארץ ובעולם”.

6 World Travel Awards

 

ביום שישי האחרון התקיים בתיאטרון “צוותא” בתל אביב אירוע השקה חגיגי לספרה החדש של ליהיא לפיד “זרות”. באירוע אותו הנחה אבי גיל, השתתפו רוני סומק, דנה ברגר, אסי לוי, המשורר גיורא פישר, עורכת הספר רונית ויס-ברקוביץ, ד”ר מירב רוט, והשחקנית (אחייניתו של יאיר לפיד) נטע רוט. גם שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד הגיע לפרגן לזוגתו, ואף נשא דברים על הבמה. בנו יואב לפיד הגיע עם ארוסתו הטרייה, ועוד היו במוזמנים אורנה דץ, יאיר ניצני וחברים רבים.

7 LIHI

 

שיתוף הפעולה בין נספרסו ויקב הרי גליל ממשיך להתרחב עם יין חדש בדישון קפסולות ממוחזרות של נספרסו. סוניה נסטאזה מנכ”לית נספרסו ישראל, ומנכ”ל יקב הרי גליל יאיר שפירא, אירחו את נבחרת השגרירים של נספרסו ביניהם: יעל בר זוהר ועוז זהבי, להשקת היין הישראלי השני שצמח על דישון אקולוגי של קפה נספרסו. במסגרת האירוע הושק היין “קברנה פרנק 2019” של יקב הרי גליל. ההשקה נערכה על הגבעות של יקבי הרי גליל. שת”פ נולד ב-2017, אז החלו בדישון הכרמים בקומפוסט קפה ממוחזר. קפה נספרסו הממוחזר מועבר על ידם ללא עלות לגרין קומפוסט המעבדת אותו לקומפוסט ייחודי עבור יקב הרי גליל. בתמונה: סוניה נסטאזה ויאיר שפירא.

8 NES

 

אולם התצוגה של BMW הפך לגלריית תערוכת אומנות, ראשונה מסוגה, המציגה לצד גלריית המכוניות ההיברידיות של BMW, יצירות של אומנים ישראליים עם האינטרפטציה שלהם למושג היברידיות. 20 יצירות אומנות מגוונות יוצגו בתערוכה לצד המכוניות במהלך כל החודש. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב והכנסות ממכירת היצירות יועברו לעמותת “חג שמח”. בין אוהבי המכוניות ואומנות, שהתייצבו בערב הגאלה, לפתיחת התערוכה: שחר שמש מנכ״ל דלק מוטורס, יורם מזרחי משנה מנכ״ל דלק מוטורס, אלון גולדמן מנהל שיווק BMW, יוגב וייס מנהל שיווק דלק מוטורס וכל האומנים אשר מציגים בתערוכה, ביניהם: יורם חישין אוצר התערוכה, האומנים עופר זיק, מיכל גבריאלוב ועוד. בתמונה: יורם מזרחי, איתי תורג’מן וחברתו.

9  BMW

 

באירוע שהתקיים ב”קלארו” במתחם שרונה, פקטורי 54 השיקו סדרת הרצאות אקסקלוסיבית בשיתוף המרצה והחוקר ד”ר חיים שפירא. ההכנסות ממכירת כרטיסי ההרצאות, ייתרמו ל”מרכז למוסיקה ירושלים” (מלכ”ר), המקדם ומטפח מוסיקאים קלאסיים צעירים מצטיינים בכל רחבי הארץ באמצעות תוכניות ייעודיות. בין המוזמנים שהגיעו להקשיב להרצאה: תומר אירני מבעלי פקטורי 54, מנחם נדלר מנהל אגף תלמידים מחוננים ומצטיינים במשרד החינוך, גדי עבאדי מנהל המרכז למוזיקה ירושלים, ניר מורוז, לימור בקר, יעל הר צבי, ורד רמון-ריבלין ואורחים נוספים.

