ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
מגזין עסקים וצרכנות

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 


המגזין הדיגיטלי של ביז-טק - הינו ערוץ המדיה לעסקים אשר מחבר אותך לעולם החדשות וחידושי הניהול והעסקים. המערכת מציגה כתבות, מאמרים, סרטונים, ספרים, מידע עסקי וסיקורי עסקים כנסים ואירועים. 

רוצים שיכתבו עליכם ? צרו קשר


INDEX BIZTEC

TAVIM

אירוע המצוינות, שמקיימת דן אנד ברדסטריט במסגרת DUN'S 100 זו השנה ה-11, הינו האירוע העסקי החשוב והיוקרתי ביותר בישראל ונחשב ל"טקס האוסקר של עולם העסקים הישראלי"
חג השבועות בפתח, חג שרובו מבוסס על מאכלים מתוקים, בשילוב של קמח ומוצרי גבינה. מסורת זו מסורת ולא שוברים אותה. אבל מה לעשות אם גם אלה הרגישים לגלוטן רוצים לחגוג כהלכה את החג? פשוט דואגים לתחליף, והוא קיים והוא טעים.
השבוע בטריבונה - קהילת Spaces הרצליה, אירחה כ-50 יזמים ואנשי עסקים...מכון ויצמן למדע, כלל חברה לביטוח, הוט, אלתא ופזגז הן הזוכות בפרסים הראשונים בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחוויית לקוח לשנת 2017...השקת אולם התצוגה היוקרתי של אלפא רומיאו וג'יפ בהרצליה פיתוח ....הזוכה בתחרות הסטארט-אפים הגדולה ...
מגלידה ועד עיצוב פנים, מייעוץ ואימון אישי ועד לטיפולים קוסמטיים - לרגל יום העסקים הקטנים, בחר דרור אטרי, יו"ר איגוד העסקים במודיעין והשפלה וחבר נשיאות הארגונים העסקיים, להמליץ על כמה וכמה עסקים ואנשי מקצוע מהאזור שלו שעושים עבודה טובה במיוחד
דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר ירושלים, יחד עם חיים לוין חבר הנהלה ויו"ר אגף הבינלאומי ו –Zhang Xiaofei , סגן נשיא המועצה הסינית לקידום הסחר הבינלאומי של מחוז חרבין חתמו על הסכם שיתוף פעולה בין הצדדים, אשר נועד לסייע לחברי לשכה המתעניינים בקשרי מסחר עם המחוז הצפוני של סין.
סגנית נשיא לשכת המסחר ירושלים ‏אסתר דיאמנט ביזטק פורטל‏ (‏אסתר דיאמנט‏)בכנס מעסיקים ה -7, תוהה האם מכובדינו המחוקקים מבינים את ההשלכות של החוקים הבלתי פוסקים חלקם חשובים אך איש אינו שואל מהכין יגיע הכסף למימון נושאים אלה, האם העסקים הקטנים המתמודדים מול אתגרים לא פשוטים ורבים מהם בקושי שורדים, ...
"יינות ביתן" השיקו השבוע סניף חדש - הפעם בקניון איילון.... שרת המשפטים התארחה בסוף השבוע האחרון במפגש הסיום של התכנית להכשרת דירקטורים בכירים ב"להב פיתוח מנהלים" ..בכנס השנתי של היועצות המשפטיות השייך לארגון היועצים המשפטיים הבינלאומי ACC, השתתפו כ-100 יועצות משפטיות מהחברות המובילות במשק....אירוע ...
רבים טועים לחשוב שמזון נטול גלוטן הינו פחות טעים ופחות מגוון. מסתבר שהקביעה הזו רחוקה מאד מלהיות נכונה כיום. בחברת בראל מאמינים שמזון נטול גלוטן יכול להיות מגוון, מזין, טרי, בריא, ובעיקר טעים.
השבוע בטריבונה -ועוד.. מופעים, תערוכות ומפגשים אישיים ... כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.
השבוע בטריבונה -ועוד.. מופעים, תערוכות ומפגשים אישיים ... כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.
הנושאים החמים בזירה המשפטית, כל הפרטים כדי שתהיו מעודכנים . השבוע בזירה המשפטית , על תביעות דיבה וחוק לשון הרע ברשת ועוד נושאים מעניינים נוספים תמצאו בגיליון זה .
מופע הבלט “אשליות האהבה”, של תיאטרון מרינסקי מסן פטרסבורג, יוצג החודש בבכורה עולמית בישראל, עם הרקדנים הראשיים של להקת הבלט של תיאטרון מרינסקי מסן פטרסבורג: יוליה מכלינה ואיגור קוֹלְבּ, שהינו כיום הרקדן הראשי שלה.
למי שאוהב בשר , ומכור לו על כל צורותיו, הכתובת היא ללא ספק “דרום אמריקה- בשרים לגריל ואסאדו”, כי שם פשוט נותנים לך להרגיש שאתה רחוק מכאן, לא בישראל, אלא בארגנטינה שהינה המלכה הבלתי מוכתרת של הקרניבורים.
הנושאים החמים בזירה המשפטית, כל הפרטים כדי שתהיו מעודכנים . השבוע בזירה המשפטית , , על הדרכים לטיפול ברשלנות רפואית, ועוד נושאים מעניינים נוספים תמצאו בגיליון זה .
הנושאים החמים בזירה המשפטית, כל הפרטים כדי שתהיו מעודכנים . השבוע בזירה המשפטית ,על הדרך לגירושין נכונים ובריאים ועוד נושאים מעניינים נוספים תמצאו בגיליון זה .
חברת SODEXO, נותנת החסות לוועידת VIVA TECH פריז, פורום החדשנות המוביל באירופה, תקיים תחרות ייחודית למציאת הסטארט-אפ הבא של ישראל. הזוכה בתחרות יזכה להזדמנות להציג בוועידה, אליה מגיעים מיטב החברות המובילות, אנשי עסקים ויזמים מכל העולם
השבוע בטריבונה - שרת המשחקים האולימפיים של טוקיו 2020, הגיעה לסיור בישראל... אמנים ואנשי ציבור לקמפיין ייחודי במסגרתו ביקשו סליחה מניצולי השואה... מי נבחר על ידי עירית תל אביב יפו לקבל את אות יקיר תל אביב... השקת תערוכת ״תגליות ופיתוחים ישראליים״... אימרי זיו נציג ישראל יופיע בתחרות האירוויזיון ...
מי ומי בעסקים - השבוע מרצים שחובה לשמוע !
ארגון ה-Superbrandsהבינלאומי פרסם את רשימת ה-Superbrands - מותגי העל - הפעילים בישראל לשנת 2017. הרשימה גובשה לאחר מחקר צרכנים מקיף שנערך בישראל, ושבמהלכו הכתירו הצרכנים בישראל את מי שבעיניהם הם Superbrands: "מותגים מצטיינים, שלצרכנים בישראל יש קשר רגשי חזק ועמוק במיוחד לגביהם".בין המותגים ...
השבוע בטריבונה -ועוד.. מופעים, תערוכות ומפגשים אישיים ... כל מה שרציתם לדעת על מ"אחורי הקלעים של עולם העסקים", תראו במדור טריבונה של tlvtimes כאן באתר ביז-טק.
עמוד 33 מ- 40