ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
רהיטי חדרי שינה ומזרונים

חברת חותם הוקמה על ידי קובי ויפעת חכים . חותם ח.י בע"מ התחילה את מפעלה בראשית 1995 כחנות יבואן למתנות ודברי נוי. כיום החברה מייצרת ו מייבאת את מוצריה: מהודו ,קולומביה ,אינדונזיה, מרוקו, צרפת. וכמובן מישראל.
עיצוב נוחות ואיכות זה הקו המנחה את חברת וידר. חברת וידר מתמחה בייצור מיטות נוער ומיטות אירוח נפתחות, וידר מובילה את שוק המיטות כבר למעלה מחמישים שנה. הקו המנחה מתבטא בעיצוב פונקציונאלי וחדשני, אנו עוסקים בפיתוח רצוף של אלמנטים ומנגנונים לשיפור האיכות של מוצריינו.
רשת רהיטי קיבוץ השלושה הינה יצרנית ומשווקת של כל מוצריה. הרשת מייבאת את סלוני העור באמצעות חברת היבוא שלה "רובינס" וכן מייצרת בעצמה את כל מוצרי העץ כגון חדרי השינה, מזנונים, שולחנות וכדומה. כל מוצרי רהיטי קיבוץ השלושה מעוצבים על ידי מיטב המעצבים ומשווקים בלעדית בחנויות הרשת.
רהיטי איילון בעלי מוניטין של 40 שנים בענף ריהוט הבית. אנו מייצרים חדרי שינה, חדרי ילדים, ספות נוער, סלונים, פינות אוכל, מזנונים ועוד. בתהליך הייצור אנו מקפידים על שימוש בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם לצד מנגנונים מקצועיים ומנוסים של בקרת איכות.
רהיטי אור" , עוסקת בייצור, יבוא, שווק ומכירה של ריהוט ביתי ומשרדי בעיצוב ייחודי, לשוק הפרטי והמוסדי (בתי מלון והארחה, צימרים, בתי קפה, מסעדות ומועדונים, חברות ומפעלים), מוצרינו מיוצרים ומיובאים ממיטב החברות, ישירות מן היצרן לצרכן הסופי, בחסכון מרבי בעלויות התיווך ובמחירים הוגנים.
בסטודיו הבוטיק בית העץ של פילפילון תוכלו למצוא מגוון עצום של רהיטי עץ בעיצובים מקוריים וייחודיים, המתאימים לכל חדרי הבית: חדרי תינוקות, חדרי ילדים ונוער, חדרי שינה וחדרי עבודה. בין יתר הרהיטים תמצאו אצלנו גם מטבחים, ארונות אמבטיה, מזנונים ומיטות זוגיות – כולם מעוצבים ביד אומן ועם טאץ' מקורי ומיוחד.
במקביל - דיור אינטריורס מייצרים חדרי שינה, מזנונים ופינות אוכל מעץ מלא. ניתן להזמין בכל סוגי העץ .והמידות, בגימור אפוקסי בצבע מט או מבריק דיור אינטריוס מייצגת את מיטב המותגים מאיטליה: Ferri Rocco, Master Design, Nordian. .הרהיטים מעור נאפה ספסרטו, סופט והעור הטוב ביותר: עור בופאלו - החזק ...
חומרי הגלם והעצים שבהם אנו משתמשים הם העצים הטובים והמובחרים ביותר אותם אנו מייבאים מכל העולם ובוחרים באופן אישי כי אנו יודעים שסטנדרטים של איכות נקבעים כבר בבחירת חומרי הגלם. המפעל הממוקם ביסעור, הינו מהמובילים בארץ, החל ברמתו הטכנולוגית המתקדמת ובעיצובים המיוחדים וכלה ברמת השירות הגבוהה הניתנת ...
לומות - חברה ותיקה המתמחה שנים רבות בתחום השינה,ומשווק ישירות ללקוח מבחר בלעדי של מיטות ומזרנים. אנו מתמחים בייצור ושיווק של מיטות, מזרנים אורטופדים, כריות אורטופדיות ומוצרים נוספים לחדר השינה שלכם.
נגריית יצחק היא נגריית בוטיק ירושלמית ותיקה, הקיימת למעלה מ-25 שנה. הנגרייה עובדת בשיתוף עם מיטב האדריכלים והמעצבים, ומתמחה בעיצוב מגוון רחב של עבודות נגרות מודרניות וקלאסיות באמצעות תוכנות עיצוב מתקדמות ובהתאמה אישית: מטבחים, חדרי שינה ואמבטיה, חדרי ארונות, ריהוט סלוני ועוד.