10 KLARO

 

שר החוץ ההודי ד”ר ג’יישנקר ורעייתו הגיעו השבוע למלון קינג דיויד בירושלים, במסגרת ביקור ממלכתי בישראל. הביקור כלל פגישות עם בכירי ממשל, נציגי חברות עסקיות, קבלת פנים לקהילה היהודית-הודית בישראל והנחת זרים על קברי חיילים. מימין: תמיר קורבין מנכ”ל מלון המלך דוד עם שר החוץ ההודי ד”ר ג’יישנקר ורעייתו.

11 KD

 

השבוע נערך כנס ראשון אותו יזמה העיר מעלות תרשיחא יחד עם מועצה מקומית כפר ורדים, ליזמים ותעשיינים, במטרה לשים זרקור על אזור תעשייה חדש על שם אריאל שרון שיוקם בעיר. השתתפו בכנס שר האוצר אביגדור ליברמן, מנכ”ל משרד הכלכלה ד”ר רון מלכא, סגנית נשיא התאחדות התעשיינים, ח״כ לשעבר איילת נחמיאס ורבין, מנכ”ל משרד לפיתוח הפריפרייה, הנגב והגליל אילן שוחט, ראש מועצה מקומית כפר ורדים איל שמואלי. אורח הכבוד היה גלעד שרון, שהגיע לשאת כמה מילים בשם המשפחה. מימין: ארקדי פומרנץ ראש עיריית מעלות, איל שמואלי ראש מועצת כפר ורדים וגלעד שרון

12  SARON

 

רגע לפני חזרתה מחופשת לידה, החליטה אשת התקשורת מירי מיכאלי לנצל את הזמן ליום כיף בירושלים. השבוע הגיעה מיכאלי למלון וולדורף אסטוריה היוקרתי בעיר, מלווה באמא דליה. השתיים נהנו מארוחת הבוקר המדוברת של המלון של השף הראשי, איציק מזרחי ברק, משם המשיכה לטיפולים בספא היוקרתי החדש “גרלן”, שנפתח לאחרונה במלון. את יום הכיף סיימה בסיור ייחודי וחדשני בין המיצגים הטכנולוגיים במוזיאון ידידי ישראל, שערך לה מנכ”ל המוזיאון בעצמו, דניאל וואיצ’ק.

13 HOTEL

 

בחמישי האחרון בכירי הנהלת טיב טעם, בראשם חגי שלום מנכ”ל קבוצת טיב טעם, יוסי שליו סמנכ”ל סחר ושיווק ואיציק בר-לב מנהל הסניף, אביבית לוי נעים מנהלת תחום מכירות ומועדון לקוחות, וירון זפרני מנהל פורמט דלי מרקט, השיקו את הסניף הראשון בעיר פתח תקוה וה- 8 בקונספט MARKET DELI – סניפים בגודל בינוני שייפתחו בערים מרכזיות ברחבי הארץ. בסניף הושקעו כ- 2.9 מיליון ₪, והאורחים באירוע נהנו מקוקטייל חגיגי, טקס קביעת מזוזה והרמת כוסית.

14 TIV

 

ישראלה שטיר נשיאת קבוצת שטיר וגיל שטיר מנכ”ל הקבוצה, פתחו השבוע את עונת התערוכות המקצועיות לאחר שנה וחצי של הפסקה, עם תערוכת RAX, בה הציבו עמדות לבדיקות קורונה לבאי התערוכה ללא תו ירוק. RAX הינה התערוכה המקצועית היחידה בישראל המקיפה את כלל הנושאים בענפי החשמל והאנרגיה, ומתקיימת אחת לשנתיים בהשתתפות החברות המובילות את הענף בישראל: אפקון, קבוצת ניסקו, קבוצת כהנא, OSRAM, VIMAR, GEWISS, EATON, געש, חשמל ישיר, סמיקום לקסיס, אדוויס, בלומברג חשמל ועוד רבים אחרים. תערוכת RAX 2021 מתקיימת שלושה ימים 19-21.10 תחת הקפדה על התו הירוק, והצבת עמדות קורונה לבאי התערוכה ללא תו, במטרה לשמור על בריאות המבקרים. בתמונה מימין לשמאל: איתן רוב מנכ”ל קבוצת NISKO, ישראלה שטיר וגיל שטיר.

