ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
LIFE - STYLE - ערוץ החיים הטובים

מגזין דיגיטלי לעסקים וצרכנות 

 ביז-טק - ערוץ המדיה לעסקים - LIFE STYLE

המגזין הדיגיטלי של ביז-טק - הינו ערוץ המדיה לעסקים
אשר מחבר אותך לעולם החדשות וחידושי הניהול והעסקים.
 
מדור הצרכנות החיים הטובים   LIFE STYLE  הוא לזכרה של אשת התקשורת בלה דיאמנט ז"ל 


רוצים שיכתבו עליכם ? צרו קשר

החיים ממשיכים כרגיל, גם אם הם אינם קלים, ומה שבטוח הוא שאין אישה אשר לא תשמח לשמוע גם בימים אלה על חידושי האיפור לסתיו/חורף הקרוב, ואיך נראה כאשר הכל יהיה מאחורנו.
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
החגים בפתח, וכולנו אוהבים לחדש, אם בריהוט לבית, באביזרי מטבח, בצעצועים לילדים, במשקאות חדשים ובמתנות לחברים. השנה נבלה יותר בבית עם המשפחה בשל המצב המיוחד בו אנו חיים בשנה זו, וזה לא אומר שעלינו לא לפנק את עצמנו. נתנהל להיפך: בואו נפנק את עצמנו ואחד את השני כמה שיותר.
רשת הפיצריות פאפא ג'ונס הוקמה לפני כ-30 שנה בארה"ב ע"י ג'ון שנאטר וכיום מונה מעל 5,400 סניפים בכ-50 מדינות. היא נחשבת לרשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם, אשר שברה שיאי מכירות ברחבי העולם בחודשים האחרונים.
טיפוח וטיפול בשיער הילדים מעולם לא היה עסק קל, להורים ולילדים כאחד. וכאשר המוצרים הינם נעימים וריחניים, מלאכת השכנוע קלה יותר.
אגוזים נחשבים לאחד המאכלים הבריאים והמזינים ביותר שקיימים בטבע. הם עמוסים בחלבון, סיבים תזונתיים ושומנים בריאים. הם נחשבים כאוכל מזין, מונע מחלות המשפר את תפקוד הגוף הכללי, מסייעים לחיזוק מערכת החיסון, ייצוב כולסטרול הרע, שיפור תפקוד הלב, מלאים בנוגדי חמצון, במינרליים.
למרות שקיוינו שהסגר לא יגיע אלינו בפעם השניה, ונוכל לבלות את חגי תישרי בפיקניקים ועל האש, באה האמת וטפחה על פנינו: יש לנו סגר שני, והוא הפעם ארוך ומעציב. אז את תקופת החגים השנה תהיה גם היא בסימן אירועים ביתיים, בחיק המשפחה הגרעינית.
לשנה החדשה שבפתח, הבאנו לכם מבחר עוגות דבש בטעמים חדשים, גלידות שלא הכרתם, סידרת לחמים חדשה ללא גלוטן, סבונן פנים מצמחי מרפא ואצות, משקה בריזר בטעם תפוח אלכוהולי מעט, סושי לכלבים, מטחנת תבלינים בסגנון איטלקי ומעדנים לחתולים.
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
אין שולחן חג המכבד את עצמו ללא בקבוק יין, אדום או לבן או מיץ ענבים והמבחר כיום הוא מכובד ביותר. בישראל למעלה מ-50,000 דונם כרמים, מתוכם מעל ל-40% בגליל ובגולן, לצד כ-300 יקבים המייצרים למעלה מ-40,000,000 בקבוקי יין מכ-60 טון ענבי יין בשנה. בחרנו כאן לטעום מספר יינות מיקבים מובילים.
יקב היוצר משיק לחגים יינות חדשים שיככבו בשולחן החג, לצד היינות המוכרים.יקב היוצר הינו יקב ותיק מהגדולים בישראל, שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין יינן צרפתי בעל שם עולמי, שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.
"רעיון מתוק" הינו בית עסק ישראלי לזרי ממתקים ושוקולד, ובמיוחד בתקופה זו, בה העסקים הקטנים נאבקים על קיומם, פררו רושה החליטו לפרגן להם בכל דרך אפשרית.
הכורכום הינו שיח רב שנתי שמוצאו מדרום אסיה, ומרבים לגדל אותו בהודו ובסין. בשפות רבות פירוש השם כורכום הוא שורש צהוב, ויש המכנים אותו הזעפרן ההודי. ברפואה ההודית מקובל לעשות שימוש בכורכום במקרים של בעיות במערכת העיכול ולחיזוק הגוף. ברפואה הסינית עושים שימוש בכורכום כצמח מזרים ומחזק דם. הכורכום גם ...
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
מעדנות, החברה מהמובילות בישראל בקטגוריית המאפים הקפואים, מרעננת את סדרת מאפי הפילו המצליחה, ומשיקה סדרת מקלות פילו בטעמים ים תיכוניים.הסדרה החדשה היא בטעמים של גבינה ותפוחי אדמה, ולצידם שני טעמים חדשים ועשירים מהמטבח הים תיכוני: פלפלים קלויים וגבינה וחצילים קלויים וגבינה.
חברת מרס ענקית הממתקים הבינלאומית, מציעה להחליף את הבונבוניירה המסורתית בבקבוק חגיגי המכיל את מגוון חטיפי השוקולד האהובים של מרס: Snickers, Bounty Milky way, Dove, Teasers ,Twix ,Mars, בגרסת מיני.
ראש השנה מעבר לפינה וההכנות לחג בעיצומן. בין אם אתם מארחים או מתארחים, ביקבי כרמל תמצאו יינות משובחים, והפעם מומלץ לרכוש את הבצירים האדומים החדשים מסדרת היינות המעוטרת Private Collection.מגוון היינות בסדרה רחב, והוא כולל אדומים בעלי נוכחות מסוג מרלו, שיראז, קברנה סוביניון וקברנה סוביניון – ...
לקראת השנה החדשה יוצאת מגנוליה עם קולקציה ייחודית, המתכתבת עם הטרנדים הבולטים בעונה, ויוצרה בעבודת יד אשר כולה כחול לבן.
הטריבונה – רכילות עסקית. על כל מה שקורה השבוע מאחורי הקלעים של עולם העסקים ...מאת: בלה דיאמנט
החופש הגדול השנה מתארך לו עד אין סוף, וההורים לא מעט מהם אובדי עצות. הם חייבים למצוא תעסוקה לילדים, ובשל המצב בארץ שאין יודעים מתי יחזור לקדמותו, רבים מהם מעדיפים להישאר בביתם, עם הילדים ולהיות עסוקים כמה שיותר.
עמוד 15 מ- 21