ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
ערוץ החיים הטובים - הבלוג של בלה - הנר כבה

 

זירת הבלוגים של ביז-טק 
ערוץ המדיה לעסקים

 

הבלוג של בלה

 הבלוג של בלה דיאמנט ...
  ערוץ החיים שהיו טובים ...
  נרה כבה ב 4/8/2022   יהי זכרה ברוך ...

  יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית,

   

 זירת הבלוגים של ביז-טק - מהווה ערוץ המדיה לעסקים אשר מחבר אתכם לעולם החדשות וחידושי הניהול והעסקים. הנכם מוזמנים לצפות בנושאים שהמערכת ריכזה עבורכם. 
רוצים שיכתבו עליכם ? צרו קשר

מדור חדשות הטריבונה לזיכרה של בלה דיאמנט ז"ל
ימשיך להופיע כאן בזירת הבלוגים של ביז-טק מדי שבוע
באדיבותו של דודי טל TLV.TIMES

 

 

הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
שאלנו את נאוה בויום, נטורופתית ובעלים של חברת תוספי תזונה “נאוה בריאות” – כיצד אפשר להשתמש בצמחים האלו כדי לסייע לגוף להתמודד עם הימים הקשים האלו?
את נעלי הנוחות האופנתיות שלי אני מוצאת בכל עונה ברשת “ליידי קומפורט”, אשר מצליחה לשלב אופנתיות מירבית בקולקציות שלה, לכל הגילאים והמידות, עם מיטב הטכנולוגיה והחדשנות בתחום ההנעלה, ועם דגש על עיצוב ארגונומי המותאם לכף הרגל.
לאוהבי האוכל היפני אנחנו אנשי בשורה: קיטו קאטו – מסעדה יפנית אותנטית מצטרפת לציר המסעדות הסואן של רחוב דיזנגוף, שהיא ללא ספק אחת הטובות שסעדנו בה לאחרונה כשעל התפריט אחראי השף היפאני יאמה סאן, ולצידו השף ישראלי קוסקה רז
אישית לא מכירה רבים שיהיו מוכנים לוותר על פינוק מתוק, והפעם בחרנו להתפנק עם סידרה העוגיות המדהימה של מותג צ’וקטה, מבית לימן שליסל, המציג סדרה של 5 סוגי עוגיות נפלאות.
הנטורופתית נאוה בויום בעלת המותג “נאוה בריאות”, מתמחה בין היתר באבחון מחלות בדרכי העיכול, תוך מתן מענה של טיפול מעטפת לכל מטופל, ויחד עם שלושת בניה, הינה בעלת קו תוספי תזונה, אשר פותח על ידה, כולה תוצרת כחול לבן, הנותן מענה לבעיות עיכול, חיסון, אנרגיה ואף ביוטי.
ייחודה של הקליניקה הוא טיפול המשלב הזרקות חוטים ומכשור, המאפשר השגת תוצאות קליניות טובות יותר, עמידות יותר לאורך זמן וארוכות טווח, וזאת ללא התערבות כירורגית.
הייחודיות של רשת TOPSHOP היא שניתן למצוא בה קולקציות ייעודיות לנשים בעלות מבנה גוף קטן (PETITE) במקביל לקולקציות לנשים גבוהות (TALL), התואמת את הקולקציה המקורית של המותג.
ד”ר סוזי סרפתי רופאת כלי דם, המתמחית בין היתר בטיפול בדליות, מציעה חלופה יעילה ובטוחה במקום ניתוח: הזרקת קצף תחת בקרת אולטרסאונד (Ecosclerotherapy)
לקראת השנה החדשה ולחורף 2020, נעמן מפתיעה עם קולקציה מגוונת של כלי בישול, אפיה והגשה, מהארץ ומחו”ל לצד מגוון גאדג’טים ואביזרים משלימים למטבח הביתי והמקצועי, בטקסטורות ובעיצובים חדשניים.
לאוהבי החידושים הקולינאריים: פומפיית הפלא וסיר בישול למיקרו מבית Bpatent, העושים את החיים קלים יותר לבשלנים שבינינו, וגם לחובבים.
בקליניקה הייחודית של פזית בראל ברמת החייל בתל אביב, אחד הטיפולים הדרמטיים ביותר הינו עבור נשים אשר חוו טיפולי אסתטיקה כושלים, והזרקות יתר של חומצה היאלורונית. פזית משחזרת בצורה אמנותית את הפנים, ומחזירה אותן למראה הטבעי שלהן, ללא ניתוח פולשני.
בקליניקה הייחודית של פזית בראל ברמת החייל בתל אביב, אחד הטיפולים הדרמטיים ביותר הינו עבור נשים אשר חוו טיפולי אסתטיקה כושלים, והזרקות יתר של חומצה היאלורונית. פזית משחזרת בצורה אמנותית את הפנים, ומחזירה אותן למראה הטבעי שלהן, ללא ניתוח פולשני.
בחול המועד סוכות הישראלים חוגגים: באושילנד כפר סבא, בפסטיבל היין באשדוד, במסיבת פיג’מות לילדים בבית ציוני אמריקה בתל אביב, בקניון G בכפר סבא, בפסטיבל “צלילי בזלת” בקצרין, על מסלול אופנה לילדים בקניון רמת אביב, במיזם “מבוך התירס” בהוד השרון, בשוק צפון ברמת החייל בתל אביב ובמרכז קנדה במטולה.
“מיני ישראל” מזמין אתכם בחול המועד סוכות, לפסטיבל הכולל מפגש עם אומנים, מתקני לונה פארק, פינות סלפי, תחרות צילום בנושא “מיני ישראל ואני” וביקור בסוכת ‘שמחה’ שתארח לאושפיזין את האומנים, למפגש מעריצים עם הילדים. ואילו חברת “ירק השדה”, בשיתוף פעולה עם “משק קנטור” ברמת השרון, יוצאים עם סדרת סיורי הדרכה ...
אין דומה מירקם העור לצעירים, לזה של המבוגרים. כיום חברות הטיפוח שמות דגש על פיתוח סדרות לנוער בלבד, לו ולה כאחד. ובהתאם לכך משיק ד”ר עור את סדרת הטיפוח YOUNG שפותחה לצעירים בלבד, כבמקביל להשקת קצף עדין חדשני לניקוי הפנים, המועשר בשמן האינקה אינצ’י.
שילב כבר מזמן הפכה למותג. ובצדק. שילב היום מלווה את חווית ההורות בכל שלב, החל מההיריון ובואו של התינוק לאוויר העולם, ועד לשלב בו הפעוט הולך לגן. לפניכם הסנוניות של קולקציית סתיו חורף 2019/20.
חגים הם תמיד סיבה להשקת סדרות חדשות של צעצועים, מכל הסוגים ולכל הגילאים, אם מתוצרת הארץ או מיובאים, העיקר שהם המילה האחרונה, כי לאכזב ילדים בחגים – הלב נחמץ. הבאנו לכם כאן מספר חברות צעצועים עם החידושים שלהם לשנה החדשה.
עמוד 17 מ- 30