15 RAX

 

השחקנית רינת גבאי לקחה לעצמה פסק זמן מהחזרות למופע ׳המכבים׳ בכיכובה, כדי לפנק את עצמה עם טיפול מזו-בוטוקס החדש, בקליניקה התל אביבית של ד”ר אירנה שנדשטיין מומחית ברפואה אסתטית, שם מטופלים באופן קבוע גם השחקן איציק כהן, שלומית אהרון וסלב רבים אחרים.

16 IRENA

 

הקונדיטורית, כוכבת תוכנית הטלוויזיה משחקי השף הילה בידרמן, קוטפת קמפיין ראשון שיעלה השבוע הקרוב עבור רשת ZAGA – פינות אוכל, בהשקעה הנאמדת בכ – 500 אלף שח. הקמפיין דיגיטלי הרחב יחשוף את הקולקציה החדשה של הרשת, באמצעות סרטונים שיציגו שיטות ועצות לאירוח, בשילוב הגשת הקולינריה על שולחנות האוכל.

17  ZAGA

 

באירוע פתיחה חגיגי שנערך השבוע בראשון לציון, לרגל ההשקה הרשמית של האקדמיה לנינג’ה, נוכחו נשיא בורסת היהלומים בועז מולדבסקי עם רעייתו איילה, עורך הדין איתן ארז, אלוף אירופה בג’ודו פיטר פלצ’יק, רז קינסטליך ראש עיריית ראשון לציון, בכירי העירייה ועוד. במהלך האירוע האורחים התנסו בכל המתקנים המאתגרים, בליווי אישי של גיל מרנץ שהסביר להם על כל מתקן ומתקן.

18 NINJA

 

בנק מזרחי טפחות ממשיך בפעילות “נפגשים במזרחי-טפחות”, ובמהלך חודש אוקטובר תשודר סדרת הרצאות מרתקות בנושאים מגוונים. בין המרצות והמרצים המשתתפים: אדוה דדון, יוסי גינסברג, אביב פרנקל, ד״ר טלי סטולובי, אוהד מעוז, יעל מן שחר ועוד. הפעילות כוללת הרצאות שישודרו בעמוד הפייסבוק של הבנק, כאשר כל ההרצאות יהיו פתוחות לקהל הרחב ללא עלות, ברישום מראש באתר “נפגשים במזרחי-טפחות”.בתמונה: אדווה דדון.

19 ADVA

 

לקראת יום הרעב הבינלאומי, החל ב- 16 לאוקטובר, מקדיש מעצב העל מייקל קורס, את חודש אוקטובר להעלאת המודעות והמאבק ברעב העולמי. בהתאם למגמה העולמית לצמצום נזקים סביבתיים, כולל הקמפיין הייחודי של השקת חולצת טי המיוצרת מ- 100% כותנה אורגנית, וכובע רקום במהדורה מוגבלת. ההכנסות ממכירתם יועברו כתרומה למען ילדים רעבים ברחבי העולם. כבכל שנה, חבר מייקל קורס לארגון World Food Programe – WFP הנתמך על ידי האו”ם. הארגון דואג לספק ארוחות לילדים באזורים חסרי ביטחון תזונתי בעולם, ובשנה שעברה הצליח להעביר הארגון (WFP) 20 מיליון ארוחות .

20 WFP

 

ביג פאשן אשדוד לבש בסוף השבוע לוק אומנותי לקראת ארוע גאלה חגיגי לפתיחת תערוכת ‘WHEN FASHION MEETS ART”, המציגה פיסול עכשווי ישראלי. אומנים, אנשי תרבות ומבקרי תערוכות כיבדו בנוכחותם את פתיחת תערוכת הפסלים הישראלית שהיא כל כולה פרשנות עכשווית לחיבור שבין אופנה ואומנות במרחב האורבני העכשווי. אירוע הגאלה התקיים בנוכחות חי גאליס מנכ”ל ביג מרכזי קניות, בועז דריקס מנכ”ל ביג פאשן אשדוד, גבי כנפו ממלא מקום ראש עיריית אשדוד ומיכל סדן אוצרת התערוכה.עוד נכחו בפתיחה האמנים המציגים ובני משפחותיהם, אדריכלים, מבקרי אמנות ועוד. בתמונה: חי גאליס מנכ”ל ביג מרכזי קניות, מיכל סדן אוצרת התערוכה וגבי כנפו ממלא מקום ראש עיריית אשדוד.