שמי שלומי אנג'ל, ואני מתגורר ויוצר במושב עין ורד. השכלתי הפורמאלית הינה בתחום התעשייה והניהול, ולאורך השנים מילאתי תפקידי ניהול שונים בתעשייה ובמקביל, פיתחתי את אהבתי לעבודות עץ ומתכת, השתלמתי בקורסים רבים ולמדתי את רזי העץ והמתכת על כל גווניהם. לפני כעשר שנים הגשמתי חלום והקמתי בית מלאכה, בו ...
נגריית קליר הוקמה ומנוהלת על-ידי ניסים רגיניאנו, בעל 30 שנות ניסיון בתחום הנגרות. הנגרייה מתמחה במגוון רחב של עבודות נגרות: בנגריית קליר נגר פרטי וצוות עובדים מנוסה ומיומן בביצוע כל עבודות הנגרות. הודות לניסיון העשיר ולציוד המתקדם שברשותה, יכולה נגריית קליר לבצע כל פרויקט בתחום עבודות העץ ...
מרכז הרהיטם בשארה בע"מ הוקם בשנת 1992 , ומאז ועד היום אנו מתמקדים ביצור ויבוא כל סוגי הרהיטים , מרכז הרהיטים בשארה בע"מ מספק ללקוחותיו בניית תוכניות נגרות ויעוץ אדריכלות חינם !!! ( עיצוב , אדריכלות , נגרות , וכל מני פרויקטים ) אתם מזמנים ל (חנות המפעל)
היכולת לחבר בין הדברים בצורה הרמונית טמונה ברצון ובשאיפה לשלמות. הקונספט המלווה את PAU הוא יישום הרעיון והפיכתו למציאות . נגריית PAU שממוקמת באזור השרון הוקמה על ידי גל קגן, וצבי קגן. צבי, מנהל הייצור, עוסק בנגרות אומן משנת 1969. גל, משמש כמנהלה התפעולי של הנגרייה.
חברת אירופלקס המשווקת הבלעדית של מזרן AEROFLEX VITALITY בישראל, מבטיחה לרוכשי מזרן AEROFLEX VITALITY שיפור באיכות השינה כמובטח בפרסומים. במידה ולאחר חודשיים של שימוש במזרן, רוכשי מזרן AEROFLEX VITALITY לא יהיו מרוצים מאיכות השינה על המזרת יוכלו להחזירו ולקבל תמורתו חזרה.
נגרייתנו עובדת עם מגוון מכונות יצור מהחדשות והמתקדמות ביותר בתחום הנגרות, דבר המבטיח יצור איכותי ויחודי המבטיח מוצר מוגמר בעל איכות גבוהה ביותר. אצלנו, בנגריית הקו היפה, כל תהליך היצור נעשה בפיקוח האישי של צלי, אשר נוכח בכל שלב ושלב במהלך היצור, דבר המבטיח איכות ללא פשרות.
הולנדיה היא גולת הכותרת של הנדסת השינה. הצוות הנאמן שלנו מבלה שנים בניסיון לענות על כל צורך, במטרה להעניק ללקוחות שלנו חווית שינה שלא העזו לחלום עליה
המותג פולירון הפך למותג נחשב בשוק הישראלי, המשלב את מיטב הטכנולוגיות, באישור תו התקן האירופאי של איכות הסביבה. פולירון ידועה כחברה הגדולה בישראל לייצור ושווק מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים.
לפריטי הריהוט יש משמעות מכרעת בקביעת הסגנון, האופי והאווירה בכל חלל וחדר. המראה שלהם נותן את הטון בעיצוב החלל, ואילו הנוחות, הפונקציונליות והאיכות מבטיחות הנאה מהשימוש בהם לאורך שנים רבות.
אנו ב-Di Arka מעוניינים לשים אתכם הלקוחות במרכז, להגשים לכם חלומות ולהפוך את חלום העיצוב שלכם - למציאות. אנו עוסקים ביצירה של חדשנות, בריאות, איכות וייחודיות ומזמינים אתכם להצטרף לחוויה טכנולוגיה שוויצרית, איכות אירופאית, ייצור כחול-לבן
עמוד 2 מ- 3