ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
ערוץ החיים הטובים - הבלוג של בלה - הנר כבה

 

זירת הבלוגים של ביז-טק 
ערוץ המדיה לעסקים

 

הבלוג של בלה

 הבלוג של בלה דיאמנט ...
  ערוץ החיים שהיו טובים ...
  נרה כבה ב 4/8/2022   יהי זכרה ברוך ...

  יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית,

   

 זירת הבלוגים של ביז-טק - מהווה ערוץ המדיה לעסקים אשר מחבר אתכם לעולם החדשות וחידושי הניהול והעסקים. הנכם מוזמנים לצפות בנושאים שהמערכת ריכזה עבורכם. 
רוצים שיכתבו עליכם ? צרו קשר

מדור חדשות הטריבונה לזיכרה של בלה דיאמנט ז"ל
ימשיך להופיע כאן בזירת הבלוגים של ביז-טק מדי שבוע
באדיבותו של דודי טל TLV.TIMES

 

 

רשת בלאק, רשת המבורגרים ותיקה ואיכותית, שאת המטבח שלה מוביל שף צחי בוקששתר, משיקה בימים אלה תפריט חדש בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.התפריט החדש מושפע מטעמים סובבי עולם, פיקנטיים, מעושנים, מתובלים בטעמים, שהגיעו כהשראה מהמזרח הרחוק, אסיה, אמריקה ומזרח אירופה, עם המבורגרים חדשים, מנות עוף פיקנטיות, סלטים ...
והמומלצים שלנו הפעם הם: גלידה ללא חלב, דבש ארומטי, שניצל לכריכים, ליין תכשיטים, שוקולד עם פחות סוכר, סדרת סירים חדשנית, פורמולת צמחי מרפא להרגעה,עיצוב שולחן עם כלי כסף ועוד.
“דריה” הינו כפר נופש פסטורלי, הממוקם בתוך פנינת טבע ייחודית, כשמצדו האחד ימת הכנרת, ומהעבר השני הרי הגולן ועמק הירדן. בכפר הנופש למעלה מ-100 יחידות אירוח מרווחות, מאובזרות ומעוצבות בסגנון כפרי, המשתלב עם הנוף הפסטורלי.
שנת הלימודים בפתח, וברשת קרביץ לא האמנו כמה חידושים מצאנו, וגם אין סוף מותגים מובילים הנושאים תו תקן ישראלי, בטווח מחירים רחב, כך שכל אחד יוכל למצוא את הפריטים המתאימים לו
פעם היינו מארחים אם בחצר הבית או במרפסת רחבת הידיים, והיה זה תמיד ארוח לא קל, כי המטבח הרי נמצא בתוך הבית. אבל כל ההתניידות של פנימה והחוצה, הפכה לאחרונה לזיכרון רחוק, הודות למגמה חדשה שהולכת ותופסת תאוצה בארץ ובעולם: מטבח חוץ.
אחת הרופאות הידועות בתחום טיפולי האנטי-אייג’ינג הינה ד”ר אירנה סנדלר (MD), המנהלת קליניקה ותיקה ומשגשגת בראשון לציון, ולאחרונה השיקה קליניקה חדשה בתל אביב במיתחם “הפנתרה”, ברחוב הארבעה בתל-אביב, באחד המגדלים המפוארים שבאזור
“לה קפלה” מלון-בוטיק עסקי בקסטרא שנפתח לפני כשנתיים בלבד, הצליח להגדיר בצורה מקסימלית ואיכותית את תחום האירוח העסקי בסטנדרט גבוה במיוחד, והפך מהר מאד לפופולארי ביותר בקרב אנשי עסקים בארץ וחו”ל, כמו גם בקרב אלה האוהבים נופש ייחודי ואישי.
נושא החלל שזכה להתעניינות בינלאומית, נבחר על ידי LEGO העולמית לשנת 2019, במטרה לעודד ילדים לחלום להגיע למרחבי החלל, עם מעל ל – 5 מיליון קוביות לגו, שירכיבו את עולם החלל המהפנט, וייקחו את המשפחה למסע בין הגלקסיות, בשיתוף SpaceIL ותעשייה אווירית.
