ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
חלונות

מפעל קליל הוא מהמתקדמים בעולם בטכנולוגיית הייצור ובמערך המחשוב המערכתי. משאבים רבים מושקעים במחקר ובפיתוח וצוות מהנדסים ממוקד בתכנון מוצרים וביצירת פתרונות לכל דרישה. הידע הרב ויכולת הייצור הגבוהה, כמו גם הגמישות בהתאמת הפתרונות ללקוח, מקנים לקליל יתרון על פני חברות מקבילות. גם הפתרונות ...
תריסי גלילה - כל חן -כל הקשור לכל סוגי תריסי הגלילה, הפרזולים והאלומיניום לבניין החל מהבורג הקטן דרך פרופילים מכל הסדרות והגוונים בנוסף ייצוג בלעדי של אביזרים ופרזולים, כגון מנעולים, ידיות בהלה, מנועים חשמליים ועוד מכלול גדול של מוצרים איכותיים.
מפעל חברת האם "הוליס" הממוקם בצפון הארץ ומשתרע על פני 40 דונם נמנה בין החברות הגדולות בעולם בתחום, ופועל בטכנולוגיה מתקדמת, הוליס מוסמכת לתקן ISO 9002, אשר- מאפשר לה לייצא 90% מתוצרתה על פני חמש יבשות.
החלון הישראלי הנפוץ הוא דוגמה הממחישה היטב את בעייתיות הבידוד. החלון הישראלי הממוצע עשויי מאלומיניום ובשל כך הוא מוליך פנימה אל תוך הבית את החום בקיץ ואת הקור בחורף. והתוצאה היא חימום וקירור מתמיד של הבית על מנת לחפות על בריחת החום והקור דרך החלונות.
צאלון היא החברה הבלעדית בישראל המתקינה ומייצרת צאלונים עם רפפות הצללה חשמליות, עם ניסיון עצום של למעלה מ-10 שנים. צאלון הוקמה ע"י החברות אור תריס ופרס פלסט, המובילות את שוק האלומיניום בישראל ב-35 השנים האחרונות, כחלק מהחזון לספק את פתרונות ההצללה המתקדמים בעולם למתכנן ולבונה הישראלי במדינה שטופת ...
אלום רענן נוסדה בתחילת שנות השבעים בישראל ע”י בני, המשמש גם כיום כבעלים וכמנכ”ל החברה. שמה של החברה ניתן לה משום החדשנות והקידמה אותן חרטה על דגלה מיום הקמתה, ומשום היותה שוכנת בעיר רעננה. בתחילת דרכה עסקה החברה בעיקר בייצור והתקנת תריסים בתוך מסגרות אלומיניום, שהחליפו את מסגרות העץ, שהיו נפוצות ...
מתמחים בווילות ובניה פרטית אנו באדרת אלומיניום וסוככים בעמ מומחים בייצור והתקנת חלונות ודלתות לליטוש הויז'ואל של ביתכם ומשרדכם. החל מהמוצרים הבסיסיים בתחום חלונות האלומיניום והתריסים, דרך חלונות הבלגי-אלומיניום המסוגננים, סדרות חלונות ודלתות האופיס המתקדמות ועד למוצרי היוקרה בתחום חלונות ודלתות ...
OPEN ART החברה המובילה בתחום ארגזי תריס ופתחי שירות נסתרים. החברה מייצרת מגוון פתרונות ומוצרים מדויקים,אטומים,קלים לפתיחה, ובכל מידה פרי ידע רב שנים וניסיון מן השטח.
חלונות גג , זאת ההתמחות שלנו ! לחברתנו שני אולמות תצוגה ברעננה ובנס ציונה, בהם תוכלו למצוא מגוון רחב של חלונות גג , סקיילייט שלל אביזרים ופתרונות לכל בית קיים או חדש על מנת להפוך את עליית הגג למרחב מגורים מאוורר ושטוף אור.
אקסטל הינה חברה ליצור חלונות ודלתות אלומיניום, הידועה בעיקר בזכות פרויקטים גדולים. חברת Extal מציעה חלונות, דלתות ומוצרי אלומיניום ברמה הגבוהה ביותר. אנו רואים בפתחים רכיב משלים בעיצוב הבית. משפחות המוצרים של אקסטל מאפשרות לכם לבחור חלונות ודלתות בסגנון המתאים לאופי הבית שלכם.