ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
מוצרי חימום, קמין, גז

Faber" הינה החברה הוותיקה באירופה בייצור קמינים על גז. בנוסף, החברה מובילה בשוק האירופאי בייצור קמינים וליבות על גז. בישראל היבואן הבלעדי של קמין פבר משנת 2001 הינה "חימום הכרמל" בבעלותו של אלברט ששון
פזגז הינה החברה הגדולה והמובילה בישראל לאספקת גז ומוצרים נלווים למגזר הפרטי, החקלאי, המסחרי והתעשייתי. פזגז מציעה אנרגיה ירוקה, יעילה וחסכונית שמקורה בגז ומקפידה על שירות קשוב ומקצועי בסטנדרט הבטיחות הגבוה ביותר.
אורן ציוד חימום בע"מ היא חברה משפחתית שהוקמה בשנת 1936, ועוסקת בייצור, ביבוא, ביצוא ובמכירה של ציוד חימום וקירור. החברה מעסיקה כ-130 עובדים וכוללת מחלקת שירות ובה טכנאים המנוסים בטיפול בכל סוגי הציוד. כמו כן, לחברה תקן בינלאומי ISO 9002.
ב.מ הסקות הגליל בע"מ פועלת משנת 1988 ומתמחה בביצוע התקנת מערכות הסקה מרכזיות והחזקתם השוטפת במגזר הפרטי והתעשייתי. חברתנו היא קבלן רשום להסקה מרכזית ובין היתר מוסמכת לעבוד עם מערכות סולר, נפט וגז. מפעלי החברה ממוקמים במושב מעונה אשר בגליל המערבי. במפעלנו חדר תצוגה, מחסן מכר, בית מלאכה וכן מעבדת ...
חימומית בע"מ הינה חברה בעלת שם וניסיון רב בתחום מערך חימום חלל וחימום מים מן המתקדמים בעולם. חימומית בע"מ עוסקת בייבוא ,שיווק ,מכירה ומתן שירות לכלל מוצרי הצריכה בתחום החימום הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי. כל מערכת חימום המגיע לחברה עוברת בדיקה דקדקנית ועומדת בכל דרישות הבטיחות ובדרישות התקן של ...
טכנוקלרק מתמחה במתן פתרונות אוורור וחימום ובאספקת מוצרי היגיינה, הן עבור שטחי תעשייה ומסחר והן עבור המגזר הפרטי. לטכנוקלרק ניסיון של למעלה מ-30 שנה בשוק המקומי והבינלאומי, והיא היבואנית והמשווקת הבלעדית של המותג האיטלקי המוביל VORTICE, בישראל.
עומר מערכות מיזוג אוויר מספקת לכם שירות בטמפרטורה נכונה:• הכי טובים בעיר במערכות מיזוג אוויר שיווק, תיקון והתקנה של כל סוגי המזגנים.• הכי אמינים בתחום הקמינים מבחר סוגים של קמינים איכותיים שמחממים את האווירה.
כספי מערכות חימום בע"מ (נוסדה בשנת 1969) עוסקת בתכנון, הקמה ושירות למערכות חימום תת ריצפתי ומים חמים המותאמות לסביבה ביתית ומוסדית. מערכות החימום פועלות על בסיס סולר, גז, משאבות חום וצ'ילרים לחימום תת רצפתי. בנוסף החברה מספקת שירותי תכנון והקמה של מערכות מיזוג אויר מתקדמות וכן ביבוא ושיווק של ...
בחברת א.ברפמן, תמצאו את החידושים האחרונים בתחום הקמינים ויחידות הבישול, כמו כן, החברה מייצגת בלעדית ומייבאת לישראל את מיטב המותגים הגדולים והמובילים בעולם כגון:
חברת "אורטל - פתרונות חימום" החוגגת בימים אלו שלושים שנה לקיומה, מובילה את פתרונות החימום בישראל למחוזות חדשים של אסטטיקה מוקפדת. פתרונות החימום של אורטל נותנים התאמה מלאה לדרישות התכנוניות הקפדניות ביותר, יחד עם הקפדה בלתי מתפשרת על איכות החומרים, הגימור, ההתקנה והשרות המשלים, לכל מערכת חימום.
עמוד 1 מ- 2