השבוע נחגג יום הגלידה הבינלאומי, המביא איתו מיגוון רחב של חידושים לאחד המאכלים שעליו איננו מוותרים מינקות ועד זיקנה – הגלידה. אחת מחברות הגלידות האהובות והפופולריות בישראל מזה שנים רבות, הינה “בן & ג’ריס”, אשר שומרת על איכותה הגבוהה מהיום שנתקלתי בה לראשונה, עם מבחר בלתי נדלה של טעמים, הקולעים ...
מה יותר מקסים מאשר לשבת בקיץ במסעדת הלובי ובמרפסת הצופה לים של מלון הילטון תל-אביב, וליהנות מתפריט הקוקטיילים המגוון שהושק שם לאחרונה.
לקראת עונת החופשות של קיץ 2019, חברת “פלפוט” הותיקה, המתמחה מזה שנים בפיתוח ובשיווק מוצרי נייר ומתנות, משיקה קולקציית מוצרים שיהפכו את החופשה, הטיסה והטיול למפנק וקל יותר, עם פריטים מאופיינים בטקסטורות מעניינות וצבעוניות, לצד נוחות מקסימלית. בקולקציה ניתן למצוא ערכת תפירה לדרך, ערכות לנסיעות, נרתיק ...
השבוע בחדשות הזירה העסקית - 04/07/19, על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ....
השבוע בחדשות הזירה העסקית - 27/06/19, על כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם העסקים ....
כבר בגיל 25 הגוף מפסיק לייצר קולגן ואלסטין, ואט אט אנחנו נפרדים ממראה העור החלק והיפה, ומתחילים לשים לב לסימני התבגרות ראשונים. השינויים פוגעים בכל שכבות העור, ובהמשך יגיעו אובדן אלסטיות של העור ואובדן הנפחים של הרקמה התת עורית.”אלנסה” הוא אחד הפתרונות החדשניים ביותר בעולם לעצור את התבגרות העור.
המרדף אחרי דיאטה ללא ספירת קלוריות, אינו פוסק והיא חלומם של כל מי שזקוק להורדה במשקל, כדרך חיים. אחת המובילות כיום הינה דיאטת “חויה בירוק” של שיטת NAVA לבריאות, שהוכיחה את עצמה ב-15 השנים האחרונות.
בשנים האחרונות גברה המודעות וההכרה בסגולותיהם של מזונות העל (Superfoods), אותם שורשים, פירות ואצות שנחקרו ונמצאו כבעלי ערכים תזונתיים גבוהים, והם עשירים בחלבון, סידן, מינרלים, ויטמינים, אנזימים ונוגדי חמצון, מעין מולטי ויטמין צמחי. פתיתי הספירולינה של “ברא” הינם מהחשובים שבהם.
“טיקה” היא האחות החדשה הקטנה של מסעדת “אינדי” בשוק צפון, שהינה צמחונית וטבעונית, בעוד ש”טיקה” עצמה הינה על טהרת המטבח ההודי הבשרי, העשיר בטעמים, ריחות ותבלינים, מהודו האקזוטית והרחוקה.
חברת ROLLINK הבינלאומית משיקה בימים אלה את המזוודה הדקה בעולם – מזוודת עלייה למטוס (טרולי), בגודל הנדרש בעולם התעופה, וזאת בשל הרגולציות הקפדניות של חברות הלואו-קוסט, וצורת התמחור החדשה של חברות התעופה.
Tatti bakery הציגה לשבועות ‘חגיגה לבנה’, הכולל מגוון גדול של מאפים מלוחים, פוקצ’ות, לחמים וקישים, לצד מגוון עוגות גבינה מפתיעות ביניהן: טארט ריקוטה ומשמש, עוגת מוס שוקולד לבן ופירות אדומים, עוגת גבינה וקרם שמנת חמוצה, עוגת גבינה ופירות העונה, עוגת מוס יוגורט ופיסטוק, עוגות גבינה אפויות ועוד.
ד”ר סוזי סרפתי שהינה רופאת כלי דם מחלות ורידים עורקים ומערכת הלימפה, מהמרכז הרפואי “הרברט סמואל סנטר”, נותנת כאן הסבר מקיף כיצד ניתן להעלים ורידים, דליות ונימים ברגליים, נפיחות וכאבי רגליים, וכל זאת ללא ניתוח.
עמוד 18 מ- 30