21 ART

 

מנכ”ל כתר מר אודי שגיא, מנכ”לית עמותת “אחת מתשע” גב’ סיגל רצין וסגנית ראש העיר גב’ מיטל להבי, נפגשו בנמל תל אביב לביקור במיצב שהוקם במקום ומורכב כולו מכ-1000כסאות כתר בצבעי ורוד ולבן, המרכיבים את אייקון הסרט הוורוד המסמל את חודש המודעות לסרטן השד. עבור כתר, המיצב הינו חלק ממהלך נרחב שמבצעת החברה בחודש אוקטובר, בין היתר בשיתוף פעולה עם מאה חברות וארגונים מובילים במשק כגון יוניליוור, נסטלה אסם, בנק לאומי, קבוצת פז, מובילאיי, רשת מטבחי רגבה ורבים אחרים, במסגרתו הוצבו במשרדיהם, מפעליהם והאזורים הציבוריים, עמדות של כסא ורוד ועם תמונת הסלוגן “שבי רגע”, עם ברקוד מוטבע בעמדה, המוביל למידע על גילוי מוקדם.

22 TLV

 

אם צפיתם בעונה החדשה של “להיות איתה”, בקשת 12, קשה לפספס את רון פלג, פצצת אנרגיה, שמשחקת את הדמות של ‘אפרת’. פלג הגיעה לפריים טיים היישר מבית הספר למשחק ״הדרך״ בהנהלת אייל כהן ורותי דייכס. כבר בתור נערה במקביל ללימודיה בתיכון, למדה משחק בבית הספר למשחק ‘יצירתי’ בניהולה של שירלי עודד. “להיות איתה”, הקומדיה הרומנטית של אסי עזר וקשת, משודרת בקשת 12 בעונה שלישית ואחרונהוהיא מורכבת מ-4 פרקים. העונות הקודמות של הסדרה זכו להצלחה רחבת היקף בישראל ובעולם. בתמונה: רון פלג עם אביב אלוש.

23 ASI

 

חברת Augmind ובראשה המנכ”ל רן קרן, הוזמנה להציג בכנס חדשנות העתיד, אשר יזם שיח’ סאקר בין מוחמד אל קוואסימי והתקיים בדובאי בשבוע שעבר. החברה השיקה בכנס החדשנות בדובאי את הטכנולגיה החדשה שלה בתלת מימד. בכנס פגשו את היזם והמארגן השיח’ סאקר בין מוחמד אל קוואסימי, ליידי בקשיאן מנכ”לית צוות השיח’ והן יזמים ישראלים נוספים, ביניהם עודד אלישיב מנכ”ל “בילט אפ”, רמי נבארו מנהל בכיר בחברה ואת עמרי סורק מנכ”ל ומייסד חברת “טראסטור”. בתמונה משמאל: רן קרן, עודד אלישיב, השיח המארגן סאקר בין מוחמד אל קוואסימי, ליידי בקשיאן רמי נבארו ועמרי סורק.

24 Augmind

 

בימים אלו מושקת סדרת ORGANIC, המציעה מוצרים מקצועיים עם ריכוז גבוה במיוחד של רכיבים ממקור טבעי לטיפול וטיפוח השיער, למעצבי שיער, למספרות, ולסלוני כלות. הסדרה מיוצרת בחברת “BOKO S.Y מעבדות קוסמטיקה בע”מ” חברה כחול לבן בבעלות משפחתית. הבעלים והיזם, הוא מעצב שיער ופורמולטור מזה 30 שנה, שעבד ופיתח מוצרים רבים לשוק הישראלי, וביניהם ליין אישי. החברה המעסיקה אנשים עם מוגבלויות כתרומה לקהילה, גם לקחה חסות על תחרות מלכות היופי 2021 של מגזין “לאשה” , ומייעדת פעילות חברתית נוספת עם המועמדות. ההשקה נערכה במספרת “ישראל” בכיכר המדינה, בנוכחות המועמדות למלכות היופי 2021.

