ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
כרומגן, חלוצה בפתרונות אנרגיה, דודי שמש וקולטים. מאז 1962, היא החברה המובילה בישראל ואחת החברות המובילות בעולם בהתקנת דודי שמש ומערכות סולאריות לחימום מים.
בחברת "אמקור" הינה חברה בעלת מוניטין של למעלה מ - 30 שנה (1971) בתחום דודי השמש. הרשת מתפתחת מאד בשנים האחרונות וכבר היום ממוקמת במספר סניפים (בני ברק, רמת גן, פתח תקווה, נתניה, קריות) כאשר המטרה להתפתח לרשת כלל ארצית.
כתר דוודים מהווה מרכז הפצה אזורי של מוצרי כרומגן וטל סחר – ומציעה את הדרך הזולה והמהירה ביותר לרכישת דוד שמש או חשמל איכותי מתוצרת חברות אלו.
חברת אידאל משווקת ומייצרת את מוצריה והמערכות הסולריות שלה תחת התקינה המחמירה של מכון התקנים הישראלי ISO 9001. החברה מקפידה על מקצועיות בשיווק ביצור ובשירות ללקוחותיה. למעלה מחמישים שנות ניסיון בתחום התרמו סולרי וגידול מתמיד בנתח השוק הם שמביאים את החברה למיקומה בחזית העשייה הסולרית בארץ.
חברת חום הנגב מתמחה בשיווק, התקנה, תיקון ותחזוקה של דודי שמש, דודי חשמל ומערכות סולריות, עבור לקוחות פרטיים, ועדי בתים ומוסדות (כגון עמידר, בתי אבות, קיבוצים, מושבים, ובתי חולים) - במחירים ללא תחרות. החברה נמצאת בבעלותם של מר יעקב צדוק ובניו, העוסקים בענף הדוודים, הבנייה והאינסטלציה מזה עשרות שנים. ...
בשונה מיצרנים אחרים, טל סחר מייצרת ומתקינה כהתקנת יצרן את המערכות ללקוחות סופיים תוך שמירה קפדנית על סטנדרטים גבוהים במיוחד. לטל סחר, מגוון רחב של דודים בנפחים של 30-200 ליטר, ובעובי של עד 5 מ"מ, ציפוי פולימרי ייחודי הזהה לחומרים מתעשיית החלל, ריתוכים בטכנולוגיות מתקדמות, עובי בידוד פוליאוריטן ...