ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
יועצים לדיגיטל


MENTOR-LOGO

זירת המומחים המובילים את עולם הייעוץ העסקי 
 MENTOR TOP100
להצטרפות לרשימת המומחים לחץ כאן 

 
 

 

עוד ועוד בפחות ופחות: ניהול זמן אפקטיבי בעידן החברתי התפתחות הטכנולוגיה מציבה בפני בעל העסק מגוון רחב מאוד של ערוצי שיווק זולים, יעילים וזמינים. כל מה שעליו לעשות זה לבחור, אבל דווקא בגלל ריבוי הבחירה והפיתויים להצלחה, מתקשים בעלי עסקים רבים להחליט על הדרך הנכונה להשגת יותר לקוחות, ולא פחות מכך, ...
חוק איסור לשון הרע - על החבל הדק שבין חופש הביטוי לשם הטוב מהרגע שבו הפכו בעלי העסקים לאנשי תקשורת, וכאשר כל פרסום באינטרנט וברשתות החברתיות נכנס לנעליה של ההגדרה המשפטית של "פרסום" - כדאי מאוד להכיר את חוק איסור לשון הרע, כדי להימנע מפרסום אסור, ובה בעת לא להירתע מלכתוב מה שחשוב וצריך לכתוב, ...
שיווק באינסטגרם - איך עושים את זה נכון אינסטגרם (קיצור של אינסטנט וטלגרמה) הוא יישום חינמי לשיתוף תמונות וסרטוני וידיאו קצרצרים, שבנוי בסגנון של רשת חברתית ומאפשר למשתמשים לצלם תמונות, לתת להן מראה מיוחד בעזרת מסננים גרפיים מדליקים, ואז לשתף או להשתתף בחגיגית התמונות ברשתות החברתיות. אפילו ...
מאפליקציה ללקוחות - שיווק באמצעות אפליקציות חלק בלתי נפרד ממהפכת המידע הדיגיטלית הן האפליקציות, שהפכו לכלי השיווקי והצרכני המוביל של סביבת הסלולר. אפליקציות, ובעברית יישומים, הן בעצם תוכנות שנבנו כדי לבצע פעולות ספציפיות, כשהן מתבססות על מערכת ההפעלה של מכשיר הסלולר. בהקשר השיווקי, אפליקציות הן ...
טקטיקות שיווק ביוטיוב למותגים ולעסקים קטנים מנהלי שיווק ובעלי עסקים רבים נמנעים משיווק בווידאו, גם מפני שהם נרתעים מהעלויות הגבוהות שהם מייחסים להפקת הווידיאו, וגם, הבה נודה על האמת, שהם חוששים לעמוד מול המצלמה, על כל המשתמע מכך... וזה ממש חבל, מפני שלסרטוני וידיאו יש עוצמה שיווקית אדירה, שפשוט ...
גוגל פלוס - הנשק המסתורי של השיווק החברתי עם 500 מיליון משתמשים, וגב מאוד רחב ותומך של גוגל, גוגל פלוס היא הרשת החברתית השנייה בגודלה אחרי הפייסבוק, ומקום שמאוד כדאי לכם להכיר מקרוב ולעשות בו שימוש שיווקי. אם שאלתם את עצמכם מה זה בכלל גוגל פלוס והאם כדאי להשתמש בה? אם תהיתם מה ההבדל בין גוגל ...
כך תבנו מסלול אוטומטי עוקף פייסבוק לשיווק באינטרנט כאשר פועלים על פלטפורמות חברתיות חיצוניות, קהל העוקבים והקוראים לא נמצא ברשותנו. אם, מסיבה כלשהי, אין יותר גישה לפלטפורמה הזאת, איבדנו את כל הקהל שלנו בצורה מיידית. זו נקודת תורפה בעסק, שלא בטוח שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו. מערכת שיווקית המורכבת ...
איך לעשות שיווק בפינטרסט וליהנות כל הדרך ללקוח כולנו מודעים לעוצמה השיווקית והפרסומית של נוכחות בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות. בעבר, רק חברות ענק יכלו להרשות לעצמן את התענוג. האינטרנט העמיד לרשותנו שפע של פלטפורמות חינמיות, שמאפשרות לנו לייצר נוכחות ויזואלית אטרקטיבית. אחת הפלטפורמות היותר כיפיות היא ...
כיצד להשתמש במאגר של 300+ מיליון אנשי מקצוע בלינקדאין כדי לגייס לקוחות ולקדם את העסק שלכם רשת לינקדאין, עם 300 מיליון משתמשים בעולם ולמעלה ממיליון בישראל, הפכה לרשת האפקטיבית ביותר לאיתור לקוחות בחברות בתחום ה B2B, ליצירת לידים חדשים, לבניית מיתוג, לשמירה על נטוורקינג מקצועי ולאיתור עובדים בארץ ...