25 ORGANIC

 

ראובן קרופיק יו”ר בנק הפועלים, דב קוטלר מנכ”ל הבנק, ואדיב ברוך יו”ר מכון היצוא אירחו את חברי המשלחת העסקית Beyond Business לקוקטייל חגיגי בדובאי. בקוקטייל שאירחו משרדי עורכי הדין שבולת וטיילור ווסינגף, השתתפו מאות אנשי בכירי המגזר העסקי מישראל לצד אנשי עסקים מובילים מאיחוד האמירויות. באירוע לקחו חלק פירמת עורכי הדין הבינלאומית טיילור ווסינג, אשר מלווה חברות ישראליות ובינלאומיות במגוון תחומים, ולה סניף קבוע בדובאי. בתמונה מימין לשמאל: שיין גלגהורן, שותף מנהל אנגליה בפירמת עורכי הדין הבינלאומית טיילור ווסינג, ראובן קרופיק יו”ר בנק הפועלים, פרופ’ ליאו ליידרמן יועץ כלכלי ראשי של בנק הפועלים, וליאור אבירם שותף מנהל פירמת עו”ד שבולת.

26 Beyond

 

במסגרת כנס העסקים שנערך באבו דאבי, העניק דב קוטלר מנכ”ל בנק הפועלים לשר המסחר ויו”ר לשכת המסחר באבו דאבי ויושב ראש לשכת המסחר באבו דאבי, יצירות אומנות של המותג הישראלי AMEN. של המעצבת דניאל ברק והיזמית שרי אסף. בתמונה מימין לשמאל : דב קוטלר מנכ”ל בנק הפועלים, אדיב ברוך יו”ר מכון היצוא, מוחמד עלי אל שורפה יו”ר משרד ההשקעות של אבו דאבי ADIO, תאני אחמד אל זיודי שר המסחר של איחוד האמירויות, אמיר חייק שגריר ישראל באיחוד האמירויות, עבדולה אל מאזורי יו”ר לשכת המסחר של איחוד האמירויות וראובן קרופיק יו”ר בנק הפועלים.

27 AMEN

 

בובאן טוטובסקי מנכ”ל הפדרציה העולמית לספורט אלקטרוני הגיע לישראל לפגישות עם ראשי “תנועת מכבי העולמית” וראש עיריית אילת, לקראת אליפות העולם בגיימינג שתערך לראשונה באילת בישראל בין 20-14 לנובמבר 2021. באליפות ישתתפו כ-500 אלופי גיימינג ב-85 מדינות שנבחרו מתוך למעלה מ-10,000 שחקנים, שהתמודדו בחודשיים האחרונים בתחרויות מוקדמות בכל המדינות. מר טוטובסקי העניק לאיל טיברגר מנכ”ל מכבי תנועת העולמית, ורואי הסניג מנכ”ל המכביה אות הוקרה על אירוח אליפות העולם בישראל. בתמונה מימין: עידו ברוש, בובאן טוטובסקי, איל טיברגרו רואי הסינג.

28 MACABI

 

סגנית ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה הגב’ מיטל להבי, הוזמנה לנסיעה ראשונה במונית הלונדונית החשמלית והמונגשת לאנשים עם מוגבלויות, לקראת הפעלת מוניות אלו בתל אביב (בינואר 2022). אוהד זליגמן יו”ר קבוצת EV MOTORS יבואנית המונית מדגם LONDON TAXI הציג את המונית בפני הגב’ מיטל להבי. בתמונה מימין: אוהד זליגמן, מיטל להבי, עמית ארביסמן ועופר סגל.

29 MOTORS

 

קבוצה של כ-500 גמלאים שהתארחו במלון “קיסר פריימר אילת, זכו להרצאה של מגישת החדשות המיתולוגית של ערוץ 1 דליה מזור. זיו ארזואן מנכ”לית המלון שאירחה את דליה ציינה בפניה שמבחינתם של האורחים, היא מגישת החדשות הטובה ביותר בכל ערוצי הטלוויזיה לדורותיו.

