ביז-טק Biz-Tec - שיווק עסקים, כנסים והדרכות
 מגזין דיגיטלי - פורטל ספקים B2B - מועדון עסקים VIP 
כתבות - שיווק פרסום וצרכנות

סיכום תערוכת הסלולר: פאבלטים, סמארטפונים זולים ועוד מגמות בולטות: הפאבלטים תופסים תאוצה, עוד סמארטפונים בטווח מחיר בינוני ייצאו לשוק, והיצרניות הסיניות נכנסות לענף עם מכשירים מעוצבים ומסכים מצוינים
מאת: יפה מגורחברת יוניליוור משיקה בימים אלה מהלך אסטרטגי רחב היקף למותג הדגנים המוביל – תלמה. המהלך כולל קמפיין חדש בכיכובו של עומרי כספי, אריזות חדשות למותג קורנפלקס ופעילות שטח רחבה לאיתור כוכב הכדורסל הבא של ישראל בקרב בני הנוער.
הזוכים בתחרות אפי 2011 EFFIE של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל . התחרות היתה על מהלכי השיווק והפרסום האפקטיביים . משרדי הפרסום: אדלר חומסקי וראובני פרידן נבחרו כמנצחים הגדולים בתחרות
מרקטפלייס מאפשרת לך להשוות מחירים בין החנויות המקוונות של רשתות המזון הגדולות בישראל על ידי סריקת הברקוד של המוצר אותו תרצו להשוות.
אם אתם מנכ"לים או סמנכ"לי שיווק, פיתוח עסקי ואסטרטגיה, האתר הזה ישמש אתכם בכדי להכיר את הכלים החדשניים ביותר להשגת תודעת הצרכן ובידול מול התחרות. בסדרת מאמרים ממוקדים, תלמדו על התחומים העיקרים של השיווק במאה ה- 21:
עמוד 2 מ- 2