ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
  • תיאור החברה
  • מוצרים ושירותים
  • מאמרים וקישורים
  • תמונות & וידאו
  • צור קשרצור קשר

קרן אתנה - עמותה לקידום מחשב נייד לכל ילד

קרן אתנה - עמותה לקידום מחשב נייד לכל ילד

 

קרן אתנה , מלווה את תכנית "מחשב נייד לכל מורה" 

קרן אתנה – להעצמת המורים בישראל.

הקרן הוקמה על ידי מספר אנשי עסקים בהובלת אורי בן-ארי (מנכ"ל יו.בי.איי ונצ'רס ולשעבר סגן נשיא בכיר בחברת נס טכנולוגיות) כארגון ללא כוונת רווח במטרה להעצים את המורים בישראל ולהעניק להם כלים להעצמה אישית, תוך קידום מעמדם. מקור השם "אתנה" הוא על שמה של אלת החוכמה במיתולוגיה היוונית.

תוכנית הליבה של הקרן היא תוכנית "מחשב נייד לכל מורה בישראל". התוכנית הוקמה תחת חסות משרד ראש הממשלה ובשותפות הדוקה עם הסתדרות המורים, משרד החינוך ובנק מסד.

חזון קרן אתנה הינו העצמת המורים ושיפור מעמד המורה בישראל, בדומה למעמד הקצינים בצה"ל.

 

קרן אתנה שמה לה למטרה, כי עד שנת 2017, כל מורה במדינת ישראל יצויד במחשב נייד, בשילוב הדרכה מקצועית של 120 שעות לכל מורה אשר יקנו לו כלים להעצמתו כמורה מתקדם, מתוקשב ובעל כלים מקצועיים להתמודד עם מהפכת המידע ועם השינויים בתפקידו של המורה מ"מקור ידע" ל"מנטור" (מנחה).

 

התוכנית כוללת למעלה מ – 8,200 מורים וגננות ב - 216 ישובים שהצטרפו לתכנית ונהנים ממחשבים ניידים ומקורסי הכשרה מקצועיים בערים ובמועצות האזוריות הבאות: ירושלים, באר שבע, ערד, ירוחם, אשדוד, שדרות, דימונה, אשקלון,מ.א. באר טוביה (23 ישובים), מ.א.חוף אשקלון ( 20 ישובים), חבל איילות (12 ישובים), אופקים, אילת, מ.א. בני שמעון,אזור, תל אביב, בני ברק, חולון, רמלה, לוד, אורנית, מ.א. ברנר (6 ישובים), שוהם, רעננה, קדומים, אריאל, פתח - תקוה, נתניה, מ.א עמק לוד (9 ישובים),יהוד, קדימה - צורן, מ.א. בקעת הירדן (21 ישובים), בית אריה-עופרים, נשר, טירת הכרמל, זיכרון יעקב, פרדיס, כפר הנוער ימין אורד, מ.א. זבולון (11 ישובים), מ.א. מעלה יוסף (22 ישובים), מ.א. מטה אשר (32 ישובים), עפולה, טבריה, נהריה וקצרין.

 

60 ערים ומועצות אזוריות נוספות ממתינות לתרומות כדי להכניס את התכנית לבתי הספר שלהם ולהעצים את המורים.

 

בשנת 2012 קרן אתנה ושותפיה האסטרטגיים, הסתדרות המורים, משרד החינוך ובנק מסד ממשיכים בהעצמת הגננות בישראל במסגרת תכנית "מחשב נייד לכל גננת".
במסגרת התוכנית תקבל כל גננת, שתצטרף לתכנית, מחשב נייד בשילוב הדרכה מקצועית של 90 שעות לכל גננת אשר יקנו לה כלים להעצמתה כגננת מתקדמת, מתוקשבת ובעלת כלים להתמודד עם מהפכת המידע.

 

תוצאות סקר מקצועי, שנערך בקרב כ- 300 מורים מבתי ספר בדרום הארץ שהשתתפו בפרויקט, מצביעות על שיפור משמעותי בכל תפקודי המורים ובתפקוד תלמידי הכיתות של מורים בעלי מחשב נייד. 99% מהמורים סבורים שההשתתפות בפרויקט שיפרה את מעמדם בכתה. 78% מהמורים סבורים שההשתתפות בפרויקט שיפרה את מעמדם בין עמיתים, משפחה וחברים. 75% מהמורים טענו כי יכולת ההוראה שלהם השתפרה וכי רמת העניין של תלמידיהם בשיעור גברה, בעקבות השימוש במחשב הנייד בשיעורים. 35% מן המורים טענו, בנוסף, כי חלה ירידה משמעותית בבעיות המשמעת של תלמידי הכיתה, בעקבות שילוב המחשב הנייד בשיעורים.

 

התוכנית הושקה בירושלים באוגוסט 2007 בחסות משרד ראש הממשלה והיא מתבצעת בשותפות אסטרטגית עם הקרן לקידום מקצועי בהסתדרות המורים, משרד החינוך ובנק מסד. בין השותפים התורמים לתוכנית מצויים תורמים מהמגזר השלישי והמגזר העסקי.

 

http://www.athenafund.org/

  • צור קשר
קרן אתנה - עמותה לקידום מחשב נייד לכל ילד
קרן אתנה - עמותה לקידום מחשב נייד לכל ילד
שם איש קשר:לפרטים ולהזמנה – אנא מלאו טופס צור קשר >>
צור קשר עם בית העסק
שם מלא: *
חובה לציין שם מלא
שם חברה
Invalid Input
תפקיד/התמחות
Please write a subject for your message.
טלפון/סלולר
Invalid Input
דואר אלקטרוני *
בבקשה רשום כתובת דואר אלקטרוני תקינה
בית העסק/השירות המבוקש *
חובה לציין שם מלא
פירוט הפנייה *
Please let us know your message.
קוד אבטחהקוד אבטחה
קוד אבטחה שגוי