ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
בחר קטגוריה

כתובת
שם העסק
ארז נוי - עו"ד מומחה למו"מ גישור וניהול משברים

EREZ-NOI

ארז נוי 
  מומחה למו"מ גישור וניהול משברים

עו״ד נוי ארז הוא מומחה למשא ומתן וניהול משברים עם מעל ל-15 שנות ניסיון ביישוב סכסוכים וגישור עסקי. הוא המייסד של גישורים אי.די.אר בע״מ (1997) - חברה המתמחה בגישור עסקי ויישוב סכסוכים. כמו כן, הוא המייסד של NegoPro 2004 - אשר מתמחה במשא ומתן וייעוץ לניהול משברים.

לכרטיס העסק

עו"ד ארז נוי - מרצה בניהול משברים ומשא ומתן
מבין הרצאותיו המבוקשות:

• The Influence Factor - כולנו מכירים את הרגע בו הוא צריך להשפיע או לשכנע מישהו והוא פשוט לא מצליח. לא פעם כשזה מגיע למשא ומתן שיפור מיומנות זו היא הכרחית לצורך הצלחה. בהרצאה זו נדון בסוגיה ונספק פתרונות אפשריים לבעיית השכנוע, ההשפעה וההולכה.

• Negotiation Impossible - הרצאה שמספקת מענה לשאלות: איך הופכים משא ומתן בלתי אפשרי למשא ומתן יעיל ומתקדם? איך יוצאים ממבוי סתום להסכם ואיך מגיעים להסכם עם מי שאנחנו לא מוכנים לשבת איתו?

• סיפורי המשא ומתן - האם חשבתם פעם על המשא ומתן כסיפור מרתק בעל עלילה, דמויות, יצרים דרמות ומשברים? הרצאה זו חושפת סיפורי משא ומתן ומציעה לשומעים כיצד בכלל מספרים סיפור משא ומתן, כיצד מבינים את העלילה וכיצד משנים את התסריט.

• הסודות שמאחורי ניהול משברים - ״זאת לא חכמה לנהל את המשבר של אתמול״. ההרצאה מציגה לשומעים את האמת העירומה. אנחנו לא מנהלים מספיק טוב משברים. ההרצאה חושפת את הטעויות הנפוצות ומציעה דרכים פרקטיות ליישום מיידי בכדי להמנע ו/או לנהל באופן נכון את המשבר הבא.

• OJNT - Super Activity - מחפשים משהו אישי ונקודתי יותר? מדובר בפעילות המאפשרת למשתתפים להעלות תהליכי משא ומתן רלוונטיים להם ולנתח אותם בזמן אמת, לספק הבנה עמוקה של התהליכים, לבצע הערכת מצב מקצועית ולהתמודד עם הקשיים והדילמו המובאים לפעילות.

7 טיפים כיצד "לנצח את הילדים במו"מ . איך מנהלים משא ומתן עם ילדים וגם יוצאים מרוצים?
בין הנושאים שעסק בהם :ניהול משברים - מקרה HOT כמקרה מבחן [ 09/12/2014 ] משחקי מלחמה- רק למנהלים רציניים [ 24/11/2014 ] הנהלות, ארגוני עובדים ומה שביניהם [ 29/09/2014 ] מי מציע ראשון ולמה- ההתלבטות של כל נושא ונותן [ 30/04/2014 ] בניית אמון במשא ומתן- רכישת ווטסאפ כאבן בוחן [ 30/04/2014 ] ...
איך לנהל משא ומתן בדואר אלקטרוני השתמשו בניסוחים מתאימים, סיימו בניסוח שיאפשר לפנות שוב לאותו אדם והימנעו ממשלוח עותק נסתר; רוב התכתובות באימייל הן משא ומתן אך לא תמיד אנחנו חושבים עליהן ככאלו - כך מנהלים אותן נכון
מנהל מו"מ עם חברה סינית? כדאי שתכיר את כללי ה-GUNAXI מהן התובנות שחברות בינלאומיות זקוקות להן, בבואן לערוך התקשרות או מו"מ עם חברות סיניות?
מאמרים בלוגים ופרסומים מאת ארז נוי , מומחה למו"מ וניהול משברים