30 MAZOR

 

“שדה ירוק” בבית יהושע הינו משק אורגני בניהולם של האחים דנה וקובי שטיין, המגדלים מספר זנים של דלעות. בהשראת חג ליל כל הקדושים (“הלואין”) הנחגג בארה”ב בחודש זה, יתקיים במקום “פסטיבל הדלעת” במהלך החודש הקרוב, החל מ-31/10 ועד ה-30/11. במסגרת הפסטיבל יוצגו מגוון סוגי דלעת: דלורית, דלעת ערמונים, דלעת יפנית, דלעת קבוצ’ה, דלעת טריפולי ועוד.

31 SADE

 

ועידת הסחר האלקטרוני Go ecommerce ה – 8 של SE נערכה השבוע במלון דיויד אינטר קונטיננטל בתל אביב, בנוכחות קרוב לאלף איש. בוועידה הוצגו מגוון הטרנדים, פלטפורמות וטכנולוגיות החמים ביותר בתעשייה. קובי חדד מנכ”ל החנות הדיגיטלי של ישראכרט, הציג את עתידו של המסחר האלקטרוני, חברת Aiways את העתיד ברכישת רכבים באון ליין ועוד. בכנס התקיימו הרצאות בהשתתפות מומחים כמו גלעד אנגל מאגן תעשיות, נמרוד אנגל מאגן תעשיות, אלון פסטר ב-EBAY, טל זייברט מ-SAP ואחרים. בתמונה ראשון משמאל: דני אלוביץ מנהל האי קומרס של ישראכרט, ליאת אקשטיין מנהלת חטיבת Sap – Six, אביטל שטרית מנהלת הוועידה SE, וקובי חדד מנכ”ל החנות האינטרנטית של ישראכרט.

32 Go ecommerce

 

בשישי בבוקר התכנסו צמרת האירגונים הכלכליים החברים בלהב – לשכת העצמאים בישראל בראשותו של עו”ד רועי כהן ,במועדון הסרט הטוב בסינמה סיטי גלילות. את הבוקר פתחו ח”כ מיקי זוהר (הליכוד) וח”כ לימור תלם מגן (ישראל ביתנו). החברים נהנו מהקרנת בכורה של הסרט: ג’יימס בונד – לא זמן למות. נכחו ונהנו: נשיא לשכת רואי החשבון החדש, רו”ח חן שרייבר, אופיר אוחנה מנהל אגף הקמעונאות בבנק הפועלים, ענבר שעשוע בר-ניר מנכ”לית ומייסדת “הבית לסולידריות חברתית” ו-60 ראשי ארגוני העצמאים החברים בלהב, המונים כרבע מיליון עצמאים בישראל.

33 LAHAV

 

שבועון “לאשה” השיק השבוע את “פרויקט מסכה”, התערוכה של צלם האופנה והפוטותרפיסט עדו לביא, שפתחה את העונה הישראלית לעיצוב, חולון 21-22, במעמד ראש העיר מוטי ששון. בתערוכה המוצגת בגלריה מאירוב בחולון, מופיעות תמונותיהן של 31 נשים מפורסמות אותן תיעד לביא במשך שנתיים, לסדרת צילומים בה הן מופיעות עם מסכת גבס יצוק על פניהן. בתערוכה יוצגו הצילומים והמסכות עצמן. בין המצולמות שהגיעו להשקה: גלית גוטמן, יעל גודמן, שירלי בוגנים, נטלי דדון, אילנית לוי, קרן מיכאלי, רונית יודקביץ, שירז טל, עמית מכטינגר, שלי גפני, יאנה גור וריי שגב.

