ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
מגזין עסקים וצרכנות

 

ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים 
מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 


המגזין הדיגיטלי של ביז-טק - הינו ערוץ המדיה לעסקים אשר מחבר אותך לעולם החדשות וחידושי הניהול והעסקים. המערכת מציגה כתבות, מאמרים, סרטונים, ספרים, מידע עסקי וסיקורי עסקים כנסים ואירועים. 

רוצים שיכתבו עליכם ? צרו קשר


INDEX BIZTEC

TAVIM

“מיני ישראל” מזמין אתכם בחול המועד סוכות, לפסטיבל הכולל מפגש עם אומנים, מתקני לונה פארק, פינות סלפי, תחרות צילום בנושא “מיני ישראל ואני” וביקור בסוכת ‘שמחה’ שתארח לאושפיזין את האומנים, למפגש מעריצים עם הילדים. ואילו חברת “ירק השדה”, בשיתוף פעולה עם “משק קנטור” ברמת השרון, יוצאים עם סדרת סיורי הדרכה ...
אין דומה מירקם העור לצעירים, לזה של המבוגרים. כיום חברות הטיפוח שמות דגש על פיתוח סדרות לנוער בלבד, לו ולה כאחד. ובהתאם לכך משיק ד”ר עור את סדרת הטיפוח YOUNG שפותחה לצעירים בלבד, כבמקביל להשקת קצף עדין חדשני לניקוי הפנים, המועשר בשמן האינקה אינצ’י.
שילב כבר מזמן הפכה למותג. ובצדק. שילב היום מלווה את חווית ההורות בכל שלב, החל מההיריון ובואו של התינוק לאוויר העולם, ועד לשלב בו הפעוט הולך לגן. לפניכם הסנוניות של קולקציית סתיו חורף 2019/20.
חגים הם תמיד סיבה להשקת סדרות חדשות של צעצועים, מכל הסוגים ולכל הגילאים, אם מתוצרת הארץ או מיובאים, העיקר שהם המילה האחרונה, כי לאכזב ילדים בחגים – הלב נחמץ. הבאנו לכם כאן מספר חברות צעצועים עם החידושים שלהם לשנה החדשה.
רשת בלאק, רשת המבורגרים ותיקה ואיכותית, שאת המטבח שלה מוביל שף צחי בוקששתר, משיקה בימים אלה תפריט חדש בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.התפריט החדש מושפע מטעמים סובבי עולם, פיקנטיים, מעושנים, מתובלים בטעמים, שהגיעו כהשראה מהמזרח הרחוק, אסיה, אמריקה ומזרח אירופה, עם המבורגרים חדשים, מנות עוף פיקנטיות, סלטים ...
והמומלצים שלנו הפעם הם: גלידה ללא חלב, דבש ארומטי, שניצל לכריכים, ליין תכשיטים, שוקולד עם פחות סוכר, סדרת סירים חדשנית, פורמולת צמחי מרפא להרגעה,עיצוב שולחן עם כלי כסף ועוד.
“דריה” הינו כפר נופש פסטורלי, הממוקם בתוך פנינת טבע ייחודית, כשמצדו האחד ימת הכנרת, ומהעבר השני הרי הגולן ועמק הירדן. בכפר הנופש למעלה מ-100 יחידות אירוח מרווחות, מאובזרות ומעוצבות בסגנון כפרי, המשתלב עם הנוף הפסטורלי.
שנת הלימודים בפתח, וברשת קרביץ לא האמנו כמה חידושים מצאנו, וגם אין סוף מותגים מובילים הנושאים תו תקן ישראלי, בטווח מחירים רחב, כך שכל אחד יוכל למצוא את הפריטים המתאימים לו
פעם היינו מארחים אם בחצר הבית או במרפסת רחבת הידיים, והיה זה תמיד ארוח לא קל, כי המטבח הרי נמצא בתוך הבית. אבל כל ההתניידות של פנימה והחוצה, הפכה לאחרונה לזיכרון רחוק, הודות למגמה חדשה שהולכת ותופסת תאוצה בארץ ובעולם: מטבח חוץ.
אחת הרופאות הידועות בתחום טיפולי האנטי-אייג’ינג הינה ד”ר אירנה סנדלר (MD), המנהלת קליניקה ותיקה ומשגשגת בראשון לציון, ולאחרונה השיקה קליניקה חדשה בתל אביב במיתחם “הפנתרה”, ברחוב הארבעה בתל-אביב, באחד המגדלים המפוארים שבאזור
“לה קפלה” מלון-בוטיק עסקי בקסטרא שנפתח לפני כשנתיים בלבד, הצליח להגדיר בצורה מקסימלית ואיכותית את תחום האירוח העסקי בסטנדרט גבוה במיוחד, והפך מהר מאד לפופולארי ביותר בקרב אנשי עסקים בארץ וחו”ל, כמו גם בקרב אלה האוהבים נופש ייחודי ואישי.
השבוע בחדשות הזירה העסקית -, על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים . בלה דיאמנט 1/8/19
נושא החלל שזכה להתעניינות בינלאומית, נבחר על ידי LEGO העולמית לשנת 2019, במטרה לעודד ילדים לחלום להגיע למרחבי החלל, עם מעל ל – 5 מיליון קוביות לגו, שירכיבו את עולם החלל המהפנט, וייקחו את המשפחה למסע בין הגלקסיות, בשיתוף SpaceIL ותעשייה אווירית.
השבוע נחגג יום הגלידה הבינלאומי, המביא איתו מיגוון רחב של חידושים לאחד המאכלים שעליו איננו מוותרים מינקות ועד זיקנה – הגלידה. אחת מחברות הגלידות האהובות והפופולריות בישראל מזה שנים רבות, הינה “בן & ג’ריס”, אשר שומרת על איכותה הגבוהה מהיום שנתקלתי בה לראשונה, עם מבחר בלתי נדלה של טעמים, הקולעים ...
מה יותר מקסים מאשר לשבת בקיץ במסעדת הלובי ובמרפסת הצופה לים של מלון הילטון תל-אביב, וליהנות מתפריט הקוקטיילים המגוון שהושק שם לאחרונה.
השבוע בחדשות הזירה העסקית -, על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ....
לקראת עונת החופשות של קיץ 2019, חברת “פלפוט” הותיקה, המתמחה מזה שנים בפיתוח ובשיווק מוצרי נייר ומתנות, משיקה קולקציית מוצרים שיהפכו את החופשה, הטיסה והטיול למפנק וקל יותר, עם פריטים מאופיינים בטקסטורות מעניינות וצבעוניות, לצד נוחות מקסימלית. בקולקציה ניתן למצוא ערכת תפירה לדרך, ערכות לנסיעות, נרתיק ...
השבוע בחדשות הזירה העסקית - 04/07/19, על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ....
השבוע בחדשות הזירה העסקית - 27/06/19, על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ....
כבר בגיל 25 הגוף מפסיק לייצר קולגן ואלסטין, ואט אט אנחנו נפרדים ממראה העור החלק והיפה, ומתחילים לשים לב לסימני התבגרות ראשונים. השינויים פוגעים בכל שכבות העור, ובהמשך יגיעו אובדן אלסטיות של העור ואובדן הנפחים של הרקמה התת עורית.”אלנסה” הוא אחד הפתרונות החדשניים ביותר בעולם לעצור את התבגרות העור.
עמוד 21 מ- 40