ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
תכנון מס לסוף שנה

אם יש לכם עסק- זה הזמן להתכונן לסוף השנה, שמתקרבת אלינו בצעדי ענק. השנה הזאת היא שנה לא פשוטה להרבה עסקים- שנה שבה פוקד אותנו (ואת כל העולם) משבר הקורונה. השנה הזאת הייתה מעניינת ומאתגרת במיוחד.שנה שבה עסקים רבים עמדו בפני אתגרים שמעולם לא נתקלו בהם, ומצד שני- עמדו בפניהם גם הזדמנויות.שנה שבה נמדדה ...
אישורי ניכוי מס במקור וניהול ספרים-טופס-856-126 - אתר התשלומים
הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, הגיעה לסיכום עם רשות המסים לפיו עסקים קטנים בתחום הייצור, יוכלו לדווח מע"מ רק עם קבלת התמורה. מדובר במהפכה של ממש בתחום המיסוי לעסקים קטנים, שכן עד כה האפשרות לדווח מע"מ ולמעשה לשלם אותו, בעת קבלת התמורה על העסקה, ניתנה אך ורק לעסקים בתחום השירותים. ​
החוק, המגביל את התקופה המירבית להעברת תשלום מגופים ציבוריים לספקים, עבר בקריאה שניה ושלישית ונכנס לספר החוקים ■ יוזם החוק ח"כ פולקמן: "הרבה ניסו, אנחנו הצלחנו והזוכים העיקריים הם העסקים הקטנים והבינוניים שהם הכתר של הכלכלה הישראלית כולה"
בעשור האחרון פעלו ישראלים רבים שמקבלים שכר גבוה באמצעות חברות ארנק ■ חוק ההסדרים החדש, שנכנס לתוקף שלשום, סוגר את תכנון המס הזה בעבור רבים ■ מי נפגע מהמצב החדש שנוצר, מה עליו לעשות ומי עדיין יכול להמשיך ולפעול באמצעות חברת ארנק?
ביצוע הפעולות הנכונות והיערכות בתחום המיסוי על ידי עצמאים ובעלי עסקים עוד לפני סוף השנה - יכול לחסוך לכם כסף רב ■ כך תעשו זאת נכון
לאלה מכם המבקשים להקטין את תשלומי המס על השקעות בבורסה בארץ ובחו"ל, קיבצנו שורת טיפים
הכירו את המסמכים שאתם צרכים לצרף אל הדו"ח השנתי שבעל עסק צריך להגיש כל שנה למס הכנסה
ספקי מידע , ימי עיון והדרכות בנושאים פיננסיים, מיסוי ומשפט עסקי ודיני עבודה. טיפים למיסוי לסוף שנת המס, מיסוי מקרקעין, קיזוז הפסדים, מיסוי פנסיוני, דוח נסיעות אינטראקטיבי, תוכנות תזרים מזומנים, לפרטים»
101 טיפים עיסקיים בנושאים כמו: ניהול תקין, מיסוי, משפט, שיווק, מימון וביטוח, הקמת קפה מצליח, תקשורת, רכב, אפליקציות לעסק, אתרים להכיר וטכנולוגיות ענן.
טיפים ועצות וטיפים למיסוי סוף שנת הכספים מאת:רו"ח עופר פרץ ,עורך "ידע למידע" - הירחון למיסוי למשפט וכלכלה בהוצאת חשבים-hps
מונחים מעולם המיסוי, דיני עבודה , שכר .ביאורים והסברים מתומצתים למונחים מקצועיים שגורים, מעולם המיסוי, השכר, דיני עבודה ופנסיה.»
מאמרים וכתבות בנושאי פיננסים, מיסוי, עבודה ומשפט
התקינה הישראלית היא תקינה המפורסמת על ידי המוסד לתקינה ותקינה שפורסמה בעבר על ידי לשכת רואי חשבון ואומצה על ידי המוסד לתקינה בעת הקמתו והיא כוללת את תקני החשבונאות, ההבהרות וגילוי הדעת. כיום חלה התקינה הישראלית על חברות פרטיות.
התקינה הבינלאומית היא תקינה המפורסמת על ידי הוועדה לתקני חשבונאות בינלאומיים (IASB) וכוללת את תקני הדיווח הכספי הבינלאומיים (IFRS), תקני החשבונאות הבינלאומיים (IAS), פרשנויות של הוועדה לפרשנויות של דיווח כספי בינלאומי (IFRIC) ופרשנויות של הוועדה המתמדת לפרשנויות (SIC).
לקראת תום שנת המס מציגה " חשבים " צרור עצות חיוניות להכנת הדו"ח השנתי. עצות שחוסכות כסף (חלק א') מאת: רו"ח עופר פרץ (*)
לאחר שנים של ניהול מאבקים בנושא, ועדת הכספים של הכנסת אישרה שורה של תיקונים לחוק מס ערך מוסף ולתקנות במטרה להקל על עסקים קטנים ונותני שירותים, ביניהם תיקון 42 שמהווה מהפכה בחוק מע"מ ותיקון היסטורי למצוקת העצמאים שבמשך שנים נאלצו לשלם מע"מ עבור תשלום שטרם התקבל
אתר התשלומים של הממשלה | מס הכנסה | משרד האוצר | אגף שוק ההון ביטוח ופנסיה
טיפים בתחום המיסוי: האם אתם משלמים ארנונה גבוהה מדי? מדוע אסור לדחות רישום תקבולים? איך למשוך את הרווחים? , למה כדאי לשלב עובדים בעלי מוגבלויות?

שוק ההון

המדריך לאסטרטגיות השקעה בשוק ההון - קורס...
הידעת? מרבית הסוחרים שמרוויחים בבורסה עושים זאת...