34 ITZUV

 

בתערוכת כלבים בינלאומית שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בפארק נוף גליל, ביוזמת ההתאחדות הישראלית לכלבנות בחסות רויאל קנין, השתתפו מאות כלבים מעשרות גזעים שונים לרבות: דוגה דוגה, טריירים, דקלים, גזעי שפיץ, האונדס, כלבי ציד, רטריבר וספניאל, כלבים זעירים וכלבי רוח. עוד במהלך התערוכה התקיימו גם מופעי ספורט כלבני ומשמעת שונים כמו: אג’יליטי, מופע כלבי עבודה ושירות, מופע פריזבי ועוד. הכלבה מסוג רועה גרמני ‘סאני’, שהגיעה למקום הראשון בתחרות, זכתה בשלל תארים: מקום ראשון בכיתת אלופות, תואר אלופת על, מנצחת בקטגוריית הנקבות, מנצחת הגזע. בתמונה: סאני הכלב שזכה במקום ראשון.

35 DOG

 

עובדי חברת סיילספורס ישראל הגיעו ליער יתיר שבדרום הארץ, במסגרת התחייבות החברה לנטוע 100 מיליון עצים בעשר שנים הקרובות, כחלק ממאמציה להילחם במשבר האקלים ההולך ומעמיק בשנים האחרונות. הפעילות הינה חלק מתמיכת החברה ביוזמתו של פורום לכלכלה עולמי –1T.ORG, שמטרתו לשקם, לשמר, ולשתול טריליון עצים עד שנת 2030.

36 CRM

 

מינויים חדשים:

 

רונית לוי מגל (54) התמנתה למנהלת משאבי האנוש הרשתית של מלונות Ibis ישראל. לוי מגל ממודיעין, נשואה ואמא ל 2, הינה בוגרת לימודי מנהל בתי מלון בכיר, עסקה כ-25 שנה בענף המלונאות, והשנה החליטה להיכנס לעולם משאבי אנוש. מלונות ibis הינם המותג האורבני המוביל ברשת Accor הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם, המונה מעל 5,000 בתי מלון.

37 Ibis

 

מנכ”ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, הודיע השבוע על מינוי גל לבנון לוי לתפקיד דוברת דואר ישראל. לבנון-לוי אשר נבחרה במכרז, תיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים. גל לבנון-לוי (38) הינה בעלת ניסיון רב בניהול יחסי הציבור ודוברות של חברות גדולות. ב-6 השנים האחרונות, שימשה כדוברת פרטנר, הינה בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים מתוכנית CUNY Honors College של אוניברסיטת CUNY בניו יורק, ובוגרת יחידת דובר צה”ל.

38 CUNY

 

סיילספורס (Salesforce), המובילה העולמית בטכנולוגיית ענן ושירותי CRM, הודיעה על מינויו של אורן וינטר לתפקיד סמנכ”ל פיתוח בכיר של דאטורמה בסיילספורס ישראל. במסגרת תפקידו, וינטר יוביל את הפיתוח של דאטורמה ומוצרי המרקטינג קלאוד הנלווים. לאורן וינטר (46) ניסיון של למעלה מ- 20 שנים בהנדסת תוכנה ובתפקידי ניהול. ב- 12 השנים האחרונות כיהן בתפקידי ניהול מרכז המחקר והפיתוח הישראלי של מיקרוסופט. אורן וינטר הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן.

39 CRM 2

 

איתן אשבל מונה למנהל תחום אנליטיקה וטכנולוגיות בקבוצת “מוקד אמון”. אשבל בעל וותק של כ- 20 שנה בתחום מערכות מיגון אלקטרוניות, במסגרת תפקידו יהיה אחראי על האסטרטגיה השיווקית, פיתוח עסקי, חדשנות, פיתוח מוצרים, שת”פים עסקיים, תכנון וליווי פרויקטים בתחום האנליטיקה אותו מפתחת החברה. הוא יוביל מגמות חדשות בחברה כחלק מהרחבת פעילותה, יחד עם הקמת תחום אנלטיקה בסינכרון עם פעילות החברה כיום.

40 MOKED

 

 לכתבה המלאה : TLV TIMES

TAVIM

 

יש לכם סיפור מעניין ? רוצים שיכתבו עליכם ?
בערוץ המדיה לעסקים של ביז-טק 
לחצו כאן

חפשו אותנו בפייסבוק  facebook