כך תתאימו את השיווק שלכם לעידן הסלולר עולם הסלולר הוא עולם עשיר ומגוון. אנשים מחוברים לטלפון הנייד שלהם ללא הפסק ומתנהלים דרכו בכל המישורים, ובפרט כצרכנים. השאלה הגדולה היא, כיצד אתם יכולים לנצל התנהלות זו, כדי לתקשר בצורה יעילה עם קהל היעד שלכם ולהניע אותו לפעולה.יעל אלמוג מנור, מומחית לשיווק ...
איך לאתר מידע על המתחרים דרך רשתות חברתיות רשת האינטרנט מלאה מידע מכל סוג, נושא וסיווג. אם רק יודעים מה ואיך לחפש – אפשר למצוא מידע מודיעיני יקר ערך על מתחרים, ולעשות בו שימוש כדי להיערך טוב יותר מול התחרות ולהגדיל את כושר ההישרדות בשוק תחרותי.מיכל וולפמן, מנכ"לית מיכלינקס תוכנה ומערכות בע"מ - ...
יזם, מורה דרך להקמת עסקים מניבים באינטרנט. אסטרטג לפריצות דרך כלכליות ויצירת חופש כלכלי. בעל 6 עסקים בינלאומיים באינטרנט בכנס ידבר על המשמעות של חופש כלכלי ואיך לקחת את הכשרונות החבויים שלנו ולמנף אותם לעסקים אינטרנטיים בכל תחום.
זכה במקום ה-1 בעולם בתכנית של כסף באינטרנט. מייסד אתר המדריך עשרות אלפי אנשים כיצד להרוויח כסף באינטרנט. הישראלי הראשון שתבע וניצח את גוגל. בכנס הגדול ידבר על ההתמודדויות בדרך להצלחה ולזכייה במקום ה-1 בעולם
מומחית לעיצוב חלונות ראווה ונקודות מכירה. בעלת 25 שנות ניסיון בניהול פלנוגרמות ומיצוב חנויות קמעונאיות. עסקה במשך 15 שנים בניהול ובהדרכת מכירות ברשת חנויות גראס.
קופירייטרית ילידת קנדה, מתמחה בכתיבה שיווקית ובקופירייטינג למגוון עולמות התוכן בעלת ניסיון של 17 שנה בכתיבה שיווקית. בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת יורק בטורונטו קנדה, ומחזיקה תעודת הוראה ממכללת גורדון, חיפה. בדה מרקט היא כותבת תוכן שיווקי באנגלית ומתרגמת מעברית לאנגלית.
מבשלת קמפיינים ואופה קריאיטיב פריך ועסיסי משנת 1999. עבדה במשרדי הפרסום המובילים בארץ ולקחה חלק כקופירייטרית בכירה ביצירת קמפיינים במדיות שונות למגוון מותגים מובילים כגון: טבעול, דואר ישראל, נוקיה , בזק, בנק דיסקונט, ML, פרוקטר אנד גמבל, ויזה כאל, אסם, פאנטה, 012, דיינרס, סטודיו סי, מועצת ...
בעלת תואר באדריכלות פנים מהמכללה למנהל וניסיון של 12 שנים בעיצוב גרפי בחברות לעיצוב תערוכות מהמובילות בישראל. עוסקת בעיצוב ביתנים לתערוכות ובמיתוג.
בעלת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בתקשורת ופסיכולוגיה. בנוסף למדה שיווק ופרסום במשך שנה בפקולטה לתקשורת באוניברסיטת טקסס באוסטין. ניהלה במהלך השנים קמפיינים עבור לקוחות מהמובילים במשק: בזק, טבעול, תנובה, שטיחי כרמל, קופת חולים לאומית, עלית שירותי קפה, טבע נאות ורשת אפריל. כיום מרצה ...
מעצבת גרפית. סיימה בהצטיינות לימודי עיצוב גרפי בבית ספר לתקשורת חזותית גורן שבמכללה האקדמית עמק יזרעאל, וכיום מרצה בקורס לעיצוב גרפי בבית הספר. בעלת ניסיון עשיר במיתוג עסקים, בעיצוב גרפי לאינטרנט ולסלולארי ובעיצוב טיפוגרפי.
ארז כלב למלווה עסקים להצלחה במדיה החברתית ובאינטרנט, בעל ניסיון בהבאת לקוחות חדשים בשיטות מתקדמות בשיווק באינטרנט, בעל ראייה שיווקית ובניית מנגנון שיווק אשר מייצר הרבה לקוחות בזמן קצר לעסקים בתחומים שונים. בשנה אחרונה ארז מלווה עשרות עסקים בבניה נכון ובטכניקות מתקדמות לשיווק באינטרנט במגוון ...
עמוד 1 מ- 3

כתבות נבחרות - היי-טק - טכנולוגיה, אינטרנט , תקשורת , קלינטק

סודות ההצלחה לשיווק רב ערוצי עקרונות, רעיונות ופתרונותמאת: אסתר דיאמנט-חיימוביץ, מערכת ביז-טק –פורטל עסקים וניהולאפיקי מידע ושיווק...