ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
מוצרי חימום, קמין, גז

אולם התצוגה שלנו ממוקם בכניסה ליישוב רקפת בגוש שגב, ומספק קמינים ושירותים לקמ ינים מאז שנת 1994. אנחנו מלווים את הלקוח משלב בחירת הקמין המתאים ביותר לחלל, ועד שלב ההתקנה שלו בבית. אנחנו נדאג שיהיה לכם חורף חם עם מבחר קמינים תוצרת חוץ, מכל הסוגים: קמין עצים, קמין גז וקמין נפט בכל הגדלים.
אנרקור בע"מ הינה נציגתה הבלעדית שלGREE העולמית בישראל. אנרקור בע"מ שמה לה למטרה להעניק לצרכן הישראלי את איכות המיזוג הטובה בעולם, בדגש על מתן שירות, קידמה טכנולוגית וחסכון אנרגטי, תוך התחשבות ושמירה על הסביבה.
נסיון רב שנים בתחום מוצרי החימום והשקעה מתמדת במחקר ופיתוח, הובילו את חברת Ideal Heat לגישה חדשנית ובלתי שגרתית בתחום החימום התת-רצפתי. הטכנולוגיה שפיתחה החברה עושה שימוש בשטיחוני חימום מחומרים מתקדמים, המחליפים את רכיבי החימום המסורתיים.
תחת קורת גג אחת תמצאו אצלנו את חומרי ההסקה המתקדמים ביותר כגון -כופתיות העץpellets אותם אנו מייבאים (ואף מייצרים ) משאריות חיתוך ועיבוד עץ (ללא שרף ) . וכן גלילי הגפת אותם מייצרים מפסולות אורגניות נטולות רעלים ..כגון גפת הזית ..חרצני פירות..שבבי עץ...ועוד...הליך זה מונע השלכת או הטמנה של הפסולות ...
חברת גז-הב נוימן מנוהלת על ידי חיים ומרדכי נוימן, בעלי רישיון גז רמה 2. החברה מתמחה בייעוץ, בשירות ובמכירה של מכשירי גז ומיזוג אוויר. לחברה למעלה מ- 50 שנות ניסיון בתחומי עיסוקה, והיא מבצעת עבודות גז רבות ומגוונות. השירות של גז-הב היינו אדיב, אמין ומקצועי במיוחד, וניתן ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד ...
בבחירת המערכת נעשה שימוש ברכיבי מערכות מתוצרת יבואנים שונים, כאשר הדגש הינו על התאמת הרכיבים השונים זה לזה באופן אופטימלי, שיענה על דרישות הלקוח באופן פרטני ויתייחס לשיקולים מקצועיים ולא מסחריים. חנן ינאי, דואג לכך שהלקוח לא "ילך לאיבוד" ושיקבל יחס אישי החל משלב תכנון המערכת דרך שלב הביצוע ועד ...
חברת רומאור בע"מ מתמחה כבר למעלה מ- 45 שנה, בתכנון ובהקמה של מערכות מים חמים והסקה מרכזית המופעלות בסולר או בגז, בהסקת בריכות שחייה ומקוואות, וכן בייבוא ובשיווק של מחממי מגבות איכותיים. החברה הוקמה בשנת 1964 והיא מנוהלת על-ידי אינג' אורי יערי.
ברת אויחם מציעה פתרונות מגוונים בהתאם לדרישת הלקוח בכל הקשור לחימום מים ללא הגבלה, חימום מרכזי על ידי רדיאטורים וחימום תת רצפתי – תוך חיסכון בעלויות שימוש ובזמן המתנה. כמו כן מספקת החברה שירות טכני מקצועי לכל בעיה או תקלה במערכות החימום.
מנהלי החברה משתתפים בתערוכות בינלאומיות ובסמינרים של היצרנים המובילים בעולם לציוד הסקה ומיזוג אוויר. היטל מייצגת בארץ את החברות הטובות בעולם בתחומים אלו ומביאה לישראל את החומרים המתקדמים ביותר, את השיטות הטובות ביותר ואת חלקי החילוף האיכותיים ביותר.
החברה מעניקה ללקוחותיה מענה טכנולוגי והנדסי כולל לחיסכון מירבי באנרגיה ובכסף, בדגש על תחום החימום והקירור. סולארי והצוות המקצועי המנוסה שלה הינה מובילת שוק בפתרונות המציעים יעילות מרשימה ואמינות ללא פשרות, פתרונות כגון משאבות חום, חימום תת רצפתי, חימום בריכות,, מערכות בקרה אנרגטיות, מערכות הסקה ...
עמוד 2 מ- 2